Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 162 - 163 - 164 | |
vinius |
Oczywiście, że się jeszcze nie pogniewam, jednak gdy ktoś kopiuje pomysł na jednostkę, animację, nawet przemianę czy same sprite'y to staje się to trochę... jakby to delikatnie ująć... irytujące. Szczególnie bez uprzedniejszego spytania o pozwolenie. w takim razie zapakuj te sprite'y jaklimś winzipem i zaprezentuj na forum (rapidshare.de) lub umieść wszystkie klatki animacji w jednym pliku (aby były po sobie jak klisza aparatu) i zamieść jako obraz. |
Lord Pawello |
Te potwory są w większości (chyba wszystkie nawet) bez animacji, wiec nie da się ich dodać do gry tak aby działały. |
Szarak |
Mój projekt Fire Dragona :) Podoba się Wam? |
Rabican |
vinius - wyluzuj. Nie każdy rodzi się od razu specem od animacji. Sam pomysł mnicha w kolczudze nie jest zły. Zwłaszcza, gdyby zastąpić nim przekolorowanego War Zealota... Alamar, Ty wyluzuj tym bardziej. To, że w HoMM5 (4 zresztą też) jest zbyt dużo świecących oczu i innego efekciarstwa, nie znaczy to, że coś w stylu Feniksa z HoMM3 jest złym pomysłem. Mroczny Smok byłby niezły jako wynik kolejnych nekromanckich eksperymentów, może nawet z wykorzystaniem technologii Starożytnych (klonowanie itp.), której trochę się ostało w Deyji po erze Castore'a. Szcz, zaproponuj viniusowi posadę mistrza, podczas gdy Ty będziesz pomocnikiem :P Wtedy zapewne przestanie narzekać na copyrighty. Lordus, jakby się dało, to by już ktoś dodał :P Szarak, całkiem przyzwoity smoczek. Jak dla mnie, świetny jako nowy (skrzydlaty) image Fire Dragona z XEEN. Jedyne, co bym do niego dodał, to parę kawałków Rust Dragona, np. Pozdrawiam serdecznie A. |
vinius |
Ho ho, smoczek imponujący. Gratuluję! Gdybyś go zaanimował, byłby na pewno dodany do WoGa... |
Quba |
Szarak jestem pełen podziwu.Smok pasował by upgrade Cristal dragon ale fire dragonbardziej. A oto moje amatorskie zwierzontko: |
tomek_ka |
Witam. Kilka moich pomysłów na nowe jednostki. Na tworzenie grafiki niestety mam za mało czasu, ale jeżeli kogoś zainteresują poniższe pomysły to droga wolna ;P Wszystkie nazwy jednostek są wymyślane na poczekaniu ;) Żmij podziemii - jednostka potrafiąca na mapie bitwy poruszać się pod ziemią. Jest niewidoczna wtedy dla wroga i czarów (wszystkich "dobrych" i "złych"), bez przeszkód potrafi przejśc pod murami miasta. Atakuje oczywiście tylko wtedy, gdy jest na powierzchni. Pnączak - jednostka potrafiąca oprócz damage'u przyciągnąć, bądź przestawić wroga (zasięg np. 10 hexów). Kiedy korzysta z tej specjalności zadaje tylko połowę normalnych obrażeń, ale zabranie wrogiej jednostki blokującej naszych strzelców, albo przyciągnięcie wrogiej jednostki w zasięg naszych może być często bardzo pożyteczne. Wróbelek - ptaszek potrafiący w szponach przenieść sojuszniczą jednostkę. Przecinak - jednostka tak jakby atakująca na odległość, gdyż wystrzeliwuje "pocisk" po lini prostej do końca "planszy" i zadaje obrażenia wszystkim jednostkom na tej lini. Pasożyt - jednostka, która atakuje 2 razy, raz zadając normalne obrażenia i raz wysysając HP do 1. Opcji jest teraz kilka. Kolejność hit&drain losowa, albo decyzja gracza, co ma zrobić wpierw. Duszożyt - jednostka zamieniająca się w zaatakowaną przez siebie jednostkę. Jak czytałem to już chyba jest coś takiego - metamorph, ale w grze nie spotkałem, więc pomysł przedstawiam. 10 duszożytów atakuje np. takie unicorny i przed "retaliation" zamienia się w 10 unicornów. Jednak można za chwilę zaatakować ich centaurami i kiedy duszożyty "oddadzą" centaurom zamienią się w 10 (minus straty) centaurów... Chimera - chyba jest w grze jednostka o takiej nazwie, ale inna nazwa mi nie pasuje. Pierwszy z moich pomysłow, gdzie podam liczby. Jednostka, która na starcie każdej rundy zmienia swoje statystyki. Rozpiętość np. atak 5-15, obrona 5-15, damage "stały" 5-15, hp 50-150, speed 5-15. Tak więc na starcie rundy stworzy się, albo bardzo silna jednostka, albo słaba, albo... przeciętna. Tyle na razie. Teraz tylko stworzyć grafikę (domyślam się, że to kuuuupa roboty) i statystyki (najmniejszy problem) i kilka jednostek jest. Jeśli oczywiście pomysły się Wam podobają ?! ;P |
vinius |
Eech, o ile pomysły mogą być ciekawe, to najważniejszy jest chociażby wygląd. |
Quba |
A propo mijej jednostki.Juz mam nazwe i biografie. Morlok Morloki żyją w niedostempnych bagnach Tatali.Jednak ich ślady można często spotkać przy zniszczonych karawanach lub obozowiskach, żywiom bowiem mięsem nieostroznych handlaży czy podrużników(lub innymi żyjątkami)ich społeczność jest dobrze rozwinięta, maja swoja wiarę,wznoszą budowle sami wytważają broń(kusze, miecze, dzidy).Morloki są dobrymi wojownikami.Bezszelestnie poruszaja się po bagnach atakuja znienacka niedając jednostce kontratakować poczym znikają(nawiasem są dobrymi pływkami).Niektuży mówią że morloki to dalecy krewni jaszczuroczłeków lub reptilionów ale to tylko bajki, sa odnich lepiej zbudowanie a ich masywne łby są zaopatrzone w ostre jak brzytwy zęby,zdaża sie nawet ze moga ich użyc podczas walki.Wgryzaja sie w ofiare zadając niewiarygodnie wysokie uszkodzienia. |
Szarak |
Witam :) Skoro poprzednia jednostka się spodobała, może i ta przypadnie Wam do gustu. Skrytobójca. Kolejna sprawa to animacje. Narazie ich nie robię, raz że nie znam się na tym, dwa że mam kilka projektów. A statystyki, czy biografię/opis, zrobię, później po projektach :) |
Quba |
Mnie sie podoba coś jak rozbójnik. |
tomek_ka |
vinius -> a czy to właśnie nie świeże pomysły są siła WoGa ?? wiem, że najwięcej roboty z grafiką jest :( jestem nowy na tym forum, więc kiepsko tak zaczynać od krytyki, ale tworzenie "nowych" jednostek na zasadzie wymyślania statystyk z kopiowaniem istniejących już specjalności, tylko w różnych kombinacjach, uważam za bezsensowne... |
Quba |
Tomek ja też jestem nowy a moja pierwsza jednostką jest zmutowany Bazyliszek z meczm kościeja. Podobają mi się twoje 3 pomysły pasożyt, przecinak, i pnączak mam już koncepcje sprubuje cos zrobić. |
vinius |
>>>Kolejna sprawa to animacje. Narazie ich nie robię, raz że nie znam się na tym, dwa że mam kilka projektów. Szaraku! Tak wspaniałej jednostki jak Fire Dragon nie można zmarnować! Animacja jest obowiązkowa ;) a jeżeli nie potrafisz robić animacji, to mogę Cię nauczyć lub współnymi siłamy ja wykonamy. |
Szarak |
>>> Szaraku! Tak wspaniałej jednostki jak Fire Dragon nie można zmarnować! Animacja jest obowiązkowa ;) a jeżeli nie potrafisz robić animacji, to mogę Cię nauczyć lub współnymi siłamy ja wykonamy. No, niestety - nie potrafię. Współpraca, bardzo mile widziana :) Jest mi naprawdę miło. Jakby co, odezwij się na dźadulca, nr. - 6114217... post po kilku dniach do rozpuszczenia kwasem :) |
vinius |
W takim razie zgadajmy się na gg, mój nr dostępny w profilu :) . |
Quba |
To mój projekt Dark Zealot. Zresztą sami oceńcie :) . |
Trang Oul |
Samo przekolorowanie? Przykro mi, ale taka jednostka (już) nie ma szans na pojawienie się w WoGu. |
vinius |
...poza tym gdyby dodawali jeszcze mnichów, myślę, że dodaliby zielonego mającego rzucać to spowolnienie. |
Altair |
Postanowiłem zrobić animację Leprekauna. Na razie tylko kilka klatek. Jeszcze wymaga dopracowania. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel