Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 162 - 163 - 164 | |
Alamar |
Pixel - polecam HV. Tam masz pełno płonących czach i dym oraz rozbłyski przy byle okazji. |
pixel |
Szpadaj ;p . Po prostu mi sie nie podoba ze ta czaszka jest taka.. mała? Zbyt wysunieta do przodu? Po prostu trzeba jakies wypelnienie z tylu i tak mi przyszlo do glowy, jak masz jakis lepszy pomysł, to go przedstaw ;p . |
Trang Oul |
Stwory zazwyczaj się robi w Paincie z wypakowanych grafik z H3. Do wypakowania możn użyć ModHoMMa albo Resedita i Defviewa. Do prekolorowania najlepiej użyć Photoshopa. |
RebeliaMuppet |
Siemka, zrobiłem nową jednostkę, to tylko pierwsza klatka animacji, mimo to czekam na oceny. Link do mrocznego smoka http://img53.imageshack.us/img53/8866/ciebh2.jpg Mroczny Smok Mroczne smoki powstały z dusz smoków, których serce było czarne jeszcze za życia, były to w większosci czarne smoki, które od wyklucia wychowywali nekromanci. EDIT: poprawiłem link teraz działa. |
vinius |
Podałeś zły adres. Teraz poprawny: smok. Szczerze mówiąc, ładny. Bardzo ładny! |
Szcz |
Witam wszystkich jestem tu nowy i mam pomysł na nową jednostkę, a konkretnie niedżwiedziołaka, na razie nie mam żadnych pomysłów na temat jego wyglądu, ale jutro mam ochotę się wziąść. |
Lord Pawello |
Może coś konkretniejszego o nim powiesz? Statystyki, historia... Ps. Witamy! :D |
Trang Oul |
Witam. Najważniejsza jest animacja, a nie statystyki czy historia. To można wymyśleć w 5 minut. |
Szcz |
Też mi się tak wydaje, ale mam trochę inny pomysł. Wyczytałem na Wikipedii, że Leszy może się zmieniać w różne zwierzołaki, więc możnaby dodać animację Niedżwiedziołaka (której jeszcze nie mam ale sie staram) do animacji Leszego np. jako atak. Vinius, co Ty na to? :) |
Trang Oul |
Chodzi Ci o coś takiego? |
vinius |
No, pokazałbym nawet nowszą animację tego druida, gdybym mógł :) , Co do animacji - racja, o ile jeszcze historia może być czasem ciekawa, to denerwuje mnie podawanie statystyk. Ale jak widzicie - animacja druida (nie Leszego, lecz zawsze) już jest zajęta. moim ciekawszym (ale niezrealizowanym) projektem był atak Liczyrzepy - gnom miał się zmieniać w rycerza! :) |
Szcz |
Już to widziałem, ponieważ jestem fanem Grove, ale nie o tym jest temat, chodziło mi właśnie o coś w tym rodzaju,żeby Leszy się zmieniał w Niedżwiedziołaka podczas ataku.To bedzie moja pierwsza grafika, więc nie spodziewajcie się fajrwerków. Dzięki za szybką odpowiedż. EDIT: Podczas pisania tego posta (strasznie długo go pisałem) odpowiedział Vinius i chciałbym poprzeć jego projekt i może w jakimś stopniu pomóc. Co Ty na to? |
vinius |
Ten projekt... hmm... na pewno animacji niedźwiedzia już bym nie dodał, gdyż jest możliwośc, że Leszy byłby jednostką przywoływalną Grove, a wtedy już dwie jednostki miałyby taką samą animację ataku! Ale jeżeli chcesz się uczyć tworzyc animację, to gorąco polecam :) jeżeli masz trochę inwencji i wolnego czasu to wkrótce opanujesz technikę tworzenia animacji. PS. @Trang: Nie wiedziałem, że jesteś w Grove Teamie.. mam na myśli niemożność wynoszenia informacji na temat projektu z kwatery głównej. |
Szcz |
No na razie nie mam nawet żadnego porządnego programu (oprócz Paint'a), więc jak ktoś zna linka do jakiegoś dobrego edytora grafik freeware niech mi poda będę bardzo wdzięczny. |
Altair |
Ja polecam Gimp'a. Darmowy, ogromne, możliwości, po Polsku. http://www.gimp.org/downloads/ Jeśli ktoś ma problemy z angielskim to można też pobrać z: http://www.komputerswiat.pl/s.asp?qt=gimp&ks_typ=download |
Helboy |
Mam pomysł na nowego bohatera (całkiem innego), tylko nie wiem, jak go zrobić. Będzie nosił nazwę anioł śmierci. Będzie to połączenie szkielet, kościanego smoka i anioła. Proszę, pomóżcie mi. |
Szcz |
Mój projekt Liczyrzepy . Mam nadzieję, że Vinius mi przebaczy perfidne zabranie pomysłu, ale ja to robiłem tylko dla treningu. Vinius, jak chcesz to to natychmiast wywalę z kompa i zapomnę o całym projekcie. Jest to moje pierwsze dzieło, więc proszę o wyrozumiałość. |
vinius |
Jak chcesz, to próbuj, ja niczego nie będę zabraniał :) ale przypominam, że jedna klatka to za mało. ponadto trochę rzuca się w oczy paintowe kolorowanie na zielono. może przefiltrujesz po prostu koszule jakims programem? EDIT: jak kogoś interesuje tak wyglądać miał Liczyrzepa przed i po przemianie. |
Szcz |
Korzystając z rad i pozwolenia Viniusa :) zmodyfikowałem Liczyrzepę. Teraz zamierzam się zabrać za animację co nie będzie łatwe zwłaszcza przemiana gnoma w rycerza, ale zrobi się :) czekam na komentarze. |
Szcz |
Zrobiłem już animację (tzn. klatki animacji) ataku w przód tylko jestem taki (tu wstaw słowo obraźliwe), że nie umiem robić animacji i Wam nie pokażę postępów prac nad Liczyrzepą, chyba że ktoś mnie nauczy robienia zwykłych animacji - wtedy pokażę. PS. Vinius pozwoliłem sobie użyć Twojego modelu rycerza mam nadzieję, że się nie pogniewasz ;) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel