Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [Twierdza] Słysz nasz ryk
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)

Wolfheart PW
22 stycznia 2015, 17:07
Chciałbym poznać wasz koncept na zamek Twierdza w Heroes 7. Przygotowałem już sobie nawet swój własny koncept. Oto one:

Jednostki podstawowe:
1._Goblin/Goblin Zabójca;
2._Siepacz/Maruder (wyglądał by podobnie do siepacza z Heroes 6);
3._Harpia/Harpia Wiedźma;

Jednostki elitarne:
4._Centaur/Centaur Nomad;
5._Szmanka/Wróżbitka;
6._Berserker/Grasant (lub odwrotnie),_(jednostka to taki duży ork uzbrojony w dwa miecze lub topory);

Czempioni:
7._Cyklop/Dziki Cyklop;
8._Wiwerna/Jadowita Wiwerna (lub Pao Kai);

No to już koniec. Jeżeli wam się koncept nie spodobał, napiszcie pod spodem jakiś inny.

KammerKammerPodawanie line-upów cokolwiek mija się z celem, ale niech sam temat o Twierdzy zostanie, czemu nie.

Dark Dragon PW
22 stycznia 2015, 17:13
Nie widzę sensu w wymyślaniu naszych konceptów. W końcu Twierdza, tak jak i Nekro, nie podlega wyborowi fanów...

Wolfheart PW
22 stycznia 2015, 17:15
No, ale mogłem pokazać jaki mam koncept na Twierdze. Co, nie mogę?!

Nicolai PW
22 stycznia 2015, 17:16
1) Przed znakami interpunkcyjnymi nie dajemy spacji.
2) Nie widzę sensu tworzenia nowego tematu dla tej propozycji, stolik ogólny powinien w zupełności wystarczyć.
3) Opisz swoją propozycję zamiast dawać listę życzeń. Skąd mamy wiedzieć jak według Ciebie powinien wyglądać Goblin czy Cyklop?
4) Wątpię, by ktokolwiek decyzyjny przeczytał ten temat, więc to trochę sztuka dla sztuki.

Haarald PW
22 stycznia 2015, 17:48
Poczekajmy na "wzorce" miast, jakie przygotują nam twórcy.

Co najwyżej możemy się domagać, aby zestawach znalazła się konkretna jednostka, np. "śnieżny koczkodan zwany przez niektórych yeti, co normalnie (nie) żywi się owocami", a zwą go Behemotem.


Kammer PW
22 stycznia 2015, 19:13
KammerKammerTematy poscalane, a temat wyjściowy uporządkowany.

Górski PW
22 stycznia 2015, 21:02
A mnie to, kurna, zaciekawiło. :P Lubię tego typu tematy, choć Ubi jest jakby to nazwać bardzo oszczędne, więc większość jednostek pewnie będzie z DoC'a, ale wracając do tematu z tego, co wiemy Twierdza w Heroesie 7 ma być inspirowana plemieniem z Sar-Sahhar, czy jakoś tak :P.
To tyle, choć osobiście spodziewam się orków w tym zamku.

Fandor PW
22 stycznia 2015, 21:46
Nie ma to jak podać same nazwy jednostek jako "koncept miasta" i to jeszcze identyczny jak mamy w H6 tylko z zamianą szamana na szamankę i dodaniem Pao Kai.
Ogólnie zapowiada się na to, że będziemy mieli trochę odświeżone klimatycznie miasta, jednostki pewnie będą podobne jak i w przystani, ale motyw inny - jakaś odmiana, inny lud, w tym wypadku zapowiadają się orkowie z Sahaar. Jeżeli oprócz klimatu będą bazować na jednostkach z Pięciu Wież, to mamy szansę zobaczyć strzelającego z łuku lub rzucającego włócznią orka (co prawda "Myśliwy z Ergu" był walczący wręcz ale włócznia była by czymś nowym dla orka i nawet pasowała by "Mistrzowi Partyzantki" jako ulepszeniu). Idąc tym tropem, goblin jak i szkielet straciłby zdolności strzeleckie. Trzecia jednostka miło by było jakby była niespodzianką gdyż harpie zbyt pustynne nie są a przydatny będzie tu latacz bądź wsparcie (co prawda w "Zapomnianych Wojnach" mamy jedną kartę pustynnej harpii ale nie jest ona zbyt ciekawa). Fajnie by było gdybyśmy ujrzeli w elicie "Zbójniczkę z Sahaar" brakowało by mi po prawdzie standardowego centaura, ale może by zrobili neutralną odmianę z włócznią i tarczą, brakuje mi takiego starszego centaura kapitana z 3 odsłony. "Siłacz z Sahaar" jest bardzo prawdopodobny w elicie. Przejedli mi się herszci i wojownicy pantery więc mam nadzieję że trafię z tą jednostką. Żaden motyw szamana od Ubisoftu nie był dla mnie jakąś wybitną jednostką, tutaj liczę także na jednostkę która będzie czymś co mnie zaskoczy, ale na pozytywne niespodzianki od Ubisoftu chyba nie mam co liczyć. Oby tylko nie wprowadzili żadnych przerośniętych mutantów. Motyw 4/6 rękiego potwora jest ciekawy np. w Age of Wonders: Shadow Magic rasa nomadów posiada strażnika czeluści, jednak jeżeli chcieli by wykorzystać tą jednostkę to oby nie była to odmiana orka.
Czempion, ta rasa ma aż 4 kandydatów a miejsca 2. Ubi słynie z przekolorowywanek więc ptak gromu byłby bardzo prawdopodobny (chcieli dać feniksa obok magicznego ptaka więc 3 takiej jednostki też bym się po nich spodziewał), behemoth, podobno gdzieś na Ashan się szwenda, ale nikt nie wie gdzie, niby nic nie wskazuje, ale może na Sahaar? Wywerna i Cyklop chyba najbardziej oczywiste z pryzmatu poprzednich części i Dark Messiah a mamy stamtąd pajączka. Osobiście chciałbym ujrzeć dzikie zębacze, jednostkę neutralną z 4 części ale skoro nie wykorzystali nawet smoczego golema, przez wielu fanów uważanego za najoczywistszą alternatywę tytana to marna szansa.

AmiDaDeer PW
22 stycznia 2015, 21:52
Gnolle. Ja chcę powrót gnolli.

Fandor PW
22 stycznia 2015, 22:04
To by mogło wyglądać źle, w przystani jak nie weźmiemy aniołów nie mamy jednostek latających, jeżeli tutaj będzie podobnie, ta gra na pewno będzie miała kiepski balans, znów na przód wyjdzie Loch i Akademia, Sylwan i Necro będą się jakoś między tymi poziomami znajdować, a Przystań i Twierdza z niewielką ilością lataczy o ile w ogóle będą ostatni w łańcuchu pokarmowym.

Wellplay PW
22 stycznia 2015, 22:39
Marzhin na HC wspomniał że Twierdza z H7 nie ma nic wspólnego z tą w H6.

;)

Górski PW
23 stycznia 2015, 13:04
Osobiście liczę na te oto jednostki.

Matikun PW
23 stycznia 2015, 19:21
Trzon:
1. Pewnie jedno z miejsc trzonu będzie zajmował goblin, już raczej bez bumerangu, bo odbiegamy od klimatów dżungli. Mógłby za to dzierżyć sejmitar. Alternatywą mógłby być gnoll z włócznią lub tradycyjnym kiścieniem.
2. Centaur, czyli powrót konioluda do niskiego tieru. Zmieniło by im się design na nieco bardziej pustynny, ale koncept ten sam, centaur musi być w ashańskiej Twierdzy ;).
3 (Nad-trzon). Klasyczni siepacze. Widzę ich tak, jak Siłaczy z DoC'a. Podwójny atak mile widziany, ogólnie to co już mieliśmy :).

Elita:
1. Szamanka ubrana w jakiś pustynny ciuch. W sumie mało kreatywnie, ale w Twierdzy jakiś szaman był zawsze od HoMM III. Jako podstawowe zaklęcia widziałbym spowolnienie i przyspieszenie.
2. Jeździec bazyliszka. Pamiętacie te szkice, które kiedyś wyciekły do internetu? Wiecie o czym mówię ;). Chętnie widziałbym go jako jednostkę, tylko boję się, że nie zmieści się na 4 polach, albo będzie nieproporcjonalny.
3 (Nad-elita). Wywerna. Nie chcę jej jako czempiona, naprawdę, chcę aby jakiś latacz był w trzonie albo elicie, to znacznie poprawi balans. Poza tym, wywerny zawsze wydawały mi się słabsze od smoków.

Czempioni:
1. Cyklop być musi. To jest za fajna jednostka, żeby z niej rezygnować ;>. Może strzelać na dystans goblinem, albo okiem z ograniczonymi obrażeniami lub zamiatać pole wręcz i odpychać wrogów potężną maczugą tudzież niszczyć mury obronne. Do tego doszłaby wytrzymałość diamentu.
2. Behemoty, czyli niesamowicie wytrzymała (lecz mniej od cyklopa) i mocna jednostka, obniżająca obronę przeciwnika przy uderzeniu (HoMM III). Miałaby większe obrażenia i szybkość niż jego alternatywa, ale okupiłaby to nieco mniejszym zdrowiem i brakiem atutów jednookiego.

KammerKammerNajwyraźniej niewystarczająco to zaakcentowałem.
Ciskanie line-upami Twierdzy absolutnie mija się z celem i od teraz posty zawierające je będą z nich kastrowane.
temat: [Twierdza] Słysz nasz ryk

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel