Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Remake starych części Might and Magic
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)

Andriej PW
8 sierpnia 2016, 10:17
Znacie jakieś fanowskie gry stanowiące remake dla wybranej części serii M&M? Moglibyście wstawić link do pobrania?

Kastore PW
8 sierpnia 2016, 12:48
Nie ma żadnych remake'ów MM.

Nemomon PW
8 sierpnia 2016, 12:56
Jakby się uprzeć, to na Androida jest klon heroesów.

https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.gamedevteam.kt

Szaman PW
8 sierpnia 2016, 13:37
Szkoda, że żadnych nie ma, zamiast wydawać kolejne kAshanki Ubery mogły zrobić HD edition MMVI-IX. Mniej by wydali, więcej by zarobili.

Andriej PW
8 sierpnia 2016, 14:24
Co to jest za [a=http:// https://m.facebook.com/mm7engine/posts/?ref=page_internal&mt_nav=1]bajer[/a]?

Kastore PW
8 sierpnia 2016, 14:54
Na dzień dzisiejszy nic ciekawego.

Szaman PW
8 sierpnia 2016, 23:24
Najwyraźniej próba przerzucenia grę na nowy silnik, ale w takim tempie co ten zespół robi. To może za 20 lat nareszcie się doczekamy tego HD:P Znając życie, projekt umrze. Zbyt wielkie przedsięwzięcie a mało chętnych do realizacji.

Lord Baffourd PW
9 sierpnia 2016, 11:43
Swoją drogą to dość smutne że silniki gier, które powstawały w końcówce lat 90, choć wizualnie słabsze, pod względem możliwości przewyższają po tysiąckroć współczesne. Wystarczy porównać MM6 z MMX (olbrzymi świat, lochy, latanie vs dreptanie po jednym polu w ograniczonym świecie). To samo widać w innych grach - na przykład w Thiefach, gdzie w Dark Engine było wbijanie strzał w dowolne drewniane powierzchnie, ogromne mapy i taki luksus jak skakanie czy pływanie. A dziś? Wszystko kontekstowe, mikre i proste. Ale ładne - i to jest najważniejsze.

Ech, człowiek myślał że gry będą szły do przodu...

Garett PW
9 sierpnia 2016, 12:54
@Andriej Szczerze? Moim zdaniem strasznie to brzydkie. Może i normalnie mamy w MM pikselozę, ale przynajmniej ładną i klimatyczną pikselozę.

mervell PW
11 sierpnia 2016, 22:29
Śledzę ten projekt już od jakichś 2-3 lat no i wielkich postępów nie widzę. Wydali w tym roku nawet jakieś demo techniczne, ale o ile dobrze pamiętam to można sobie pochodzić po Szmaragdowej Wyspie i w sumie nic więcej.
Link do demka tutaj: https://new.vk.com/mm_trilogy?w=wall-59803272_239

Trochę denerwuje mnie kierunek, jaki obrali autorzy, bo zamiast za odtworzenie silnika gry, tak by umiał czytać mapki z plików MM6-8 i miał mechanikę zbliżoną do tej z oryginalnych gier to od jakiegoś czasu publikują oni newsy typu: "patrzcie jakiej fajnej dodaliśmy trawki na Szmaragdowej Wyspie", "patrzcie zrobiliśmy model piedestału ognia", "patrzcie, zmieniliśmy wodę", podczas gry grafika wciąż wygląda brzydko.
Nie rozumiem, po co oni się za to biorą. Gdyby komuś udało się odtworzyć silnik MM6-8, tylko kwestią czasu byłoby, aż moderzy zrobią wszelkie upiększenie graficzne gry.

Andruids PW
25 lipca, 13:30
Twórca Might and Magic Trilogy szuka artystów 3d, do stworzenia grafik i animacji kontrolowanych postaci.
https://m.vk.com/mm_trilogy
temat: Remake starych części Might and Magic

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel