Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [różne] Prędkość animacji czarów H3
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Dace PW
22 listopada 2014, 17:46
Czy byłby kto na siłach stworzyć modyfikacje do Heroes III umożliwiającą zmianę prędkości animacji czarów, ponieważ zawsze mnie wkurzała za szybka animacja armagedonu (zawsze chciałem żeby to trwaaało... ;), a tak klik! i po przyjemności... ;)x2

Ma ktoś wystarczająco dużo czasu i umiejętności?

PS. Modyfikacje działającą bez VCMI oczywiście (jak dla mnie za bardzo to to niestabilne. Niestety :( ).

Drwal PW
22 listopada 2014, 17:53
Nie próbowałem nigdy tego, ale wydaje mi się, że wystarczy zwiększyć ilość klatek w animacji armagedonu. Grafikę można łatwo podmienić, pozmieniać według własnego widzi mi się. Myślę, że jeżeli zdubluje się ilość klatek, animacja powinna być dłuższa. Chyba, że czas animacji czaru jest gdzieś ściśle ograniczony...

Dace PW
22 listopada 2014, 18:11
Armagedon podałem tylko jako przykład.
Dobrze byłoby móc zmienić prędkość animacji WSZYSTKICH czarów.
Kurczę, po WOGu i VCMI zresztą chyba wszystko stało się w H3 możliwe do modyfikacji, więc coś tak błahego jak prędkość animacji czarów powinno dać się jakoś dostosować. Chyba... No nie?

Drwal PW
22 listopada 2014, 18:20
Długość czaru armagedonu wydłużyłem - działa, jest długi jak cholera. :P Zrobienie takiego moda jest więc możliwe. Sam jednak nie będę go robić. Raz że nie podoba mi się ta koncepcja, dwa jest też problematyczna. Jednostki mają swoją animacje otrzymywania ciosu (śmierci, obrony itp), która też ma swoją długość. W przypadku armagedonu takie gremliny już dawno padły, a czar jeszcze trwał. Wyglądało to co najmniej dziwnie.


Dace PW
22 listopada 2014, 18:48
Nie musisz go aż tak wydłużać, starczy żeby był o jakieś x2 albo x2,5 dłuższy.
A co się tyczy problemu "przedwczesnej śmierci" to... czy jest to aż taki duży problem? Mnie by to tak bardzo nie przeszkadzało. Chyba...
No gdyby tak w tej chwili na ziemie spadł armagedon. Starczy jednym meteorytem dostać i już byś dedł :) a deszcz kamieni by dalej padał. Więc ta nowa animacja byłaby bardziej realistyczna!
Ale kurde, chciałbym żeby animacja wszystkich czarów była dłuższa nie tylko armagedonu i dało się ją zmienić w menu tak jak prędkość animacji jednostek w trakcie walki (chociaż gdybym musiałbym zmieniać ją w notatniku też byłoby dobrze)

Jak myślisz, warto się męczyć?

Hayven PW
22 listopada 2014, 19:01
Ale z oddziału pada tylko kawałek i to JEST nierealistyczne.

Dace PW
22 listopada 2014, 19:16
No dobra, wierzę wam na słowo. Więc chyba będę musiał spowolnić animację całej walki, tym samym przedłużając ją o kilkanaście procent. Ech... No nic.
Pozdrawiam wszystkich fanów Heroes of Might and Magic III !
temat: [różne] Prędkość animacji czarów H3

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel