Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Bastion Town
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 32 - 33 - 34

witchking PW
15 grudnia 2014, 23:57
Poprawione tło prezentuje się nieźle. Warto było by odtworzyć przynajmniej część modeli, choć chyba najlepiej zacząć od odtworzenia jednoste, bo tych najbardziej brakuje.

satyr64 PW
22 grudnia 2014, 20:16
Cieszy mnie bardzo, że ktoś nawet w takiej postaci zajął się tym miastem. Pograłem i są bugi co uniemożliwia grę ;/.

Warmonger PW
22 grudnia 2014, 20:32
Gdybyś jeszcze łaskawie napisał, jakie to bugi, może dałoby się je naprawić.

satyr64 PW
22 grudnia 2014, 21:33
Jednym z nich był taki, że na mapie "Bagienne utopia" grając oczywiście bastionem chciałem zaatakować potwora (na północny zachód od miejsca, gdzie można kupić łódź) i wtedy wywaliło mi grę.

Edit: Powtórzyłem zdarzenie i tak samo wywala grę.

Edit 2: Grając Bastionem nie można zainicjować żadnej walki, wywala grę.

edeksumo PW
27 stycznia 2015, 21:16
Mała porcja screenów, hmm co sądzicie?
http://zapodaj.net/9fe17325c8248.jpg.html
http://zapodaj.net/fd337fbe4651c.jpg.html
http://zapodaj.net/4f9859885a907.jpg.html
http://zapodaj.net/b2f45ad1cf34a.jpg.html
http://zapodaj.net/ea22cfe6fa32a.jpg.html
http://zapodaj.net/23bb19c8173b2.jpg.html
http://zapodaj.net/ef05c0511d175.jpg.html
http://zapodaj.net/d51be975521ba.jpg.html

Zacząłem współpracować z nephem i witchkingiem, co zaowocowało nowymi modelami, które pojawiły się na mapie, poprawione zostały wszystkie budynki w mieście, nowa grafika bohatera, poprawiony line-up i angielska wersja językowa.
Dalej planuje poprawiać miasto, proszę o sugestie. W najbliższej przyszłości chcę dodać grafikę drugiego bohatera. Zrobić model ammita (aktualna wersja nie jest najlepszej klasy). Wprowadzać dalsze poprawki na ekranie miasta, doszlifować obiekty na mapie, poprawić bohaterów. Hmm może znalazła by się chętna osoba do utworzenia soundtracku?

Górski PW
27 stycznia 2015, 21:31
Jest super, tylko jeszcze jeźdźce wielbłąda odwzorowałbym bardziej na orginale.

Warmonger PW
27 stycznia 2015, 21:41
Modele zamku na mapie przygody wyglądają na świeże rendery bez obróbki. Na pewno trzeba im zmienić paletę i nie wiem, czy perspektywę.

Jednostki trzymają się kupy. Dobrze znów widzieć ammity.

Sekhmet avatars -> sekhmet acolyte / sekhmet priestest. Jendostki czwartego poziomu z pewnością nie nadają się na "awatary".

Nephretes PW
27 stycznia 2015, 23:30
Jak pisał Edeksumo: pomagam mu przy bastionie. Fakt, że największy sceptyk kolejnych Frankensteinów (czyli, że ja) się tym zajmuje oznacza, że projekt jest obiecujący i masa roboty została w niego już włożona przez autora. Dorzucam od siebie cegiełkę i mam nadzieję, że miasto już nie będzie zwykłą sklejką.

Póki co poprawiam siedliska bazując na modelach edeksumo i mogę wam podrzucić małego WIPA (jeszcze nie skończone)z porównaniem + bonusowe HD



Pewnie znowu przesadziłem ze świecidełkami.

Hura, mam kolejny temat do spamowania

mr_R PW
27 stycznia 2015, 23:55
Z czystej ciekawości pytam, jakie budynki na ekranie miasta nie są zrobione? jeżeli się nie mylę to nie widzę tam budynku stoczni,tawerny, Graala i jeszcze jednego budynku specjalnego. Czy będzie coś jeszcze?

edeksumo PW
28 stycznia 2015, 00:17
Stocznie O_O jedynym budynkiem nie zrobionym jest młyn gdyż robię go jako nowy model (aby go z animować) i dopasowanie go do tła jest bardzo ciężkie hmm na screenie nie ma pełnej rozbudowy pokazanej. Tawerna i grall są.

Warmonger PW
28 stycznia 2015, 09:58
Jaskinia bardzo fajna, siedlisko skarabeuszy również. Mogą tak zostać.

Biros12 PW
28 stycznia 2015, 10:05
Jestem ogromnym fanem starożytnego Egiptu. Ekran miasta mi się podoba ale jednostki już nie bardzo. Wykonanie ich jest w miarę ok ale mam wrażenie, że wszystkie są poziomu od 1-4, brakuje tu dużych istot. Poza tym ten skarabeusz na pierwsza jednostkę wygląda słabo (To tak jak by w Zamku pierwsza istotą był zwykły pies). Pierwsza moja sugestia; to może dać na ostatni poziom Horusa pod postacią ptaka?

EDIT. Skoro lepiej omijać nazwy własne bogów to można posłużyć się czymś bardziej uniwersalnym jak wspomniałeś. Egipcjanie mieli tendencje do alternatywnych nazw ich bogów np. HORUS= Pan Nieba/ Strażnik horyzontu.

caladan PW
28 stycznia 2015, 11:17
Nieulepszenie Sekhmet można nazwać Nowicjuszka Sekhmet, a przenieść nazwę kapłanki na ulepszenie.

AmiDaDeer PW
28 stycznia 2015, 11:28
A ja bym unikał imion bóstw w nazwach jednostek.

I nie zrozumcie mnie źle: nie miałbym problemu z tym, by np. jakaś jednostka nazywała się Anubis, Sachmet albo Ammit. Dokładnie to samo mamy z minotaurami, tytanami, hydrami czy wieloma innymi stworzeniami.

Problem w tym, że nazwy powinny być uniwersalne fabularnie, żeby można było na każdej mapie ustawić daną jednostkę bez potrzeby odwoływania się właśnie do np. religii. No bo taka "Kapłanka Sachmet" mówi wprost, że ich profesja pochodzi od bogini Sachmet, że one ją czczą i takowe bóstwo musi istnieć przynajmniej w formie kultu. Zauważcie, że żadna jednostka nie nazywa się "Kreeganin", "Strażnik AvLee", "Posłaniec Starożytnych", "Kultysta Baa" - dzięki czemu można każdą jednostkę wykorzystać na prawie każdej mapie, nawet tej w żaden sposób niezwiązanej z fabułą. To było w Heroes 3 piękne.

edeksumo PW
28 stycznia 2015, 13:41
Hmm czyli nazwa młodsza sekhmet - sekhmet i anubis - anubis straznik by przeszły? Ale bardziej na tym etapie interesuja mnie wskazowki dotyczace obiektów na mapie, miasta i bohatera. Ale nie opinie pokroju: nie nadaje sie itp, tylko jakies konstruktywne co poprawic itp.

edeksumo PW
29 stycznia 2015, 20:30
Przeprasza za podwójny post ale prosił bym o ocenę.
Lewo stara wersja prawo nowa

Warmonger PW
29 stycznia 2015, 20:32
Dobra perspektywa, tylko te tekstury...

edeksumo PW
29 stycznia 2015, 20:34
Co nie tak z nimi? Proszę o konkrety lepiej się pracuje xD

Warmonger PW
29 stycznia 2015, 21:08
Widać piksele wielkości słonia :?

Nephretes PW
29 stycznia 2015, 21:26
Ode mnie poprawiona rada z porównaniem (niestety zamki)

strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 32 - 33 - 34
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel