Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT] The Tides of War
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 ... 86 - 87 - 88

Eggyslav PW
17 stycznia 2015, 10:42
Trochę przesadzasz Warmongerze, wcale nie wszystkimi kolorami tęczy, tylko po prostu zostaje oświetlony czerwonym światłem, które kontrastuje z niebieskawą skórą stwora.... może gdyby tak zmienić kolor poświaty na mniej kontrastujący (np. fioletowy), może by mniej to raziło. Tak czy inaczej, mnie się podoba Neph.

witchking PW
18 stycznia 2015, 15:15
Cytat:
Co do kompozycji budynków w zamku - budynek i jego alternatywa zawsze zajmują to samo miejsce, czy tak jak w Discilplesie jest możliwość, że druga wersja siedliska pojawi się zupełnie w innym miejscu przełamując schematyczność jego umiejscowienia?

Wybacz, że tak późno odpowiadam. Chciałbym by budynki były w różnych lokalizacjach, nie koniecznie w tych gdzie te oryginalne, ale mogą być z tym pewne problemy. Gdy popatrzy się na ekrany miast to widać, że jest tam dość tłoczno i może być ciężko umiejscowić budynek w całkiem nowym miejscu.

mr_R PW
18 stycznia 2015, 16:58
w lochu widzę trzy miejsca na ulokowanie nowych jednostek. pułki skalne nad zamkiem oraz obok i śniana pod harpii gniazdami

Fandor PW
20 stycznia 2015, 18:04
Siedliska jednostek alternatywnych muszą się znajdować w miejscu oryginalnych, nawet jeżeli znajdziemy idealne miejsce dla alternatywy, to znika nam oryginalne siedlisko, a w tedy na ekranie powstaje nam pustka której nie ma jak zapełnić.

Drwal PW
20 stycznia 2015, 18:20
Zgoda, natomiast każdy przypadek jest indywidualny. Gdy chcemy zrobić alternatywę dla aniołów, musimy koniecznie zrobić siedlisko w chmurkach? Niektóre budynki są stosunkowo małe, nie zajmują sporo miejsca, bądź też usytuowane są tak unikatowo, że inny budynek mógłby tam nie pasować . W takich przypadkach nie widzę przeszkód by siedlisko alternatywy zajmowało inny obszar na ekranie miasta. :)

Nephretes PW
20 stycznia 2015, 19:09
Wspominany wcześniej przykład paladyn-anioł. Ja przynajmniej nie potrafię sobie wyobrazić jak mógłby on mieć siedlisko na niebie :) W każdym razie wszystko okaże się w "praniu".

Kammer PW
20 stycznia 2015, 19:10
Wyyyyyysoooookaaaaa baszta?

Nerevar PW
20 stycznia 2015, 19:16
Zawsze można wrzucić jakąś latającą "wyspę" a'la H7 ;)

Nephretes PW
20 stycznia 2015, 19:17
Jak na mój gust zbyt wydumane i na siłę, ale to już zdecyduje Witch.

Morglin PW
20 stycznia 2015, 20:19
mr_R:
w lochu widzę trzy miejsca na ulokowanie nowych jednostek. pułki skalne nad zamkiem oraz obok i śniana pod harpii gniazdami
Pułk, półka skalna.

I mały apel do Strażników tego miejsca: zacznijcie poprawiać posty z błędami, bo obecnie jest to jedyna komnata, przy której moje oczy regularnie krwawią.

AmiDaDeer PW
20 stycznia 2015, 21:35
Z mojej strony mogę tylko powiedzieć, że będę poprawiał tylko te błędy, które mi, osobiście, rzucają się w oczy.

Nephretes PW
26 stycznia 2015, 17:36
Witam po małej przerwie.

Jako, że mój mały zachwyt nad wykorzystaniem efektów minął a chciałbym skończyć już defa, zacząłem zastanawiać się czy nie przesadzam ze światełkami, stąd pytanie, która wersja obrony jest najlepsza:

1.

2.

A może bardziej zwyczajnie, czyli samo światło jak w przypadku podstawy: dla przypomnienia:




Warmonger PW
26 stycznia 2015, 17:42
O tym właśnie mówiłem, za dużo efektów. Wersja podstawowa jest dobra, natomiast ulepszenie wygląda jak przemiana w demona rodem z anime.

Matheo PW
26 stycznia 2015, 18:57
Popieram przedmówcę. Jednostka będzie zbyt pstrokata w porównaniu do reszty. Mi się ta jednostka kojarzy z władcami umysłu. Telekineza, czytanie w myślach itp.

Według mnie przy otrzymywaniu obrażeń powinno się aktywować jakieś niewielkie pole siłowe. Jednostka mogłaby się wtedy delikatnie poruszać. Mogłoby to wyglądać tak, jakby moce tej jednostki słabły w momencie uderzenia.

Drwal PW
26 stycznia 2015, 20:29
Twoje jednostki coraz bardziej przypominają mi te Axalotla - ładne, ale zbyt przekombinowane, zwłaszcza jeśli chodzi o animacje. Zdecydowanie bardziej skupiłbym się na zmianie kolorystycznej, dodaniu z 1 lub 2 małych elementów, a nie na jakiś efektach specjalnych. Geniusz tkwi w prostocie. :D

voncur PW
28 stycznia 2015, 14:34

Nawet siedlisko pasuje jako więzienie, skąd rekrutuje się przestępców xD

witchking PW
15 lutego 2015, 22:29
Obecnie pracuje głównie nad Forge, ale od czasu do czasu alternatywy też ruszam:

Propozycja na 6 poziom do necro. Oczywiście w fazie tworzenia.

W grze będzie mniej więcej tej wielkości, obok sfinks hoty dla porównania:

The Doom PW
15 lutego 2015, 23:08
Podoba mi się, choć myślę, że przydałoby się popracować nad rozkładem mięśni.

Co do jednostki Nephretesa – absolutne mistrzostwo ♥

@Down: Ależ chodziło mi o Twojego Illithida, Nephretesie.

Nephretes PW
15 lutego 2015, 23:12
Ale to nie jest moja jednostka, tylko Witcha. Moim zdaniem jest bardzo dobra, tylko trzeba ją dopracować w stronę necro, czy to więcej kości czy bandaże.

witchking PW
15 lutego 2015, 23:41
Może sprostuję

Moje dzieło w fazie prac:


Projekt Hoty z kiedyś tam, nie doszedł do skutku i pewnie już nigdy nie dojdzie:


Dzieło Nephretesa z całkiem innego tematu które nie pojawiło się w moim poprzednim poście:


Mantykora:


Sfink edkasumo:
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 ... 86 - 87 - 88
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel