Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nowe artefakty
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8

vinius PW
5 stycznia 2006, 20:54
@fishy:
Chodzi mi z unikatem o to, że jest rzadki - relikt (tak, jak np. Ostrze Armagedonu).
A dlaczego utrata? Otóż pomysł pochodzi z KB, a król Maximus po utracie berła stracił panowanie nad czterema kontynentami (utracił zamki na rzecz spiskowców) - stąd pomysł :) .

viper PW
5 stycznia 2006, 23:22
A może takie coś:
jakiś artefakt (dowolny - może być naszyjnik, może sie nazywać np. Gwiazda Przyzwanych)

Działa to to tak, że co trzecią turę walki (jeśli bohater stracił jakieś jednostki) ma szanse przywołać jakieś losowe jednostki, których lvl zależy np. od średniego lvlu przeciwników. Ilość, czas (w turach) na jaki zostają przywołane i inne ich parametry mogą zależeć od wielu czynników, np. od róznicy między całkowitym hp armii przeciwnika a hp naszych jednostek (lub od różnicy w lvlach, parametrach bahatera itp.)

Jednostki te oczywiście znikają po walce. Artefakt ten może aktywować się losowo lub może być użyty podczas walki (ale ma określoną ilość ładunków - powiedzmy 3; kosztuje dużo złota lub np. 2-3 sztabki mithrilu - tylko, że wtedy szansa na przywołanie mocniejszych potworków jest wyższa).


Inny artefakt to taki, który (losowo) ulepsza jednostki bohatera - może dodać np. drugi strzał dla jedn. strzelających albo zwiększyć atak, hp itp. (może też wpłynąć na jednostki przeciwne - ryzykowne :) ).

Kolejny artefakt (myślalem nawet, żeby samemu taki zrobić ale jeszcze na tyle nie znam ERM, żeby mi to się udało): na początku walki (albo w którejś tam z kolei turze, ale raz na walkę) rzuca pozytywny czar na naszą jednostkę - przy czym np. Expert Air Magic automatycznie rozszerza efekt działania czaru Haste na wszystkie nasze jednostki. Może też być bonus w postaci zwiększonego lub całkowicie dodatkowego efektu (np. postarzenie losowej grupki przeciwnika) jeśli bohater posiada umiejętności każdego typu magii+Wisdom na poziomie master. - itp. itd. -> efekty można właściwie mnożyć bez końca :)

DEW PW
6 stycznia 2006, 10:30
Z innej beczki: czy ktoś słyszał lub wie, czy w Heroes 5 będą machiny bojowe?

Poza tym, czy ktoś zna te instrukcje do stworzenia artefaktu, bo nie mogę ich znaleźć, może źle szukam, więc proszę o pomoc.

Trang Oul PW
6 stycznia 2006, 13:16
Pytania do Heroes V zadawaj w Sali Bohaterów.

DEW PW
6 stycznia 2006, 13:50
A co z tymi artefaktami? Są niby te puste, ale jak je zapełnić (uniem sprawić, by dawały co tydzień ileś dowolnych potworów) i nadal nie mogę znaleźć tych instrukcji.

Trang Oul PW
6 stycznia 2006, 13:56
Trzeba do nich napisać skrypty. Niestety, ja tego nie umiem. Wejdź na tą stronę, są tam 2 gotowe skrypty. Niestety, przez emotikony nie można ich skopiować, bo nie będą działać.

@viper: Dzięki.

viper PW
6 stycznia 2006, 14:25
Zanim je stamtąd skopiujecie kliknijcie na "Quote Reply" i dopiero skopiujcie zacytowany tekst - będzie bez emotek.

Narsil PW
8 stycznia 2006, 12:03
Witam na forum. Mam jedno pytanie, tak a propo skryptów. Czy jest jakaś strona na której od A do Z jest wyjaśnione, jak robić takie skrypty? Proszę o wyrozumiałość.

EDIT: Proszę o nieodsyłanie mnie do niedziałającej strony http://republika.pl/wog.

EDIT2:Kuuuurde, nieaktualne :( , ale tak czy tak, znacie jakieś inne stronki?

Trang Oul PW
8 stycznia 2006, 12:12
Niestety, chyba nie ma takiej strony, przynajmniej nie po polsku. Poszukaj na oficjalnej stronie WoGa.

Altair PW
8 stycznia 2006, 14:16
Jak to nieaktualne?
Trzeba kliknąć na obrazek aby wejść :P lub przez
http://republika.pl/wog/ramki.htm

EDIT: Już nic nie trzeba klikać... :P

Narsil PW
8 stycznia 2006, 16:52
Wiem, teraz zauważyłem błąd :( . Mea culpa, mea maxima culpa...

Myszor PW
24 czerwca 2006, 22:25
A więc tak:
1. Korbacz (dla bohatera) wszystkie jednostki atakują 2 razy (czyli atak, kontratak, atak)
2. Włócznia z kości smoka (bohater) wszystkie smoki wroga dostają -2 do moralem a twoje jednostki niesmocze +2
3. Niebianski róg (bohater) wszystkie jednostki nieumarłe dostają co turę 10 obrażeń + poziom bohatera
4. Księga żywiołów (bohater) połączenie ksiąg ognia, wody, ziemi, powietrza, daje wszystkie czary na poziomie mistrzowskim, ponadto + 50% mocy czarów
5. Ekwipunek archanioła (bohater) połączenie butów lewitacji i skrzydeł anioła, możesz latać nad przeszkodami, morzem i otchłaniami w podziemiach, ponadto masz 2 razy więcej punktów ruchu, niż normalnie.

Qui: Znasz takie coś, jak "ó"?
Trang Oul: I takie coś, jak polskie znaki? Proszę poprawić.
EDIT: Poprawiłem, na drugi raz skasuję niedbale napisany post.

Lazurowy Żmij PW
25 czerwca 2006, 10:13
No to ja też dodam coś od siebie :)
Róg Władcy Zwięrząt: Co tydzień przywołują wokół 8 kratek (prawdopodobnie będą problemy, jeśli bohater będzie stał koło skały, lub w mieście, ale może będzie się dało jakoś to obejść ;P) bohatera losowo wybrane jednostki :
- 30-50 gryfów (25%),
- 10-20 roków (15%),
- 10-18 gorgon (15%),
- 25-28 bazyliszków (20%),
- 1-3 hydr (10%),
- 1-3 behemotów (10%),
- 1-2 goryniczów (4%),
oraz 1% szansy na przywołanie smoka cienia
No i do tego wszystkiego raz na 2 tygodnie Róg przywołuje do twojej armii kilka jednostek 4 poziomu z twojego zamku. A jeśli chodzi jeszcze o jednostki przywoływane co tydzień, to w trakcie spotkania z nimi zawsze muszą uciec przed graczem, który je przywołał, zaś dla innych graczy zawsze są nienawistne i nigdy nie uciekną, ani się nie przyłączą (wyjątek: Sukkub, dyplomacja i odpowiednie artefakty).

Vatras PW
26 czerwca 2006, 18:59
Ja mam takie pomysły:
Buława hetmana (artefakt dla dowódcy)
+2 do ataku, ponadto daje bohatorowi umiejętnośc Taktyka na poziomie podstawowym a jeśli bohater już posiada tą umiejętność to zostaje ona ulepszona (można jednostki ustawić o jedną linie dalej)

Tarcza przywoływania (dla jednostek, wiem że narazie nie można tego zrobić ale pewnie kiedyś będzie to możliwe)
Przywołuje strażników (tak jak Gremlinołaje) ich ilość zależy od poziomu potwora
1 poziom: 25% liczby odziału
2 poziom: 15%
3 poziom 10%
4 poziom 5%
5 i wyższe: artefakt nie działa

Seener PW
30 lipca 2006, 14:58
Ja to widzę tak:

1) Róg władcy elfów - na początku bitwy przyzywa zależnie od poziomu łucznictwa, elfy (brak), wysokie elfy (podstawowy), strzelców (zaawansowany) , arktycznych strzelców (ekspert). Ich ilość to od 1 do 4 razy poziom bohatera.

2) Kapota czarodzieja - dodaje +4 do obrony i mocy, a także na początku bitwy, obdarza armię bohatera losowym dobroczynnym zaklęciem (tak jak te ulepszone kapliczki)

3) Brosza szybkości - dodaje +2 do szybkości oddziałów, a także daje umiejętność taką, że gdy wrogi oddział zaatakuje twoją jednostkę jednostkę wyższo- lub równopoziomową i o ile nie posiada powstrzymania kontrataku, to zaatakują się one jednocześnie.

4) Sygnet władzy - +2 do morale, zmniejsza o 1 poziom jednostek.

5) Pancerz paladyna - +5 do obrony. Jednostki w armii bohatera stają się odporne na podwójny atak (np. wilczy rycerz), paraliż, strach i piekielny wzrok.

6)Hełm sługi ciemności - odporność na odesłanie martwiaków. Czar animator i fala śmierci działa ze zdwojoną siłą, niemożność użycia przez wroga podczas walki wskszeszenia i błogosławieństwa. Po walce o 40% zwiększa się pozyskanie szkieletów. Artefakt ten może nosić dowódca.

7)Pierścień diabelskiej mocy - Obniża zależnie od poziomu talentu magicznego statystyki wrogiego bohatera. Brak -2, podstawowy -3, zaawansowany -4, ekspert -5.

8)Złota tarcza - +5 do obrony. Niweluje działanie obszarowego oraz smoczego ataku. Na oddziały nie działa obniżenie obrony i plucie kwasem.

9) Buty ochrony - niwelują podczas walki zdolności specjalne wrogich bohaterów, jeśli dotyczą one specjalizacji w jakimś czarze, jednostce lub zdolności bojowej. Uniemożliwiają wrogowi niezależne rzucanie zaklęć z żywych zwojów, jeśli takowe posiada.

10) Miecz pogromcy potworów - +7 do ataku. Dodatkowo jednostkom powyżej szóstego poziomu o 50% większe obrażenia, o 50% zwiększona obrona i powstrzymanie kontrataku.

Trang Oul PW
30 lipca 2006, 16:41
>>Brosza szybkości - dodaje +2 do szybkości oddziałów, a także daje umiejętność taką, że gdy wrogi oddział zaatakuje twoją jednostkę jednostkę wyższo- lub równopoziomową i o ile nie posiada powstrzymania kontrataku, to zaatakują się one jednocześnie.

Jednoczesny atak i kontratak jest chyba niemożliwy w H3.

>>piekielny wzrok
Chyba Ci chodziło o zabójczy wzrok (umiejętność Gorgon i Zmor).

>>Miecz pogromcy potworów
Wg mnie zbyt potężny.

Eteryczny Smok PW
31 lipca 2006, 18:10
A może smoczy róg powoduje, że dowódca/jednostka jest pod wpływem niewykorzystanej umiejętności Smocza Natura?

Trang Oul PW
31 lipca 2006, 19:39
Ta umiejętność jest wykorzystywana, przez smoki (a czego się spodziewałeś).

Eteryczny Smok PW
31 lipca 2006, 20:12
A to dziwne bo tu http://www.wog.acidcave.com/experience.php jest napisane że jest to umiejętność niewykorzystana i że jednostka staje sie PODOBNA do smoków ale jeżeli jednak sie pomyliłem to przepraszam.

Trang Oul PW
31 lipca 2006, 20:56
Umiejętności tam wymienione nie zostały wykorzystane przy zdobywaniu doświadczenia przez jednostki, ale WoGóle sa wykorzystywane (kto by chciał, żeby jego jednostka nagle stawała się nieumarłym albo smokiem). Wg mnie tą właściwość powinna mieć wiwerna, która też jest smokiem.
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8
temat: [H3/różne] Nowe artefakty

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel