Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/projekt] Świt Wojny
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8

Matheo PW
17 sierpnia 2012, 02:16
Nic nie ma o tym, które jednostki sam zrobiłeś. I przestań w każdym poście pozdrawiać. Zresztą pisanie czegokolwiek w tym temacie nie ma sensu..

Fandor PW
17 sierpnia 2012, 10:13
Eh, Matheo, az zal patrzec, co jakis czas TopFunny odpowiadal na to pytanie (czasami niedoslownie) ze nie robi zadnych jednostek, tylko za zgoda autorow dolacza je do moda.

TopFunny525 PW
15 września 2012, 10:56
Przepraszam za tak mało newsów odnośnie moda. Prześladuje mnie szkoła a niebawem egzaminy-.-'. Jednakże w wolnych chwilach kontynuuje pracę nad modem, i muszę powiedzieć, że zaczynam od początku. Dlaczego? I don't know. Postanowiłem rozpocząć od początku, ale tym razem. Mam większość potrzebnych materiałów.

A teraz do rzeczy. Z racji błagań Fandora(to wszystko jego wina! :P), postanowiłem pokazać kilka prac związanych z modem na początek te najważniejsze :



1. Wygląd egipskiego miasta(koncepcja jak będzie wyglądać(Na razie). Część z nich niebawem ukaże się w grze. Wtedy zrobię kolejnego screena:)



2. Fort na zewnątrz tego samego miasta. Już dodane do gry :)



3. Bachantka - Jednostka dla nowego miasta związanego ze starożytnością:).



4. Siedliska wyżej wymienionych pań :). Na razie swoich pierwotnych rozmiarów, potem pomniejszę i wrzucę do gry :).



5. Smoczy rycerz - wersja alpha. Jednostka neutralna dla rasy mrocznych elfów. Wzorowana na smoczych rycerzach z Ashanu :P.




6. Proponowane siedliska dla smoczych rycerzy, mam dylemat, które wybrać, wiec prosiłbym o pomoc :).

I to chyba tyle. Powiem tylko, że część siedlisk, jest zripowana z gier Age of Empires Online i chyba Oddworld's (nie pamiętam, która część) . No i dwa proponowane dla smoczych rycerzy to ripy z HVI:P. Bachantka to też rip, ale nie mojego autorstwa, znalazłem ją gdzieś w internecie, z kolei smoczy rycerz już jest mojego autorstwa :P. Pozdrawiam

Irhak PW
15 września 2012, 11:20
ad.1 Niekiedy perspektywa jest kiepska ;)
ad.2 Tym razem... nieco wyostrz i cień na lewym skrzydle budynku popraw ;)
ad.4 Czyli inkszy wygląd ma siedlisko nieulepszone i ulepszone?
ad.5 Smoczego rycerza lepiej przerobić, bo to co jest pokazane to raczej niezbyt pasuje ;) (może np. dać smoka i obok niego rycerza? :P)
ad.6 Tylko 3 ma jako taką głębię, chociaż nadal wydaje się być dość płaskie.

Bluearga PW
15 września 2012, 19:03
1. Bardzo dużo do zrobienia jeszcze jest :P Póki co te budynki nie pasują do krajobrazu, ale rozumiem, że to tylko przykład(oby!)

2. Jak z daleka się patrzy to nawet nieźle się prezentuje, ale wystarczy choć trochę się przyjrzeć i nagle widzisz same piksele z zerową ostrością :P

3. Nawet niezła, w sumie nie mam się do czego przyczepić.

4. Mnie się podobają oba budynki, tylko nie wiem czy po zmniejszeniu będą w ogóle "czytelne" bo jednak siedliska na mapie są dosyć małe.

5. Trochę się ścina ta animacja, pewnie za mało klatek jest zrobionych :P Trzeba dopracować, zwłaszcza animacje przemiany i odmiany w smoka, bo aktualnie nie ma jej w sumie wcale :P

6. 2 jest fajna, ale nie do tej jednostki :P Zostaw ten budynek dla jakiegoś super-mrocznego smoka, zaś dla smoczych rycerzy może być 1.

~~~~~~OH GOD WHY!~~~~~~
Czyli sekcja narzekania :P

Jak to od nowa? To znaczy, że koncepty poprzednich miast lądują w koszu i tworzysz zupełnie nowe? I dlaczego akurat wziąłeś się za Bastion Starożytny? Jak dla mnie to najmniej klimatyczne miasto jakie ktokolwiek wymyślił do H3 :P To już nawet to miasto ze StarWarsów(czy coś takiego, psychodeliczne kolory) ma większy sens niż to xP Jeśli tak to jakie masz teraz pomysły? Stare nie były złe!

Wiesz już jak zrobić moda pod ERE? Dobrze by było jakby pod nią był, bo jednak robi totalny syf w grze, tak samo jak HoL(Nie znaczy to, że jest to zły mod i nie należy w niego grać)

TopFunny525 PW
15 września 2012, 20:09
Time for anserws :) :

Bluearga:
1. Bardzo dużo do zrobienia jeszcze jest :P Póki co te budynki nie pasują do krajobrazu, ale rozumiem, że to tylko przykład(oby!)

Tak, to początkowa koncepcja, ulegnie jeszcze zmianie(w niedalekiej przyszłości:).


Bluearga:
2. Jak z daleka się patrzy to nawet nieźle się prezentuje, ale wystarczy choć trochę się przyjrzeć i nagle widzisz same piksele z zerową ostrością :P

Well, postaram się poprawić, chociaż nie wiem czy mi się uda :)

Cytat:
3. Nawet niezła, w sumie nie mam się do czego przyczepić.

[Komentarz zbyteczny :P]

Bluearga:
4. Mnie się podobają oba budynki, tylko nie wiem czy po zmniejszeniu będą w ogóle "czytelne" bo jednak siedliska na mapie są dosyć małe.

Sprawdzałem, są czytelne nie bój nic:). Zmniejszałem je kilkukrotnie i bardzo ładnie się prezentują (jak i w mieście, tak i na mapie przygód :))

Bluearga:
5. Trochę się ścina ta animacja, pewnie za mało klatek jest zrobionych :P Trzeba dopracować, zwłaszcza animacje przemiany i odmiany w smoka, bo aktualnie nie ma jej w sumie wcale :P

Powiedziałem, że jest to wersja alpha animacji :). To oznacza, że dużo może się zmienić:). Animację przemiany oczywiście zrobię :).

Bluearga:
6. 2 jest fajna, ale nie do tej jednostki :P Zostaw ten budynek dla jakiegoś super-mrocznego smoka, zaś dla smoczych rycerzy może być 1.

Dzięki za propozycje :) Przemyślę

Bluearga:

~~~~~~OH GOD WHY!~~~~~~
Czyli sekcja narzekania :P

Jak to od nowa? To znaczy, że koncepty poprzednich miast lądują w koszu i tworzysz zupełnie nowe?

Not ryly. Tylko koncepcja się troszkę zmieniła:). Nic więcej, a mod będzie wypuszczany w częściach(w każdej osobno inny zamek(albo zmiany dotyczące zamku :)). A roboty dużo nie będzie, już sporo materiałów mam :).

Cytat:
Wiesz już jak zrobić moda pod ERE? Dobrze by było jakby pod nią był, bo jednak robi totalny syf w grze, tak samo jak HoL(Nie znaczy to, że jest to zły mod i nie należy w niego grać)

Tak, Salamandre mnie nauczył w temacie o Erze. Jak nadejdzie czas tworzenia łatki, to mod wyjdzie pod Erę. Gdyż jak słusznie zauważyłaś, sporo rzeczy wprowadza i może być lekki syf :).

Odpowiedzi ciąg dalszy, czyli czas na Irhaka :)

Irhuś mój kochany :):
ad.1 Niekiedy perspektywa jest kiepska ;)

I know, niektóre budynki kiepsko się prezentują, i postaram się zmienić :).

Irhuś mój kochany:):
ad.2 Tym razem... nieco wyostrz i cień na lewym skrzydle budynku popraw ;)

Postaram się.

Irhuś mój kochany :):
ad.4 Czyli inkszy wygląd ma siedlisko nieulepszone i ulepszone?

Ten pierwszy to ulepszone, ten drugi to nie :).

Irhuś mój kochany:):
ad.5 Smoczego rycerza lepiej przerobić, bo to co jest pokazane to raczej niezbyt pasuje ;) (może np. dać smoka i obok niego rycerza? :P)

Patrz odpowiedź do Blueargi :P.

Irhuś mój kochany:):
ad.6 Tylko 3 ma jako taką głębię, chociaż nadal wydaje się być dość płaskie.

Jeśli dalej nie będzie pasować to się zmieni:). Miejmy nadzieję, że gdy zciemnię(nazwa adekwatna :)) trochę to efekt się poprawi. Jak nie, znajduje inne :).

Any more great questions? :P

Lyokoheros PW
15 września 2012, 20:21
To pierwsze to średnie kwatery krasnoludów, ze spellforca... bardziej pasowałoby wziąć te od mrocznych elfów - mają styl architektoniczny bardziej w ich typie.
Jeśli chodzi o pomysł zrobienia wszystkiego od nowa to mi się bardzo podoba - te poprzednie jednostki były w większości jakieś takie nie Heroesowe...
Co do rycerza... o ile koncept fajny to dawanie grafiki zbrojnego... no nie wiem jakoś mało kojarzy mi się ona z mrocznymi elfami...
Siedliska Bahantek za to bardzo ładne, aż szkoda będzie je zmniejszać... może im to nieco zaszkodzić...
Jeśli chodzi o wygląd miasta na mapie to popracuj trochę nad tymi widocznymi pikselami, po za tym całkiem nieźle...
Jeśli zaś chodzi o ekran miasta to budynki niezbyt dobrze współgrają z tłem i wydaje mi się, że nie mają takiej samej perspektywy.


TopFunny525 PW
15 września 2012, 20:32
Kolejna porcja odpowiedzi :)

Maciek:

To pierwsze to średnie kwatery krasnoludów, ze spellforca... bardziej pasowałoby wziąć te od mrocznych elfów - mają styl architektoniczny bardziej w ich typie.

Hmmmm... Zastanowię się, ale sądzę, że masz rację :)


Maciek:
Co do rycerza... o ile koncept fajny to dawanie grafiki zbrojnego... no nie wiem jakoś mało kojarzy mi się ona z mrocznymi elfami...

Smoczy rycerz zostanie na pewno przekolorowany (co prawdopodobnie poprawi koncepcję :)). No i jeszcze poprawię kilka animacji (w szczególności przemiany :P)

Maciek:
Siedliska Bahantek za to bardzo ładne, aż szkoda będzie je zmniejszać... może im to nieco zaszkodzić...

Niezupełnie, w programie mam ustawioną funkcję "zachowaj współczynnik proporcji", przez co nie powinno popsuć ostatecznego efektu :)

Maciek:
Jeśli chodzi o wygląd miasta na mapie to popracuj trochę nad tymi widocznymi pikselami, po za tym całkiem nieźle...

Jak w przypadku odpowiedzi do Irhaka i Blueargi, postaram się poprawić :)...

Cytat:
Jeśli zaś chodzi o ekran miasta to budynki niezbyt dobrze współgrają z tłem i wydaje mi się, że nie mają takiej samej perspektywy.

Dlatego wspomniałem, że jest to dopiero początkowa koncepcja :). Ulegnie jeszcze poprawie :).

More questions? :P

witchking PW
15 września 2012, 21:51
Co do 2 to moim zdaniem problem z "pikselami" to kwestia zapisu ze zbyt małą liczbą kolorów. Przerabiałem to z defami jednostek i wydaje mi się, że to ten sam problem.

TopFunny525 PW
7 lutego 2015, 11:42
Witajcie Grotowicze :)

Dużo czasu minęło od moich prób modyfikacji HIII WoG. Z różnych przyczyn miałem niewielką ilość czasu aby kontynuować prace nad modem, ale wczoraj po oglądaniu wielu konceptów/prac postanowiłem wząć się za siebie i spróbować coś przygotować :). Zamierzam w końcu wypuścić wersję 1.0 moda. Oczywista oczywistość będzie ona przygotowywana na VCMI gdyż WoG to już pewna prehistoria i wątpie aby ktokolwiek go już używał w celach modyfikacji samej gry :).

Tak więc przygotujcie się na bardzo długiego posta, here u go :

Co Będzie zawierać wersja 1.0?

- 3 nowych bohaterów dla zamku
- 3 nowych bohaterów dla inferna
- Nowe wcielenie Castle, fanatycy (mocno wzorowane na alternatywnych ulepszeniach z HV, czyli 7 dodatkowych jednostek dla Castle)
- Wzmocnienie Inferna poprzez dodanie 7 nowych jednostek
- Nowe miasto Factory (Fabryka), mocno wzorowane Forge jak i tym konceptem : Click

Ok, w tym poście zamieszczę informacje tylko odnośnie zamku. W następnym poście pokażę inferno a w następnych przybliżę Factory.

1). Brute
Statystyki (Jest już w grze) :

Statystyki:

Atak - 5
Obrona - 5
Hitpoints (Zdrowie) - 10
Obrażenia - 1-3
Prędkość (speed) - 5
Złoto : 70
W porównaniu do Halarbnika zyskuje on zdolność Slayer 1 (Zwiększone obrażenia przeciwko Smokom, Behemotom itp.)

2) Strzelec Wyborowy

Statystyki (Nie jest jeszcze w grze)

Statystyki:

Atak : 7
Obrona : 2
Obrażenia : 3-5
Hitpoints : 9
Speed : 5
Złoto : 145
Traci zdolność : "Podwójnie strzela"
Zyskuje zdolność : "Precyzyjnego Strzału" (Brak kar na strzelanie na duże odległości)

3) Dwugłowy Gryf

Statystyki (Nie jest jeszcze w grze) :

Statystyki:

Atak : 10
Obrona : 7
Hitpoints : 23
Obrażenia : 4-8
Speed : 8
Złoto : 245
Traci zdolność "nieograniczony kontratak" (zostaje "znerfiona" do umiejętności podwójnego kontrataku - jak w przypadku podstawowych gryfów)
Zyskuje zdolność tzw. "Ataku dwoma głowami" (odpowiednik ataku 3 głowami cerbera)
Zyskuje zdolność "Powstrzymuje kontratak"

4) Inkwizycyjny Paladyn

Statystyki : (nie jest jeszcze w grze) :

Statystyki:

Atak : 14
Obrona : 10
Obrażenia : 9-11
Hitpoints : 32
Speed : 6
Złoto : 425
Traci zdolność "podwójnego ataku"
Zyskuje zdolność "strzelanie"
Zyskuje zdolność "brak kar w walce wręcz"
Zyskuje zdolność rzucenia zaklęcia : "Bless na poziomie podstawowym"

5) Inkwizytor :

Statystyki : (Jest już w grze) :

Statystyki:

Atak : 13
Obrażenia : 11-13
Obrona : 11
Hitpoints : 35
Speed : 7
Traci zdolność "strzelanie"
Zyskuje zdolność "Odporność na zaklęcia kontrolujące umysł"
Zyskuje zdolność "Tarcza Ognia"
W przyszłości możliwe jest że dam mu też możliwość rzucenia zaklęcia "fireball" na poziomie podstawowym

6) Fanatyczni Czempioni : - def do przemyślenia jeszcze

Statystyki (Nie jest jeszcze w grze) :

Statystyki:

Atak : 18
Obrona : 13
Obrażenia : 22-27
Hitpoints : 95
Speed : 8
Koszt : 1300
Traci zdolność "szarży (bonus do ataku za każde przejechane pole)"
Zyskuje zdolność "Odporność na czary kontrolujące umysł"
Zyskuje zdolność "Brak Kontrataku"
Zyskuje zdolność "Atak Dwuhexowy (Czyli coś co można porównać do ataku smoka)

7)Krwawy Anioł - def jeszcze do ustalenia

Statystyki (jeszcze nie jest jednostka w grze) :

Statystyki:

Atak : 32
Obrona : 28
Obrażenia : 51-53
Hitpoints : 240
Speed : 16
Koszt : 5000 zł 2 kryształy 1 rtęć

Traci zdolność "Wskrzeszanie jednostek"
Zyskuje zdolność "Odporność na czary magii umysłu"
Zyskuje zdolność "Odporność na czary ognia"
Zyskuje zdolność "Brak kontrataku ze strony przeciwnika"

Cóż mogę powiedzieć? Ta wersja castle jest dużo bardziej agresywniejsza od normalnej. Ze wzg. na to, że jednostki mają dużo większy atak od normalnych ulepszeń, ale mniejszą obronę i wytrzymałość (a czasami nawet speed). Tak więc ta wersja zamku jest dla tych co preferują agresywną grę.

Bohaterowie Zamku (proponowani z biografią)



Poniżej zamieszczam biografie ich oraz informacje odnośnie specjalizacji :

Bohaterowie:

Karma - Od samego początku swojego życia, Karma była przygotowywana przez rodzinę aby została inkwizytorem (tak jak babka czy inni kuzyni). Rodzice byli szlachcicami i opłacili dziewczynie najlepsze szkoły w całej erathii, jednakże Karma nie chciała zostawać inkwizytorem z przymusu, nie kręciła ją magia ognia czy też nie posiadała wrodzonego "fanatyzmu" jak reszta inkwizytorów. Dlatego zrezygnowała z nauki w Steadwick pod okiem wielkiego inkwizytora i postanowiła zostać kapłanką. Rodzina niezbyt dobrze zareagowała na tę wiadomość, wydziedziczyli oni dziewczynę i usunęli wszelkie ślady po niej z domu, jednakże dziewczyna się nie przejęła. Kontynuowała naukę u kapłanów w Steadwick i została uzdrowicielką. Od tamtego dnia wyrosła na piękną kobietę, a swój dar używa do pomagania ludziom a nie do czynienia im krzywdy...
Orędowniczka Świata - Bohaterka zaczyna z magią wody, mądrością i pierwszą pomocą (wszystkie zdolności na poziomie podstawowym), ponadto zyskuje ona zaklęcie cure oraz bless do których otrzymuje premię co trzeci poziom.
Statystyki Karmy na początek :
Atak : 0
Obrona : 1
Moc zaklęć : 1
Wiedza : 1


Stella - Stella jest przeciwieństwem swojej siostry Karmy. Energiczna, zabójczo piękna i fanatyczna do bólu kobieta, z radością rozpoczęła naukę, która miała ją przygotować do zostania inkwizytorem. Rodzice opłacili jej najlepsze szkoły w całej Erathii. W końcu po wielu latach, zaczęła naukę w Steadwick, pod bacznym okiem wielkiego inkwizytora. Nauka przychodziła jej z bardzo dużą łatwością co bardzo zaskoczyło wielu inkwizytorów z Steadwick. W końcu zdobyła ona tytuł inkwizytora i od tamtego czasu, jej moc się zwiększyła a swoją "fanatyczną radość i gniew" wyładowuje na "niewiernych". Jest uznawana za wzór do naśladowania przez wszystkich inkwizytorów w całej Erathii.
Mistrzyni Inkwizytorów - Bohaterka zaczyna z Magią ognia na poziomie Eksperckim i mądrością na poziomie podstawowym. Poza tym zaczyna ona grę z zaklęciem "Kula ognia(fireball)". Dodatkowo co cztery poziomy inkwizytorzy w jej armii zyskują premię do ataku i do obrony.

Statystyki :

Atak : 1
Obrona : 0
Moc zaklęć : 1
Wiedza : 1

Mira - Wiele osób zadziwia bardzo młody wiek Miry jak na kapłankę, a jeszcze wielu zadziwia jej wiek. Bowiem Mira ma ponad 250 lat, nikt nie jest w stanie wytłumaczyć, jakim cudem jest to możliwe. Jedni wierzą, że odkryła ona starożytne zwoje w piramidach które pozwoliły jej zagłębić te sekrety, inni twierdzą że podpisała ona pakt z demonami, którzy dali jej nieśmiertelność w zamian za różnego rodzaju ofiary. Tak, jest wiele spekulacji odnośnie tejże bohaterki, jednakże Mira wcale się nimi nie przejmuje, wręcz przeciwnie! Ofiarowuje ona swój dar jednostkom które walczą z nią ramię w ramię podczas walki.
Nieśmiertelna - Bohaterka zaczyna z magią wody, magią ziemi i mądrością na poziomie podstawowym. Ponadto zyskuje ona zaklęcie ressurection i cure na sam początek gry. Dodatkowo co 4 poziomy zyskuje ona bonus do zaklęcia ressurection.

Atak : 0
Obrona : 0
Siła zaklęć : 2
Wiedza : 2

To na razie tyle "nowości". Później postaram się udostępnić więcej informacji aporpo's Inferna i Factory gdyż na razie mam zbyt mało czasu,a poza tym nieźle choruję więc wolę odpoczywać. Tak czy inaczej postaram się jeszcze dzisiaj wieczorem pokazać wam mój koncept apropo inferna. Prosiłbym o konstruktywną krytykę, opinię oraz przede wszystkim wsparcie :). Jednostki mam gotowe, a ich dodanie do VCMI mi zajmie max godzinę. Wolę mimo wszystko się upewnić, czy coś nie jest przegięte itp.

Pozdrawiam

TopFunny525

EDIT : Podkreślam że jednostki nie są mojego autorstwa, brawa należą się do autorów jednostek, którzy zostaną wymienieni w creditsach moda. Ja jestem jedynie beznadziejnym programistą który stara się coś z tego zrobić (niestety wychodzi mu to źle), pozdrawiam

Mad Hatter PW
7 lutego 2015, 11:48
Ciekawe, robisz alternatywną wersję ulepszeń czy jako dodatkowe ( w sensie jednej prostej linii)?

Najbardziej interesuje mnie jak fabryka będzie się prezentowała, niby odnośnik jest ale chodzi jak będzie się prezentował w twoim wykonaniu.

Dodam taką ciekawostkę że dwugłowy gryf jest wykorzystany w innym projekcie ale pod Erę i nazywa się "Romania Town".

TopFunny525:
Ja jestem jedynie beznadziejnym programistą który stara się coś z tego zrobić (niestety wychodzi mu to źle), pozdrawiam

Jak by co mogę pomóc.

TopFunny525 PW
7 lutego 2015, 17:09
Mad Hatter:
Ciekawe, robisz alternatywną wersję ulepszeń czy jako dodatkowe ( w sensie jednej prostej linii)?

Najprawdopodobniej postaram się to przerobić jako ulepszenia alternatywne. Chociaż na razie mam ustawione jako ulepszenia obecnych ulepszeń w zamku (mind f yay! ^^)

Mad Hatter:
Najbardziej interesuje mnie jak fabryka będzie się prezentowała, niby odnośnik jest ale chodzi jak będzie się prezentował w twoim wykonaniu.

Więcej szczegółów na temat fabryki postaram się dać w następnym poście wraz z inferno, możliwe jest że ten post pojawi się dzisiaj koło 23-24.

Mad Hatter:
Dodam taką ciekawostkę że dwugłowy gryf jest wykorzystany w innym projekcie ale pod Erę i nazywa się "Romania Town".

Tego akurat nie wiedziałem gdyż Romania Town grałem może raz w życiu i to dawno temu.


Mad Hatter:
Jak by co mogę pomóc.

Każda pomoc się przyda :). Ja dopiero zaczynam z VCMI i będę się dopiero bawił tym, jednak większość mi zazwyczaj wychodzi gdyż robię na podstawie innych modów, gorzej z tym że zawsze pojawia się jeden szkopuł który psuje całość (np.:Nie wczytuje dźwięków itp.) Jednak każda pomoc się przyda.

Na obecną chwilę brakuje :

Budynków do Fabryki (Mogę próbować coś konwertować z innych gier ale nie wiem jak to będzie wyglądało.
Puzzli do miasta
Defów niektórych jednostek na mapie (to powinnienem dać radę zrobić gdyż to jest kilka klatek jednostki pomniejszonej)
Muzyki (Ją się wybierze gdy tylko zabiorę się za miasto, chociaż Fabryka sama w sobie bardzo kojarzy mi się z tymi klimatami - czyli steampunk z mieszanką warhamerra. Więcej informacji podam potem gdyż jestem bardzo zajęty na obecną chwilę.

krasnolud99 PW
7 lutego 2015, 17:31
To będą nowe miasta, czy miasta podmieniające stare w końcu?

TopFunny525 PW
7 lutego 2015, 17:34
1 nowe miasto - Fabryka (opierające się na koncepcie przedstawionym wcześniej przezemnie)
7 dodatkowych jednostek do castle (theme oparty o red heaven z HV)
7 dodatkowych jednostek do inferna (tutaj będzie sporo nawiązania do HIV i HV)
6 nowych herosów (3 do zamku 3 do inferna)

Zaznaczam że wszystko oczywiście będzie pod VCMI. Gdyż po przejściu tutaj jest mi dużo łatwiej niż z WoGiem

TopFunny525 PW
7 lutego 2015, 23:22
Okej, pora na kolejny post z newsami, tym razem dam kilka informacji na temat factory jak i inferna. Radzę wziąć tabletki uspokajające, gdyż to co przeczytacie lub zobaczycie to będzie niezły bigos :P. Ok, here we go :

1) Zacznę od inferna, jak wiecie, miasto jest uznawane za jedno z najgorszych miast w całej grze. Balans który pozostawia wiele do życzenia, jak i przede wszystkim słabe pierwsze poziomy sprawiają, że Inferno jest jednym z gorszych miast w H3. Postanowiłem zatem wziąć sprawy w swoje ręce i spróbować coś z tym poradzić. Postanowiłem dodać 7 jednostek do inferno oraz 3 bohaterów którzy mogliby poprawić sytuację miasta demonów i ich sprzymierzeńców. Tak więc zaczynamy :


Poniżej lista jednostek które zostaną dodane do inferno :



1) Hellfire Nymph (Statystyki podobne do nimfy z Wrót żywiołów, w porównaniu do chowańca straci ona wysysanie many. Ale zyska ona Odporność na magię ognia i brak kontraataku ze strony przeciwnika)
2) Okultysta (Jednostka zripowana z HIV przez Zbigniewa, nie będzie już strzelała jak w przypadku magoga/goga, ale zyska możliwość rzucania zaklęcia tarcza ognia\żądza krwi na poziomie zaawansowanym na sojusznika, statystyki będą troszeczkę większe od magoga, gdyż traci ona zdolność do strzelania)
3) Firehound (Statystyki będą wyższe od piekielnego ogara, i zamiast potrójnego ataku jak to było w przypadku cerbera, zyska odporność na magię ognia i efekt zionięcia (umiejętność podobna co w przypadku wszystkich smoków)
4) Succubus Mistress (Nieznam Autora, jednak jednostka mocno wzorowana na Sukkubusach z HV, będzie miała wyższe statystyki od rogatego demona, w odróżnieniu od niego nauczy się strzelać i zyska umiejętność "Piekielnego łańcucha" (czyli łańcuch błyskawić na poziomie podstawowym)
5) Pit Master (Większe statystyki, przyzywanie demonów i rzucanie zaklęcia rządza krwi na sojusznicze jednostki)
6) Damned Soul (Większe statystyki od sułtańskiego ifryta, tarcza ognia, odporność na magię ognia, odporność na magię umysłu + rzucanie klątwy po ataku)
7) DragonQueen (W odróżnieniu od arcydiabłów, zyska ona większe statystyki, ale straci odejmowanie szczęścia jak i nienawiść do Aniołów. Jednak zyska zionięcie, odporność na wszelaką magię i zyska również ognistą tarczę)

Statystyki jednostek będą jeszcze do ustalenia gdyż nie wiem ile będą one wynosiły, jutro się z nimi pobawię. Dzisiaj pokazuje tylko jakie grafiki zostaną wykorzystane oraz umiejętności nowych jednostek inferna.

Pora zatem na bohaterów, tutaj również podam tylko ich specjalizacje oraz na czym polegają, biografie podam później gdyż nie są jeszcze wymyślone :



1) Mistress of Disguise -

Statystyki :

Atak - 2
Obrona - 0
Moc - 1
Wiedza - 1

Informacja o specjalizacji :

Bohaterka zaczyna z Pathfinding, Scouting, Logistics i Attack (wszystkie zdolności na poziomie podstawowym). Ponadto co 5 poziomów uzyskuje ona bonus do każdej z tych zdolności (1%/1,5%)

2) Lady of Pain -

Statystyki

Atak - 1
Obrona - 0
Moc - 1
Wiedza - 2

Informacja o specjalizacji :

Bohaterka zaczyna grę z zaklęciem hipnoza, ponadto DragonQueens, Succubus Mistresses, Ocultists oraz Hellfire Nymfs w armii bohatera otrzymują co trzy poziomy bonus do ataku i obrony.

3) The Damned Sorcerer - Bohater zaczyna grę z magią ognia, magią ziemi i mądrością (wszystkie na poziomie podstawowym), ponadto wszyscy kultyści w armii bohatera otrzymują co dwa poziomy bonus do ataku,obrony i premię do rzucanego przez nich zaklęcia).

Statystyki :

Atak - 0
Obrona - 0
Moc - 2
Wiedza - 2

Ok to było inferno, jutro podam statystyki jednostek jak i biografie bohaterów Inferna, gdyż jeszcze się nad nimi zastanawiam, ok, pora zatem na kilka informacji na temat Factory :

1) Tło miasta będzie wyglądać podobnie, jak to pokazane w koncepcie na Heroes3Towns. Poniżej zamieszczam gdyby ktoś go jeszcze nie widział :



Klimat miasta : Steampunk + Wszelkiego rodzaju cyborgi/maszyny (Czyli steampunk + trochę forge)

2) Bohaterem mocy będzie "Engineer", a Bohaterem Magii "Summoner"

3) Muzyka miasta, proponuję To lub to lub coś w podobnym guście, bardzo mi się podoba muzyka z Warhammera, i mi się wydaje że wpasuje się ona w klimat tego miasta

4) Lineup czyli jednostki (Do ustalenia jeszcze, można dawać swoje sugestie, jutro umieszczę grafiki i zdecydujemy co z tym zrobić)

1) Guardsman/Cyborg
2) Novice Engineer/Geomaster
3) Stai/Wieżyczka Laserowa
4) Golem/Chaos Golem
5) Drednot/Blood Drednot
6) Juggernut/Superior Juggernut?
7) Dragon Golem/Elite Dragon Golem?

5) Poniżej daje propozycję obrazów bohaterów, znalazłem ich w internecie szukając więcej informacji odnośnie steampunka :



Tak jak wspomniałem wcześniej, brak budynków, bohaterów (w sensie defów bohaterów) i puzzli. Zastanawiam się również na gralem i pomyślę do jutra nad nim.

To na razie na tyle. Jutro dam więcej informacji gdyż dziś ze wzg. na to że jestem chory po prostu się poddałem i "kurowałem się" :).

Pozdrawiam






Górski PW
8 lutego 2015, 00:10
Wszystko fajnie tylko bohaterowie jak modele wyglądają ;P Przynajmniej niektórzy :).

Shin0bi PW
8 lutego 2015, 01:08
Bzdura, inferno jest bardzo mocne.

Mad Hatter PW
8 lutego 2015, 09:26
Patrząc na wcześniejsze posty proponuje aby na razie skupić się na jednym mieście i dopiero po sukcesywnym jego ukończeniu lub znacznej części przejść do następnego.

W twoich zaprezentowanych materiałach widzę (a właściwie mam takie wrażenie) że do inferna już masz wystarczająco dużo grafiki więc tylko wprowadzić ich oraz skończyć zamek bo grafika też już jest, w razie czego jak jednostka została już wprowadzona to nie ma problemu z podmianą defa.

TopFunny525 PW
8 lutego 2015, 10:26
Shinobi:
Bzdura, inferno jest bardzo mocne.

Oh really? Tak więc zapraszam na małą lekturę :

1) Wiem że to jest stary post acid dragona, ale się z nim zgadzam

2) Magogami uda ci się dobrze wystrzelić raz na 100 bitew nie szkodząc swoim jednostkom/atakując dużą grupę przeciwników

3) Cerbery są jedynymi jednostkami w grze, których atak i obrażenia są mniejsze w porównaniu do podstawowej jednostki (jest to niby tłumaczone ich tzw. "trio atakiem" ale uważam to za lekko przesadzone)

4) Horned Deamons są uważane za najsłabszą jednostkę 4 poziomu, ich ulepszenie jest niewiele lepsze od podstawowej jednostki w dodatku nie posiadają żadnej specjalnej umiejętności jak pozostałe jednostki 4 poziomu (dla porównania, meduza królewska ma 3 zdolności a Horned Deamon nie ma żadnej)

5) Impy podstawowe są jedną z droższych i najmniej użytecznych jednostek spośród 1 lvli (Należy je ulepszać natychmiast aby coś zaczęły robić) - tak naprawdę jest to mięso armatnie.

Tak więc moim zdaniem inferno jest przeciętne, jest jednym z gorszych miast w grze, sprawy nie ratują ifryty oraz diabły które jako jedyne posiadają wystarczającą moc aby zaszkodzić przeciwnikowi.

Rozumiem że w twoim mniemaniu inferno jest silne, ale w moim odczuciu jest to jedno z gorszych miast i dlatego staram się to zmienić na lepsze.


AmiDaDeer PW
8 lutego 2015, 10:57
Nie jestem ekspertem balansu, ale...

1. Acid Dragon nie stanowi autorytetu we wszystkim, a już na pewno nie w grze turniejowej.
2. To kwestia taktyki. Gdy jej nie stosujesz, Inferno faktycznie jest dla Ciebie słabe - ale to wynika tylko z Twojego braku umiejętności.
3. Jest to nieprawdą w obecnej wersji gry.
4. Bzdura. To że to jest jednostka nudna, nie znaczy, że nie jest solidna. Poza tym posiadając czarcich lordów to właśnie demonów będziesz miał najwięcej - a wtedy zorientujesz się, jak mocna to jednostka.
5. Impy nie są aż tak drogie.

Proponowane przez Ciebie zmiany wynikają z braku wykorzystywania taktyki w grze, nie z przemyślanej chęci poprawy balansu.
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8
temat: [H3/projekt] Świt Wojny

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel