Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Tłumaczenie WoG'a (z zainstalowanej łatki)
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Asker PW
9 kwietnia 2009, 20:39
Sorka za być może kolejny głupi temat, ale bardzo bym chciał wiedzieć, jak w łatwy sposób przedłumaczyć wszystko co się znajduje w WoG'u tj. wszystkie komendy, teksy, nazwy jednostek, artefaktów, zasobów, lokacji itd.
Chodzi mi także o to, aby przetłumaczyć teksty nie tylko z wersji WoG'a, ale i te komendy z całego HoMM.

avatar PW
9 kwietnia 2009, 21:01
Tłumaczenie gier nie jest łatwe. Tak więc nie ma łatwego sposobu. Musisz użyć programu do wypakowania plików z H3, przetłumaczyć je i wgrać z powrotem. Jakie to programy, jakie to pliki i jak to robić - są o tym odpowiednie tematy na forum. Musisz je znaleźć sam, gdyż inaczej weźmiemy cię za lenia i szkoda będzie i twojego czasu i naszego.

Asker PW
10 kwietnia 2009, 09:38
Niestety nie mogę tego znaleźć, a i tak chodzi mi o przetłumaczenie WoG'a z łatki... A nie samego, zwykłego tak jak jest to opisane na przyklejonym topicu.

avatar PW
10 kwietnia 2009, 11:59
to zmień rozszerzenie łatki wog na rar i będzie wszystko jasne.

Asker PW
10 kwietnia 2009, 14:02
A później jak już coś pozmieniam i zmienię (znowu) na *wog to będzie działać jak się zainstaluje przez UpDate'a ?

Dragonar PW
10 kwietnia 2009, 14:56
Jeśli pliki nie będą uszkodzone - tak.
Poradnik tworzenia łatki *.wog znajdziesz TUTAJ.

Asker PW
10 kwietnia 2009, 15:58
Oczywiście, że to czytałem po kilka razy ; o
Konkretniej - zależy mi na przetłumaczeniu starszych elementów HoMM'a, ale po rozpakowaniu łatki, tam ich nie ma : (

Dragonar PW
10 kwietnia 2009, 16:56
Rozpakowałeś łatkę spolszczającą do WoGa? To chyba oczywiste, że plików standardowego HoMM tam nie będzie.
Jeśli chcesz otworzyć standardowe pliki, użyj programu ResEdit - do pobrania TUTAJ. Tym programem możesz otworzyć archiwa *.lod. Jeżeli szukasz plików tekstowych, to znajdują się one w pliku 'h3bitmap.lod'. Po wyeksportowaniu plików tekstowych zwyczajnie je otwórz i zmieniaj co chcesz.
Aby podmienić plik tekstowy w 'h3bitmap.lod', możesz stworzyć łatkę, lub użyć TEJ instrukcji, tyle, że zamiast pliku *.def, będziesz podmieniał plik *.txt.


Altair PW
10 kwietnia 2009, 19:14
Napisz dokładnie o jakie elementy ci chodzi. Wtedy będziemy mogli bardziej szczegółowo odpowiedzieć na twoje pytanie.
temat: Tłumaczenie WoG'a (z zainstalowanej łatki)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel