Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 32 - 33 - 34 | |
AmiDaDeer |
Tak, pomysł z rezygnacją ze skrzydeł byłby bardzo dobry. Dodałby tej jednostce oryginalności. |
Kuririn |
Zgadzam się z Hobbem :D skrzydla mi tutaj nie pasują. |
Warmonger |
No dobrze, ale miasto musi mieć jakieś jednostki latające - a poza Sfinksem jest tylko Skarabeusz. |
Nerevar |
Falkoni (czy jak się tam nazywali ci skrzydlaci jegomościowie) nie mogą latać? |
Matheo |
Trzeba mieć skrzydła żeby latać? |
edeksumo |
Lataja skarabeusze, i anubisi, hmm falkoni odpadaja, sfinks straci skrzydla, zobacze jak bedzie wygladac, gdy wroce z pracy, ale sam jestem za amputacja skrzydel. Btw jak kolejna wersja vcmi? |
Warmonger |
Jak człowiek z głową psa może latać? Po co i dlaczego? To się kupy nie trzyma. |
AmiDaDeer |
A jak latać może diabeł bez skrzydeł? :P |
Warmonger |
Diabeł się teleportuje przy pomocy magii, co widać i słychać. Anubis nie wygląda na takiego, który ma jakiekolwiek zdolności magiczne (tym bardziej, że był zwany wojownikiem / strażnikiem Anubisa). |
AmiDaDeer |
Według oficjalnych informacji Anubis miał się teleportować, a także mieć możliwość teleportacji sojuszników bądź nawet wrogów. |
Matheo |
Lewitacja, bycie duchem, istotą niematerialną, magia, przybycie z innego wymiaru/świata (inna grawitacja). Nie trzeba mieć skrzydeł żeby latać :) Czworonożnych, kocich jednostek w grze jeszcze nie ma. To stworzenie mogłoby więc po prostu biegać. Jestem zwolennikiem takiego rozwiązania. Jeśli Anubisy będą mieć zdolność teleportacji sojuszniczych oddziałów, to w lineupie nie powinno już być jednostek latających. Wymagał by tego balans. Skarabeusze... Mam nadzieję, że wypadną z projektu. Ani to nie wygląda, ani nie pasuje, a w dodatku to przekłamana interpretacja mitologii. Co innego Szarańcza, jedna z egipskich plag. Myślę, że wyglądałaby znacznie lepiej. |
edeksumo |
Tak jak Hobbit napisal tak jest i u mnie, tj. teleport i rzucanie teleportu. |
Matheo |
Właśnie zrozumiałem, że lepiej nie pisać postów z użyciem telefonu :) W takim wypadku można się obejść bez jednostki latającej. Ewentualnie zostać przy jednej i to na niskim poziomie. Inaczej zajmowanie wrogich miast będzie zbyt proste. |
Warmonger |
Anubis rzuca teleportację? A to ciekawe :) Że też nie słyszałem o tym wcześniej :? |
edeksumo |
Wersja bez skrzydeł, skrócona nieco, ja teraz? |
Kammer |
Bez skrzydeł to wygląda jak lew z brodatą głową człowieka. Czyli jak sfinks z brodą. Wolałem wersję ze skrzydłami. |
edeksumo |
O to chodzi to ma być sfinks. Hmm w wersji ulepszonej dodam może jakąś zbroje by nie wyglądał biednie. |
Biros12 |
Podoba mi się. Chociaż może głowę jeszcze ciut większą? Tekstury w żywszych kolorach i bydzie! ;) (Nie bał bym się dawać turkusy i czerwienie w dekoracjach i zbrojach itd) W AoM Sfinks zamienia się w burze piaskowa, to może to posłuży za animacje teleportu. Jest to możliwe? EDIT. Chociaż powiem Wam, że teleportacje są fajne jak robi się je na większą odległość. Przy takim przeskakiwaniu z hexa na hex wygląda to trochę komicznie wiec lepiej gdyby teleportował sojusznicze jednostki. |
Matheo |
Spróbuj dodać obszerniejszą grzywę. Tak aby zajmowała więcej miejsca z tyłu głowy. |
Nephretes |
Bazując na modelu edeksumo, moja propozycja sfinksa z ulepszeniem (WIP): Też jestem za tym aby nie latał, co by nie dublował się z moim lamassu. Dla przypomnienia jeszcze większy WIP. Myślę, że jak już (kiedyś) go oteksturuję, spokojnie będzie je można odróżnić. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 32 - 33 - 34 |
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel