Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/Forge] Jaki ekran dla Forge
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
Jaki chciałbyć ekran w Forge?
Ekran zrobiony przez polski zespół, nawet jeśli oznacza to dłuższe oczekiwanie. (22)
 
 40%
Ekran Hoty (9)
 
 16%
Ekran Hoty z elementami polskiego miasta (13)
 
 24%
Tymczasowo ekran Hoty a w przyszłości może ukończoną wersję polskiego. (11)
 
 20%
Zaloguj się i zagłosuj!
strona: 1 - 2

witchking PW
1 kwietnia 2015, 22:59
Pojawiła się kiedyś ankieta dotycząca tego który ekran Forge jest najładniejszy. Sytuacja trochę się pozmieniała. Ekran Polskiego Forge się zmienił, a Don_komandorr udostępnił swoje prace:


A oto prace nad naszym ekranem:


Kammer PW
1 kwietnia 2015, 23:05
Bezapelacyjnie ten polski. Hótowski jest potwornie napaćkany.

Warmonger PW
1 kwietnia 2015, 23:11
Ichni ekran ma lepszy kontrast i dobrze wyedytowaną grafikę, ale budynki są chaotycznie porozrzucane. Tym niemniej to mocna konkurencja ;)

Degraf PW
1 kwietnia 2015, 23:16
Mi się wydaje, ze hotowski jest zbyt sterylny względem polskiej. Niemniej ważne są terminy, więc skoro można przyspieszyć sprawy używając owocu hoty to czemu nie? Opcja 4

Saki PW
1 kwietnia 2015, 23:17
Zdecydowanie bardziej podoba mi się ten polski. Myślę, że noc nadaje tej frakcji więcej klimatu, ten Hotowski wydaje mi się być go pozbawionym. No i drażni też niemal całkowity brak jakichś elementów krajobrazu - dwa suche drzewka to niedostatecznie dużo, by przy niskim stopniu rozbudowy ekran miasta wyglądał atrakcyjnie.

Co do napaćkania - na polskim też, zdaje się, nie ma za dużo miejsca... Myślę, że jest to kwestia wielkości i rozłożenia budynków, a nie samego ekranu, a to chyba nie byłoby tak trudne w modyfikacji?

Kuririn PW
1 kwietnia 2015, 23:19
Ja również jestem za polskim forge... Ale grafiki jakieś z Hoty można wykorzystać, minimalnie... I pamiętajmy co łączy oba projekty - pasja Heroes 3

Acid Dragon PW
1 kwietnia 2015, 23:25
Właściwie podpisuję się pod słowami Warmongera - ekran z HotA ma lepszy kontrast, ale bardziej chaotyczną strukturę.

Dla mnie minimalnie wygrywa HotA, ale postępy w polskim projekcie są bezapelacyjne.

Aczkolwiek gdyby w ankiecie była wersja oryginalna Forge, to wciąż bym na nią zagłosował :P.

mr_R PW
1 kwietnia 2015, 23:34
brakuje mi opcji polski ekran z elementami ekranu Hoty

witchking PW
1 kwietnia 2015, 23:40
@mr_R Proponuje więc :
Ekran Hoty z elementami polskiego miasta

Pod tym hasłem kryją się wszelkie mieszanki obu ekranów, nie chciałem tego nadmiernie dzielić.

Morglin PW
1 kwietnia 2015, 23:56

witchking PW
2 kwietnia 2015, 00:00
Z choinki dawno zrezygnowaliśmy. Nie ukrywam Morglin, że rozważam ekran Hoty ze względu na Twoje komentarze, Ty najbardziej domagasz się wydania w końcu czegoś. Uważam, że to znacznie przyspieszy prace i pozwoli zachować wysoki poziom.

Edit:
Jest po północy więc dodam, że ankieta nie jest żartem a rozważania całkiem poważne. Jak mniej-więcej mogło by wyglądać połączenie obu ekranów. Osobiście ku temu właśnie się skłaniam:

MinosKing PW
2 kwietnia 2015, 09:35
Ja również jestem za polskim ekranem Forge dla tego zagłosowałem na opcję nr.1;]

J. M. Sower PW
2 kwietnia 2015, 11:59
Uważam że temat nie powinien powstać a my powinniśmy wziąć się za dokończenie prac nad wrzucaniem naszego ekranu do gry. Przecież moja ostatnia wersja ekranu miała już większość budynków w formacie grafik gotowych do wrzucenia do gry. Pracę skomplikowała jednak decyzja Witcha o paru zmianach przez co należy ponownie utworzyć trochę grafik. Należy wszystko wrzucić do VCMI a ew. brakujące budynki zastąpić tymczasowo zwyczajnymi kwadratami z nazwą budynku aby ustalić już ich położenie. Ekran z HoTA jest zaś zwyczajnie dobrą grafiką ze względów stylistycznych, jednak nie posiada ona klimatu (jest zbyt świetlista) a używanie jej stwarza nam tylko niepotrzebnie dodatką robotę.

Andruids PW
2 kwietnia 2015, 13:38
Hmmm... jak już pisałem dla mnie wszystkie ekrany wyglądają na pierwszy rzut oka tak samo. Oba są oczywiście świetnie wykonane, więc gdyby którykolwiek z nich wprowadzić, po kilku partiach gracz bez trudu by się z nim oswoił.

Tak więc jedyne co mi przeszkadza po dłuższym zastanowieniu i oglądnięciu to góra za zamkiem z ekranu polskiego Forge. Inne oryginalne miasta są albo usytuowane na tle łańcuchów górskich, albo w dolinie, a tutaj ta góra zdaje się sama jak palec.

Z kolei z osnutego oparami księżyca nie rezygnujcie za żadne skarby (pirackie). Ten jest zdecydowanie na plus.

Ponadto, już tonem luźnej uwagi, minimalnie bardziej podoba mi się jaśniejszy i bardziej przestrzenny teren z ekranu Hoty. Flaga na Zamku polskiego Forge nadaje miastu charakteru, ale zdaje się wskazywać na jedyną, konkretną frakcję. Z jednej strony do dobrze, bo to w końcu bezprecedensowe miasto, ale jej brak nadałby troszeczkę uniwersalności.

AmiDaDeer PW
2 kwietnia 2015, 14:11
Użytkownikowi orodreth zostaje udzielone ostrzeżenie. Wielokrotne spamowanie różnych komnat i tematów swoją fanfikcją jest niczym więcej jak właśnie spamowaniem. Wydzielony został Tobie odpowiedni temat i tam powinieneś zamieszczać swoje teorie.

Degraf PW
2 kwietnia 2015, 14:32
Cytat:
Flaga na Zamku polskiego Forge nadaje miastu charakteru, ale zdaje się wskazywać na jedyną, konkretną frakcję. Z jednej stronie do dobrze, bo to w końcu bezprecedensowe miasto, ale jej brak nadałby troszeczkę uniwersalności.

Castle naspamowane jest herbem Gryphonheartów i nikt nie płacze, że miasto jest za mało uniwersalne.

Andruids PW
2 kwietnia 2015, 14:50
Ale czy ktoś płacze? To było tylko luźne spostrzeżenie. Swoją drogą nie wiem czemu mi zniknęły te herby jak oglądałem ekrany miast. Muszę ślepnąć na starość, albo tak się do nich przyzwyczaiłem, że przestałem zwracać uwagę. I to właśnie pokazuje, że gracze do wszystkiego się przyzwyczają, jeśli jest to ładne. I że Castle nie jest taki uniwersalny : p

Warmonger PW
2 kwietnia 2015, 19:13
Witch, daj spokój z tymi macrabycznymi praktykami. Zabawa we Frankensteina jeszcze żadnemu projektowi nie wyszła na dobre.

witchking PW
2 kwietnia 2015, 19:18
To proszę daj mi złotą radę i powiedz co mam zrobić?

Skończyć nasze Forge w raczej bardzo odległej przyszłości?
Użyć ekranu Hoty?
Zmontować oba ekrany?

Osobiście uważam, że zmontowanie obu projektów może dać najlepszy efekt. Ciężko mówić o Frankensteinach kiedy mamy modele 3d naszych budynków. Chyba, że uważasz dodanie budynków do oryginalnych miast przez Hote za Frankensteina.

Kuririn PW
2 kwietnia 2015, 19:51
Cytat:
Uważam że temat nie powinien powstać a my powinniśmy wziąć się za dokończenie prac nad wrzucaniem naszego ekranu do gry

Kolego Sower, zgodze sie z toba w 100% tylko nie kazdy ma duzo wolnego czasu.

Po za tym Witchu chciałbym zobaczyć efekt finalny waszego zespołu.

A jeśli Ci się "mocno nudzi" :D zrób "frankenfisha" : to co Warmonger wspomniał.

Naprawdę dużo czasu zostało poświęcone, Fishkebab? rzucił to w diabły, ale będąc Sowerem( i tutaj nie pamiętam czy jest ok, jeżeli nie to wypalić) pomaga wciąż bo szkoda tylu poświęconego czasu. Koledzy, wiem że wystarczy przysiąść i leci jak woda :D mowie o modelowaniu :P dopracowaniu tego i wreszcie zapięcie tego na ostatni guzik(ja to bym wkręta przy*******ł) na koniec. A co :D Każdy ma narzędzia, tylko nikt nie ma czasu... znowu pech nad miastem? no nie mówcie mi...
strona: 1 - 2
temat: [H3/Forge] Jaki ekran dla Forge

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel