Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Jarmark Cudówtemat: Heroes Of Magic
komnata: Jarmark Cudów
strona: 1 - 2 - 3

HaxoTV PW
26 kwietnia 2015, 22:09


Witajcie!
Ja jestem Haxo i mam zamiar pokazać wam nowa gre na Android i PC, a mianowicie "Heroes of Magic".
Gra ta jest niczym innym jak wierna kopia "Heroes of Might and Magic VI", z tym, ze moja wersja jest bardziej zbliżoną klimatem do "Heroes III"

Ok może trochę opiszę swój projekt, czy będzie zacny, sami ocenicie :)

OFICJALNA STRONA GRY
HEROES OF MAGIC

Wesprzeć lajkiem, komentarzem naszą pracę możecie tutaj na naszym FANPAGE
Heroes Of Magic - FB

Frakcje w grze to:
INFERNO
Maniak
Matka Roju
Sukkubus
Arcydemon
PRZYSTAŃ
Kusznik
Imperialny Strzelec {alt.
Zbrojny
Pretorianin {alt.
Gryf
Archaniol
NEKROPOLIS
Kościany Oszczepnik
Ghul
Wampirzy Lord
Kosciany Smok
SANKTUARIUM
Żarłacz
Kappa
Kenshi
Kirin
LOCH
Zabójca
Cichy Obserwator
Bezimienny
Minotaur
Czarny Smok
TWIERDZA
Siepacz
Goblin
Ptak Gromu
Cyklop

DRZEWKA ZDOLNOŚCI:






========================================================
Kilka grafik:

















Kammer PW
26 kwietnia 2015, 22:13
Well, autor chyba zapomniał dać linka.

HaxoTV PW
26 kwietnia 2015, 22:26
Nie po prostu cały czas edytuje :D

Markham98 PW
26 kwietnia 2015, 23:17
Fajny pomysł. Taki Heroes VI - bieda. Pracuj dalej :). Gdy odpaliłem za pierwszym razem podczas wejścia do miasta Nekropolis w potyczce wywaliło mnie do pulpitu. Taki suprise. Na szczęście patch wszystko naprawił. Gra jest turowa do bólu, to pewnie przez program w którym robiłeś grę. Początkowo sterowanie klawiaturą daje sporo frajdy, przypominając gry z dzieciństwa, później męczy. Szczególnie podczas poruszania po mapie, gdzie trzeba trafić w po omacku w pole po którym można się poruszać. Ekran miasta i muzyka wygląda obiecująco, choć przydałyby się animacje. Pozytywnie zaskoczyły mnie odnawiające się surowce co pewien czas. Możliwość wymiany kryształów na umiejętność to dobry pomysł, aczkolwiek w późnym etapie rozgrywki niszczy balans. Dziwnie się czułem poruszając po mapie i walcząc nie widząc bohatera. W tradycyjnych heroesach trzeba najpierw pokonać strażnika, aby móc zabrać przylegające surowce i zająć kopalnie. A tu poczułem się jak jakiś złoczyńca zabierając mu serowce sprzed nosa. Nazwy czarów są tragiczne. Widzę, że jest to wczesna wersja, ale mimo wszystko trzymam kciuki. Pewnie bardziej ograniczają cb możliwości programu do tworzenia gier, niżeli własne umiejętności. Największą wadą jest statyczność elementów gry, np. na polu walki.Na plus wychodzi ekran ładowania i drzewko rozbudowy miasta, a także zaimplementowane dźwięki podnoszenia zasobów. Tylko proszę - zrób coś żeby bohater był bardziej widoczny. Będę obserwował projekt.
Pozdrawiam

HaxoTV PW
26 kwietnia 2015, 23:26
Kursorem, bohaterem jest sztandar ;)
Na razie nie chce się skupiać na wyglądzie bohatera, bo jak zauważyłeś są ważniejsze rzeczy :). Nazwy czarów muszą być krótkie, ale pewnie niektóre będą zmienione :). Program ogranicza, to fakt, ale bardziej ta gra jest pod urządzenia mobilne ;) więc staram się pakować jak najmniej niepotrzebnych elementów żrących RAM :). Wszelkie uwagi są brane pod uwagę :). Zabieranie surek przeciwnikowi spod nosa to wina ustawienia go na mapie, więc to nie problem. Na razie skupiamy się na samej grze :)

Markham98 PW
26 kwietnia 2015, 23:37
Waga gry jest zaletą i brak instalatora.

HaxoTV PW
26 kwietnia 2015, 23:42
I nie będzie instalatora. Tu chodzi o szybkość. Ten kod na początku też jest tylko NARAZIE!. Chętne osoby, które chcą pomóc zapraszam tutaj:

Mój profil FB

HaxoTV PW
5 maja 2015, 04:15
Grafika powoli staje się autorska :)

Przy okazji osoby, które zajmują się pixel artami (i nie tylko!) i stylem graficznym jaki jest poniżej mile widziane w teamie. Poszukujemy kogoś kto zrobi nam grafiki po wejsciu do miasta:
Wszelkie osoby chętne pomóc proszone o kontakt:
https://www.facebook.com/dawid.tomaszewski.754

heroesofmagicmobile@gmail.com

Zapodaje kilka graficzek :P
=========================================================























TopFunny525 PW
5 maja 2015, 10:59
Stylem mi te grafiki przypominają HII/Clash of Heroes a nie Heroes VI :P. Aczkolwiek sam pomysł mi się spodobał i chętnie poczekam aż ukażą się następne wersje.

Pozdrawiam

Eggyslav PW
5 maja 2015, 13:30
Pytanie: Dlaczego Loch ma 5 jednostek a pozostałe frakcje cztery?

HaxoTV PW
6 maja 2015, 10:01
Ponieważ nie posiada on zbytnio zdolności magicznych i jego jednostki są nastawione na obronę. Ale proszę sie nie martwić o balans jednostek :). Mroczne Smoki ciężko zwerbować w większych ilościach są drogie, a ich jedynym atutem jest odporność wysoka :)

HaxoTV PW
6 maja 2015, 10:03
Po za tym każda z frakcji będzie miała specjalny budynek, który daje jej jakies profity, czy to regeneracja many, albo leczenie, czy nawet handlarz artefaktów, w przypadku Lochu takiej konstrukcji nie ma, znaczy jest, ale nie daje nic, po za piątym poziomem jednostki, który jest przeznaczony do obrony.

Wszelkie wątpliwości mogą nasuwać opisy frakcji w zakładce "Nacje"

Fandor PW
6 maja 2015, 18:36
Szkoda, że Heroes 6, a nie 3. Mimo wszystko, życzę powodzenia i efektywnego rozwijania projektu.

krasnolud99 PW
6 maja 2015, 18:39
Wkurza mnie sterowanie strzałkami. Dałoby się to jakoś zmienić?

HaxoTV PW
6 maja 2015, 21:50
Wersja ktora jest dostepna ma stara grafike sciagnieta z Heroes 6, teraz zmieniamy grafike na troche inny styl
Co do sterowania niestety nie, poniewaz glownie gra powstaje z mysla o mobilnych urzadzeniach :

Dark DragonDark DragonIstnieje coś takiego jak przycisk "edytuj".

Markham98 PW
6 maja 2015, 22:29
Mnie najbardziej podoba się wygląd surowców i kopalni, aczkolwiek proponuję poprawić wygląd siedliska - cmentarza.

Kastore PW
6 maja 2015, 22:37
Bardzo możliwe, że mój post nie wniesie niczego nowego, ale zwyczajnie muszę to powiedzieć - zrobić Hirołsy w RPG Makerze, po prostu, wow... :P

HaxoTV PW
11 maja 2015, 00:09
Dziękuje, za z edytowanie mojego postu, przepraszam, czasami zapominam o tej funkcji i dziękuje, za poprawienie :), postaram się pamiętać na drugi raz :)

Co do Cmentarza to poprawione:) :



Na dodatek Przystań, u mnie Imperium Światła dorobiło się ikon budynków i jednostek :)






















Nekropolis:


















Hehe i dochodzi powoli Twierdza:




















Oraz Sanktuarium:





















Lochy:



















Dziękuje, że jesteście z nami i doradzacie nam, głównie to wasz głos ma tutaj znaczenie :). Tak RPG Maker jest dość ciekawym wyjściem xD, ale prosze mi wierzyć, że ten silnik jest znany przeze mnie od podszewki i umiem robić nim naprawdę cuda. Przypominam, że szukamy grafików od fan artów jak i pixel artów. Chcemy dodać też kilka nowych frakcji, więc możecie przysyłać nam swoje pomysły :). Od razu mówię jakie są statystyki dla wszystkich jednostek ogólnie.

Ten balans jest dla wszystkich frakcji przypisany, by nie było potem komplikacji z siłą jednostek:

HP ogólne do wykorzystania dla wszystkich poziomów jednostek to: 121 HP
Atak ogólny do wykorzystania dla wszystkich poziomów jednostek to: 50 (dotyczy to też stworzeń atakujących magią

I teraz uwaga odporności: Magia ognia, Magia wody, Magia światła, Magia ziemi, Magia mroku
Statystyka "F" 100% Odporności, Statystyka "A" 0% Odporności na daną magię

Koszty jednostek ustalimy sami, ale przybliżone możecie podać, lub przynajmniej jaki jest potrzebny :)

krasnolud99 PW
11 maja 2015, 07:59
Co do grafiki, to widać że idą postępy. Co do kosztów to ja tutaj nie pomogę tak samo z statystykami bo po prostu ciężko mi wszystko dobrze z balansować. Co do gry, to mam taki kłopot: wchodze do miasta, i wywala mnie z gry, oraz pisze mi ta gra że nie ma ekranu miasta w tym mieście.

HaxoTV PW
11 maja 2015, 09:32
Standardowy problem, który zostanie rozwiązany w najbliższej aktualizacji, co do grafik, to tak, idą postępy pełna parą

Tym czasem dochodzi Inferno powoli:
strona: 1 - 2 - 3
temat: Heroes Of Magic

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel