Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Jarmark Cudówtemat: Grafika
komnata: Jarmark Cudów

Nevendar PW
2 stycznia 2007, 18:37
Moje pierwsze dzielo to "przekolorowanie" i wprowadznei ekilku zmian w Lucyferze.

Pierwotna forma:


Moja przeróbka:

tymolord PW
2 stycznia 2007, 18:40
Całkiem fajny obrazek, ale trochę za mało kolorów. Przy bokach powinien być trochę ciemniejszy a na środku jaśniejszy :)

Nevendar PW
2 stycznia 2007, 18:43
Wydaje mi się, że taki jest właśnie ładny. Połączyłem w tym obrazku prostotę i piękno.

Lucyfer Kreegan PW
2 stycznia 2007, 19:34
Ładny? Ja ładny?! Tożto profanacja! Wpierw moją osobę zgłasza się jako... maskotkę! A potem obraża się mnie taką marną... kolorowanką!
Oto jak powinienem zostać przedstawiony - http://img101.imageshack.us/img101/443/lucekqi9.png i nie ważcie się znowu kalać mego wizerunku. No, chyba, że naprawdę dobrze wyjdzie.

tymolord PW
2 stycznia 2007, 19:45
Eeee... A Ty zkąd? To twój pierwszy post Lucyfer? (On się tu pojawił przez Ciebie, Nevendar!)

Hobbit PW
2 stycznia 2007, 19:47
Lucyfer jest nie poraz pierwszy (wypowiedział się na temat swojej armii, ale niestety - takowej armii już nie ma).
A ja uważam, że maskotka nie jest potrzebna (Kwasowa Grota to nie jest żaden klub piłkarski :P).

Dark Dragon PW
3 kwietnia 2007, 08:56
Zamieszczajmy tu linki do tapet z gier M&M. Każdy fan tych gier z pewnością lubi sobie od czasu do czasu udekorować pulpit taką tapetką ;)

H4 WoW

http://www.abcgames.sk/udaje/wallpapery/14/1425.jpg
http://www.abcgames.sk/udaje/wallpapery/14/1426.jpg

Później dodam jeszcze kilka ;)

Alamar PW
3 kwietnia 2007, 12:44
Czy ten temat jest konieczny?
Wejdź na pierwszą, lepszą stronę o HoMM/MM, a na pewno jakieś tapety znajdziesz. Google też jest bardzo pomocne.

RabicanRabicanTrochę kleju i wszystko cacy ;)

Cheshire PW
13 czerwca 2011, 15:17
Ciekawa grafika przedstawiająca diabła

RabicanRabicanTutaj w wyższej rozdzielczości, prosto z Fiendish Codex II.

avatar PW
17 października 2017, 08:54
Nie chciałem zakładać nowego wątku, gdyż poszukuję odpowiedzi na pytanie czy się da. Prośba nie jest związana z Herosami, ale wyjaśnię na przykładzie herosów :)
Czy można w gimpie nie umiejąc malować, tylko bawiąc się filtrami i bardziej zaawansowanymi narzędziami zrobić ze starego obrazka mniej więcej to samo co zdobił Ubisoft w HD Edition?

Warmonger PW
17 października 2017, 08:59
Nie można stworzyć czegoś z niczego, na pewno nie przy pomocy filtrów ;)

avatar PW
17 października 2017, 09:03
Bardziej chodziło mi o linki do samouczków jakich np. pędzli używać, jakie wartości wpisywać, jakie efekty specjalne w takich przypadkach można zastosować itd. Wiem, sam mogę sobie wygooglować, chodzi mi tylko o ukierunkowanie wśród setek możliwości gimpa, którymi 'poddziałami' się zainteresować.

Kastore PW
17 października 2017, 12:07
Możesz się też pobawić z Prismą, ale wtedy musisz się liczyć z tym, że obrazki będą stylizowane.

avatar PW
17 października 2017, 17:57
O tym nie pomyślałem. Dzięki! Sądzę że w prezentacji w power poincie aż tak nie będzie to razić, jeśli wszystkie grafiki dam w jednolitej stylistyce.

Szaman PW
17 października 2017, 21:25
Cytat:
Nie można stworzyć czegoś z niczego, na pewno nie przy pomocy filtrów ;)
No nie przesadzajmy... coś już jest:) Ubisoft robiąc swoje HD jako bazę użyli starych defów. Avatarowi chodzi o zrobienie coś "HD" co jest "SD"... takie przeniesienie 1:1.

Faktycznie, za pomocą samych filtrów tego się nieda (choć niektóre same w sobie mają takie zdolności, ale efekt nie będzie 1:1).

Wątpię, czy się znajdzie skrypto poradnik który będzie się nazywał "from SD to HD for dummies". Wszystko zależne jest od danej grafiki i fantazji autora "HD".

Czasem sam się bawię w takie HD. np: zwiększenie rozmiary obrazków, które pierwotnie mają rozmiary tylko 800x600 na 1920x1080.

Przykład:
Oryginalna grafika (800x600)


Moje przerobione HD (1920x1080)


EDIT: Najlepiej widać różnice w nowym oknie w pełnej rozdzielczości.

Hiro PW
17 października 2017, 23:41
Kiedyś z ciekawości sprawdzałem, czy da się to osiągnąć jakimś, cytując reklamy w internetach, "jednym prostym trickiem". Trzeba przyznać, że pomimo wątpliwej jakości całego przedsięwzięcia H3 HDE na nowych jednostkach faktycznie są detale, które zostały po prostu narysowane. Fajnie to widać na przykładzie jaszczurki:



Zielone strzałki wskazują obszary które wcześniej były niewyraźną plamą, zaś po liftungu - złośliwi powiedzą, że mniej niewyraźną plamą, da się jednak rozróżnić poszczególne zęby w gębie czy pióra strzał. Niestety jednak przeważają części które właśnie zostały poddane albo zwykłemu filtrowi wyostrzającemu (czerwona strzałka), albo po prostu otrzymały wyraźnie zarysowane krawędzie (tych jest najwięcej i podejrzewam że właśnie one są odpowiedzialne za lekki "efekt HD" przerobionych jednostek; tutaj np. klatka piersiowa stwora).

Reasumując: twórcy nie poszli na całkowitą łatwiznę, lecz odwalili minimum roboty, tak aby nie można było im zarzucać potraktowanie oryginalnej grafiki filtrem. :)

PS. Za mylącą grafikę promocyjną ktoś powinien solidnie dostać w tyłek.

avatar PW
18 października 2017, 08:38
Tak, ta grafika promocyjna to popis PR-owców Ubisoftu, którzy potraktowali wieloletnich graczy jak idiotów :)

Andruids PW
20 listopada, 23:43
Poddałem rendery Kasi i Lucka z przerywników H3 małemu powiększeniu i liftingowi. Wrzucę to tutaj, bo czemu nie.

temat: Grafika

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel