Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 36 - 37 - 38 ... 41 - 42 - 43

zeryss PW
25 lipca 2014, 15:16
Grove pod VCMI 0.96?

Pointer PW
25 lipca 2014, 22:50
Cierpliwości. Trochę mam jeszcze innych zajęć do nadrobienia po powrocie z wakacji. ;)

zeryss PW
28 lipca 2014, 23:50
Говорят что рощу забросили и проэкт мертвый?будут в роще изминения?

AmiDaDeer PW
29 lipca 2014, 01:33
Роща мертва. End of story.

Serd PW
29 lipca 2014, 16:02
Ale On chyba pytał o Grove pod VCMI a nie o Grove pod WOG/ERĘ?

zeryss PW
1 sierpnia 2014, 01:07
Grove pod VCMI?

Pointer PW
7 października 2014, 08:08
Dawno mnie nie było w tym temacie, ale próbowałem ogarnąć Grove pod VCMI 0.96b i mam problem... Niestety wywala mi grę już przy uruchamianiu, gdy tylko mod Grove jest włączony... Oto log, proszę o pomoc.

Warmonger PW
7 października 2014, 09:17
Ten fragment jest istotny:
Cytat:
08:04:26.165385 ERROR global [1d34] - Unknown identifier!
08:04:26.166385 ERROR global [1d34] - Request for creature.sorcerer from mod grove

Kuririn PW
7 października 2014, 09:25
U mnie Gaj śmiga, tzn odpalam grę, tylko w konsoli dużo żółtych logów jest ;)

Pointer PW
7 października 2014, 11:34
Ok, dzięki Warmongerze za wskazanie błędu. Już śmiga. Oto Grove dla VCMI 0.96b. Miłej gry. Proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tu lub na Hermesie.

Kuririn PW
12 października 2014, 20:18
Hmm... Pointer błędy są jakie były ... konsola wali błędami na żółto... brak niektórych wpisów... raczej wstrzymaj się do wersji 0.97

Pointer PW
13 października 2014, 10:46
Wiem, że wali na żółto, aczkolwiek na razie istotne jest żeby nie waliła na czerwono i nie wywalała gry ;) Na 0.97 dopracuje się też te żółte sprawy :)

Kuririn PW
13 października 2014, 10:55
Nie wiem czy się przyda.. ale jako tako zrobiłem.


Drwal PW
13 października 2014, 11:05
Aż podzieliłem na klatki bo ciężko się przyjrzeć gdy tak miga. Według mnie wyszło Ci bardzo dobrze, nie można się do niczego przyczepić. Akurat Grove na mapie przygody zawsze mi się podobał. Nie wygląda źle na tle innych, a w dodatku fiolet nadawał mapie nowej kolorystyki i kontrastów.

I nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale zdublował Ci się post. :)

Kuririn PW
13 października 2014, 11:21
Jeszcze na pewno jakieś korekty bedą, to tak na szybko się pobawiłem. Problem z netem... post usunąłem.

krasnolud99 PW
23 listopada 2014, 20:58
Kiedy powinno to miasto wyjść?

Matheo PW
24 listopada 2014, 14:59
Grove już od dawna można grać. LINK Jeśli pytasz o to co robi Kurririn, to z pewnością on sam nie zna jeszcze daty.

krasnolud99 PW
24 listopada 2014, 16:36
Chodzi mi o to kiedy to miasto będzie można pobrać przez VCMI?

Matheo PW
24 listopada 2014, 16:52
Można już od około pół roku. Podałem Ci link. Pobierz "Grove."

krasnolud99 PW
24 listopada 2014, 16:56
Matheo chodzi mi o to że chce launcherem VCMI to pobrać. Bo nie ma!
strona: 1 - 2 - 3 ... 36 - 37 - 38 ... 41 - 42 - 43
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel