Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Bastion Town
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 32 - 33 - 34

AmiDaDeer PW
4 lutego 2015, 12:15
Tak, pomysł z rezygnacją ze skrzydeł byłby bardzo dobry. Dodałby tej jednostce oryginalności.

Kuririn PW
4 lutego 2015, 12:33
Zgadzam się z Hobbem :D skrzydla mi tutaj nie pasują.

Warmonger PW
4 lutego 2015, 13:07
No dobrze, ale miasto musi mieć jakieś jednostki latające - a poza Sfinksem jest tylko Skarabeusz.

Nerevar PW
4 lutego 2015, 13:35
Falkoni (czy jak się tam nazywali ci skrzydlaci jegomościowie) nie mogą latać?

Matheo PW
4 lutego 2015, 13:38
Trzeba mieć skrzydła żeby latać?

edeksumo PW
4 lutego 2015, 13:53
Lataja skarabeusze, i anubisi, hmm falkoni odpadaja, sfinks straci skrzydla, zobacze jak bedzie wygladac, gdy wroce z pracy, ale sam jestem za amputacja skrzydel. Btw jak kolejna wersja vcmi?

Warmonger PW
4 lutego 2015, 14:11
Jak człowiek z głową psa może latać? Po co i dlaczego? To się kupy nie trzyma.

AmiDaDeer PW
4 lutego 2015, 14:29
A jak latać może diabeł bez skrzydeł? :P

Warmonger PW
4 lutego 2015, 14:33
Diabeł się teleportuje przy pomocy magii, co widać i słychać. Anubis nie wygląda na takiego, który ma jakiekolwiek zdolności magiczne (tym bardziej, że był zwany wojownikiem / strażnikiem Anubisa).

AmiDaDeer PW
4 lutego 2015, 14:39
Według oficjalnych informacji Anubis miał się teleportować, a także mieć możliwość teleportacji sojuszników bądź nawet wrogów.

Matheo PW
4 lutego 2015, 15:18
Lewitacja, bycie duchem, istotą niematerialną, magia, przybycie z innego wymiaru/świata (inna grawitacja). Nie trzeba mieć skrzydeł żeby latać :) Czworonożnych, kocich jednostek w grze jeszcze nie ma. To stworzenie mogłoby więc po prostu biegać. Jestem zwolennikiem takiego rozwiązania.

Jeśli Anubisy będą mieć zdolność teleportacji sojuszniczych oddziałów, to w lineupie nie powinno już być jednostek latających. Wymagał by tego balans.

Skarabeusze... Mam nadzieję, że wypadną z projektu. Ani to nie wygląda, ani nie pasuje, a w dodatku to przekłamana interpretacja mitologii. Co innego Szarańcza, jedna z egipskich plag. Myślę, że wyglądałaby znacznie lepiej.

edeksumo PW
4 lutego 2015, 15:31
Tak jak Hobbit napisal tak jest i u mnie, tj. teleport i rzucanie teleportu.

Matheo PW
4 lutego 2015, 15:38
Właśnie zrozumiałem, że lepiej nie pisać postów z użyciem telefonu :)

W takim wypadku można się obejść bez jednostki latającej. Ewentualnie zostać przy jednej i to na niskim poziomie. Inaczej zajmowanie wrogich miast będzie zbyt proste.

Warmonger PW
4 lutego 2015, 18:38
Anubis rzuca teleportację? A to ciekawe :)

Że też nie słyszałem o tym wcześniej :?

edeksumo PW
4 lutego 2015, 23:24


Wersja bez skrzydeł, skrócona nieco, ja teraz?

Kammer PW
4 lutego 2015, 23:28
Bez skrzydeł to wygląda jak lew z brodatą głową człowieka. Czyli jak sfinks z brodą. Wolałem wersję ze skrzydłami.

edeksumo PW
4 lutego 2015, 23:32
O to chodzi to ma być sfinks. Hmm w wersji ulepszonej dodam może jakąś zbroje by nie wyglądał biednie.

Biros12 PW
4 lutego 2015, 23:33
Podoba mi się. Chociaż może głowę jeszcze ciut większą? Tekstury w żywszych kolorach i bydzie! ;) (Nie bał bym się dawać turkusy i czerwienie w dekoracjach i zbrojach itd)
W AoM Sfinks zamienia się w burze piaskowa, to może to posłuży za animacje teleportu. Jest to możliwe?

EDIT. Chociaż powiem Wam, że teleportacje są fajne jak robi się je na większą odległość. Przy takim przeskakiwaniu z hexa na hex wygląda to trochę komicznie wiec lepiej gdyby teleportował sojusznicze jednostki.

Matheo PW
5 lutego 2015, 00:11
Spróbuj dodać obszerniejszą grzywę. Tak aby zajmowała więcej miejsca z tyłu głowy.

Nephretes PW
5 lutego 2015, 03:44
Bazując na modelu edeksumo, moja propozycja sfinksa z ulepszeniem (WIP):



Też jestem za tym aby nie latał, co by nie dublował się z moim lamassu.
Dla przypomnienia jeszcze większy WIP. Myślę, że jak już (kiedyś) go oteksturuję, spokojnie będzie je można odróżnić.


strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 32 - 33 - 34
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel