Witaj Nieznajomy!
|
temat: [Ankieta] Loch, Sylvan, Forteca, Inferno czy Sanktuarium? komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
Którą z tych frakcji przede wszystkim chciałbyś mieć w H7?
|
strona: 1 - 2 - 3 - 4 | |
Alamar |
Cytat: Dlatego właśnie stwierdziłem, że Inferna nie było. Było za to miasto (słusznie) nazwane przez fanów Infernopolis - nie podobało się zarówno fanom Nekropolii jak i Inferna.Powiedziałeś, że w H4 nie było Inferna, ja z pewnością nie użyłbym takiego stwierdzenia... Śmierć była syntezą Nekropolis i Inferna Bohaterowie Śmierci to albo Rycerze Śmierci, albo Nekromanci, a nie Heretycy i Demony(iaki). Szkoła magii śmierci, to szkoła nekromancji, a nie ognia czy przywoływania stworów piekielnych. Wprawdzie w grze jest zdolność sprowadzenia istot z piekła rodem (czy raczej z Ognistego Królestwa Kreegan), ale by jej się nauczyć, trzeba połączyć magię śmierci (Demonologię) z magią natury. I jeśli dobrze pamiętam, to miasto śmierci w H4 oficjalnie zwie się Necropolis. @Nicolai Nie, nie mówiłeś, ale wspominałeś, że ciężko sobie Heroesów bez tych dwóch zamków wyobrazić. Jak widać, nie aż tak bardzo. ;) Nicolai: Ale jeśli wrzucisz je żywe, a nie poćwiartowane. ;)
Ale podobno wtedy odradzają się większe, silniejsze i bardziej czerwone. |
Nerevar |
Cytat: Nawet nie z magią życia, a z magią natury.Wprawdzie w grze jest zdolność sprowadzenia istot z piekła rodem (czy raczej z Ognistego Królestwa Kreegan), ale by jej się nauczyć, trzeba połączyć magię śmierci (Demonologię) z magią życia. |
Aayren |
1. Głos na Fortecę. Razem z Zamkiem, Akademią i Nekropolią stanowiąc moje ulubione nacje. Fajnie się grało w H5, za Krasnoludami od zawsze przepadam (najbardziej chyba od czasu czytania Wiedźmina, ale to dawne dzieje i trudno spamiętać). Defensywna taktyka, wytrzymałość, upór, ciężka piechota, zaklęcia ognia, powiązania z techniką... No taki zamek jest jak najbardziej ciekawy, wiele nie trzeba by był wręcz świetny. Przyznaje w H5 średnio wyglądali... jak wszystkie nacje! Gdy teraz o tym myślę - z wyglądu to wszystko jest bleh, ale sama grywalność była bardzo dobra. 2. Sanktuarium - Zgadzam się, 4 jednostki to są jakieś duchy wody, i to stanowczo za dużo, ale już po DoCu widać, że jest co dodać do tej frakcji by ją urozmaicić. Minimalnie wygrywają z... ...3 Elfy Leśne - Długouchych za bardzo nie lubię, w H3-5 średnio mi się nimi grało, a i przedstawienie nacji mnie nie przekonało. Dopiero grafiki z H6, teraz już H7 pokazują że z tej frakcji może być coś ciekawego. Naprawdę mi się podobają, są dosyć oryginalne. 4. Podziemne elfy - jakoś nie przemawiają do mnie, ani te z H5 ani te z H6. Nie mój styl. Ale lepsze są od Inferna. 5. Inferno - Ta frakcja zawsze była dla mnie mdła i niemal niegrywalna. Nie rozumiem co ktoś może w niej widzieć. Nie wiem czy komuś kiedyś uda się ją przerobić tak, by mnie zainteresowała. Ale w H7 ryzykować nie zamierzam. |
Matheo |
Szkoda, że w ankiecie nie ma opcji "coś nowego". Loch na pewno przyniesie ze sobą mnóstwo różnego rodzaju bestii, bez których świat fantasy, jest trochę mniej fantastyczny. Jednak Mroczne Elfy, za którymi nie przepadam, psują cały efekt. Krasnoludy to jak dla mnie, najlepiej wykreowana rasa w fantastyce, jeśli nie zostaną przedstawione monotonie ich miasto może być jednym z najciekawszych. Inferno w Ashanie (zwłaszcza w H6) to według mnie najbardziej monotonna frakcja. Ogień, ogień i jeszcze trochę ognia. Jednak z kim będą walczyć pozostali, jeśli ich zabraknie? Świątynia to od czasów H2, największy powiew świeżości w HoMM. Szkoda że ta świeżo upieczona frakcja, ma małe szanse na wystąpienie w H7. Jeśli chodzi o Sylvan, to nie wyobrażam sobie bez klasycznych Elfów jakiejkolwiek gry fantasy. 1 Sylvan 2 Forteca 3 Sanktuarium 4 Loch 5 Inferno |
Irhak |
Cytat: Bo nie może być :PSzkoda, że w ankiecie nie ma opcji "coś nowego". Mamy jakieś 8 smoków, więc i miast może być co najwyżej 9. 1. Asha - Nekromanci 2. Urgash - Demony 3. Malassa - Loch 4. Elrath/Ylath - Ludzie 5. Shalassa - Sanctuary 6. Arkath - Krasnoludy 7. Sylanna - Sylvan Alamar, ani mi się waż poprawiać tę nazwę :P 8. bezskomoki - Academy 9. wielosmokowi - Smoczy Rycerze, którzy z założenia nie powinni mieć miasta grywalnego (jako siła w pełni neutralna) EDIT 10. Natura - Orki :P, którzy łączą w sobie Demony i Akademię :P |
Nicolai |
Alamar: A skąd wiesz, że z poćwiartowanego Krasnoluda wrzuconego do wulkanu nie wyjdzie Olbrzymi Gulasz Ognia?Ale jeśli wrzucisz je żywe, a nie poćwiartowane. ;) Irhak: Może być ;) Ylath de facto nie ma własnej frakcji, nawet nie próbuj mi wciskać jakoby w Przystani go czcili. W H6 wyznawała go zaledwie garstka wieśniaków i wyjątkowo namolny duch, a w H5 nawet ci sobie odpuścili. Na siłę można walnąć jakiś czcicieli Sar-Elama... Że co? Nie ma na Thallanie miejsca na nowe państwo? Stepy Raanaru są wielkie, a kontynent południowy aż prosi się, by go wykorzystać.Bo nie może być :P Poza tym czy naprawdę musimy tworzyć smokocentryczne frakcje-państwa? Nie można stworzyć zamku renegatów bez Smoka i ziemi? Nie dałoby rady pójść w ślady HotA i dać tych piratów? Albo nawet weźmy te Morskie Elfy... też byłyby ciekawym materiałem na frakcję. PS. Zapomniałeś o Orkach ;) |
Belegor |
1.Loch- Sylvan praktycznie już jest, bo przewaga jest zbyt duża. Nawet jeśli leśne elfy nie będą miały smoka, to mroczne na pewno, zwłaszcza jeśli lineup i jednostki będą z Heroes VI. 2.Sylvan- Oni już są w grze 3.Sanktuarium- To miasto mam nadzieję, w którym zmienią line-up, na tyle by było więcej nag niż wodnych duchów. Gadzie miasto.... to by było dobre 4.Forteca- do zobaczenia w przyszłym dodatku, jak będzie zainteresowanie. Mi do krecich bród nie tęskno. 5.Inferno- A kysz! Mam dość tych ich inwazji, ile razy może być to zaćmienie księżyca odbywać?! Dajcie coś oryginalniejszego- no w siódemce wreszcie coś takiego mamy i powinni tego się trzymać. No demons allowed!! |
Irhak |
Cytat: Anioły zostały stworzone dla Elratha, a ludzie dla Ylatha. Doucz się z mitologii Ashanu, a nie będziesz wciskał kitu. Malassie przypisałem Loch, a nie Mroczne Elfy, bo masz tam nie tylko tych, którzy zawarli pakt z nią, ale też i Bezimiennych - rasę poświęconą typowo Malassie. Ludzie są po prostu dwojga smoków bardziej niż Mroczne Elfy. I tyle w temacie. Z czczeniem smoków masz tylko Akademię i Smoczych rycerzy z tego zestawienia.
Ylath de facto nie ma własnej frakcji, nawet nie próbuj mi wciskać jakoby w Przystani go czcili. |
Narxes |
Obecnie nie mamy frakcji "Ludzie" tylko "Przystań" gdzie mamy ludzi pod przewodnictwem Aniołów Erlatha,więc ja bym nie powiedział,że ludzie są obojga smoków,gdyż w obecnej formie Przystani widać jedynie wpływ smoka światła.Ale oprócz ludzi w przystani mamy tych którzy nie chcieli porzucić Ylatha na rzecz Erlatha więc wyemigrowali na wschód, w efekcie czego powstały wolne miasta (w których można czcić kogo się tylko zechce),a w Imperium pozostali tylko nie liczni wyznawcy Smoka Powietrza.W późniejszych czasach oczyszczanie Imperium ze wszystkiego co nie poświęcone Erlathowi przez "wspaniałych" inkwizytorów.Co daje nam ostatecznie Imperium uznające jedynie Smoka Światłości gdzie najwyższymi i najważniejszymi istotami są Anioły,tylko gdzie nie gdzie można napotkać resztki kultu Ylatha,i to w takich ilościach jak kulty pozostałych smoków na ziemiach Imperium...Dlatego też ja nie widzę problemu aby mogła powstać frakcja typowo pod patronatem Ylatha,która po prześladowaniach uciekła na wschód i tam na dzikich terenach,wybudowała swoje miasta przygarniając do swych miast niektóre istoty,zamieszkujące te tereny.Taka frakcja mogła by wprowadzić nowość do świata Ashan w systemie przewodzenie frakcją i wprowadzić demokrację przez co wszystko nie kręciło by się wokół króla/wodza i jego dzieci. |
Nicolai |
Irhak: Doucz się historii Ashanu, bo Cesarstwo porzuciło wiarę w Ylatha, bo Uriel z Sarcią sprezentowali ładne [s]wysysacze dusz[/s] mieczyki. Tak więc rycerze są de iure przypisani Ylathowi, de facto Elrathowi. Poza tym oprócz Smoka dla którego jesteś stworzony i tego, którego czcisz jest jeszcze trzeci... wewnętrzny. Spójrz na taką Kaśkę i jej związek z Malassą.Anioły zostały stworzone dla Elratha, a ludzie dla Ylatha. Doucz się z mitologii Ashanu, a nie będziesz wciskał kitu. Irhak: Bezimiennych jest nie więcej niż Aniołów, więc Loch powinien także być dwojga Smoków ;)Malassie przypisałem Loch, a nie Mroczne Elfy, bo masz tam nie tylko tych, którzy zawarli pakt z nią, ale też i Bezimiennych - rasę poświęconą typowo Malassie. Ludzie są po prostu dwojga smoków bardziej niż Mroczne Elfy. Irhak: Właśnie... czemu ludzie z Przystani mają dwa Smoki, a Akademia ani jednego? Sporo Ylatha wcisnąłeś do Cesarstwa, bo ludzie zostali stworzeni dla niego to czemu nie zrobiłeś tak w Akademii? Gdzie tu konwencja i konsekwencja?I tyle w temacie. Z czczeniem smoków masz tylko Akademię i Smoczych rycerzy z tego zestawienia. |
Zaratustrian |
Ja zagłosowałem na Fortecę, w H5 było to bardzo ciekawe miasto pod względem grywalności, zaś ich wygląd mi nie przeszkadzał (choć mogli je wykonać nieco lepiej). Na drugim miejscu jest u mnie Inferno, jeśli pójdą w stronę stylu graficznego DoC to będzie dobrze, pod względem stylu gry też zawsze byli dosyć oryginalni. Co do Lochu i Sylvanu to jest mi to obojętne, mogą być ale jak ich nie będzie to tęsknić nie będę. Tak w ogóle to każdą z tych frakcji widziałbym chętniej niż będącą już w grze Akademię której nigdy nie lubiłem. |
Lyokoheros |
4 jednostki Sanktuarium to jakieś duchy wody? Nie zgadzam się z tym twierdzeniem. Fabularnie może i owszem, mamy 4 duchy wody, ale w praktyce jest ich 1/2(w zależności od tego jak szeroko kwalifikujemy pojęcie ducha wody). Kappa jest nazywany duchem wody, ale bez tych fabularnych informacji nikt nie wziąłby go za ducha żywiołu, a raczej za jakiegoś żabopodobnego stwora. Źródlana nimfa - ona faktycznie zdecydowanie jest duchem wody. Ale zarazem jest jedyną jednostką o której możemy tu to powiedzieć... Śnieżna Efemeryda - też duch żywiołu, ale tym razem lodowy. Nieco się możę faktycznie dubluje ze Źródlaną nimfą, jednak moim zdaniem jest jednak dość znacząco inna(choć faktycznie podobna) i nawet ciekawsza od swej wodnej "odpowiedniczki". Kirin podobnie, ale tu mamy do czynienia tak naprawdę z pewną wariacją na temat azjatyckiego(konkretnie chińskiego jeśli mnie pamięć nie myli) jednorożca, który jest tu określony duchem wodnym po to by bardziej go wpasować do frakcji. Tak więc pierwsza i ostatnia jednostka z tej listy są na siłę podpięte pod kategorie wodnych duchów, a dwa pozostałe choć właściwie nimi są to jednak dość znacząco się różnią. Czyli wychodzi na to, żę sanktuarium nie jest takie monotonne. I jak ktoś powiedział, koralowa kapłanka też nie jest właściwie nagą, a meduzą, nazywaną nagą. Tak więc mamy tu zarazem fabularną spójność(nagi i duchy wody oraz wodny zwierzoludź), a zarazem jednostki są różnorodne(co najwyżej dwie pary(kenshi i kolarowa kapłanka(dwie nagi, choć na wygląd to nie do końca) oraz śnieżna efemeryda i źródlana nimfa(dwa duchy żywiołów, ale jednak różnych/różnych aspektów, w dodatku dość znacznie różnioące się w wyglądzie)) można uznać za podobne do siebie, jednak mimo to wciąż się znacznie różnią) |
Kammer |
Taka sugestia przewinęła się przez kilka postów, więc dodałem możliwość wyboru czegoś nowego, innowacyjnego, dającego powiew świeżości. |
Lyokoheros |
Tylko czy dodawanie nowej opcji gdy już tyle zagłosowało, a nie ma możliwości zmiany głosu ma sens? Choć ja bym raczej i tak wyboru nie zmienił... choć nowa odsłona Wrót to kusząca opcja... choć pewnie wyjdzie gorzej niż w III, więc i tak lepiej mieć Sankturium. Edit(bo to uwaga zbyt błacha na nowego posta): Zresetowanie ankiety mogłoby być sensownym rozwiązaniem. |
Acid Dragon |
Faktycznie - sens dodawania nowej opcji w momencie, gdy 55 osób już oddało swój głos jest niewielki i z góry wiadomo, że taka "dołożona" opcja będzie na ostatnim miejscu. Poza tym - o ile w Ubisofcie przez ostatnie 2 lata nikt nie zmienił zdania - lista frakcji Ashanu jest zamknięta i nie ma szans na nic nowego. Możliwe są jedynie wariacje na temat istniejących frakcji (jak np. Przystań z Księstwa Wilka, czy Orki z Sahaaru). Tak przynajmniej mówili twórcy - jest to decyzja dotycząca całego świata Ashanu i wszystkich gier mających na nim miejsce. |
Alchemik |
Akurat Wrota żywiołów mogłyby przejść, zamek ten jest na tyle uniwersalny że zawsze by się go dało wcisnąć, i szczerze mówiąc ten pomysł ma moje pełne poparcie. Mamy już co prawda czysto magiczną frakcję w Ashanie, którą jest Akademia, ale akurat nigdy nie lubiłem magów, zawsze kojarzyli mi się ze starymi nudziarzami, Wrota żywiołów byłyby miłą alternatywą. |
Kammer |
Ankietę zawsze można zresetować. Ponadto chyba jeszcze nigdy nie było tak, że oczekiwania fanów zostały całkowicie spełnione przez twórców. |
Alamar |
Kammer: Normalnie może i była, ale mówimy o Ashanie gdzie mamy 9 frakcji i nic więcej. Twórcy ustalili sobie, że dopóki będą używać do akcji gier Thallanu (a będą jeszcze długo), dopóty graczy otrzymają "świętą" dziewiątkę i nic więcej. Żadnych bagnistych cytadel, zamków czarnoksiężników czy leśnych/bajkowych stworzeń, wrót żywiołów, Shantiri, Zakonu Pustki czy Wolnych Miast.możliwość wyboru czegoś nowego, innowacyjnego, dającego powiew świeżości. Tak więc dodawanie do ankiety kolejnej opcji po prostu nie ma sensu. Jesteśmy skazani na Przystań, Inferno, Akademię, Nekropolię, Leśne i Mroczne Elfy, Krasnoludy, Orki i Nagi. |
Mad Hatter |
Można przecież dorobić własne. Silnik na Unrealu więc niekoniecznie jesteśmy "skazani" na to co oferują, a nuż może ekipa się zbierze to zrobią moda lepszego od oryginału, pamiętam że były takie akcje. |
Alamar |
Gra jeszcze nie wyszła, więc nawet nie ma sensu spekulować, że da się dodać własne jednostki, o frakcjach nie mówiąc. Przy MMX Ubisoft też obiecywał gruszki na wierzbie i nic z tego nie wyszło. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 |
temat: [Ankieta] Loch, Sylvan, Forteca, Inferno czy Sanktuarium? | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel