Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: MDT dla twórców modów
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

witchking PW
21 lipca 2017, 17:57
Uzgodniliśmy ostatnio z zespołem, że przy tworzeniu naszych modów pojawiają się elementy z których ostateczni nie korzystamy bądź też takie które przy małym nakładzie pracy mogą się komuś przydać. Zakładam ten temat by udostępnić takie elementy i zachęcam do ich wykorzystania w modach.

Sower odtworzył kiedyś model elfa z h3 a ja dorobiłem do niego animacje. Bawiłem się ostatnio w przeróbki tego modelu i w najbliższym czasie udostępnię tutaj kilka wersji łucznika.

Na początek wersja zainspirowana elfem z h2:
->

->

A tutaj są defy

MinosKing PW
21 lipca 2017, 18:07
Witchking te Elfy wyglądają niesamowicie! :O Być może jeśli będzie taka możliwość wykorzystam go w jakimś z modów?

Hm co sądzisz o Elfim Kapitanie? Bądź Łowczym? ;]

witchking PW
21 lipca 2017, 19:34
Dorzucę coś takiego


Kuririn PW
21 lipca 2017, 20:31
Z tą sama animacją, co wymieniony wyżej elf?

witchking PW
21 lipca 2017, 20:34
Dokładnie tak, są to skórki które wymagają małego nakładu pracy. Jeżeli będzie duże zainteresowanie wśród twórców modów to może się zmotywuje by trochę rozróżnić poszczególne skórki.

Szaman PW
21 lipca 2017, 20:57
Łucznika-człowieka na pewno wykorzystam do swego moda. Choć bardziej neutralnymi jednostkami byłbym zainteresowany:)

J. M. Sower PW
23 lipca 2017, 16:20
Parę uwag:
- animacje "Mouse Over" i "Defend" po ostatniej klatce powinny mieć jeszcze raz dodane wszystkie klatki w odwrotnej kolejności
- chodzenie u elfów wygląda ok, ale ten w barwach ludzi jakoś się rzuca na boki podczas tej animacji. ;P

Poza tym cieszy mnie widok dobrze wykorzystanego modelu z pod mojej ręki. ;) Elf z H2 może w miły sposób odświeżyć trochę wygląd Bastionu. Mam też nadzieję na niegdyś pokazaną wersję świąteczną. ;)

Tymczasem ja dorzucam coś od siebie. To stara jednostka. Jedna z pierwszych. Proszę więc o wyrozumiałość. ;) Berserker w dwóch wersjach:

http://www.mediafire.com/file/01d4aym8dkta39d/BerserkBySower.zip
http://www.mediafire.com/file/1ecftj3f4v7x5l2/BerserkV2BySower.zip

MinosKing PW
23 lipca 2017, 16:46
J. M. Sower Szczęka opada... . :O Berserker wygląda świetnie! ;]

Szaman PW
23 lipca 2017, 19:23
BerserkerV2 jako neutralny pasowałby, jakiś ładny ERMik mu napisać i użyć do autorskich map.

witchking PW
5 sierpnia 2017, 22:47


Robin Hood a poniżej def:
https://www.dropbox.com/s/nvdjbru52php5gq/robin.def?dl=0

To zwykła szybka kolorowanka, ale w najbliższym czasie uszykuje dla was coś lepszego.

Kuririn PW
5 sierpnia 2017, 22:56
Czekam na coś lepsiejszego. :P

witchking PW
7 sierpnia 2017, 17:59
Ostatnio mam wenę na takie skórki, stąd przedstawiam kolejną:

https://www.dropbox.com/s/6gb8utiplo4xbb6/sniezny.def?dl=0

Proszę także o informacje czy z defami wszystko ok i czy coś ewentualne zmienić.

Edit: Śnieżny elf został poprawiony. Link podmieniony. Poniżej link do ulepszenia:

https://www.dropbox.com/s/xzh0xeaftkujkjk/sniezny2.def?dl=0

avatar PW
7 sierpnia 2017, 19:21
Animacja death - postać za szybko umiera. Już w pierwszej klatce właściwie bliżej ma do ziemi niż do pozycji pionowej. Także kąt skrętu jednostki przy Shoot Down jest prawie identyczny co przy Shoot Straight.

MinosKing PW
7 sierpnia 2017, 19:42
Nie wiem o której jednostce pisze avatar, ale co do Robin Hooda to animacja śmierci faktycznie jest za krótka, zaś animacje attack up i attack down w pewnym momencie wyglądają tak jakby miał zamiar rzucić tym nożem, niżeli się nim bronić w walce wręcz.

witchking PW
14 sierpnia 2017, 23:22
Wstępna wersja barbarzyńcy, gdyby coś było nie tak to piszcie, z czasem poprawie:


https://www.dropbox.com/s/y04y2mrviim2pvi/barbarzynca2.def?dl=0
temat: MDT dla twórców modów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel