Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Jak podienić jednostki z miasta do miasta do heroesa 3
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

KamilCygan PW
31 lipca, 01:56
Witam. Ja mam taką prośbę czy ktoś podał by mi program do zamiany jednostek (i może też do późniejszej pubikacji), a jeżeli niema takiego programu to jak ręcznie zamienić jednostki. Tak wygląda spis tych jednostek które bym zamienił:

Zamek: pikinier na chłopa, halabardnik na rozbójnika,
Bastion: wysokiego elfa na strzelca, złotego smoka na czarodziejskiego smoka,
Forteca: gigantów na diamentowe golemy, tytanów na kryształowe smoki,
Nekropolis: zombie na mumie,
Twierdza: hobgobliny na dziki, ogra na trolla,
Cytadela: hydry chaosu na rdzawe smoki.

PS nie chodzi o dodatkowe ulepszenie, a o jak napisałem podmianę

PS2 wiem że gigant na golema to idiotyzm, ale po ulepszeniu jest jakby smoczym golemem więc nawiązanie samo mi przyszło do głowy

PS3 to mój pierwszy post w kwasowej grocie jeej :)

Kastore PW
31 lipca, 08:23
Ale do jakiej wersji H3?

KamilCygan PW
31 lipca, 18:43
Do WoGa

Kastore PW
31 lipca, 19:19
Na jednej mapie czy na stałe?

Andruids PW
31 lipca, 19:33
Kamil:
Do WoGa
Niestety nie mam żadnych doświadczeń z wogiem, ale może znajdziesz interesujące Cię informacje w tym temacie:
http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=6466

Jeśli nie, rozejrzyj się na HC:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=32519

Kamil:
PS3 to mój pierwszy post w kwasowej grocie jeej :)
Hmmm, na pewno? ;)

KamilCygan PW
31 lipca, 23:20
Dzięki wielkie

Ankouter PW
1 sierpnia, 14:58
w zwykłej Heroes 3 wystarczy podmiana Defów (animacji) jednostek i nazw w pliku CRTRAITS.TXT ale nie na każdą podejdzie, a z Wogiem to dużo zabawy będziesz miał :P i sie nie znam na tym.

Kastore PW
1 sierpnia, 15:57
Ale wtedy zmieniasz tylko animację. I to może się glitchować.

Pointer PW
3 sierpnia, 15:16
Do WoGa jest to znacznie prostsze niż w zwykłym H3, tym bardziej, że faktycznie podmienisz jednostki, a nie tylko grafiki i nazwy.

Najłatwiej to zrobić w już istniejącym skrypcie, polecam skrypt 50, czyli Enhanced Monsters, bo on odnosi się właśnie do potworów. Oczywiście musisz mieć wtedy ten skrypt włączony podczas WoGifikacji gry w opcjach w WoGa.

Komenda nadająca jednostce przynależność do frakcji/miasta w tym skrypcie to:

!#MA&v7183=1:Oxxx/y;

gdzie xxx to numer jednostki wg ID Heroesa, a y numer frakcji wg tegoż ID.

To jednak nie wszystko. Aby umożliwić rekrutację danej jednostki w danym mieście, musisz jej nadać odpowiedni poziom i ulepszenia.

Wers nadający jednostce poziom:

!#MA&v7183=1:Lxxx/y;

gdzie xxx to numer jednostki wg ID Heroesa, a y numer poziomu wg tegoż ID (odpowiada nadawanemu poziomowi -1, czyli np. y=2, to poziom 3).

Ulepszenie to:

!#MA&v7183=1:Lxxx/yyy;

gdzie xxx to numer jednostki nieulepszonej wg ID Heroesa, a yyy numer jednostki ulepszonej wg tegoż ID. Nie musisz używać tego wersu, jeśli przenosisz wersje ulepszone i nieulepszone razem do innej frakcji.

I wreszcie możliwość rekrutacji w danym mieście na danym poziomie:

!#UN&v7183=1:Ty/z/u/xxx;

gdzie xxx to numer jednostki, y numer frakcji, z poziom, a u ulepszenie bądź podstawowa wersja (przyjmuje wartość 0 lub 1).

Trochę tego jest, więc mały przykład - fragment skryptu przenoszący rusałki i driady do Rampartu:

!#MA&v7183=1:O118/1; [Pixie > Rampart]
!#MA&v7183=1:O119/1; [Sprite > Rampart]
!#MA&v7183=1:L118/0; [Pixie is level 1] (tu można pominąć, bo poziom bez zmian)
!#MA&v7183=1:L119/0; [Sprite is level 1] (jak wyżej)
!#UN&v7183=1:T1/0/0/118; [Rampart Level 1 no upg is Pixie]
!#UN&v7183=1:T1/0/1/119; [Rampart Level 1 upg is Sprite]
!#MA&v7183=1:U118/119; [Pixie upg to Sprite] (ponownie można pominąć)

Oczywiście można przenosić dowolne jednostki na dowolne poziomy przeniosłem sobie kiedyś enta na 7. poziom w Fortress, ale wtedy warto pogrzebać też w statystykach, a do tego są oddzielne komendy, choć o podobnej budowie.

No i pamiętaj, że jak przeniesiesz te "ruchałki" przykładowe do Rampartu, to w Confluxie warto coś wrzucić w zamian. :P


Andruids PW
3 sierpnia, 16:09
Rozumiem, że w ERZE działa to na podobnej/takiej samej zasadzie?

Pointer PW
3 sierpnia, 20:02
Tak, budowa skryptów w ERA jest praktycznie identyczna. Dodana została jedynie obsługa skryptów takich jak paczka Sagamosa (Advanced Levels), której WoG 3.58f nie obsługiwał.
temat: Jak podienić jednostki z miasta do miasta do heroesa 3

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel