Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Podmiana zaklęć
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Dragonar PW
21 listopada 2008, 20:43
-Podmiana zaklęć-

Skoro można podmieniać jednostki kosztem innej to sądzę iż można robić to z zaklęciami. Ostatnio myślałem, że fajnie by było mieć w księdze zaklęć takie czary, których w ów księdze nie ma, ale rzucają je jednostki, np. Trucizna (Wiwerny), Choroba (Zombie), Zabójczy Wzrok (Gorgony, Koszmary), Zdrętwienie (Enty).
Chciałbym podmienić czary. Zrobiłbym odpowiednie grafiki dla, np. Zdrętwienia, które podmieniłbym za Spowolnienie. Niestety, gdy podmienię wszystkie grafiki czaru to i tak będzie działało jak Spowolnienie. Do rzeczy: Nie ma jakiegoś skryptu lub czegoś innego, by Spowolnienie działało jak Zdrętwienie?

Tarnoob PW
22 listopada 2008, 10:42
Nie. Gdyby był, to by WoG Team już to wykorzystał. Podmiana i modyfikowanie zaklęć jest technicznie nie­moż­li­we, kiedyś już Acid o tym wspomniał.

Jedyne, na co można liczyć, to rychłe wydanie VCMI z obsługą modów.

Dark Dragon PW
22 listopada 2008, 18:06
Można jedynie podmienić efekt graficzny, o tym też było gdzieś pisane ;)

Ginden PW
22 listopada 2008, 18:21
Ilość obrażeń też.
O czarach nieofensywnych nie ma co marzyć.

now PW
28 stycznia 2013, 12:07
A w modzie LORD(ERA) 4 zaklęcia: ochrona przed magią wody/powietrza/ziemi/ognia zostały podmienione na 4 zaklęcia podróży.
1 zaklęcie to podjęcie wiatru-dodaje pkt.ruchu.
2 zaklęcie to widok-pozwala na odsłanianie małych fragmentów z całej mapy.
3 zaklęcie to pionowy tunel-teleport przenoszący miedzy powierzchnią a podziemiami
4 wezwanie-pozwala bohaterowi wezwać armie z zamku.
Moim zdaniem najsłabsze zaklęcie to ruchome piaski i powinno zostać podmienione.

Irhak PW
28 stycznia 2013, 13:24
Cytat:
Moim zdaniem najsłabsze zaklęcie to ruchome piaski i powinno zostać podmienione.
To teraz weź żywy zwój z ruchomymi piaskami, 4 inne dowolne żywe zwoje i rzuć jeszcze co turę ruchome piaski na poziomie arcymistrza z jakimiś 10-20 punktami mocy. W trzeciej-czwartej turze to już jest mocno posiane ;)

Chad PW
5 lutego 2013, 19:19
w tym samym czasie można by też użyć o wiele mniej kosztownych czarów z o wiele lepszym efektem który nie tylko spowodowałby że jednostki będą miały utrapienie z chodzeniem, ale też nie będą w ogóle w stanie chodzić chyba, że jednostki te są pod władaniem bohatera, co przywróciłby je do życia bądź Serafiny ;)
temat: [H3/różne] Podmiana zaklęć

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel