Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 120 - 121 - 122 ... 162 - 163 - 164 | |
Drwal |
Coś pięknego, nie sadze by ktoś na poważnie chciał wstawiać to do gry, ale jest po prostu uroczy. Smok by się nawet zakochał. :D |
MinosKing |
To prawda ten amorek jest po prostu przeuroczy;] |
Kodzo19 |
Myślę że to alternatywa impa. Ciekawe zamek który byłby przeciwieństwem inferno. |
Arszonto |
Żeby nie było, że mam gdzieś opinię innych użytkowników. Wziąłem sobie wasze opinie o Egzekutorze do serca, a że dziś znalazłem czas to postanowiłem je wcielić w życie. Mam nadzieję, że tors i ręce nie są już zbyt wątłe w stosunku do nóg. Przeróbki wiązały się z dogłębnymi zmianami modelu więc tekstury i ubrania będę musiał przygotować na nowo (większość już poprawiłem). Czekam na kolejne rady, sugestie, opinie, propozycje itd. Również nie pogardzę pomysłami chociażby na wykonanie zbroi i tym podobnych (concept arty mile widziane). |
Drwal |
Z tej perspektywy wygląda bardzo ładnie, nie sądziłem szczerze mówiąc, że stać Cie aż na takie pozytywne zmiany - wybacz! :D Mam nadzieję tylko, że ta siekierka zostanie zmieniona. Tak jak mawiał klasyk: "Tym to se pan może łeb dupę ogolić!". xD Proponowałbym coś zdecydowanie większego. :) |
zmudziak22 |
Czy jest może def Upiora(Śmierci) do pobrania? Szukam go jako alternatywy dla rycerza Nekropolis. |
Lyokoheros |
Model niezły, ale ta broń wydaje się nieco za mała... No i przez to wygięcie trzonka wygląda jakby nieco nienaturalnie ją trzymał(na pierwszy rzut oka wygląda prawie jakby wychodziła mu z ręki, a nie była trzymana, ale może tylko ja mam takie złudzenie optyczne). |
Nephretes |
Nie wiem czy wstawiam to w dobrym temacie, ale podzielę się moim małym statystycznym riserczem na temat jednostek i ich statystyk. Są to tylko suche dane, bez umiejętności specjalnych, gdyż nie potrafię sobie wyobrazić takiej zmiennej, która mogłaby to uwzględnić. Jeśli jest tu jakiś mózg to może chociaż wymyśli funkcję, która przedstawia stosunek jakości do ceny. Jeśli ktoś chce się pobawić, to doślę prywatnie już plik z danymi :) Może być przydatne dla osób, które nie mają doświadczenia w balansie i statystyka jest słusznym początkiem w ustalaniu statystyk do nowych miast (btw: Wykresy to uśrednione statystyki dla wszystkich istot ulepszonych wszystkich miast poziomów 1-7 odjąć uśredniony wynik pojedynczego miasta) (btw2: dane o poziomach to uśrednione statystyki wszystkich jednostek z tego poziomu we wszystkich miastach) Powiększenie |
Nicolai |
A wrzuciłbyś to samo, ale bez Przystani? Założę się, że ona zaburza cyferki. |
Nephretes |
Dzisiaj jestem już za leniwy, wystarczy usunąć z pliku dane o Cove i powinno automatycznie przeskoczyć. Wykresy są na drugim arkuszu KLIK |
Arszonto |
Wczoraj po dłuuugiej przerwie odpaliłem na chwilę blendera. Poprzedni projekt poszedł do kosza, zacząłem od zera. Koncepcja jak widać troszkę się zmieniła, ale wydaje mi się, że w końcu przypomina solidnego mężczyznę, poza twarzą, ale tą jeszcze się w zasadzie nie zajmowałem. |
Kuririn |
Ah.. takie tam... |
Morglin |
I tak nie zrobisz defa. |
Kuririn |
To się przekonamy:) |
Tarnoob |
Wow. O_O Jestem pod wrażeniem. Ten model smoka jest śliczny – jak te tworzone przez NWC za czasów H2–3 i MM6–8. Nie pamiętam, kto dokładnie je robił, ale były optymalne i szkoda, że Nival, BlackHole i Limbic nie poszły tą drogą, tylko robią własne bohomazy. :-< Życzę powodzenia, chociaż mam wrażenie, że robienie jednostek pod Heroes III jest już trochę karkołomne i małostkowe, tzn. krąg odbiorców będzie znikomy i niewspółmierny do wysiłków. |
Morglin |
A to przypadkiem nie była Tracy Iwata? Nie zgodzę się, że robienie jednostek (czy czegokolwiek) do H3 nie ma już sensu. Ta gra po prostu wciąż jest ogromnie popularna, a ludzie wciąż mają apetyt na więcej. Stąd wzięła się ogromna popularność dobrych modów. Przykładowo, wykopowe znalezisko sprzed roku o Hocie zostało wyświetlone przez ponad trzydzieści siedem tysięcy osób. Z grotowej komnaty skorzystało już ponad czterysta tysięcy osób. Ponad czterdzieści tysięcy ludzi przeczytało też "arykuł" w Tawernie. A mówię wszak teraz tylko o Hocie i tylko o polskiej społeczności. |
Kammer |
Owszem, samo H3 już ma wąskie grono odbiorców. Ale reszta idzie ku rozwojowi. Mody, HotA, VCMI, WoG, ERA... Rozwój, głupcze! |
zmudziak22 |
Ma ktoś puste tła jednostek. Mam parę pomysłów na urozmaicenie line-upu zamków, a w banku stworzeń są tylko defy jednostek na polu bitwy. |
Morglin |
Na samym dole tego długaśnego posta. |
J. M. Sower |
Ostatnio dopadłem parę modeli z gry Wolfenstein The New Order. Polecam. Po zaimportowaniu modeli z plików *.obj trzeba się troszkę pobawić z nakładaniem tekstur, no i animacja nie istnieje. Aczkolwiek modele są dobrej jakości, więc można je nawet wykorzystać przy tworzeniu postaci humanoidalnych nadających się do cut-scenek. Jak ktoś chce to mogę podesłać to, co już sobie wrzuciłem do Blendera. https://www.mediafire.com/folder/mno33nzb177lo/Wolfenstein_The_New_Order |
strona: 1 - 2 - 3 ... 120 - 121 - 122 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel