Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 128 - 129 - 130 | |
Darkem |
Niestety nie udało mi się go pobrać z forum VCMI, dropbox padł :/. |
Kammer |
Poczekaj, poszperam u siebie. |
krasnolud99 |
Tą modyfikację mam z czeskiego forum(Zapomniałem jakiego). Podczas crashu jest napisane Cytat:
Assertion failed: type == DATA_STRING, file JsonMode.cpp, line 242 |
Arszonto |
VCMI crashuje się podczas wejścia do fortu na wzgórzu, również bez włączonych jakichkolwiek modów. To znany bug? Czy może tylko u mnie się tak dzieje? Mogę załączyć plik dmp. EDIT Dobra widzę, że jest już zgłoszony na Mantisie. Jakieś pomysły jak mogę sprawdzić czy ulepszenia w modzie działają nie korzystając z fortu (zamek odpada)? |
Arszonto |
Mam problem z funkcją "depends". Otóż w ramach testu do przykładowego moda dodałem "depends": [ "Tortofroid" ]. Następnie zainstalowałem moda "Tortofroid", a mimo to nie mogę aktywować swojego moda. W opisie widnieje tekst: "This mod can not be installed or enabled because following dependencies are not present: Tortofroid". Kilka innych testów również zakończyło się niepowodzeniem. Jest ktoś w stanie mi pomóc? |
Kuririn |
Warmongerze, za tydzień już Luty, a wraz z nowym miesiącem będzie kolejna odsłona VCMI? @Arszonto, napisz na priva, to byc MOŻE pomogę :P |
Warmonger |
Nie mogę niestety podać terminu, ale w najbliższej wersji pojawią się drogi w generatorze map i funkcja "pokaż świat". |
GILU |
Zaktualizowałem swoją modyfikację dodającą 10 jednostek stworzonych przez Axolotl'a. Link: https://www.dropbox.com/s/y5daryyge6l927o/Axolotl%20Creatures%20Pack%20by%20GILU.rar?dl=0 Zmiany: - Kompatybilność z wersją VCMI 0.97 i 0.97B - Poprawiona przeźroczystość - Zbalansowane statystyki - Jednostki jako submody Aktualnie modyfikacja jest tylko w wersji angielskiej. |
Warmonger |
Ogólnie jest fajnie, dobra robota :) Nie wiem tylko, czy musiałeś zmienić wszystkie stwory na neutralne i obniżyć poziom drzew. |
krasnolud99 |
Mam bardzo wkurzający problem, zagrałem se w H3 i było fajnie, a kiedy odpaliłem Vcmi to musiałem czekać i czekać podczas końca tury. Naprawcie to by koniec tury trwał tyle samo co w zwykłym H3, a będzie dobrze. |
Zibi17k |
GILU genialnie ;) Jak tylko napiszę jutro egzamin i wrócę do domu sprawdzam twoją zaktualizowaną paczkę ;) |
Warmonger |
Wrzuciłem paczkę GILU na serwer, podmieniając dotychczasowe 3 mody ze stworami. |
Andriej |
Czy mody do VCMI 0.97 będą działać na VCMI 0.97b? |
Kammer |
Tak, czemu miałby nie działać? |
Andriej |
Czy wiadomo mniej więcej jakie będą zmiany w VCMI 0.98 i kiedy wyjdzie? |
Kammer |
1. Będzie lepiej. 2. Jak skończą. Przykro nam, ale wróżka akurat ma wolne. |
Warmonger |
Planowane funkcje w najbliższej wersji: - Opcja "pokaż świat" (world view) - Zaklęcia view air/view earth - Drogi w generatorze map losowych - Płynne zmiany ekranu / znikanie obiektów Jeśli to wszystko będzie działać, to moim zdaniem nadaje się na wersję 0.98. |
Fandor |
Wybacz jeżeli powtórzę pytanie, ale na kiedy planujecie skrypty i w jakim języku? |
Warmonger |
Skrypty Pythona będą, kiedy będą. Jeden człowiek się nimi zajmował, ale nie ukończył jeszcze prac. |
Andriej |
Dlaczego gdy zapiszę grę, a następnie chcę ją wczytać to nie pokazuje żadnych zapisów mimo, że je wcześniej robiłem? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 128 - 129 - 130 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel