Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnaty Smoczych Władcówtemat: Zmiany, tudzież ogłoszenia
komnata: Komnaty Smoczych Władców
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16

Acid Dragon PW
6 kwietnia 2005, 20:35
6.IV.2005

Do strony głównej forum dodano nowe ikony każdej z komnat. Wszystko można jeszcze zmienić, gdyby komuś się któraś bardzo nie podobała :P, ale generalnie wygląda to całkiem nieźle. Ikonki żem przerabiał ja (wszystkie z HoMM i MM pochodzą), a wpisał to w system, umieścił gdzie trzeba i wogle sprawił, że to działa - Qui oczywiście :).

Acid Dragon PW
7 kwietnia 2005, 20:55
7.IV.2005

Nie pytajcie się 'co się dzieje ze stroną główną' ? :P:P:P. Jak do czegoś sensownego dojdziemy, to sami zobaczycie :P.

Qui PW
7 kwietnia 2005, 20:59
Hemoglobiny siedzą na łączach, to wszystko wina jaszczuroludzi!

Haregar PW
7 kwietnia 2005, 21:22
Wszystko ładne, itp. Ale te smoczki, hmm, moga byc, ale znaczek new byl jakby taki "forumalny" . Smoki tez sa niezle, oddaja klimat ;) .
P.S. Chyba każdy mieszka w innym domq ;) .

Acid Dragon PW
8 kwietnia 2005, 16:23
8.IV.2005

Wszystko wraca do względnej normy, a dzięki Gui i temu, że go tak męczyłem o głupoty, że mi tego nie wybaczy pewnie do końca życia.... albo za 5 minut... na głównej mamy ikonki new w formie smoka, a w postach graficzne ikonki dodaj/usuń.

Haregar PW
8 kwietnia 2005, 22:23
Ładne, ale obraziłeś łasice. On sie nazywa Qui, a nie Gui, hehe. Podobaja mi się te przyciski, takie "hirołsowe" . Po raz kolejny Qui i Acid nas czymś zaskoczą ;] .

Acid Dragon PW
9 kwietnia 2005, 22:17
przyciski są bardziej 'mait end medżikowe', (konkretnie przerobione z grafik zwojów w MM6) ale wystarcząjąco blisko ;)

Kathrin PW
10 kwietnia 2005, 13:41
Ładnie tu teraz, no, no jestem pod wrazeniem.
Nie wiem tylko czy to aby komplement dla Groty, która przeciez powinna budzic grozę:)

Acid Dragon PW
10 kwietnia 2005, 16:52
Sugerujesz, że ponure, podziemne budynki w kształcie czaszek, komnaty masakry lub ucięte, ryczące łby smoków nie wzbudzają grozy? :P nie zapominajmy także o dwugłowych, wściekłych łasicach ;)

Kathrin PW
12 kwietnia 2005, 12:02
Ponure???? Z całym szacunkiem Smoku, ale gdybyś zagościł w mym zamku -serdecznie zapraszam - to zrozumiałbyś znaczenie tego słowa (zwłaszcza komnaty książąt zasługują na to miano):)
U Ciebie jest bardzo elegancko. Łby smoków radują me oczy, a Łasica...cóż marzę by poznać Kogoś tak utalentowanego.

Dru PW
17 kwietnia 2005, 14:23
Ja natomiast powiem tak:

Obrazki poszczególnych komnat prezentują się dosyć dobrze, ale te nowe „znacznikiâ€? nowych postów są dla mnie łagodnie mówiąc bezsensowne a tym bardziej denerwujące! Dlatego gdyż jak były stare „newâ€? od razu wiadomo bylo co gdzie jest, a teraz to musze czekać aż jakiś smok łaskawie ruszy swym łbem.....:P

Trang Oul PW
18 kwietnia 2005, 20:07
Prawda, trzeba czekać, aż obrazek smoka się załaduje. Ale czy nie zauważyłeś, że łby smoków mają różne kolory, co widać od razu?

Dru PW
18 kwietnia 2005, 21:08
Hhhmm.... rzeczywiście, jednakże nie zmienia to faktu ze i tak trudno rozszyfrować jaki smok jest jaśniejszy od drugiego

Lepszym pomysłem było by żeby zamiast jaśniejszego smoka dac np. Innego w innym kolorze....

Acid Dragon PW
18 kwietnia 2005, 22:01
Czytam, widzę i czekam na dalsze opinie. Jeśli Dru nie jest odosobniony w swej opinii, to zobaczymy, co da się zrobić.

osobiście jednak sądze, że różnica w odcieniu jest całkiem wyraźna.

Dru PW
20 kwietnia 2005, 18:24
No właśnie nie jest zbytnio wyraźna, przynajmniej jak dla mnie :P

Tą niby wyraźną różnice zauważyłem dopiero jak mi uświadomił Trang Oul i uważam, ze nie jestem odosobnionym osobnikiem w tej sprawie :P

Proponuje by:

Jako post stary ruszał łbem smok czerwony :P

Jako post nowy dać smoka czarnego

Czemuż to tak? Bo zielone smoki pochodzą z bastionu czyli nie z podziemi,groty,jaskini a z lasu.......

Trang Oul PW
21 kwietnia 2005, 12:55
Nie z lasu, tylko z gór.

Rabican PW
12 czerwca 2005, 09:39
Acid już o tym pisał. Smoki mogą preferować dane typy siedlisk, ale nie są przywiązane do żadnego z nich. W HoMM2 Zielone, Czerwone i Czarne Smoki żyją w wieżach, w HoMM3 Zielone, Złote i Błękitne (Lazurowe) w górach, Czerwone i Czarne w lochach i podziemiach, Czarodziejskie w lasach, a Rdzawe blisko kopalń siarki, w HoMM4 Czarne w grotach, Czarodziejskie w lasach, w MM6 wszystkie (Czerwone, Niebieskie i Złote) egzystują sobie bez najmniejszych problemów na pustyni, w MM7 dostały własną krainę (zamieszkują ją Zielone, Niebieskie i Czerwone), lecz żyją również w jaskiniach, zaś w MM8 bliżej nieokreślony gatunek Smoka tworzy duże społeczności w i wokół jaskiń.

Acid Dragon PW
16 czerwca 2005, 11:54
16.VI.2005

Dodano trzy avatarki forumowiczom - 2 na życzenie, jeden (Alamar) z czystej sympatii :P, choć oczywiście może być zmieniony.

Jednocześnie przypominam, że jeśli ktoś chciałby mieć własną twarzyczkę, a nie ma nigdzie zewnętrznego adresu avatarka, który mógłby zostać użyty do wpisania w profilu, to zawsze może przesłać mi jakiś mały plik graficzny na adres acidcave@o2.pl.

Acid Dragon PW
29 czerwca 2005, 03:44
29.VI.2005

Co (się) stanęło?

Niestety fizyczna awaria dysku na serwerze, na którym znajduje się Grota. Nie można było tego uniknąć, ani przewidzieć. Dlatego właśnie ostatnio brakło nam możliwości wejścia na stronę.

Dlaczego nie ma kilku postów i debaty o sesji rpg?

Debata zaraz będzie, choć tylko z jednym postem ;) - a reszty nie ma, bo wskutek tej awarii dysku zostały przywrócone tzw backupy, czyli kopie zapasowe wszystkich stanów kont - niestety takie kopie nie są nigdy robione co chwilę, ale najwyżej raz dziennie - dlatego też kilka postów na 24h sprzed awarii miało prawo nie przetrwać.

Acid Dragon PW
2 lipca 2005, 21:40
2.VII.2005

Jako, że kompikacje już wystąpiły, toteż po fakcie, ale wciąż nie po wyelimonowaniu szansy na wystąpienie ich ponownie, pisząc bardzo długie i niekoniecznie sensowne zdanie, chciałbym ostrzec mieszkańców przed tym, iż obecnie w swej wspaniałomyślności Qui zamierza udoskonalać forum, co wiąże się ze zmianami jego kodu, co z kolei wiąże się z dziwnymi i nieprzewidzianymi błędami w ciągu najbliższych kilku dni, które jednak generalnie nie powinny uniemożliwiać korzystania z forum, ale mogą sprawić kilka "fajnych" niespodzianek, więc generalnie przepraszamy za usterki przeszłe, przyszłe, przyjechane, obecne i urojone oraz życzymy miłego podwieczorku.
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16
temat: Zmiany, tudzież ogłoszenia

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel