Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Odtwarzanie miasta Przepaść komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 | |
TopFunny525 |
Prośba, (jak ktoś da radę to byłoby niezmiernie miło). Czy ktoś mógłby zreuploadować abyss (np.: na mediafire)? Chciałbym się z tym miastem pobawić w VCMI a wszystkie linki które do niego były mi nie działają. Jeśli ktokolwiek posiada abyss na komputerze i zechciałby się ze mną podzielić to byłbym niezmiernie wdzięczny. EDIT 04.04.15 17:32 : Jeżeli ktoś by dał radę to prosiłbym również link do syreny którą Tirith zaprezentował na bodajże 2 stronie tematu gdyż bardzo mi się spodobała. Za wszelką pomoc byłbym niezmiernie wdzięczny. Pozdrawiam |
Kammer |
Łap Głębię. Jest to werja na 0.94. Będziesz musiał nieco poupdate'ować. |
TopFunny525 |
Bardzo dziękuje za pliki Kammer :). Pozdrawiam |
TopFunny525 |
Ponawiam prośbę, jeżeli ktoś posiada najnowszą wersję Abyss czyli wersję z naprawionymi błędami to prosiłbym ją udostępnić. Wersja którą przesłał Kammer mi nie działa, VCMI mi się crashuje gdy próbowałem cokolwiek zrobić a gdy próbowałem przejrzeć defy to DefPreview mi odmawiał posłuszeństwa, podobnie jak MMArchive. Dlatego prosiłbym o udostępnienie Abyss w jak najkrótszym czasie, podobnie jak i proszę o udostępnie syreny zrobionej przez Tiritha. Jeżeli ktokolwiek mógłby to zrobić to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam |
mrgolec |
Wersja na vcmi 0.95 http://heroes3wog.net/abyss-town-vcmi-0-95/ |
TopFunny525 |
Bardzo dziękuje MrGolec :), mam nadzieję że ta wersja zadziała. Dziękuje i pozdrawiam EDIT : Działa, a przynajmniej 99% wszystkich defów działa xD. Tyle dobrze, bo akurat chciałem się trochę pobawić tym miastem. Bardzo dziękuje jeszcze raz za te pliki i pozdrawiam :). |
Warmonger |
Widzę, że jeśli sam tego nie zrobię, nikt tego nie zrobi :v W międzyczasie poprawione przeze mnie statystyki gdzieś zniknęły i trzeba je pisać od nowa, ale trudno. Murloc, który miał być na poziomie 1, nie ma wersji ulepszonej. Szukam też propozycji nazw miast: "Rivenhalls", "Darkburg", "Sirena Falls", "Tailvill", "Gryphonburg", "Fireburg", "Serena", "Havane", "Gott", "Eastern Perl", "Gondar", "Hullvell", "Jerem", "Gaston", "Krenburg", "Dustfield" I bohaterów, zwłaszcza zamiast nieszczęsnego "Kraken Teamaster". Klasy bohaterów też wymagają lepszej nazwy, mam jedną propozycję "Merfolk". |
Andruids |
Może "R'lyeh"? |
krasnolud99 |
W ogóle projekt nadal żyje czy czeka na swój pogrzeb? |
Warmonger |
Dziś trochę podłubałem. Jednostki są już zbalansowane, siedliska działają. Natomiast bohaterowie to koszmar - inna specjalizacja w biografii, inna komentarzach, a jeszcze inna w umiejętnościach. Na razie tylko dałem im zrównoważoną armie startową. Całe nazewnictwo w modzie jest do wymiany. Nie wiem, jak z balansem budynków w mieście. Aktualna wersja do wglądu tutaj. |
krasnolud99 |
Czemu nie działa na VCMI 0.98? Wchodzę w client, wybieram arogancje i wybieram Abyss dla siebie, bohatera i zasoby, klikam start i wtedy jest napisane, że program przestał działać i wyrzuca mnie z gry. :( |
Warmonger |
Logi, logi, logi... |
avatar |
Troggly, po 'przejęciu' porzuconego miasta Abyss, doszlifowuje je w swoim kierunku. Właśnie wydał wersję 0.5. Lista zmian i link |
Mistrz |
Wygląd miasta bardzo mi się podoba, ale te jednostki są dziwne. Aż się prosi o dodanie syren, trytonów i innych mitycznych morskich stworzeń. |
Drwal |
Wygląda fajnie. Puzzle to akurat słaba strona większości fanowskich miast (często nie ma ich wcale), a tu jest co najmniej dobrze. Bardzo mi się podoba. Wygląda na to, że mamy kolejne miasto, które działa w Erze. Podmienia Inferno. |
zeryss |
finish city in vсmi |
avatar |
Podmienia Lochy i jest niestety po rosyjsku. Ciekawe czy HotA Team pomógłby to miasto dołączyć do ERY jako 10-te. Kiedyś deklarował, że nie chce Cove w Erze, ale nie ma nic przeciwko by użyczyć swojej wiedzy moddingowi innych platform. [sic!]. |
zeryss |
I really, loved this faction |
Drwal |
@avatar A przypadkiem nie podmienia Inferno? |
avatar |
U mnie podmienia Lochy, sprawdzałem przed chwilą... |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 |
temat: [VCMI/projekt] Odtwarzanie miasta Przepaść | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel