Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kastore
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H4/mod] Nimostar's Greatest Mod
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

avatar PW
11 września 2016, 08:30


Mimo głupiej nazwy, to dość ciekawy w założeniach (i nowy po latach) mod do H4.
- wszystkie frakcje są pozmieniane na nowe.
- wszystkie stworzenia zmienione (zarówno umiejętności jak i statystyki)
- podobnie jak bohaterowie i część zaklęć
- FULLY FUNCTIONAL 8 CREATURE INFERNO FACTION WITH KREEGANS
- A FULLLY DEPURATED 8 CREATURE NECROPOLIS FACTION OF UNDEAD


Oczywiście autor planuje wypuszczać z czasem kolejne, bardziej rozbudowane wersje moda. Ale też prosi w tym celu o pomoc. Więcej informacji jak i sam link do pobrania w odpowiednim temacie na HC.


Andruids PW
11 września 2016, 11:10
Nie Great Test, tylko Greatest.

KammerKammerFixed.

Do bani ten mod. Kilka podmian frakcyjnych brzmi nawet ciekawie, ale kompletne rozwalenie line-upu Mocy dyskwalifikuje go na starcie. A Inferno z H4 po prostu musi odejść. Nie ma tam na nie ani miejsca, ani powodu żeby było samodzielną frakcją.

Górski Krasnolud PW
11 września 2016, 14:13
Taaaaaaak!!! Inferno w Heroes IV, ale czy mod po zainstalowaniu można potem spokojnie odinstalować? Pytam bo chcę spróbować modyfikacji, ale nie wiem czy podejdzie. :D

I poda ktoś składy armii? Albo screena z armiami frakcji?

Kastore PW
11 września 2016, 14:18
Zrób kopię folderu.

Pointer PW
11 września 2016, 14:39
Czy Wam też wyskakuje przy pobieraniu, że może to być złośliwe oprogramowanie i blokuje pobieranie? Czy to tylko mój Chrome jest nadgorliwy?

Ursus PW
11 września 2016, 17:22
@Górski Krasnolud To chyba jest skład nowych armii

Alistair PW
11 września 2016, 18:34
A mi tam pasuje takie przetasowanie jednostek. Coś zupełnie innego, z chęcią sobie pogram nowymi jednostkami.

Hieronim PW
11 października 2016, 16:11
Mod bardzo ciekawy, ale mam problem z pobraniem. Link z Heroes Community odsyła mnie do kolejnych stron i ta ostatnia chce mój nr telefonu w zamian za pobranie, a na dole drobnym druczkiem jest napisane o subskrypcji, 6,50zł za sms, 75zł miesięcznie i te sprawy :P

Oczywiście istnieje opcja, że jestem po prostu amebą i robię coś nie tak. Właśnie dlatego zwracam się o pomoc :)

avatar PW
11 października 2016, 17:33
Jeśli klikacie na te dwa duże kwadraty, które krzyczą o Normal Download i Premium Download to klikacie źle ;]
Trzeba kliknąć na skromny zielony link tuż pod informacją o download :]

MinosKing PW
11 października 2016, 17:35
Potwierdzam słowa Avatara zielony napis u góry kliknij o taki: GreatMod build 08.rar a pobieranie zacznie się natychmiastowo :)

Hieronim PW
11 października 2016, 18:29
Właściwie to wyskakiwało mi powiadomienie (żółty pasek) od Google - "Download and convert your files now, click here". Ale to był taki sam efekt jak kliknięcie w te prostokąty :)

Dziękuję wam bardzo, moja głupota nie zna granic skoro tego nie zauważyłem, ale to żadna nowość ;D

MinosKing PW
11 października 2016, 19:22
Zrobiłem szybki test moda i szczerze troszkę się zawiodłem, ponieważ Rozpruwacze zostały osłabione i spadły z 4 poziomu na 2 chyba, zaś Kwasowe Pomioty <czy jak im tam> z 3 poziomu na 2 no i Minotaury awansowały na poziom 3. Może i to mało istotne, wiem ale jest coś jeszcze chyba mamy nowych bohaterów a przynajmniej u mnie był jakiś jeden, chyba był to Fire Master? Czy jakoś tak.

No to szybkie podsumowanie:

plusy:

+ nowe jednostki w miastach,
+ jacyś nowi bohaterowie,
+ nowe zaklęcia, <niestety nie wszystkie testowałem>

minusy:

- słaba mieszanka jednostek, niektóre z nich nie pasują do przypisanej im frakcji,
- silne jednostki zostały osłabione, tak jak przykładowo to podałem wyżej,
- słabsze jednostki awansowały np. Minotaur ale akurat to da się znieść.

I to chyba byłoby na tyle.

Hieronim PW
11 października 2016, 19:58
W moim przypadku też był to szybki test, jednak o dziwo widzę to zupełnie inaczej niż przedmówca. To, że niektóre jednostki awansowały, a inne spadły w poziomie to dla mnie ciekawa innowacja. W końcu na tym polega ten mod, że WSZYSTKIE jednostki zostały zmienione (statystyki i umiejętności). Bohaterowie również są inni (wygląd+umiejętności). Choćby takie minotaury bardziej pasują mi do poziomu 3 niż 2 bo jestem przyzwyczajony z części trzeciej.

Zacznę od minusów - faktycznie zgadzam się, że niektóre jednostki są zupełnie od czapy w danym mieście. Np. chłop, niziołek i nagle mumia. Poza tym jednostki trzeciego poziomu (nie wszystkie), a nawet niektóre drugiego (choć tutaj nie mam 100% pewności) wymagają też do rekrutacji rzadkich surowców oprócz złota. Zauważyłem też, że nie można zrestartować mapy bo gra się zawiesza.I to raczej tyle.

To teraz plusy. Jest ich u mnie więcej, dlatego będą już od myślników ;)

- Przede wszystkim bardzo podoba mi się możliwość rekrutacji syren, potworów morskich, i megasmoków i to jest dla mnie ogromna zaleta tego dodatku.

- Wiele jednostek ma zupełnie inne umiejętności, ale w tym przypadku na szczęście nie są one nielogiczne ( przynajmniej jeśli chodzi o większość). Np. syreny mają atak jak pikinierzy (trójząb), a diabły powstrzymują kontratak jak w trójce. W tym momencie nie sposób wspomnieć, że diabeł ma wszystkie statystki z liczbą 6, a jego koszt to 6666 złota, więc miałem niezły ubaw jak to zobaczyłem :) zamiast lodowych demonów przyzywa on chochliki i ifryty. Poza tym jest naprawdę dużo jednostek które mogą się ukrywać jak bandyci, co dla mnie jest plusem bo dzięki temu nie znamy dnia ani godziny kiedy coś na mapie na nas wyskoczy, i może to być bandyta, a może to być równie dobrze ifryt = jest ciekawie i poziom trudności się zwiększa.

- Razem z tym modem mamy od razu Equilibris bez konieczności jego instalacji, co jest bardzo miłe. Za cytadelę i zamek płacimy po 3 000 złota, a nie 7 500 + inne bonusy związane z tym dodatkiem ( lub jak kto woli modyfikacją :P )

- Jestem pełen podziwu dla autora, bo niby to taki mini mod, a jednak udało mu się pozmieniać grafiki niektórych budynków! Np. grając dawnym "Życiem" mamy na ekranie budowy miasta fabrykę balist, ale :) to już nie fabryka balist, bo nazwy wszystkich budynków dostosowano do jednostek, czyli teraz mamy podpis, że to fabryka golemów. Ale co najbardziej mnie zaskoczyło - na ekranie budowania mamy grafikę fabryki balist, a buduję mi normalną fabrykę golemów! I to w dość niestandardowym miejscu. Czyli prościej rzecz ujmując doświadczamy czegoś takiego jak fabryka golemów w mieście Życia, czy wylęgarnia jadowitych pomiotów w Chaosie. Nie zwróciłem uwagi czy jeszcze jakieś budynki tak mają, ale to naprawdę super, że udało się coś takiego zrobić.

Podsumowanie będzie o wiele krótsze niż całe te wypociny :) Według mnie to naprawdę fajny mod i daje 9/10

MinosKing PW
11 października 2016, 20:05
@ Hieronim cieszę się że podszedłeś do tematu od innej strony niż ja, lecz ja nadal uważam że kolega Nimostar troszeczkę przesadził z niektórymi jednostkami :P

Hieronim PW
11 października 2016, 20:28
Nie no jasne, masz rację, teraz miasta są totalnie niezbalansowane. Ale z tym dodatkiem to jak z WOGiem - nie ma być mądrze, nie ma być logicznie, po prostu ma być ciekawie :D

Inna sprawa, że w podstawowej wersji gry też balansu nie spotkamy, i też są głupie rozwiązania z jednostkami (np. wybór między dżinami czy nagami albo między cyklopami a ogrami), ale to w końcu część IV. Trzeba po prostu przymknąć oko na niektóre kwestie i cieszyć się, że po tylu latach ta część odżywa :)

avatar PW
16 lutego, 10:08
Mod doczekał się wersji 0.15.
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=42758
Zmiany:
Cytat:
.15 changes for NimoStar's Greatest Mod:

FIXES:
- Fixed Devil creature-hero crashes.
- Fixed an error which would cause all parchments cost 1500 at lyceums, regardless of level (now they have correct prices)
Bug documented: Gathering Storm campaigns will crash the game in my install. However this is probably unrelated to the mod (It only happens in my Spanish install, not on my English install).

MAP EDITOR
- Changed version of Greatest Campaign Editor from C to the new E.
- Now user modifications to sidebar objects WILL be saved upon normal program exit.
- Map Editor now includes Equi 3.51 objects
Object pallete: Omod->Equi
- Map editor now also includes Equi 355 Objects (including some hidden in original Equi 355)
Object pallete: Omod->355
- Nostradamus Rig Of Health (Ex-Ring of Health) can now be put in misc via the Campaign Editor, not only ingame (so AI heroes can have up to four, or up to six if you add two via normal Campaign Editor)
- Parchments and Scrolls are also added in Miscellaneous items (though Parchments will still not auto-read if not placed manually, as it always was)
- Default heroes will now display their proper Greatest Mod outward appearance for their class, rather than the
- General fixes
Bug: Equilibris 3.51 artifacts are still not placeable on Heroes (Witch Ring, Griffin Helm, Spirit of Opression), though they can now be easily put in maps

ADDITIONS
- Included Magic Lamp treasure and it's funcionality into main package. (Fight Genies and Efreeti for treasure. It looks like Altar of Wishes)

AUDIOVISUAL
- Changed Magic Arrow image so it no longer looks like fire (it's not a fire spell)
- Changed Ice Bolt for better effects
- Changed Fire Bolt for better effects
- Resurrection animation changed (potion and Guardian Angel)
- Changed Female and male former Death Knight animations list for both Melee and Ranged modes (now much more sophisticated feel)

CREATURE BALANCE AND DETAILS
- Rebalanced Magi power, which were otherwise very weak for now level 3 (from 36 to 99 spell power)
- Changed description to show they annul magic resistance
- Tweaked some creatures stats, like Halflings (13 from 10 attack, 7 from 8 hp)
- Dark Knight and Black Guard abilities changed (again), stats tweaked

HEROES
- Documented: Now heroes can have equipped up to 4 scrolls at at a time (they use Misc. slot), so uo to four spells can be used from them at the time.
- Kreegan heroes will no longer turn to Liches, but rather to Warlords (+10 melee attack)
- Previous Warlords will now be Lord Commanders (+2 Morale to army)
- Now Lich hero is Death Magic alone (Necromancers will automatically turn to Liches, fitting to their default image, but lose the "undead" state if they gain other specializations)
- Wizard King now with Chaos and Nobility (inflicts Misfortune)
- Order and Nobility becomes Enchanter (+20% Illusion and Summon)
- The infamously unbalanced Demonologist class is set to require now Nobility as well, so don't bother banning it. Death+Nature will still get the Demon summoning spells, but they are now weaker and you don't auto-get the +50% demonologist bonus for just focusing on those magics.
- Dark Priest now has Magic Mirror
- Other changes

* Improved some maps such as...
- La Verdad y las Interpretaciones (in Brushmaps)
- "1 vs 1 kill" (in Brushmaps)
- BUILD THE WALL! (In Equi maps)
- Conflux scheme
* Started making some maps such as "False Avatar" (1 player adventure) and Gray Square (2 v 2 battle)

- Added and changed special hero combat images, such as Paskovich being a vampire, Darkstorm is minotaur, etc. to better reflect their bios and images ingame.
temat: [H4/mod] Nimostar's Greatest Mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel