Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 128 - 129 - 130

Darkem PW
2 stycznia 2015, 23:20
Niestety nie udało mi się go pobrać z forum VCMI, dropbox padł :/.

Kammer PW
2 stycznia 2015, 23:29
Poczekaj, poszperam u siebie.

krasnolud99 PW
3 stycznia 2015, 11:14
Tą modyfikację mam z czeskiego forum(Zapomniałem jakiego). Podczas crashu jest napisane
Cytat:
Assertion failed: type == DATA_STRING, file JsonMode.cpp, line 242

Arszonto PW
3 stycznia 2015, 14:28
VCMI crashuje się podczas wejścia do fortu na wzgórzu, również bez włączonych jakichkolwiek modów. To znany bug? Czy może tylko u mnie się tak dzieje? Mogę załączyć plik dmp.

EDIT
Dobra widzę, że jest już zgłoszony na Mantisie. Jakieś pomysły jak mogę sprawdzić czy ulepszenia w modzie działają nie korzystając z fortu (zamek odpada)?

Arszonto PW
4 stycznia 2015, 16:59
Mam problem z funkcją "depends". Otóż w ramach testu do przykładowego moda dodałem "depends": [ "Tortofroid" ]. Następnie zainstalowałem moda "Tortofroid", a mimo to nie mogę aktywować swojego moda. W opisie widnieje tekst: "This mod can not be installed or enabled because following dependencies are not present: Tortofroid". Kilka innych testów również zakończyło się niepowodzeniem.

Jest ktoś w stanie mi pomóc?

Kuririn PW
25 stycznia 2015, 12:22
Warmongerze, za tydzień już Luty, a wraz z nowym miesiącem będzie kolejna odsłona VCMI?

@Arszonto, napisz na priva, to byc MOŻE pomogę :P

Warmonger PW
25 stycznia 2015, 13:40
Nie mogę niestety podać terminu, ale w najbliższej wersji pojawią się drogi w generatorze map i funkcja "pokaż świat".

GILU PW
31 stycznia 2015, 13:01
Zaktualizowałem swoją modyfikację dodającą 10 jednostek stworzonych przez Axolotl'a.

Link: https://www.dropbox.com/s/y5daryyge6l927o/Axolotl%20Creatures%20Pack%20by%20GILU.rar?dl=0

Zmiany:
- Kompatybilność z wersją VCMI 0.97 i 0.97B
- Poprawiona przeźroczystość
- Zbalansowane statystyki
- Jednostki jako submody

Aktualnie modyfikacja jest tylko w wersji angielskiej.

Warmonger PW
31 stycznia 2015, 13:32
Ogólnie jest fajnie, dobra robota :)

Nie wiem tylko, czy musiałeś zmienić wszystkie stwory na neutralne i obniżyć poziom drzew.

krasnolud99 PW
31 stycznia 2015, 20:55
Mam bardzo wkurzający problem, zagrałem se w H3 i było fajnie, a kiedy odpaliłem Vcmi to musiałem czekać i czekać podczas końca tury. Naprawcie to by koniec tury trwał tyle samo co w zwykłym H3, a będzie dobrze.

Zibi17k PW
31 stycznia 2015, 21:42
GILU genialnie ;)
Jak tylko napiszę jutro egzamin i wrócę do domu sprawdzam twoją zaktualizowaną paczkę ;)

Warmonger PW
4 lutego 2015, 18:34
Wrzuciłem paczkę GILU na serwer, podmieniając dotychczasowe 3 mody ze stworami.

Andriej PW
7 lutego 2015, 16:34
Czy mody do VCMI 0.97 będą działać na VCMI 0.97b?

Kammer PW
7 lutego 2015, 18:40
Tak, czemu miałby nie działać?

Andriej PW
8 lutego 2015, 18:33
Czy wiadomo mniej więcej jakie będą zmiany w VCMI 0.98 i kiedy wyjdzie?

Kammer PW
8 lutego 2015, 19:14
1. Będzie lepiej.
2. Jak skończą.

Przykro nam, ale wróżka akurat ma wolne.

Warmonger PW
8 lutego 2015, 19:34
Planowane funkcje w najbliższej wersji:

- Opcja "pokaż świat" (world view)
- Zaklęcia view air/view earth
- Drogi w generatorze map losowych
- Płynne zmiany ekranu / znikanie obiektów

Jeśli to wszystko będzie działać, to moim zdaniem nadaje się na wersję 0.98.

Fandor PW
8 lutego 2015, 22:52
Wybacz jeżeli powtórzę pytanie, ale na kiedy planujecie skrypty i w jakim języku?

Warmonger PW
9 lutego 2015, 06:49
Skrypty Pythona będą, kiedy będą. Jeden człowiek się nimi zajmował, ale nie ukończył jeszcze prac.

Andriej PW
11 lutego 2015, 13:51
Dlaczego gdy zapiszę grę, a następnie chcę ją wczytać to nie pokazuje żadnych zapisów mimo, że je wcześniej robiłem?
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel