Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 63 - 64 - 65 ... 200 - 201 - 202 | |
Kastore |
W takich chwilach lepiej jednak zachować ciszę... :| |
Crystal Dragon |
Sugerowałbym zrobić sklejkę (jak już) na wzór ettina z WoG-a. |
Kuririn |
Kastore wiadomo. Razu pewnego, powiedziano mi, że... polegnę przy jednostkach i tak się stało... |
Matheo |
Może być. Całkiem oryginalny pomysł. Mi się nawet podoba. |
Kuririn |
Hmmm mówisz, możne być. Wg. mnie jednostka za uboga, i nie ma w tym przysłowiowych "jaj" tego błysku w oku u gracza... A wstawiłem screena, ponieważ robiłem porządki przedzimowe na dysku związane z hmm3, i się napatoczyło... |
Matheo |
Heroes 3 nie należy do gier, które powalają grafiką. Błysk w oku gracza pojawia się przy samym uruchomieniu gry. Za wysoko stawiasz sobie poprzeczkę. Ta grafika jest lepsza od prawie każdej jednostki Inferno, które są najmniej udane ze wszystkich. Według mnie genialna jakość to możliwość a nie obowiązek. Dobra gra ze słabą grafiką - tak. Słaba gra z dobrą grafiką - nie. |
mr_R |
Proponowałbym jednak prze kolorowanie cyklopa na czerwień (zbroi i oka), względnie dodanie płaszczu (wiem kiepski pomysł), i powiększenie kamienia. Zawsze można mu dać zamiast kamienia możliwość rzutu goblinem, ale to już inna bajka. |
Matheo |
Zamiast rzutu kamieniem strzał laserem. |
glokku |
Ja bym nie robił 2 takich samych głów. |
Drwal |
Matheo: Heroes 3 nie należy do gier, które powalają grafiką. Chyba żartujesz, znajdź mi grę z 1999 roku, która wygląda aż tak dobrze jak Heroes 3. Grafika, która mimo 15 lat wciąż jest ładna i nawet nawet wśród najstarszych fanów wzbudza zachwyt. W dniu wydania był to po prostu graficzny majstersztyk. Mówienie, że H3 ma brzydką grafikę jest naprawdę niesprawiedliwe. Co do jednostki dwugłowego cyklopa, fakt nie wygląda za dobrze. Najgorzej że nie mam żadnego pomysły by coś innego doradzić. Może coś na wzór tego Cettina: Dodać mu może jakieś elementy od cyklopa. |
Kuririn |
No nie Drwalu bez jaj, z szamana chcesz zrobić cyklopa :/ Cytat: Heroes 3 nie należy do gier, które powalają grafiką. Nie powalają? A to ciekawe... Nie będę tego komentował, bo zrodzi się niepotrzebny "off" "top" |
Wazz |
Jak już ktoś wspomniał, dwie takie same głowy to średnio. Jakby jedna była od nieulepszonego cyklopa? I kolor tuniki/zbroi jakoś pozmieniać, może. |
Matheo |
Użyłem czasu teraźniejszego. W porównaniu do nowych gier H3 nie powala grafiką i nie trzeba tego ślepo gonić, ze względu na nowe trendy. |
xardas33 |
Wygląda dość ciekawie ten cyklop ale z drugiej strony dziwnie... Faktycznie chyba lepiej było by go przekolorować, dodać włosy tak jak zrobiłeś na swoim no i nie wiem jakies elementy zbroi ? Naramienniki np. |
Fandor |
Nie podoba mi się zamysł Ettina. Może zamiast tego dać cyklopowi 2/3 pary rąk? Ulepszenie skutkowało by 2/3 rzutami, ale nie poprawiało nic więcej. Wręcz atakował by laserem/batem i byłby jakiś dodatkowy efekt (tak mi się skojarzyło z Strażnikiem czeluści z Age of Wonders). Sklejanka myślę nie była by dużo trudniejsza od głów, a bardziej estetyczna i według mnie efektywniejsza. |
Kuririn |
Nowe jednsotki: ul elfa: ul. gorgony propozycja ul arcymaga Nazwy sa robocze, sugestie, pomysły, mile widziane. |
Drwal |
1. Strzelec Jednostka jest bardzo ładna, miałem ją okazję mieć na dysku i jest po prostu świetna. Pozostaje tylko pytanie czy nie jest zbyt podobna do strzelca. Trochę średnio pasuje by dwie tak bliskie siebie jednostki w grze, nie miały teoretycznie przynajmniej nic wspólnego ze sobą (no może poza Gelu). 2. Gorgona Jak dla mnie złe rozwiązanie. Przez ten różowy wygląda trochę jakby była wyciągnięta z MM. Stanowczo radziłbym spróbować z czymś innym kolorystycznie. Proponowałbym przemalować na coś czarnego i lśniącego - by wyglądała na jadowite. Może na wzór tego: 3. Mag Osobiście przypilnuje Cie byś skończył te jednostkę. Jest świetna, piękna, znakomita...:D Szykuj się na codzienne pytania: "skończyłeś już maga?" :D |
Aayren |
1. W dużej mierze zgadzam się z przedmówcą. Elfowi dałbym jakiś półotwarty hełm (ze skrzydłem łabędzia?) zamiast tego kaptura, by go jednak odróżnić od strzelca. 2. W 100% zgadzam się z przedmówcą i dodam, że teraz podstawa i 2upg baaardzo są do siebie podobne. Ten czarny to też jest kierunek w którym radziłbym iść. 3. Ul mag świetny! Cały czas wydaje mi się jednak, że coś można by mu dać do drugiej łapki. Miecz? Sztylet? Kulę? Zwój z zaklęciem? Coś z tych rzeczy, przemyśl to mistrzu :) |
Tarnoob |
Mimo wszystko robienie nowych elfów i magów to trochę dublowanie stworów. One już się doczekały swoich fantastycznych ulepszeń, dodanych w AB: strzelec i czarodziej. Tę moc ulepszenia mieli tylko Gelu i Dracon, później także Tarnum w kampaniach „Szarża Smoków” i „Władcy Żywiołów”. Wreszcie pewnie któryś ze skryptów WoG jakoś to ulepszanie umożliwiał, aż Acid Dragon w swoich „Nowych Ulepszeniach” wbudował to na stałe – a “Four Upgrades” Dragonara tylko to przypieczętowało. Naprawdę nie ma co dublować stworów i rozdrabniać się, zwłaszcza że strzelec (sharpshooter) i czarodziej (enchanterer) pasują świetnie. To burzenie pewnej bardzo przyjemnej tradycji i wielu graczom pewnie będzie tego brakowało. |
Matheo |
Cytat: 3. Ul mag świetny! Cały czas wydaje mi się jednak, że coś można by mu dać do drugiej łapki. Miecz? Sztylet? Kulę? Zwój z zaklęciem? Coś z tych rzeczy, przemyśl to mistrzu :) Ta dłoń mogłaby mieć jakąś świetlistą aurę. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 63 - 64 - 65 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel