Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Heroes VII - wasze pomysły
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5

orodreth PW
5 kwietnia 2015, 11:03
Ja mam pomysł na umiejętność rasową Elfów Sylvańskich.
Mianowicie Zarastanie. Z każda tura rosną chwasty, które utrudniają dotarcie do jednostek Sylvanu (1 poziom 10 % mapy, 2 poziom 25 % mapy, 3 poziom 50 % mapy) i 6 zdolności (bez zdolności rośnie trawa), a tak to liście, rzepy, ciernie, drapieżne rośliny, korzenie, grzyby purchawki (toksyczne).

---zmrożono---

A dla Mrocznych elfów Mroczność.
(Nie widać naszej 1 jednostki, 2 poziom - 2 jednostek, 3 poziom - 4 jednostek).
Zdolności: Oślepienie (jednostki wroga), Rozmycie (jednostki wroga mają 50 % mniejsze obrażenia od strzał), Zamglona wieża (nie można zniszczyć wieży zamkowej), Teleportacja (jedn. nie zwalnia przez przeszkody na polu walki), Trucizna (wzbogacenie naszych strzałów toksyczną chmurą), Destabilizacja (wzbogacenie naszych strzałów pozbawianiem 50 % many).

Wikist PW
5 kwietnia 2015, 11:24
Orodreth twoje pomysły są fajne, ale absolutnie zbyt potężne. 50% zarośniętej mapy bitwy to wykluczenie z walki jednostek przeciwnika na ładnych parę tur. Tak samo ukrycie 4 jednostek na raz to olbrzymi profit. W Heroes VI tylko jedna jednostka na turę mogła stać się niewidzialna, a i tak umiejętność ta była przydatna.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5
temat: Heroes VII - wasze pomysły

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel