Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT] The Tides of War
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 45 - 46 - 47 ... 86 - 87 - 88

Drwal PW
19 października 2015, 12:20
Kammer ma chyba jakieś swoje wtyki. :> Albo dzięki Vori tak rozwinął swoją wyobraźnie, że po konturach rozpozna wszystko.

A co do filmiku, jaki tag? :)

Kammer PW
19 października 2015, 13:43
Drwal:
Kammer [...] po konturach rozpozna wszystko.
Przepraszam bardzo, ale gdy widzi się
taki tekst::
Jednostka 4tego poziomu, która będzie wykazywać synergię z inną jednostką Bastionu.
I jeżeli obok stoi drzewiec, zaś samemu sporo grało się w Piątkę i liznęło się Siódemkę, to oczywiste skojarzenie przychodzi natychmiast. :P

A tagu chyba nie mogę zdradzić. Bo zaraz zacząłby się spam na forum śmiesznymi filmikami z kotami... na co to komu? :/

Matikun PW
19 października 2015, 17:14
Zwłaszcza, że driada została pokazana już wcześniej ;D.

Kastore PW
19 października 2015, 22:39
A driada będzie dobrze wyglądała na, bądź co bądź, dosyć wysokim jak na taką jednostkę poziomie? :P

Matheo PW
20 października 2015, 00:26
Opłacało się te filmiki robić :)

Neph to jak to będzie? Jedna alternatywa na jeden zamek?

Kammer PW
20 października 2015, 00:31
Ponoć finalnie mają być po trzy.

Nephretes PW
20 października 2015, 01:16
W pierwszej wersji będzie jedna alternatywa na miasto. Ostatecznie mogą pojawić sie nawet i trzy, ale nie wybiegajmy tak daleko w przyszłość.

Kammer PW
23 października 2015, 08:38
W sumie - nie mam pojęcia, gdzie to dać, więc dam to tu. :P

Co zespół powiedziałby na otagowanie tematów Mod Design Team (obydwa tematy Forgowe, Oaza, Alternatywy i co tam jeszcze przyszłość przyniesie, może Epickie Zmienne Podłoża pod Zamki?) przez tag [MDT]?
Bo tak zauważyłem powstały fanpage MDT z napisem "tworzeniem profesjonalnych modów" i z linkiem do Groty, gdzie to... nie ma żadnego tematu o MDT, nie ma praktycznie niczego, co na pierwszy rzut oka krzyczałoby hej, ja jestem z MDT, czytajcie mnie!

Drwal PW
23 października 2015, 10:04
Jestem jak najbardziej za. Jeśli się tym zajmiesz Kammerku (ale ja do Ciebie ładnie mówię ^^), to od razu umieszczę bezpośrednie linki na facebooku. I skoro już wiecie to lajkować! :)

https://www.facebook.com/moddesignteam/

Loremaster PW
29 października 2015, 00:22
so i have proposals for alternatives. you pick the suitable level, if you like the concept:

Castle:
Priestess -> High Priestess OR if you want a more mystical/magical creature because Castle needs more magical elements in it, it could level up into Radiant Glory = a priestess who ascended into the light (blue unapgraded and light yellow as upgrade)
Normal
Upgraded

Tower: for tower i can only think about either constructs/golems. either mountain monsters whom the mages enslaved or made a deal with

Laomu: a goat-like creature (Since goats live on mountains too), but the clothing can be changed to gray/white

Earth Shaker -> Spirit Breaker - a yeti-like beast that lives in the icy caverns of high mountains

Inferno: Inferno has too many humanoid creatures (beside cerberus)

Hell Steed -> Nightmare (From WoG or h5)

Breeder -> Matriarch Breeder (from H6)

Abyssal Worm -> Infernal Worm (from h6, probably a 7th level

Fire Dragon -> Lava Dragon (they live prosperely in the lava that flows within the infero castle) from Heroes 5

Necropolis:
Venom Spawn from h4 - this could be a secondary shooter for the necros.

to be continued...

Kurek PW
29 października 2015, 10:21
Loremaster:
Castle:
Priestess -> High Priestess OR if you want a more mystical/magical creature because Castle needs more magical elements in it, it could level up into Radiant Glory = a priestess who ascended into the light (blue unapgraded and light yellow as upgrade)
Normal
Upgraded

I think they are a nice idea, but separately, as two units, as it was in m&mHVI.

Loremaster:
Laomu: a goat-like creature (Since goats live on mountains too), but the clothing can be changed to gray/white

Earth Shaker -> Spirit Breaker - a yeti-like beast that lives in the icy caverns of high mountains

Im sorry, but those don't fit the game.

Loremaster:
Inferno: Inferno has too many humanoid creatures (beside cerberus)

Hell Steed -> Nightmare (From WoG or h5)

Breeder -> Matriarch Breeder (from H6)

Abyssal Worm -> Infernal Worm (from h6, probably a 7th level

Fire Dragon -> Lava Dragon (they live prosperely in the lava that flows within the infero castle) from Heroes 5

Thats a good idea, bringing suitable creatures from Ashan would be nice. Only the dragon would be not suitable. This project will also work with Kronverk's faction, which could have a Lava Dragon.

Loremaster:
Necropolis:
Venom Spawn from h4 - this could be a secondary shooter for the necros.

Not really. Venom Spawn was part of the demonic half of Infernopolis from Hom&mIV, you should check out demonology skill, if you wouldn't believe me.

---zmrożone---

Nephretes:
W pierwszej wersji będzie jedna alternatywa na miasto. Ostatecznie mogą pojawić sie nawet i trzy, ale nie wybiegajmy tak daleko w przyszłość.
Ojej, szkoda. Miałem nadzieję zobaczyć wszystkie 7 na frakcję. Co jest powodem ograniczenia? Jeśli chodzi o budowle w mieście, mogę parę zrobić defów. Jednostki raczej słabo, bo nie umiem modelować 3D.

Loremaster PW
29 października 2015, 12:19
I dont think that it s true what you said. The modders create their own models, thus they have the power to fit their models into any faction (unless you want to fit an undead creaturw into rampart, lol). As we noticed, you were open only to homm 5 and 6 ideas because they were made to fit into the series by ubisoft and you rejected the out-of-game ideas. Nephretes and whoever works here can make the creatures fit into the game. We just have to accept ideas out of the box (homm series, that is), in order to have diversity in the game. Those images were only concept ideas. We also have to borrow creatures from "modern" mythology (dota 2 and wow for example) because the ones from greek/egyptian mythology are pretty overused in homm series. Anyway, you do whatever you want, im just proposing, even if this sequence of words "this does not fit here" is not a real counterargument.

I am aware that lava dragons are reserved for kronwerk, but what if you change the concept of the dwarves and make it different than the homm 5 fortress? It was pretty boring with only dwarves. What about a nordic/dwarven city? In that concept, lava dragons would be out of place and can be put as alternatives in inferno.
I also agree to the venom spawn topic, that it s the inferno counterpart, but it can actually be made of bones and ooze (that holds together the bones). You dont have to take anything as it is from the other games/series. You can change it to fit, because we (or better said nephretes) have the power to do it. Sorry for typos, in on the mobile phone.

Nephretes PW
29 października 2015, 13:24
@Loremaster

Some of your propositions are sure thing, like nightmare, or breeder: but for later versions. Thanks for ideas.

Kurek:
This project will also work with Kronverk's faction, which could have a Lava Dragon.

What you have written here is not a true statement.
There is not yet any real (and by real I mean in a development phase) project for Kronverk faction, so I don't know why we shoud consider any compatibility between mods at the first place. For now only Forge, Oasis, and improved Bastion will be scheduled for alternatives.

(Besides we are not planning any dragon for inferno)

//
On a side note I don't see any point in "reserving" creatures and blocking other ongoing projects, because of theoretical town which is not likely to be realized. This is just my opinion, not of the team.
//

Kurek:
Jeśli chodzi o budowle w mieście, mogę parę zrobić defów

Każda pomoc się oczywiście przyda. Nie widziałem nigdy Twoich prac, ale możesz spróbować zrobić domek na kurzej stopce dla trolla jako alternatywy cytadeli 5 poziomu, albo podnieść gildię w zamku, żeby zrobić miejsce dla katedry paladyna.

Loremaster:
Nephretes and whoever works here

Don't forget about other 3D artists like Witchking, Trith, Sower. There are also other people responsible for other tasks.

Fandor PW
29 października 2015, 15:08
Błagam, nie róbcie jednostek na bazie Heroes 6, inny styl graficzny, inne motywy (np. jednostki z Inferno H6 nie pasują do tych, które są w już w H3).

Nephretes PW
29 października 2015, 15:21
A kto powiedział, że robimy kalkę 1:1? Na przykładzie wcześniej pokazanej driady widać, że jednostki z innych części to najwyżej inspiracja.

Fandor PW
29 października 2015, 15:43
No driadę można uznać za inspirowaną 5 częścią gry, jednak sukkub tak patrząc na cień, zdecydowanie inspirowany motywem sukkuba ogólnie, nie z H6, jednostki powszechnie znane są ok, chodziło mi żeby nie kopiować jednostek pokroju tych wszystkich szaleńców czy duchów wody.

Kammer PW
29 października 2015, 15:57
Ale... czemu? Przecież Inferno to kosmici są, co im broni mieć w swych szeregach takie maszkary?

Topork PW
29 października 2015, 16:26
To może od razu zrobić piekielnego ksenomorfa?:)

Nephretes PW
29 października 2015, 16:46
Po bardzo trudnej zagadce pora na jej rozwiązanie:

Andruids PW
29 października 2015, 16:52
Rozłożyłbym Sukkubowi bardziej skrzydła i (jeśli już nie jest) zrobił z niego 2-hexowca. Ale ogólnie ok, pasuje do Inferna jak ulał.
strona: 1 - 2 - 3 ... 45 - 46 - 47 ... 86 - 87 - 88
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War