Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Nieznane Opowieścitemat: [Ogólny] Cave - Combat
komnata: Nieznane Opowieści

Matheo PW
12 czerwca 2013, 18:15
Hej :) Ostatnimi czasy trochę nudno w Grocie, więc postanowiłem wymyślić coś, co Was trochę rozrusza. Mam nadzieję, że mój projekt o nazwie "Cave - Combat" Wam się spodoba. Wszystko powinno być jasne, gdy przeczytacie poniższy tekst :)

I Regulamin:

1)Chodzi tutaj oto, że dwie osoby toczą pojedynek na opowiadania. Dwie osoby piszą swoją wersję danego wydarzenia. Aby wziąć udział, należy wypełnić kartę postaci.

2)Gdy ktoś ochotę powalczyć, piszę wiadomość do dowolnie wybranej osoby. Wyzwany może odrzucić propozycję bez żadnych konsekwencji. Jeśli się zgodzi, ktoś z tej dwójki pisze wiadomość do zarządcy. W wiadomości zwrotnej, otrzyma informację o temacie opowiadania.

3)Gracze mają pięć dni, od otrzymania wiadomości zwrotnej, na napisanie i oddanie swoich prac. Opowiadanie, nie powinno przekraczać dwóch stron w Wordzie (Prz domyślnych ustawieniach programu).

4)W odpowiednim temacie na Forum wyzywający, wrzuca swoje opowiadanie jako pierwszy, wyzywany ma 6 godzin na wrzucenie swojej wersji opowiadania. Jednak gracze, mają obowiązek ustalić między sobą dokładną datę i godzinę oddania prac, aby uniknąć nieporozumień.

5)Po wrzuceniu prac nie można ich już edytować.

6)W przypadku, gdy jedna z osób nie odda pracy, przegrywa walkowerem.

7)Gdy ktoś nie może wrzucić pracy, bo ma problem, kłopoty itp. Może poprosić o przedłużenie terminu o 24 godziny. O przedłużenie można poprosić raz na trzy walki. Po trzech razach, raz na pięć walk.

8)Kto wygrywa? Ten kto zdobędzie więcej głosów. Każdy użytkownik forum, może wypowiedzieć się na temat każdej walki i wskazać, tego kto jego zdaniem zwyciężył. Zwycięzca otrzyma 1 ptk.

9)Osoby, które zgłoszą się do zabawy, będą otrzymywały 0,25 pkt. za ocenianie innych walk.

10)Przy ocenianiu należy brać pod uwagę:
a)fabułę
b)styl autora
c)zgodność pracy z kartami postaci i założeniami
d)poprawność interpunkcyjną, gramatyczną, językową, stylistyczną, przejrzystość pracy itp.
e)własne odczucia typu „nie lubię tego”, nie powinny być brane pod uwagę przy wystawianiu oceny. Jednak jak najbardziej można o nich napisać.

11)Ocena nie powinna być zwykłym wskazaniem werdyktu. Mile widziany jest konstruktywny komentarz, który wyskarżę autorowi co jeszcze musi poprawić. Należy więc wyjaśnić co nam się spodobało, a co nie.

12)Nie można zabić postaci przeciwnika, ani jej okraść.

13) Wygrane walki, będą budować ogólną historię tego projektu i poszczególnych postaci. Fabuła przegranej walki, nie będzie brana pod uwagę.

14)Jest to tylko zabawa, więc należy przyjąć na klatę przegraną i starać się by to się nie powtórzyło :)

II Aby wziąć udział w zabawie, należy stworzyć swoją własną postać. Wystarczy wypełnić poniższy szablon:

1.Imię: (Opcjonalnie przydomki, tytuły, nazwisko rodowe)

2. Rasa: Do wyboru;
- Anioł
- Demon
- Elf
- Krasnolud
- Człowiek
- Lisz
- Ork
- Naga
- Reptlion

3. Klasy do wyboru - oczywiście można wymyślić własną, jeśli ktoś ma takie życzenie. Możecie walczyć "po swojemu", ale można również zasugerować się poniższymi opcjami:

- Egzorcysta, jest to odpowiadania osoba do walki z demonami i odsyłaniem nieumarłych tam gdzie ich miejsce. Używa zaawansowanej magi światła, by zaprowadzić porządek na świecie. Postać może być sługą jakiegoś bóstwa, lub rozprawiać się z wrogami z zemsty, lub dla przyjemności. Przydałyby się dokładne opisy tego jak walczycie z Demonami i Nieumarłymi, oraz tego w jaki sposób wykorzystujecie otrzymany dar.

- Mag, dla maga najważniejsza jest koncentracja, zatem w jego przypadku istotne jest skupienie się na bardziej "metafizycznych" aspektach, by opisać w jaki sposób za pomocą swojej silnej woli nagina energię magiczną do swoich potrzeb oraz jak to wychodzi jej w praktyce. Jakaś drobna teoria dotycząca działania magii nie zawadzi.

- Nekromanta, używają mrocznej magi, by przywracać zmarłych do życia. Specjaliści od plag i klątw. Większość ludzi stroni od ich towarzystwa, chodź bywają tacy, których pasjonują tajniki czarnej magii. Mile widziany szerszy opis przywoływania zmarłych do życia.

- Druid, to prawdziwy miłośnik przyrody. Żyje w zgodzie z naturą i strzeże jej przed niebezpieczeństwem a w zamian może korzystać z jej wszechpotężnej mocy. Druidzi powinni być zagorzałymi ekologami i karcić każdego, kto ośmielił się zaszkodzić matce naturze. Fajnie by było gdybyście opisywali wasz kontakt z przyrodą i zamiłowanie do niej.

- Wojownik - Typowy wojownik podczas walki skupia się na sobie i na przeciwniku, przez co inne rzeczy schodzą na dalszy plan. Wybierając tą klasę warto skupić się na "fizycznych" odczuciach postaci, używanej przez nią broni oraz jej stylu walki. Opis wzbierającego w nim szału jest jak najbardziej na miejscu.

- Zabójca, celem tej klasy jest jak najlepsze wykorzystanie otoczenia i posiadanego ekwipunku Wszytko po to, aby zaskoczyć lub chociaż zdobyć przewagę nad przeciwnikiem, toteż w jego przypadku istotny staje się opis otoczenia oraz w jaki sposób jest przez niego odbierane. Dobrym pomysłem będzie wymyślenie jakieś pułapki, którą można zastawić na przeciwnika.

- Władca Bestii, zamieszkujące ten świat bestie są im posłuszne. Co więcej, władca bestii może przemieniać się w jednego ze stworów, które spotkał. Tutaj warto opisać to, jak komunikujemy się z bestiami/zwierzętami. Za pomocą myśli, słów, gestów?

- Władca Żywiołu, to ktoś kto do perfekcji opanował jeden z czterech żywiołów (ogień, powietrze, woda, ziemia). Wybór żywiołu powinien wpływać na charakter postaci. Ogień -€“ bojownik i awanturnik, Woda -“ spokój i opanowanie, jednak w stanie szału nikt nie jest w stanie jej zatrzymać, Powietrze - lekkoduch, marzyciel, Ziemia - spokojny, stonowany, może być gburem. Przydałyby się opisy tego, skąd postać czerpie siłę i w jaki sposób włada żywiołem.

- Eksterminator, jego specjalnością jest magia Chaosu a pasją niszczenie wszystkiego co spotka na swej drodze. Nie zna litości ani łaski. Dosłownie wszystko może wyprowadzić go z równowagi, a wtedy nikt nie może czuć się bezpiecznie. Powinniście opisywać swą nienawiść do wszystkiego co się rusza, oraz żądze mordu i przelewania krwi.

4. Wygląd: (Tutaj opisujecie wszystko ubiór, kolor oczu, włosów jeśli są ;) wzrost, posturę, znaki szczególne itp.

5. Historia: (Niekonieczne, lecz mile widziane. Jakąś przeszłość wasza postać musiała mieć prawda? Tutaj zamieszczacie informacje o tym, co działo się od dnia narodzin, do „teraźniejszości”.)


Ja i Xelacient, jesteśmy opiekunami projektu. Gdy już dobierzecie sobie rywala do walki, informujecie o tym do któregoś z Nas. Czekam na Wasze pomysły, uwagi, opinie a przede wszystkim zgłoszenia.

UWAGA: W tym temacie umieszczamy zgłoszenia i drobne komentarze. Temat do dyskusji znajduje się tutaj: link . Temat do walk znajduje się tutaj: link .





Oto moja karta postaci:

1.Imię: Sherkan

2. Rasa: Elf

3. Klasa: Władca Besti.

4. Wygląd: Wysoki, szczupły lecz dobrze zbudowany. Ma długie białe włosy i błękitne, nieprzenikliwe oczy. Nosi lekką elficką zbroję, która wytrzymuje atak Lodowego Olbrzyma, a za razem jest niezwykle lekka. Ma przy sobie miecz z błękitnym kamieniem na głowicy, sztylet zwany "Kłem Tygrysa" i łuk.

5. Historia: Sherkan wychował się na Vori. Mroźny i srogi klimat tego miejsca miał wpływ na jego charakter. Rzadko okazuje swe uczucia, niektórzy twierdzą, że ich nie odczuwa, bo jego serce jest bryłą lodu. Sherkan nie zawsze był taki. Jego życie zmieniło się diametralnie, gdy na jego wioskę napadła horda Orków. Barbarzyńcy z dewastowali wioskę, zabili jego rodziców, a młodszą siostrę uprowadzili. Młody Elf przyglądał się wszystkiemu z wnętrza małej groty. Sparaliżował go strach, przez co nie uczynił nic, gdy Orkowie wyrzynali jego bliskich. Przez całe życie obarczał się za to, że nie pomógł swojej rodzinie. Po tej tragedii Sherkan udał się w góry, gdzie natrafił Tygrysa. Każdy unikał ich jak ognia, te stworzenia w każdym budziły grozę. Jednak bestia nie skrzywdziła Sherkana. Elf od najmłodszych lat bratał się ze zwierzętami, co budziło obawy jego matki i podziw jego ojca. Szybko okazało się, że zwierzęta podporządkowują się woli Sherkana. Podobnie było z tym tygrysem. Pełnia jego talentu została ukazana w chwili, gdy Sherkan przemienił się w bestię którą spotkał w górach. Od tamtej pory, gdy tylko chciał mógł przemieniać się Tygrysa. Po tych wydarzeniach chłopiec porzucił dawne imię i nazwał się "Sherkan".

Xelacient PW
12 czerwca 2013, 19:01
Karta postaci: Xelacient

1.Imię: Terxina

2. Rasa: Krasnolud

3. Klasa: Wojownik - sukkub


4. Wygląd: Retxina to "dojrzała" krasnoludzka kobieta z burzą bujnych kasztanowych z ognistymi "przebłyskami" włosów spośród których wyrasta para mocnych baranich rogów, ciemnych oczach w których często błyska piekielna iskra żądzy lub szaleństwa, często się szczerzy prezentując pełne usta oraz mocne białe zęby. Na pierś spływa jej równie bujna co włosy broda. Resztę swojej fizjonomii skrywa pod bogato zdobionym pancerzem płytowym, których został wykuty tak, by podkreślać jej pełne piersi i... ukrywać niewiele mniejszy brzuch. Na nogach nosi masywne podkute buty. Całości dopełnia wszechobecna biżuteria, gąszcz spinek i amuletów wplecionych we włosy i brodę, kilkanaście naszyjników wokół szyi oraz pierścienie wtopione w jej stalowe rękawice. W efekcie przy każdym kroku robi więcej hałasu niż stalowy golem.



5. Historia: Terxina jest nielicznym przedstawicielem rasy krasnoludzkiej pośród sukkubów. Za życia uchodziła za cwaną i obrotną babę, która handlowała wszystkim i wszystkimi-łącznie ze sobą. Szło jej na tyle nieźle, że nie odczuwała potrzeby zamążpójścia... i było ją stać na wychowanie piątki dzieci.

Ale już tak bywa, że wszytko nagle potrafi się rozpaść. Osamotniona powoli, acz stale osuwała się objęcia piekieł.

Teraz jest sukkubem, który braki w uroku osobistym, nadrabia uderzeniami wielkiego młota, przez co jest wyjątkowo skuteczna w zwalczaniu "szlachetnych opancerzonych rycerzy". Jak na krasnoluda przystało oprócz typowej chuci, jest również uosobieniem obżarstwa i chciwości.
W razie walki chętnie wali z bani, tudzież z kopa. W razie potrzeby posługując się toporkami do rzucania, długim łańcuchem, który łapie zbyt ruchliwych gości oraz okrągłą tarczą, zwykle noszoną na plecach, na wyposażeniu ma również półotwarty hełm.
Jej najlepsza kumpelą jest koszmar-prostytutka, która zwykle biega z piórami na głowie, w skarpetkach i w siodle i czasami daje się wykorzystać jako wierzchowiec, jednak Terxina woli walczyć stojąc na własnych nogach.

Garett PW
20 czerwca 2013, 20:40
Karta Postaci: Garett

Imię:D.U.N.C.A.N.

Rasa:Strażnik do zadań specjalnych-model 002, połączenie najlepszych cech androida zwanego aniołem i mutanta zwanego kreegan.

Klasa:Władca Żywiołu-Mistrz magii wody z połączeniem ograniczonej zdolności pojmowania magii ognia i światła wynikające prawdopodobnie z cech hybrydy.([TAJNE]model wykazuje predyspozycje w kierunku magii ciemności, wysokie stężenie promieniowania kosmicznego wskazuje na działanie starożytnej "szarej" szkoły magii)

Wygląd:Przystojny na oko wygląda na 25 lat.Kruczoczarne włosy, pięknie wyrzeźbiona twarz, na czole tatuaż w kształcie półksiężyca.UWAGA! patrzenie w oczy modelowi 002 może grozić ulegnięciu zaklęcia paraliżu.Nosi ciemnofioletową zbroję skórzaną, na plecach wydaje się mieć czarną pelerynę lecz w rzeczywistości to skrzydła.Przy pasie ma miecz oraz butelki czarnej wodnistej substancji.Na rękach wytatuowane ma znaki używane przez magów wody.

Historia:Duncan jest androidem, hybrydą anioła i kreegana.Stworzony został przez starożytnych.Model 001 szkolił się w wymiarze ognia ale nagromadzona moc tej magii oraz światła sprawiły, że model implodował.Model 002 został stworzony w wymiarze wody.Duncan szkolił się w tej dziedzinie mocy uzyskać równowagę która została zaburzona przy jego stworzeniu.Wydaje się spokojny lecz taki nie jest gdy ktoś go zmusi walczy bardziej zaciekle niż kreegan.Jako jedyny strażnik nie posiada dyrektyw które niemożliwe były do zaimplementowania mu z racji bycia hybrydą w pełni organiczną.Duncan przemierza wszechświat broniąc planet przed kreeganami i zbuntowanymi strażnikami do czego został powołany po zniszczeniu Sheltema.Dowiadując się o misji Escatona przybywa na ratunek Enroth, zostaje jednak przez niego pokonany i pozbawiony większości mocy.Na szczęście jacyś bohaterowie pokonali Escatona i uratowali Enroth.Teraz Duncan podróżuje po Antagarichu szukając sposobu na odzyskanie swych mocy.

Belegor PW
16 lipca 2013, 17:59
1.Imię: Mizuhebi- „Kapłan trzech świątyń”

2. Rasa: Naga

3. Klasa: Władca Żywiołu, ( Woda)
Siłę czerpie z każdej formy wody- od lodu do pary wodnej. Poprzez bytność z nią w stałym kontakcie regeneruje swe siły i żywotność. Jego specjalnością jest kreowanie wody w dowolny kształt o dowolnej gęstości. Jego więź z Shalassą pozwala na zmianę gęstości wody (jej stanu skupienia) bez pośrednictwa kostura. Do przywoływania żywiołaków wody ma karwasze, na której każda posiada 4 wgłębienia.

4. Wygląd:
Wysokością dorównuje nagom głębinowym, lecz ma mniejszą posturę. Choć jest umięśniony i celnym ciosem potrafi zwalić przeciwnika z nóg to przy swych krewniakach wygląda na chudego szczyla. Tak jak oni posiada dwie pary rąk, z których każda dłoń nosi zielono-niebieski karwasz, na którym są wyrzeźbione kiriny. Ich paszcze rozwierają się na ww. wgłębieniach. Kolor łusek ma ciemnozielony, z czarnymi pasami od strony grzbietu oraz białą obwódką po brzusznej stronie. Ubrany w tunikę i lekki pancerz skórzany z drogiego jedwabiu. Naramienniki ze smoczych kości, pochodzących z pierwszej wojny. Skóra jest jasna, przy karwaszach staje się bladoniebieska. Twarz smukła, w kształcie elipsy. Wschodnie rysy twarzy, oczy koloru dębowej kory. Włosy, czarne i zapięte w samurajski kok. Na głowie widnieje obręcz z rogami podobnymi do bawołu- mocne, grube i zakrzywione do środka od tyłu.

5. Historia: Urodził się w szlacheckiej rodzinie, która od wieków była związana z dworem królewskim. Każdy mężczyzna tego rodu był strażnikiem i wojownikiem władczyni. Mizuhebi mimo swych chęci dorównania swym przodkom i braciom nie był na tyle silny, by podołać surowym nauczycielom. Według nich nie nadawał się do walki. Odkryli za o inne talenty u niego. Spokój i hart ducha oraz cierpliwość i chęć wiedzy nakierowała go ku magii, a zwłaszcza do takiej jak u córek wody i lodu. Podczas miesięcy prób udało mu się rozwinąć talent magiczny i został odesłany do świątyni gdzie dalej się rozwijał. Odwiedzał 3 leżące obok siebie świątynie, każda czcząca inną formę wody. Po latach medytacji, badań i treningu został dobrze znanym w kraju magiem wody- kapłanem z trzech świątyń. Jest rozważny i cierpliwy, oraz skromny. Dzięki tym cechom na powrót wracając do dworu cesarzowej, nie jako wojownik i strażnik, ale jako potężny mag. To jemu właśnie dano misję zlustrowania kultystów i pokonania ich lidera, nim zniszczą to co stworzył z wielkim poświęceniem Sar-Elam.
temat: [Ogólny] Cave - Combat

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel