Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3] Mapy losowe
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

NewSeener PW
11 czerwca 2011, 00:50
Czy istnieje jakiś mod (ale nie Wog, bo w Wogu jest błąd w grze multiplayer i nie da się przez to grać) poprawiający grę multiplayer na mapie losowej ? Ale co rozumiem przez słowo poprawiający ? żeby nie było takiej sytuacji, że dwóch przeciwników na XL-ce dzieli raptem kilka centymetrów, żeby nie było tak wiele teleportów i zamków na mapie. Żeby po prostu czerpać przyjemność z gry przez sieć, a nie, że po raz kolejny zgeneruję się nudna i bez sensu mapa.
Wiem, że w niektórych rozgrywkach w H3 istnieją specjalne pliki do pobrania ale one raczej balansują rozgrywkę, usuwając np smocze utopie, obserwatoria Gryfów, siedliska stworzeń, rozstawiają po równo artefaktów, albo w ogóle usuwają wszystkie arty z mapy, kasują lot i skrzydła anioła itp, ale to jak dla mnie trochę bez sensu.

Vatras PW
11 czerwca 2011, 21:31
Tym czego szukasz są "Random Templates", których spory wybór znajdziesz np. tutaj. Poczytaj opisy, wybierz ten, który najbardziej ci odpowiada, pobierz i skopiuj do folderu data, znajdującego się w twoim folderze z H3, zmień nazwę na rmg.txt i ciesz się nowymi, lepszymi mapami losowymi.

NewSeener PW
13 czerwca 2011, 01:14
Dzięki za fatygę ;-) I wszystko pięknie ładnie. Tylko te wszystkie, nie wiem jak to nazwać... pliki z notatnika, mają (jak dla mnie) jedną zasadniczą wadę. Mianowicie taką, że przejście do zamku do przejęcia/zamku przeciwnika prawie za każdym razem jest praktycznie nieobstawione. O ile innego przejścia w nieznane części mapy pilnuje np sporo gigantów, to do zamku wroga dostanę się, nie pokonując nic, albo ewentualnie raz grupę krzyżowców. Nie odgradzają mnie od niego żadne góry, nic. Nie da się tego jakoś zmienić, np przez edycję tego pliku tekstowego ? O ile podoba mi się nawet sytuacja, że zjadę sobie gdzieś na dół mojego zamku (nie drogą tylko polami, że tak powiem) jestem gdzieś w szczerym polu i nagle ukazuje się zamek który można przejąć, bo jest do niego dojście, o tyle beznadziejna jest sytuacja, że tak samo jest z zamkami wroga. Grałem dziś z kolegą i miał w bohaterze jednego pikiniera. Wysłał go niby na zwiady w nieznany teren. A w konsekwencji podjechał sobie nim pod mój główny zamek. Tak po prostu, niczego nie pokonując. Trochę dziwne...

Irhak PW
13 czerwca 2011, 10:09
Eeee... plik tekstowy? Jaki plik tekstowy? Normalnie edytorem map zmieniasz szczegóły na mapie!

NewSeener PW
13 czerwca 2011, 16:07
Na przykład taki. Jeśli wejdzie się w edytor map, to zobaczy się daną mapę. A ona ma być losowa, więc nikt nie ma wiedzieć jaka ona jest.
temat: [H3] Mapy losowe

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel