Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Jednostki z MM w HoMM3. How 2 do this?
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

nortonex PW
17 kwietnia 2006, 20:26
No więc jak w temacie... Wiem, że to jest możliwe i da się to zrobić... Czy ktoś z was wie, jak to zrobić? Najbardziej chodzi mi o androidów z MM7 i terminator unity z MM6 (byłaby chociaż minimalna namiastka Forge w WoGu:) ) .

Trang Oul PW
17 kwietnia 2006, 20:34
Mógłbyś sprecyzować, o co ci chodzi? W MM brakuje paru części animacji (np. obrony), więc trzebaby je ręcznie dorysować.

vinius PW
17 kwietnia 2006, 20:41
No, będzie trzeba "trochę" zmniejszyć sprite'y ;) .

nortonex PW
17 kwietnia 2006, 20:56
@Trang Oul: już precyzuję o co chodzi:
Ja sam po prostu chcę się dowiedzieć, jak wydobyć animacje jednostek z mm6/7/8.... umieszczenie ich to dla mnie sprawa drugorzędna (chociaż fajnie by było dodać je jako jednostki neutralne),
a jedyne co mam na celu to troche pobawić się tymi jednostkami :P .

Acid Dragon PW
17 kwietnia 2006, 21:18
Do wyciągania - mm7viewer. Skąd? No daleko szukać nie trzeba. Po co? Za cholerę nie wiem. I tak zrobię to prędzej czy później, a na razie i tak nie ma gdzie je wsadzić.

Nie_mam_nicka PW
18 kwietnia 2006, 16:44
BlasterGuy i ten Android to jest to co najbardziej poza Forge chciałbym zobaczyć w WoGu 3.59. Idealnie pasowały by jako jednostki skojarzone z Forge. Jeśli chodzi o samego Androida to ciekawi mnie czemu nie ma go jeszcze w dziale Kwasowej Groty "Smoki w Światach MM"? Mi to wygląda na Cyber Kostnego Smoka (pierwowzór Cyber Dead/Zombie ?), a coś takiego zawsze chciałem zobaczyć w jakiejkolwiek grze. BlasterGuya poza obrazkiem w Jaskini Behemota i animacji strzału którą w google grafika znalazłem to nic innego nie znalazłem, ale mi się ta jednostka nawet spodobała :) Jeśli chodzi o BlasterGuya i Androida z M&M7 to pokaże co na razie znalazłem:

Android

Android stąd.

Animacja Androida, którą wyciągnął nortonex i pokazał na dawnym Forum projektu wskrzeszenia Forge (z perspektywą HoM&M3).

Statystyki jednego z trzech wersji Androida (Droida ?) z tej strony.

Portret Androida (Droida ?) ze strony RPG Classics.
BlasterGuy

BlasterGuy stąd.

Przemalowana animacja gdy BlasterGuy strzela z Miotacza stąd.

Portret BlasterGuya ze strony RPG Classics.
Tylko tyle niestety znalazłem. A jak ktoś by się pytał dlaczego sobie tego sam nie wyciągne z M&M7 tylko szukam po necie, to powiem że nie mam M&M7, kupić tego normalnie po polsku nigdzie nie można, a ściąganie by chyba wieki trwało. Jeśli chodzi o to że nie mają animacji obrony to chyba najmniejszy problem, ważne że idealnie pasują do HoM&M3, zawsze można coś wymyślić. Np. dla Androida można zrobić że robi animację jak by go ktoś walnął, ale pojawia się obok niego nieco powiększone pole magnetyczne z zaklęcia o tej samej nazwie z HoM&M3 (podobnie chcieli na początku zrobić wielcy wskrzesiciele Forge z Juggernautem). Co do arfetaktów które miały by się pojawić w nowym WoGu to proponuję to ;):




Wszystkie 3 arfetakty znalezione tu.

Ps. Proszę nie dziwić się że nie ma jakiś obrazków czy czegoś, bo zaraz postaram się poprawić posta jak czegoś nie będzie. Niestety nie ma opcji testującej posta na tym Forum.
Pps. Robert Uczony, lol :D
Ppps. Co to jest Terminator Unity? Jakieś ludzie które walczą z maszynami? Mógłby ktoś zapodać jakąkolwiek grafe?
Pppps. Może ktoś wyciągnąć pełną Animację BlasterGuya z M&M7 z perspektywą HoM&M3 i uploadować na Imageshack i tu zapodać?
Ppppps. Co to jest Autobot i jak wygląda? Wspomniał coś o nim Acid Dragon w temacie do którego link dał Alamar.

Alamar PW
18 kwietnia 2006, 17:00
Gdzie dokładnie jest Blaster Guy C oraz Android w plikach MM7, masz podane tutaj.
W MM6 jest jeszcze jednostka Terminator (latająca kula-szpiegula), ale nie na razie jej nie szukałem.
A kupić można - na allegro.

P.S.
A jakby wyglądały np. ulepszone androidy?

EDIT:
Autobot?
To stwór Sheltema z MM5 - razem z annihilatorem mogłyby pasować do Forge. Zaraz poszukam obrazków.




Pierwszy to Annihilator a drugi to Autobot (oba obrazki pochodzą z RPG Classic)

Nie_mam_nicka PW
18 kwietnia 2006, 17:25
Ulepszone Androidy raczej by "nie wyglądały" bo nie ma jak zrobić z części Duchowego Smoka robota (no chyba że Starożytni jakoś by to umieli)...
Co do kupna to "normalnie kupić" chodziło mi o realne sklepy, a nie internetowe jak Allegro czy eBay bo tym nie ufam i chyba nietylko ja. Ten Annihilator nawet fajnie wygląda, gdyby nie taka "stara" grafa która poprostu nie pasuje do HoM&M3 to też mógłby być w HoM&M3 :) A ten Autobot to chyba to samo co Terminator? Albo podobny.

Ps. Czy poza jednostkami z Forge które miały być w HoM&M3 AB, Blaster Guyem C i Androidem z M&M7, Annihilatorem i Autobotem z M&M5 oraz Terminatorem z M&M6 były lub miały być w świecie M&M jeszcze jakieś inne technologiczne (czy tam Forgowe) jednostki?
Pps. Sheltem to chyba jakiś starożytny skoro Autoboty były jego?

Alamar PW
18 kwietnia 2006, 17:45
Autobot i Annihilator pochodzą z Xeenu - wehikułu (eksperymentalnego) Starożytnych - więcej o tym w MM4-5.
Androidy pochodziły co najmniej z Terry, gdyż były one częścią systemu zabezpieczeń wahadłowca stamtąd. Możliwe jednak, że ten system zainstalowali Starożytni przed wyruszeniem macierzystego statku wspomnianego wahadłowca na Terrę.
Więcej o tym oraz o tym kim był Sheltem (nie był Starożytnym), masz w Gildii Tajemnic (Historia świata MM na głównej stronie Groty).

I tak, Autobot jest podobny do Terminatora, ale jednak różni się (Autobot ma w środku "żywą" istotę).

A jednostek pasujących do Forge jest mnóstwo w MM3-5 - choćby przeróżni czarodzieje, którzy wyglądają jak cyborgi lub inne automaty (a to poprzez dziwne zbroje i hełmy).
Zresztą masz: potwory z MM3 (nie wszystkie - brakuje m.in. EDa 409), a tu z MM4 i MM5.

EDIT:
Assassin Droid = AnDroid :) .

vinius PW
18 kwietnia 2006, 18:52
A jeszcze ten robocik z MM3 - o którym gadaliśmy przy okazji dinozaurów :) ?

Nie_mam_nicka PW
18 kwietnia 2006, 19:23
Hmm czyli oficjalna nazwa Cyber Kostnego Smoka to Droid, a myślałem że Android, a to tylko połączenie 2 wyrazów :D A jak sprawa ma się z Blaster Guyem, jego nazwa to Blaster Guy czy Blaster Guy C? Jeśli chodzi o moją wiedzę na temat fabuły M&M to wiem że byli jacyś Starożytni z technologią podobną do Star Wars, potem ich wybili Kreeganie co sobie zmienili wygląd na bestie piekielne i że ci Starożytni wysłali jakiśch 2 strażników przed zagładą, robota Coraka i chyba Alamara, sam nie wiem po co, i że Alamar się zbuntował czy coś takiego. No i że jeszce jest jakiś Smoczy Faraon co jest od Starożytych. Wiem że to może być TOTALNA głupota co tu napisałem, ale tyle dotąd wiedziałem. Jakoś nie miałem czasu przeczytać tej fabuły M&M z Kwasowej Groty :/ Może dzisiaj przeczytam i będe wiedział o co w tym wszystkim chodzi :)

Ps. Co do dinozaurów w świecie M&M to mamy już jednego w wielu odmianach: Smoka!
Pps. Dzięki Alamarowi za informacje na temat potworów Forgo-podobnych, link do strony RPG Classics i obrazki!

Acid Dragon PW
18 kwietnia 2006, 20:08
Ów droid, czy jak go tam zwać występował w MM7 w trzech formach:
android poszukiwacz
android obronny
android zabójca

Natomiast co do "blaster guy", to oczywiście tylko nazwa pliku i "kryptonim" jednostki za czasów tworzenia MM7. W samej grze ta postać zawsze była imienna - "Tolberti", "Robert Wise", "Jon van Caneghem" (:P)..., więc nie ma żadnej oficjalnej nazwy.

P.S. I jeszcze raz nazwiesz smoki dinozaurami, to się policzymy :P.


Alamar PW
18 kwietnia 2006, 20:24
Gdzie tam :P .
Blaster guy C występuje imiennie w grze, a dokładniej w Światyni w butelce i nie jest to JVC, tylko inny pracownik (o nicku chyba Evil C - nazwiska nie pamiętam - w każdym razie jest to trzecia osoba z blasterem w grze) i jak go się atakuje, to wyraźnie jest podpisany Blaster Guy C.
A droidy (co za "tłomacz" zrobił z tego androida?) to dokładniej: seeker (poszukiwacz), sentinel (wartownik) i assassin (zabójca).
Kule z MM6 to z kolei: Patrol unit, enforcer unit oraz terminator unit.

Vinius, ten stworek omawiany wcześniej to właśnie ED-409 (easter egg związany z Robocopem).

Acid Dragon PW
18 kwietnia 2006, 21:19
Nie, ten czwarty to Lord Roberts i tylko przez pomyłkę jego DRUGOrzędny opis (czyli ten na pasku textowym powyżej portretów drużyny) to "facet z miotaczem". Proszę, nie wmawiaj mi, że to oficjalna nazwa jednostki, OK ? :P. W każdym razie nazwa samego pliku, czyli "blaster guy C" nie pojawia się w grze NIGDZIE.

AmiDaDeer PW
10 grudnia 2006, 17:35
Nie mogłem nigdzie znaleźć, ani też nie chciałem zakładać nowego tematu, więc tutaj zapytam.

1.Jakich dokładnie części animacji do Heroes III (wszystkich) nie ma w MM6?
2.Słyszałem, że nie ma jednej części animacji w MM7. Jakiej?

Alamar PW
10 grudnia 2006, 18:53
Smok gdzieś o tym wspominał (może w temacie o NU lub w temacie o własnych jednostkach). O ile pamiętam (i dobrze zrozumiałem), to brakuje:
MM6 - animacji ataku (na ukos w górę i w dół), obrony oraz śmierci widzianej z boku;
MM7 - animacji obrony i śmierci.

AmiDaDeer PW
10 grudnia 2006, 19:01
Znalazłem tego posta!
Alamarze, jednak w MM7 brakuje tylko bocznej animacji śmierci.

Alamar PW
10 grudnia 2006, 19:49
Jesteś pewien? Postu wprawdzie nie mogę znaleźć, ale Smok na pewno wspominał coś o obronie.
Zresztą masz cytat z innego postu odnośnie jednostek z MM7:
Z konwersją są jednak pewne problemy - m.in. brak kilku faz animacji, które trzeba dorobić (np. fazy obrony) no i ulepszeń...

EDIT:
W MM7 (jak i MM6 i MM8) jednostki się nie bronią, jest tylko animacja otrzymanych obrażeń. A cytat z tematu o Kuźni. :P
(jest już późno, więc za sensowność moich słów nie odpowiadam :P)

AmiDaDeer PW
10 grudnia 2006, 22:13
Z jakiego tematu jest ten post?
Chyba jest na temat MM6, a nie MM7.

Micki PW
11 grudnia 2006, 19:30
W jakim programie można zrobić te animacje ?
strona: 1 - 2
temat: Jednostki z MM w HoMM3. How 2 do this?

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel