Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 81 - 82 - 83 | |
Vatras |
ZVSE !#UN:P6/0; !#UN:P3/1; Tak, jak nie chcesz ich wynajmować. ZVSE !#UN:P6/1 P3/1; Tak, jak chcesz, żeby było trzeba ich wynająć. Polecam poradnik ERM Altaira, wszystko co ci potrzebne, właśnie tam znajdziesz (przynajmniej tak było w moim wypadku). Do ściągnięcia tu. |
RebeliaMuppet |
Wielkie dzięki, uratowałeś mnie tym skryptem. |
limak |
1. Jak zmienić jednostki w miastach np. zamiast pegazów były czrodziejskie skoki? 2. Jak zrobic aby jakiś budynek w Bestonie np. magiczne żródło po wykonaniu misji itp. było dostępne (po wcześniejszym zablokowanieu budowy) lub kupował się automatycznie? Czy to możliwe? 3. Jeżeli nie to jak do siedliska (na mapie) dodać stworzenia np. w smoczym urwisku można kupić nie tylko smoka ale i np. maga? 4. Próbowałem to robić (1 i 3)lecz nic mi nie wyszło :( ? Co tu jest żle? !#DW0/0/0:M1/134/1; -obiekt był w tej lokalizacji !?OB20; -przestwiałem z 17 !!DWv998/v999/v1000:M1/?v990/d; !!MA&v990>-1:Lv990/?v991; !!MA&v990>-1/v991<1:Lv990/1; |
Tilogour |
To chyba to:[zamiana stworzeń w zamkach:) ] ZVSE !!CAx/y/l:M1/$1/$2/$3; Gdzie x/y/l to współrzędne zamku,$1 to poziom potwora[w zamku] $2stworzenie nieulepszone $3Stworzenie ulepszone W poradniku jest lista stworzeń:) http://wog.republika.pl/down.htm BTW:Szukam skryptu na usunięcie obiektu o współrzędnych x/y/l w dniu x Proszę o pomoc |
Altair |
Już odpowiadam najpierw na pytania limaka >>>>1. Jak zmienić jednostki w miastach np. zamiast pegazów były czarodziejskie smoki? Aby zamiast pegazów w miastach były czarodziejskie smoki wystarczy skrypt: ZVSE !#UN:T1/3/0/134; Czyli !#UN:Tm/p/u/n; gdzie m - typ miasta (0 - Zamek, 1 - Bastion...) p - poziom sieliska w mieście (0 - to pierwszy poziom, 1 - drugi poziom) u - stopień ulepszenia (0 - nieulepszone, 1 - ulepszone) n - numer stworzenia Przykład podany przez Tilogoura jest błędny. (służy on do ustawiania ILOŚCI stworzeń a nie rodzaj) >>>>2. Jak zrobić aby jakiś budynek w Bastionie np. magiczne żródło po wykonaniu misji itp. było dostępne (po wcześniejszym zablokowaniu budowy) lub kupował się automatycznie? Czy to możliwe? Oczywiście, że możliwe. Trzeba tylko jakąś misję napisać (skrypt) i dodać składnię: !!CAx/y/l:B4/33; gdzie x, y, l - współrzędne gdzie znajduję się zamek Także można napisać skrypt aby budynek sam się budował >>>>3. Jeżeli nie to jak do siedliska (na mapie) dodać stworzenia np. w smoczym urwisku można kupić nie tylko smoka ale i np. maga? 4. Próbowałem to robić (1 i 3)lecz nic mi nie wyszło :( ? Co tu jest żle? !#DW0/0/0:M1/134/1; -obiekt był w tej lokalizacji Na to pytanie też odpowiem. Wystarczy sama pierwsza linijka. Reszta nie potrzebna (w tym wypadku) Czyli: ZVSE !#DWx/y/l:M1/134/1; gdzie: gdzie x, y, l - współrzędne obiektu Czemu nic ci nie wyszło? Dlatego, że obiekt NIE był w tej lokalizacji! Aby zadziałało należy wpisać współrzędne żółtego kwadracika (danego obiektu). :) teraz jasne? Przy okazji popraw błędy w swoim poście. Jeśli tak samo piszesz skrypty jak posty to nie dziw się, że coś potem nie działa. ;P Teraz Tilogour: >>BTW: Szukam skryptu na usunięcie obiektu o współrzędnych x/y/l w dniu x Proszę o pomoc Oto poszukiwany przez ciebie skrypt, który dnia n usuwa obiekt o współrzędnych x, y, l: ZVSE !#TM29:Sn/n/1/255; !?TM29; !!UN:Ox/y/l; |
Tilogour |
Mam kilka pytań 1.Da się zmienić strażników legowiska potwora na innych[jeżeli gracz to fioletowy a przeciwnik czerwony to będą strażnicy itp.]?? 2.Jakim skryptem zamienić potwory w legowisku?[nie dodać] 3.Komputer też korzysta z dodanych stworów z legowiska? BTW:Jak musi wyglądać skrypt aby coś działo się 4dni po zdobyciu zamku? |
Altair |
Jak rozumiem chodzi ci o siedlisko stworzeń. Odpowiedzi: 1. O ile wiem można zmieniać strażników w siedliskach stworzeń 2. Takim samym jak dodajemy, ale modyfikując nr slotu (n) na 0. !#DWx/y/l:Mn/s/l; gdzie: n - numer slotu stworzenia w siedlisku (0...3) s - typ stworzenia l - liczba stworzeń 3. Tak komputer umie korzystać ze zmodyfikowanych siedlisk. >>>>Jak musi wyglądać skrypt aby coś działo się 4dni po zdobyciu zamku? Zależy co? Ogólnie jednak powinno być coś na kształt tego skryptu: ZVSE !#TM28:S1/999/1/255; !?TM28; !!OW:C?y10; !!VRy17:Sc; !!POx/y/l:V2/?y11 V3/?y12 V1/?y13; **zdarzenie !$OBx/y/l; !!CA998:O?y7; !!HE-1:O?y8; !!HE-1:N?y18; !!PO998:V2/?y9; !!VRy4:Sc+dn; !!PO998&y7=y8/y9<1/y8<>-1:V2/y4 V3/y8 V1/y18; gdzie x, y, l współrzędne miejsca gdzie znajduje się miasto dn - liczba dni od zajęcia miasta po których ma wystąpić efekt np. Bohatera który zdobył zamek atakuje 5 pikinierów: ZVSE !#TM28:S1/999/1/255; !?TM28; !!OW:C?y10; !!VRy17:Sc; !!POx/y/l:V2/?y11 V3/?y12 V1/?y13; !!HEy13&y17=y11/y12=y10:P?y2/?y3/?y4; !!HEy13&y17=y11/y12=y10:Ty2/y3/y4/0/5; !$OBx/y/l; !!CA998:O?y7; !!HE-1:O?y8; !!HE-1:N?y18; !!PO998:V2/?y9; !!VRy4:Sc+dn; !!PO998&y7=y8/y9<1/y8<>-1:V2/y4 V3/y8 V1/y18; lub wyświetli się komunikat: ZVSE !#TM28:S1/999/1/255; !?TM28; !!OW:C?y10; !!VRy17:Sc; !!POx/y/l:V2/?y11 V3/?y12 V1/?y13; !!IF&y17=y11/y12=y10:M^Komunikat^; !$OBx/y/l; !!CA998:O?y7; !!HE-1:O?y8; !!HE-1:N?y18; !!PO998:V2/?y9; !!VRy4:Sc+dn; !!PO998&y7=y8/y9<1/y8<>-1:V2/y4 V3/y8 V1/y18; |
Tilogour |
Mam pytanie. Można zmienić przynależność boskiego stworzenia[8poziomu]? [Jeżeli tak to poproszę o skrypt] I poproszę o ten skrypt na zmianę strażników Z góry dziękuję za odpowiedź BTW:Poproszę o skrypt na normalne działanie legowisk boskich stworzeń 8poz.[żeby można wynajmować je co tydzień w legowisku] |
limak |
DZięki za odpowiedzi. 1. Chciałbym aby budynek budował (pytanie2) się po wykonaniu misji u strażnika misji. 2. Jak wprowadzić mithril do gry z własnymi skryptami (bez wogifikacji)? (Zamiast mithirl mam rteć!) 3. Co musze zrobić abym mógł ulepszać miast (7.000 złota i 2 mithril +1000 lub ulepszanie śedlisk? Może by skopiować któryś skrypt? |
Altair |
Tak można zmienić przynależność boskiego stworzenia. (Tak samo zresztą jak każdego innego): ZVSE !#MA:On/t; gdzie n - numer stworzenia t - typ miasta do którego będzie przynależeć stworzenie (-1 neutralne, 0 Zamek, 1 Bastion...) Strażników do siedlisk można ustawiać skryptem: ZVSE !#DWx/y/l:Gs/n/i; x, y, l - współrzędne siedliska s - nr slotu strażnika (0...6) i - ilość BTW: Jak ustawić normalne działanie siedlisk 8 poziomu? Widzę, że jest z tym problem, więc radzę użyć skryptu: ZVSE !?PI; !!UN:P0/1; Teraz odpowiedzi na pytania limaka: 1. Niestety chatek z misjami nie można kontrolować za pomocą ERM. (przynajmniej nie w 3.58F) 2. Mithril do gry stosunkowo łatwo wprowadzić. Aby jednak otrzymać jakiekolwiek komunikaty (o ilości Mithrilu, nie mówiąc już o zastosowaniach) trzeba napisać własne skrypty tym sterujące. Nie ukrywam, że nie jest to takie proste. Ze skopiowaniem też może być problem, ponieważ trochę inaczej działa to w WoGifikacji a inaczej w osobnym pliku. Skrypt na włączenie Mithrilu to: ZVSE !#UN:B0/1; |
limak |
DZięki za odpowiedzi. 1s. Chciałbym aby budynek budował (pytanie2) się po wykonaniu misji u strażnika misji. Odp.Niestety chatek z misjami nie można kontrolować za pomocą ERM. (przynajmniej nie w 3.58F) Nie o chatki mi chodziło!! Tak jak brama do klucznika. Może ktoś zaproponował coś ninego 2s. Co musze zrobić aby zwiększyć jakoś przychód złota? Czy da się zwiększyć przychód kopitoly o np.2000? 3. |
avatar |
Powoli się wkurzam, więc napiszę dużymi literami. DO JASNEJ ANIELKI, PRZECZYTAJCIE PLIK MAPMAKER TOOLS.TXT, KTóRY JEST GDZIEŚ W WASZYM KATALOGU HEROES 3(PRAWDOPODOBNIE W KATALODU DOCUMENTATION) !!!! Tam jest opisany sposób jak pogodzić własne skrypty z tymi oficjalnymi, tak więc jeśli chce się mieć dowódców i Skarbiec nie trzeba nic kopiować, wystarczy w opcjach WoG zaznaczyć ulubione opcje i zapisać plik *.dat pod taką nazwą jak mapa! Czytać panowie czytać. I myśleć! |
Tilogour |
Poproszę o skrypt.Jeżeli jednostka będzie w danym miejscu na mapie to stanie się *coś* [A dokładniej usunięcie i dodanie obiektu:) ] Jaki jest skrypt na usunięcie[lub podmianę] skryptu na inny? Np.Zniszczenie jednostki[na mapie]=usunięcie pewnego skryptu Przydałby mi się również skrypt na utratę wszystkich pkt. ruchu bohatera[nie unieruchomienie] Od razu dziękuję za odpowiedź i pomoc:) |
limak |
Wielkie dzięki!! Przeczytałem i już wiem!! 1. Jak ma wyglądać skrypt na odblokowanie budynku po np. po zdobyciu 5 skoków 134? 2. Jak zmienić ptrzyrost stworzeń w mieście ? 3. Czy można dać np. 25 przyrostu jednostce nieulepszonej a ulepszonej 10 ? |
Altair |
>>>>..Poproszę o skrypt. Jeżeli jednostka będzie w danym miejscu na mapie to stanie się *coś* [A dokładniej usunięcie i dodanie obiektu:) ] Jaki jest skrypt na usunięcie[lub podmianę] skryptu na inny? Np. Zniszczenie jednostki[na mapie]=usunięcie pewnego skryptu Przydałby mi się również skrypt na utratę wszystkich pkt. ruchu bohatera[nie unieruchomienie] Od razu dziękuję za odpowiedź i pomoc :) Aby skrypt sprawdzał czy jednostka będzie w danym miejscu najlepiej chyba użyć timera: ZVSE !#TM27:S1/999/1/255; !?TM27; !!OBx/y/l:T?y7 U?y8; !!UN&y7=54/y8=nr_stworzenia:Ox1/y2/l2; **usuwa obiekt(np. budynek, stworzenie o współrzędnych x1, y1, l1) !!UN&y7=54/y8=nr_stworzenia:Ix1/y2/l2/typ/podtyp; **dodaje obiekt Natomiast aby zablokować normalne właściwości obiektów (nie właściwości dodawane przez skrypty) wystarczy dopisać: ZVSE !?OBx/y/l ** lub typ i podtyp !!OB998:S; Punkty ruchu ustawiamy składnią: !!HE-1:Wpunky_ruchu; oczywiście za typ podtypu x i y itp. podstawić należy odpowiednie wartości. >>1. Jak ma wyglądać skrypt na odblokowanie budynku po np. po zdobyciu 5 skoków? 134? 2. Jak zmienić przyrost stworzeń w mieście ? 3. Czy można dać np. 25 przyrostu jednostce nieulepszonej a ulepszonej 10 ? CHATEK MISJI, STRAŻNIKÓW MISJI NIE MOŻNA KONTROLOWAĆ ZA POMOCĄ ERM (może i można jak ktoś chce sprawdzić to szukać w dokumentacji lub samemu poeksperymentować) Odblokowanie budunku w mieście: ZVSE !#CAx/y/l:B4/numer_budynku; Przyrost stworzeń w mieście ustawiamy analogicznie jak przyrost jednostek na mapie: ZVSE !#MA:Gtypstworzenia/przyrost; Na pytanie "Czy można dać np. 25 przyrostu jednostce nieulepszonej a ulepszonej 10 ?" odpowiadam: Nie wiem sprawdź komendą !#MA |
limak |
Dziękuje za odpowiedzi 1.Jak ustawić Gelu na początek gry? 2.Jak umieścić przeszkode na mapie o spółrzędnych 45 67 na powierzchi np.197=pień? 3.Da się zrobić aby jesdnostki dołanczały do gracza czerwonego a z zielonym walczyły? 4.A może można zrobić tak aby wszystkie złe oka dołanczały do gracza czerwonego a z zielonym walczyły? EDIT: 5. Zrobiłem strażnika misji i zdarzenie tuż za nim (!!CAx/y/l:B4/33;) przykład altaira? Może mógłby powiedzieć co żle zrobiłem? |
Altair |
Gelu na początek gry chyba najłatwiej ustawić edytorem map (zaznaczyć Gelu w oknie bohaterowie) >>>>2.Jak umieścić przeszkodę na mapie o współrzędnych 45 67 na powierzchni np.197=pień? Należy użyć komendy !!UN:I np. !!UN:I45/67/0/197/-1 >>>>3.Da się zrobić aby jednostki dołączały do gracza czerwonego a z zielonym walczyły? 4.A może można zrobić tak aby wszystkie złe oka dołączały do gracza czerwonego a z zielonym walczyły? Oczywiście, że się da oto przykład dla złych oczu: ZVSE !#VRv2770:S0; !?OB54/74; !!OW:C?y6; !!MOv998/v999/v1000&y6=0/v2770<>1:R0/1; !!MOv998/v999/v1000&y6=3/v2770<>1:R10/1; !!VRv2770:S1; !$OB54/74; !!VRv2770:S0; |
limak |
Altair dzięki za odpowiedzi. Jak dotąd wszystkie(1 nie działa !!CAx/y/l:B4/33;) odpowiedzi są poprawne:). 1. Zrobiłem strażnika misji i zdarzenie tuż za nim (!!CAx/y/l:B4/33;) przykład altaira? Może mógłby ktoś powiedzieć co żle zrobiłem? 2. Chciałbym aby pien pojowił się w dniu v o spółżędnych x y l. |
Altair |
Jeżeli po wejściu na jakieś zdarzenie ma się coś wydarzyć (np. odblokowanie budynku w mieście) skrypt jest bardzo prosty: ZVSE !?LEx/y/p; !!CAx2/y2/l2:B4/nr budynku; Gdzie x, y, p - współrzędne zdarzenia Gdzie x2, y2, p2 - współrzędne miasta w którym budynek chcemy odblokować. Aby pień pojawił się w dniu v w określonym miejscu wystarczy: !#TM26:Sv/v/500/255; !?TM26; !UN:Ix/y/l/197/-1 Oczywiście jeśli na mapie jest więcej niż dwóch graczy to raczej w 1 linijce liczbę 255 należy zastąpić nr gracza (podczas którego tury pień się ma pojawić) 0 - czerwony 1 - niebieski... Przy okazji jak widzę co niektórzy chcą modyfikować (siedliska, ustawiać w nich stworzenia) Można to oczywiście zrobić za pomocą ERM, ale można i prościej za pomocą pewnego skryptu. (podobnie jak Mithril do zdarzeń) Zainteresowanych kieruję tutaj |
Tilogour |
Sprawdzałem.Polecam:) Dziękuję:] |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel