Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 79 - 80 - 81 ... 135 - 136 - 137

AmiDaDeer PW
25 marca 2015, 22:59
A szczerze powiem, że model bezlicego nigdy mnie nie przekonywał. Wyglądał okej, ale trudno właściwie powiedzieć, co to tak naprawdę za rasa. Myślę że faktycznie osa prezentowałaby się w tym wszystkim lepiej.

Kammer PW
25 marca 2015, 23:24
Jak sama nazwa - to jest bezlicy, on ma być nie do rozpoznania. :P

AmiDaDeer PW
25 marca 2015, 23:30
Więc może faktycznie sama koncepcja jednostki średnio pasuje na jednostkę? :P

Nephretes PW
25 marca 2015, 23:34
Line up nie jest pewny do końca. Mniej więcej tak to widzę:
1. Bliżej niesprecyzowana humanoidalna jednostka
2. Bliżej niesprecyzowany insekt
3. Żmijek
4. Mag
5. Duch
6. Zobaczę czy Rakszasa
7. Lamassu

Pozycje 4,5,7 mają model i animacje, więc zostają na pewno.
Żmijek na 3 posiada model, ale możliwe, że będzie na innym poziomie.

Ruch


Jeśli mi nie wyjdzie zamiana zabójcy na osę, to podzielę się padliną. Mam nadzieję, że niektórzy wreszcie zaakceptują, że ta rasa nie wróci.

Edit:Down
Z jakiegoś powodu gif jest przyśpieszony, natomiast w defie nie majta tak nachalnie głową :) Sprawdzi się w grze.

Matheo PW
26 marca 2015, 01:33
Można się czepiać pierdół? Według mnie, głowa nie powinna mu się kiwać. Źle to wygląda na tej wysokości i z takim sprzętem nie powinien mieć turbulencji :)

Model skrajnie epicki.

Lord Hawk PW
26 marca 2015, 02:21
Nowy model maga [człowiek] jest doskonały, właśnie takiej postaci na latającym dywanie brakowało, sama jednostka miałaby strzelanie i latanie co jest wielką zaletą, a skoro ma mieć dobre statystyki, a przy tym nie być nudna to mogłaby mieć mało strzał i zdolność przy ataku wręcz [coś jak meduza, choć nie mam pomysłu jaką], ale z karami za atak w zwarciu więc byłaby taką ofensywno-defensywną jednostką, bo nawet bez strzelania mogłaby przelecieć przez mury i nieźle narozrabiać razem z Lamassu i może czymś jeszcze [?].

Co do pozostałych niepewnych jednostek, to osa nie bardzo jakoś pasuje do tego miasta, ale jak już miałby być jakiś insekt, żeby pasowało do siedliska, to lepiej by się prezentował skorpion.
Również Rakszasa jest dużo ciekawszą koncepcją niż zwykły kotołak zwłaszcza na 6 poziom, tym bardziej że mogłaby to być dobra okazja na pokazanie, że nie musi być to kopia Nagi [nie wiem, czy tak się odmienia], a całkiem ciekawa jednostka.

Baloq PW
26 marca 2015, 04:13
Mag epicki, z resztą jak wszystko co wychodzi spod twojego dłuta ;)

Co do Lineupu:
1. Humanoid... Może niewolnik? Ul. Biczownik?
2. Insekt. Może szarańcza? Taki Rój jako jedna jednostka jak były w Diablo II.
3. Żmijek na ten poziom jest ok.
4. Mag - bezkonkurencyjny;
5. Duch - bardzo ok;
6. Rakszasa... Skoro nie czteroręka, to może z berdyszem/halabardą?
7. Lamassu - to samo co Mag, nie-do-wy-cze-sa-nia ;)

Kuririn PW
26 marca 2015, 14:35
Mistrzu złoty... co do samego ruchu jest on w porządku :D tylko nie przekonują mnie te frędzelki na dywaniku, wygląda to tak, jakby jechał na jakiejś rozjechanej gąsienicy :)
Ogólne model Epicki.

AmiDaDeer PW
26 marca 2015, 14:40
Frędzle powinny w sumie się poruszać razem z dywanem, w końcu działa na nie opór powietrza.

Górski PW
26 marca 2015, 15:16
To może coś takiego jeśli chodzi o owada.

Kuririn PW
26 marca 2015, 15:30
Cytat:
Frędzle powinny w sumie się poruszać razem z dywanem, w końcu działa na nie opór powietrza.
Zgodzę się, ale takie wykonaie przez Nepha, nie jest do końca naturalne.

MinosKing PW
26 marca 2015, 15:44
Nephretes bardzo fajny ten Mag na latającym dywaniku, tylko tutaj muszę zgodzić się z Kuririnem że te frędzelki na dywaniku nie za bardzo pasują.

I faktycznie wygląda to tak, jakby ten Mag zamiast na dywaniku to jeździł na jakiejś rozjechanej gąsienicy jak to Kuririn ujął;]

Drwal PW
26 marca 2015, 16:18
A ja mam wrażenie, że dywan jest zbyt duży i jednostka jest trochę pod innym katem niż reszta.

Co do frędzli, zmniejszyłbym trochę je i faktycznie troszkę "uelastycznił".

witchking PW
26 marca 2015, 16:58
Animacje w homm są ładne ale proste. Najlepiej widać to na ruchu skrzydeł większości latających jednostek. Wprowadzanie dodatkowego ruchu w frędzle uważam za zbędne (szczególnie, że po każdej animacji musiały by wracać do punktu bazowego).

Aby zmniejszyć efekt gąsienicy (choć osobiście nie miałem takich skojarzeń) to frędzle po bokach można usunąć i zostawić tylko te z przodu i z tyłu.

Viking PW
26 marca 2015, 17:49
Jako że to mój pierwszy post tutaj na wstępie chciałbym wyrazić wielki podziw dla całości Twojej pracy Nephretesie i pogratulować Ci chęci do pracy i mistrzostwa w jej wykonaniu.

Mag jest równie pięknym modelem, co wszystkie pozostałe, szczególnie podoba mi się podobieństwo stylu tej jednostki i Lamasu. Jednak przyczepie się do wykonania postaci. według mnie w tej chwili wygląda bardziej jak golem niż żywy człowiek. Jego głowa wydaje się być wykonana z metalu (szczególnie przez połysk), a poza tym jej kolor jest bardzo podobny do barwy szaty. O dziwo, jego ręka wygląda znacznie bardziej naturalnie od głowy (i jest kolorystycznie w porządku).

Topork PW
26 marca 2015, 18:04
To moze zamiast frędzli na całym obwodzie dywanu można by było zostawić tylko kutasy(takie frędzle)na rogach...

Trith PW
26 marca 2015, 20:18
W animacji ruchu odwróciłbym kierunek falowania. Obecnie nie mogę się oprzeć wrażaniu, jakby leciał do tyłu.

Matheo PW
26 marca 2015, 20:41
Słuszna uwaga Tritha. Faktycznie można odnieść takie wrażenie. Też uważam, że za dużo tych frędzli.

Kuririn PW
26 marca 2015, 21:18
Cytat:
W animacji ruchu odwróciłbym kierunek falowania. Obecnie nie mogę się oprzeć wrażaniu, jakby leciał do tyłu.

Oko mistrza ;)

Nephretes PW
27 marca 2015, 04:08
Postaram się coś zrobić z tym dywanem jeszcze. Bez frędzli wydaje mi się zbyt monotonny.

Btw. czy taki portret dałby radę? Obok oryginalne dla porównania


Edit:
Co wy na takiego kotałke, catsassin creed?


Edit2:
To co jest na ten moment:

Chciałem dodać jeszcze ducha Witcha, ale zbytnio odstaje stylem, więc będę musiał podłubać jeśli autor zezwoli.
strona: 1 - 2 - 3 ... 79 - 80 - 81 ... 135 - 136 - 137
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel