Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Kronverk komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 | |
krasnolud99 |
Nie pogardziłbym gdyby ktoś zatwierdził jakiś line up do czasu powstania lepszego |
Kammer |
Herezje, herezje, herezje... Wychodzi na to, że należy wytłumaczyć, co do tej pory powstało, by wszystko stało się w miarę jasne... - WoG - (In the) Wake of Gods - fanowski dodatek do H3, który w rozległy sposób rozwinął mechanikę Trójki poprzez dodanie takich rzeczy jak: stworzenia ósmego poziomu, doświadczenie jednostek, dowódcy. Do tego doszedł istny ogrom różnego rodzaju skryptów, które wzbogacały rozgrywkę. Zawierał niejakie wsparcie dla modów, jednakże bez możliwości deinstalacji. Do tego nowe artefakty, jednostki i obiekty na mapie. Wydaje się być umarłe. - ERA - (jeśli się nie mylę) ERM Advanced - rozwinięcie WoGa, które przede wszystkim redukowało crashowalność skryptów. Umożliwiało już lepsze zarządzania modami (włączanie/wyłączanie) i obsługę różnego rodzaju wtyczek. Jako dziedzic WoGa odziedziczył na przykład Advanced Levels, które stanowczo rozwijały bohatera. Półmartwe. - VCMI - tłumaczenie Heroes of Might and Magic na któryś z języków z Tolkiena - platforma mająca na celu odtworzenie kodu H3/WoGa. Samo w sobie jest open-source, dodatkowo możliwa jest modyfikacja znacznej części mechanik gry. Brak edytora map/kampanii. Wspiera niektóre mechaniki WoGa. Samo w sobie nie zawiera żadnych nowości, ale umożliwia praktycznie bezbolesne dodawanie ich. Stale i aktywnie rozwijane. - HotA - Horn of the Abyss - fanowski mod/dodatek do H3. Zawiera nowe miasto (z kampanią), artefakty, jednostki i obiekty. Według graczy dorównuje oryginalnym dodatkom, lecz jest tak samo zamknięte, jak pierwowzór. Za to posiada edytor. Wychodzą kolejne wersje. ------ A teraz Was zszokuję - wbrew temu, co może się wydawać, nie pogardzam HotA. Gdyby tak nie było zbyłbym ją milczeniem, a teraz stale żywię nadzieję, że HotA Crew dołączy do zespołu VCMI i umożliwi zaimplementowanie ichniej pracy w VCMI tym samym doprowadzając do gwałtownego rozwoju tejże platformy. |
AmiDaDeer |
Problem polega na tym - i zwrócili na niego już uwagę Docent Picolan i Sav - że VCMI wciąż dąży do odtworzenia kodu Heroes 3, podczas gdy HotA działa na już działającym, oryginalnym Heroes 3, i jest tylko jego rozwinięciem, nie przepisaniem na nowo. Z tego powodu przynajmniej w obecnej formie VCMI byłoby dla HotA Crew bardziej ograniczeniem niż nowymi możliwościami. |
Andriej |
1. Kiedy mniej więcej to miasto Kronverk wyjdze? 2. Czy będzie działało na VCMI 0.95? |
Kuririn |
Cytat: Przecież jest już VCMI 0.97b tylko co wyglądać 0.98 :D
2. Czy będzie działało na VCMI 0.95? |
Pointer |
Hmm... jakby to ujac... miasto wyjdzie, kiedy bedzie gotowa chociaz polgrywalna wersja alfa. Wtedy wyjdzie w celach testowych, nie wiem jeszcze czy dla ogolu, czy tez dla kilku najbardziej doswiadczonych i znajacych sie na rzeczy czlonkow groty. Tak czy inaczej, nie nazwe wtedy tego premiera nowego miasta. Nie marze nawet o tym, by dorownac jakoscia do Cove czy (jeszcze nie wydanej, ale swietnie zapowiadajacej sie) Oazy, ale nie chce wypuscic czegos, co zostanie zmieszane z blotem jak Preserve. Jedno co moge powiedziec, to zapewne jeszcze dluga droga do jakiejkolwiek grywalnej wersji Kronverk. Im wiecej chetnych do pomocy z grafikami, tym wieksza szansa na szybszy postep w pracach. |
zeryss |
Kiedy mniej więcej to miasto Kronverk??? |
Kastore |
A kto to wie... :P |
Drwal |
Szanse, że ktoś się tym w ogóle zajmuje są niewielkie. Nigdy chyba szans dużych na wydanie tego miasta nie było. Nawet Vori przy Kronverk, to perspektywiczny projekt. ;) |
Fandor |
Drwalu nie przesadzałbym, to jednak przy Vori, każde inne miasto ma duże szanse powstać ;). |
Kastore |
Ekhm, Kammer Team pracuje tak ciężko jak żaden inny. -_- |
Pointer |
@fandor510 Hehe, dzięki za chociaż minimum wiary ;) @Wszyscy Ponieważ dostaję coraz więcej wiadomości z pytaniami to taka mała lista FAQ odnośnie tego miasta: 1. Czy projekt jest kontynuowany czy też upadł? Status projektu Kronverk ująłbym jako "W zawieszeniu". Mam obecnie sporo roboty na studiach doktoranckich, więc nie mam czasu po prostu się zajmować moddingiem. Jak czas pozwoli zamierzam kontynuować prace. 2. Mam własną wizję na miasto krasnoludów. Czy masz coś przeciwko żebym ją zrealizował? Nie, nie mam nic przeciwko. Przecież modowanie heroesów to nie biznes obwarowany patentami (dopóki oczywiście nie mówimy o komercji i chęci zarobku na tym). Każdy może sobie zrobić miasto krasnoludów, lodowych elfów, skrzatów, różowych jednorożców rzygających tęczą czy jakie tam jeszcze chce nie pytając nikogo o zgodę. Aczkolwiek fakt, mam pewną wizję na to miasto, niezmienną niemal od początku, więc tu patrz pyt. 3. 3. Mam parę pomysłów na Kronverk. Może coś by Ci pasowało i pomogło w przyspieszeniu prac? Masz pomysł? Super! Umiesz go graficznie zrealizować? Jeszcze lepiej! Każdy kto ma jakąś wizję/pomysł na to miasto lub jego element i chciałby pomóc jest mile widziany. Jeśli pomysły te będą zgodne z moją wizją miasta lub na tyle pasujące do niej, że modyfikacja tej wizji byłaby interesująca, to zapewne zostaną wykorzystane. Jeśli moim zdaniem to nie będzie totalnie pasować do mojej wizji Kronverk, patrz pyt. 2. 4. Kiedy wyjdzie miasto Kronverk? Jak będzie gotowe :P 5. Czy jest jakiś ustalony line-up? Tak. Na to pytanie odpowiadałem już kilka razy w temacie. Line-up pojawił się na screenach próbnych miasta. Najwięcej zastrzeżeń (w tym też moich wątpliwości) budził robal, dlatego też zastąpiony zostanie Walkirią lub czymś w tym stylu. Ale żeby uniknąć wątpliwości line-up na chwilę obecną to: 1. Kobold -> Kobold Soldier 2. Stone Thrower -> Axe Thrower -> Bonebreaker (kontrowersyjny, więc niepewny) 3. Brown Bear -> Black Bear 4. Dwarf Knight -> Fiery Knight 5. Valkiria (?) -> ? 6. Stone Giant -> Obsidian Giant 7. Stone Dragon -> Magma Dragon -> Volcanic Dragon To chyba na tyle. Jakby się pojawiły inne wątpliwości zapraszam do pytań w temacie lub na priv, ewentualnie osobiście 24 X w Toruniu przy okazji koncertu Paula Romero, bo się wybieram ;) |
zeryss |
hero on the map to bear |
Pointer |
@zeryss I was thinking about it, but it would be not compatible with Heroes 3 mounts idea. All other heroes ride horses, even if the hero looks like a fire elemental. |
zeryss |
abyss Heroes not a horse.That's great!!! |
krasnolud99 |
Pointerze co ty masz do niedźwiedzi, przecież jest dużo miast które odstępują od zamysłu reszty, patrz Abyss. Więc czemu nie możesz dać bohatera na niedźwiedziu (najlepiej polarnym :)) zrobiłbyś coś nowego, kontrowersyjnego, ale nowego i innego (nie wiem, czy miałem to uznać za to samo) oraz dobrego, mi na przykład bardzo podoba się wizja, by nie wszyscy jeździli na koniach (rasizm wobec koni). |
AmiDaDeer |
Oryginalne miasta mają konie jako wierzchowce dla bohaterów i nic innego. Schematy w grze są ważne, koniec i basta. |
Saki |
krasnolud99: Pointerze co ty masz do niedźwiedzi, przecież jest dużo miast które odstępują od zamysłu reszty, patrz abyss Bardzo ciekawi mnie, jak rozwiniesz tę listę tak, żeby "abyss" zmieniło się w "dużo";p |
avatar |
Cytat: Status projektu Kronverk ująłbym jako "W zawieszeniu". Mam obecnie sporo roboty na studiach doktoranckich, więc nie mam czasu po prostu się zajmować moddingiem. Jak czas pozwoli zamierzam kontynuować prace. Czyli na 99% nie dokończysz. Najpierw zajęcia ze studentami, potem pisanie pracy, potem obrona, potem zajęcia z doktorantami, potem żona i dzieci, habilitacja itp. Życie :) |
witchking |
Chyba, że zagonisz studentów do roboty;p |
strona: 1 - 2 - 3 ... 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 |
temat: [VCMI/projekt] Kronverk | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel