Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 ... 86 - 87 - 88 | |
Eggyslav |
Trochę przesadzasz Warmongerze, wcale nie wszystkimi kolorami tęczy, tylko po prostu zostaje oświetlony czerwonym światłem, które kontrastuje z niebieskawą skórą stwora.... może gdyby tak zmienić kolor poświaty na mniej kontrastujący (np. fioletowy), może by mniej to raziło. Tak czy inaczej, mnie się podoba Neph. |
witchking |
Cytat: Co do kompozycji budynków w zamku - budynek i jego alternatywa zawsze zajmują to samo miejsce, czy tak jak w Discilplesie jest możliwość, że druga wersja siedliska pojawi się zupełnie w innym miejscu przełamując schematyczność jego umiejscowienia? Wybacz, że tak późno odpowiadam. Chciałbym by budynki były w różnych lokalizacjach, nie koniecznie w tych gdzie te oryginalne, ale mogą być z tym pewne problemy. Gdy popatrzy się na ekrany miast to widać, że jest tam dość tłoczno i może być ciężko umiejscowić budynek w całkiem nowym miejscu. |
mr_R |
w lochu widzę trzy miejsca na ulokowanie nowych jednostek. pułki skalne nad zamkiem oraz obok i śniana pod harpii gniazdami |
Fandor |
Siedliska jednostek alternatywnych muszą się znajdować w miejscu oryginalnych, nawet jeżeli znajdziemy idealne miejsce dla alternatywy, to znika nam oryginalne siedlisko, a w tedy na ekranie powstaje nam pustka której nie ma jak zapełnić. |
Drwal |
Zgoda, natomiast każdy przypadek jest indywidualny. Gdy chcemy zrobić alternatywę dla aniołów, musimy koniecznie zrobić siedlisko w chmurkach? Niektóre budynki są stosunkowo małe, nie zajmują sporo miejsca, bądź też usytuowane są tak unikatowo, że inny budynek mógłby tam nie pasować . W takich przypadkach nie widzę przeszkód by siedlisko alternatywy zajmowało inny obszar na ekranie miasta. :) |
Nephretes |
Wspominany wcześniej przykład paladyn-anioł. Ja przynajmniej nie potrafię sobie wyobrazić jak mógłby on mieć siedlisko na niebie :) W każdym razie wszystko okaże się w "praniu". |
Kammer |
Wyyyyyysoooookaaaaa baszta? |
Nerevar |
Zawsze można wrzucić jakąś latającą "wyspę" a'la H7 ;) |
Nephretes |
Jak na mój gust zbyt wydumane i na siłę, ale to już zdecyduje Witch. |
Morglin |
mr_R: Pułk, półka skalna.w lochu widzę trzy miejsca na ulokowanie nowych jednostek. pułki skalne nad zamkiem oraz obok i śniana pod harpii gniazdami I mały apel do Strażników tego miejsca: zacznijcie poprawiać posty z błędami, bo obecnie jest to jedyna komnata, przy której moje oczy regularnie krwawią. |
AmiDaDeer |
Z mojej strony mogę tylko powiedzieć, że będę poprawiał tylko te błędy, które mi, osobiście, rzucają się w oczy. |
Nephretes |
Witam po małej przerwie. Jako, że mój mały zachwyt nad wykorzystaniem efektów minął a chciałbym skończyć już defa, zacząłem zastanawiać się czy nie przesadzam ze światełkami, stąd pytanie, która wersja obrony jest najlepsza: 1. 2. A może bardziej zwyczajnie, czyli samo światło jak w przypadku podstawy: dla przypomnienia: |
Warmonger |
O tym właśnie mówiłem, za dużo efektów. Wersja podstawowa jest dobra, natomiast ulepszenie wygląda jak przemiana w demona rodem z anime. |
Matheo |
Popieram przedmówcę. Jednostka będzie zbyt pstrokata w porównaniu do reszty. Mi się ta jednostka kojarzy z władcami umysłu. Telekineza, czytanie w myślach itp. Według mnie przy otrzymywaniu obrażeń powinno się aktywować jakieś niewielkie pole siłowe. Jednostka mogłaby się wtedy delikatnie poruszać. Mogłoby to wyglądać tak, jakby moce tej jednostki słabły w momencie uderzenia. |
Drwal |
Twoje jednostki coraz bardziej przypominają mi te Axalotla - ładne, ale zbyt przekombinowane, zwłaszcza jeśli chodzi o animacje. Zdecydowanie bardziej skupiłbym się na zmianie kolorystycznej, dodaniu z 1 lub 2 małych elementów, a nie na jakiś efektach specjalnych. Geniusz tkwi w prostocie. :D |
voncur |
Nawet siedlisko pasuje jako więzienie, skąd rekrutuje się przestępców xD |
witchking |
Obecnie pracuje głównie nad Forge, ale od czasu do czasu alternatywy też ruszam: Propozycja na 6 poziom do necro. Oczywiście w fazie tworzenia. W grze będzie mniej więcej tej wielkości, obok sfinks hoty dla porównania: |
The Doom |
Podoba mi się, choć myślę, że przydałoby się popracować nad rozkładem mięśni. Co do jednostki Nephretesa – absolutne mistrzostwo ♥ @Down: Ależ chodziło mi o Twojego Illithida, Nephretesie. |
Nephretes |
Ale to nie jest moja jednostka, tylko Witcha. Moim zdaniem jest bardzo dobra, tylko trzeba ją dopracować w stronę necro, czy to więcej kości czy bandaże. |
witchking |
Może sprostuję Moje dzieło w fazie prac: Projekt Hoty z kiedyś tam, nie doszedł do skutku i pewnie już nigdy nie dojdzie: Dzieło Nephretesa z całkiem innego tematu które nie pojawiło się w moim poprzednim poście: Mantykora: Sfink edkasumo: |
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel