Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA] StarGate Atlantis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Mitabrin PW
26 lutego 2010, 20:08
Jak zapewne tym, którzy odwiedzają "niepolskie" fora wiadomo, pewien osobnik o przydomku Salamandre o dłuższego już czasu robił mod-mapę, który w zasadzie jest pierwszym modem zmieniającym zupełnie grę. Otóż pomimo tego co niektórzy twierdzą (Tak Drago, na ciebie patrzę) moda można zrobić ogłaszając go światu i bombardując go screenami. Mod został dziś wydany i można go pobrać stąd. Plik instalacyjny waży tylko 137 megabajtów.

Żeby nie było, że nie znacie tej modyfikacji to oto tematy o nich na forum HC:
1
2
Oraz temat na Celestial Heavens LINK

Mod jset tylko w języku angielskim.

Dragonar PW
26 lutego 2010, 21:00
Mitabrin:
(Tak Drago, na ciebie patrzę)
Ach, powiedzmy, że da się, ale jest to o wiele trudniejsze. ;)

Mod instalowałem, pliki przeglądałem i wszystko wygląda świetnie - szczególnie Atlantyda od wewnątrz. :)

AmiDaDeer PW
26 lutego 2010, 22:37
Cytat:
Otóż pomimo tego co niektórzy twierdzą (Tak Drago, na ciebie patrzę) moda można zrobić ogłaszając go światu i bombardując go screenami
Owszem, można. Ale czy trzeba? Zwróćmy jeszcze uwagę na fakt, że ten "mod" był robiony przez jedną osobę.

A co do samego scenariusza - gratuluję, ale nie ściągnę tego. Szczerze mówiąc wolę bardziej klasyczne modyfikacje - i takie, które będą kompatybilne nie tylko z jedną kampanią czy mapką.

Field PW
27 lutego 2010, 00:25
Mnie bardziej interesuje fakt, że gościowi udało się wywrócić mechanikę gry do góry nogami. Trochę trwało, zanim się połapałem, jak w to grać :/

Ogólnie rzecz biorąc fanem tego serialu to ja nie jestem, jednak sam pomysł na to, żeby Herosów wrzucić w konwencję s-f i właściwie zmodować totalnie grę (nie wiem nawet, czy nie mówić o tym jako o czymś samodzielnym na silniku HoMM3) zasługuje na wielkie uznanie. No i dobrze się w to gra mimo początkowych trudności ;)

Mitabrin PW
27 lutego 2010, 11:59
Cytat:
Trochę trwało, zanim się połapałem, jak w to grać

Tak to jest jak w Heroesów gra się tylko na mapie "Ultima". :P

A tak serio - Tak samo jak f!eld serialu nie znam (najprawdopodobniej, gdyż chyba nie był nigdy w Polsce nadawany) i też z początku nie mogłem się połapać we wszystkim (szkoda, że do tej mapy nie został zrobiony plik *.txt zawierający samouczka i kilka wskazówek odnośnie przebiegu rozgrywki), wprawdzie mapa jest o wiele mniej rozbudowana niż 300 (do której akurat samouczek był), ale mimo wszystko na początku jest takie dziwne uczucie pogubienia się. Poza tym bardzo pozytywnie się zdziwiłem, że jak dotąd nie doznałem żadnego błędu, który by mi zepsuł grę (za wyjątkiem jednego, ale to bardziej błąd samej mapy aniżeli skryptu).

avatar PW
27 lutego 2010, 12:54
Stargate Atlantis był (i wciąż jest) nadawany na AXN SF. Ta tak, celem małego wyjaśnienia!

ready PW
1 marca 2010, 16:44
pomozcie..jak zainstalowac tego moda, zrobilem wszystko z instrukacja i jak jest 100% pokazuje sie okienko i instalacja sie zawiesza,,, a jak raz mi sie udalo zainstalowac to bylo tylko tak ze jednostki byly powymieniane ale zamki byly normalne nie bylo tego jak na screenach,,, prosze o pomoc ..jak by ktos mogl napisac jak to sie instaluje bo moze cos robie zle.

Trith PW
1 marca 2010, 20:20
Zacznijmy od tego, że ten mod poprawnie działa tylko z jedną mapą. Jak włączysz wybieranie scenariusza, to wybierz mapę "StarGate_Atlantis_RISING I". Zmiany w grze nie będą działać poprawnie z innymi mapami, taki rodzaj moda. Jeśli udało mi się rozwiązać problem, to życzę miłej zabawy.

Artov PW
9 marca 2010, 15:41
Można potem odinstalować tego moda?
Bo nie jestem pewien czy ściągać.
Mitabrin-"wprawdzie mapa jest o wiele mniej rozbudowana niż 300 (do której akurat samouczek był)"
Można ją skądś pobrać?
EDIT:już nie trzeba

BIG EDIT: (nie będę dodawał nowego posta)
Mam taki problem z SGA. Zainstalowałem, poprzenosiłem i niby powinno być wszystko ok, ale nie jest.
-Włączam Wog - ok
-Włączam single player - ok
-Włączam SGA - ok
-SGA się ładuje - nie ok bo wyskakuje mi coś takiego
-Klikam ok i włącza się SGA (pojawia się coś takiego)
-Klikam ok i obraz znika, i pojawia się muzyka jakbym przegrał scenariusz
-Włącza się menu

[wyprzedzając_pytania]Tak, instalowałem na czystego WoGa[/wyprzedzając_pytania]

Ktoś wie co jest nie tak lub jak to naprawić (mam nadzieję, że nie tylko reinstal)?

James_Dean PW
21 maja 2011, 14:29
Podobnie było w 300, chodzi o to żebyś ustawił najwyższy poziom trudności (200%)

Ma ktoś solucję do tej mapy? Podobnie jak wspomniana wyżej, ta jest strasznie trudna i trzeba grać wedle reguł ustalonych przez twórcę. Jak zaczynam grę, żaden z budynków w mieście jest nieosiągalny; wsiadam w jakiś statek i... nic. Żadnych nowych przestrzeni, etc. po prostu nie mam pojęcia.

Mitabrin PW
21 maja 2011, 17:42
Ech... dawno w mapę nie grałem/nie chce mi się sprawdzać...
Przez najbliższe 24 godziny ten post zostanie zedytowany, gdyż wysłałem autorowi maila z pewnym pytaniem...


Salamandre:
I can't help much, obviously the guy did not play much good Heroes maps, where the road is not popping in your eyes. Me thinks is rather easy to play, mouse cursor says if an object is active or not, no hidden paths, buildings not active give a message about when they will be active and such. If he is curious, he will continue, if not, give up.

Zadałem mu przy okazji to samo pytanie, co ty (odpowiedź widoczna u góry, jakby co)... po prostu pokombinuj, jak rozejrzysz się po mapie to zauważysz, co jest interaktywne a co nie... o ile pamiętam, to później mapa robi się mniej liniowa...

James_Dean PW
2 czerwca 2011, 21:04
ciekawe, próbowałem wszystko. Jest tylko jakiś obiekt na wodzie po lewej, który nic nie daje. tak to tylko latam po mapie (ciemność się nie odsłania)

Mitabrin PW
3 czerwca 2011, 12:55
Ech... specjalnie otworzyłem tego moda (z jakiegoś powodu mam go od premiery na pulpicie) i poszukałem ci rozwiązania... Musisz dolecieć do tego obiektu po lewej, będziesz w odpowiednim miejscu, kiedy jego opis będzie brzmiał "Wormhole" - SCREEN

Drwal PW
13 maja 2016, 18:08
Salamdre na HC trochę przypomniał StarGate Atlantis montując krótki filmik pokazowy z najnowszej wersji 1.4. Dodano kilka nowych usprawnień, dokonano poprawek graficznych, naprawiono też część błędów.
Modyfikację można ściągnąć tutaj.



temat: [ERA] StarGate Atlantis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel