Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 84 - 85 - 86 ... 135 - 136 - 137 | |
Aayren |
Zgadzam się z Warmongerem. 1 i 6 lvl z kotami, z tym że 1lvl to wojownika-zabijaka czy co tam jeszcze, a 6lvl to taka bardziej bestia, stwór nie zaś humanoid. |
Eggyslav |
Ja również zgadzam się z Warmongerem, Jeśli na pierwszym poziomie będzie mały kotek jak ze szkicu który zapodałem, a na szóstym napakowana Rakszasa z epicką grzywą, myślę że jeden drugiemu nie będzie przeszkadzać. Pozostaje tylko kwestia uzbrojenia, bo jak na 1. i 6. poziomie będzie kot z mieczem, to rzeczywiście nuda i kserokopia. Proponowałbym by Kotołak był niekonwencjonalnie jednostką dystansową, uzbrojony w procę, albo noże do rzucania, albo nawet krótki łuk.....O ile mnie pamięć nie myli, kotołaki w Diablo II właśnie uzbrojone były w proce, byłaby to też ciekawa alternatywa dla ulepszonych Gremlinów, które są chyba jedyną jednostką dystansową na pierwszym poziomie, tylko czy nie ucierpi na tym balans gry.... |
Nephretes |
Szkic na tyle dobry, że zrobiłem wstępny projekt, koło kotka wcześniejszy model Nie przewiduję dwóch istot kotopodobnych w line upie. |
Eggyslav |
Całkiem nieźle Neph, tylko może zmniejsz odrobinę głowę, i zrób mu trochę węższe barki, zdecydowanie za dużo mięśni... I lepiej żeby aż tak bardzo się nie garbił (Wiem że na szkicu się garbił, ale tutaj postawa Homo Habilis raczej słabo wygląda)... |
Saki |
To ja, bedac wielkim fanem Rakszasy jako potwora, zaproponowalbym na pierwszy poziom stwora, ktory pojawial sie juz w propozycjach odosnie Vori (wieki temu): Kenku. Naprawde dobrze pasowalyby one na dosc watlego, ale zwinnego i sprawnego zabojce. W D&D paraja sie zreszta podobnym fachem. Nie wygladaja za poteznie (ba, daleko im do tego), a sa dosc ciekawe - tym bardziej, ze do tej pory w grze ptasi humanoid nie wystapil. |
Eggyslav |
@Saki: Ekhm, nie pojawił się Ptasi Humanoid? A Harpie to co? Poza tym, ludzie-Kruki średnio mi pasują do klimatu oazy.... |
Saki |
Harpie... Nie sa czystymi ptasimi humanoidami. W wykonaniu NWC to bardziej stwor na podobienstwo centaura, z polowa ciala ptasia i polowa ludzka. Kenku jest ptasim humanoidem w pelnym sensie. Nie do konca w zasadzie widze problem w kwestii ich dostosowania do klimatu - rownie dobrze moglliby byc wedrownym ludem, zatrudnionym przez magow jako zwiadowcy, zabojcy i, w razie czego, miecho armatnie. Zamilowanie do blyskotek mogloby ich przekonac, tym bardziej, ze, jak mniemam, frakcja ta, jako wprawni handlarze, dysponuje pojemna sakwa. |
Matheo |
Cytat: Dlaczego? Tak wygląda bardzo dobrze. To przynajmniej oryginalne.I lepiej żeby aż tak bardzo się nie garbił Wyszło bardzo dobrze, tylko oczy wyglądają na demonie, mi się podoba. Podczas biegu mógłby się podpierać jedną ręką albo nawet dwoma. |
Nephretes |
Nie wiem nad czym się zastanawiacie skoro na pierwszym poziomie będą koty. |
Drwal |
Model świetny, aczkolwiek przyczepiłbym się minimalnie animacji: kot trochę zbyt wysoko skacze - nawet latające jednostki nie znajdują się w żadnym momencie w tak dużej odległości od podłoża...chociaż im dłużej patrze, tym mam większe wątpliwości. |
mr_R |
Postura kota wygląda trochę dziwnie, można by było go bardziej wyprostować, zmienić by w pierwotnej pozycji siedział na czterech łapach lub trochę nogi przesunąć do przodu. Ogólnie przydałoby się cokolwiek zrobić by wyglądał bardziej naturalnie. |
Kuririn |
Blizzard tworząc dodatek do diablo 2 pomyślał o wilkołaku. Myślę ze Neph się trochę tym wzorował. I słusznie! |
Nephretes |
Kotał. Jak wam się podoba taka animacja chodzenia? Co poprawić? |
mr_R |
jeżeli chodzi o ruch myślałem, że będzie biegał... |
AmiDaDeer |
Ruch wygląda jakby kotek miał uniesione przednie łapy nieco powyżej ziemi i tylko nimi machał, łażąc tak naprawdę jedynie tylnymi... |
Kuririn |
Kolego, co do kicia to może tak. Wydłuż mu przednie łapki, ew. skoryguj przód z tyłem, bo to gołym okiem widach że nie naturalnie to wygląda. |
Warmonger |
W tej pozycji powinien opierać przednie łapy na ziemi, jak małpa. Wygląd bardzo fajny. |
Nephretes |
Poprawiony chód: Oraz atak: Tak będzie prawdopodobnie wyglądać ulepszenie |
AmiDaDeer |
Dobra robota, widać dokładnie jego "kociość" bez żadnych problemów. Rozwijasz się w dodawaniu szczegółów. |
Górski |
Dobra robota! :) Teraz wygląda to znacznie lepiej niż ostatnio :). |
strona: 1 - 2 - 3 ... 84 - 85 - 86 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel