Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 29 - 30 - 31 ... 41 - 42 - 43

AmiDaDeer PW
25 lipca 2014, 13:14
Cóż, wciąż byłbym za mięsożernymi roślinami w fosie. Przede wszystkim ule wymagałyby animacji, by wyglądały dobrze. A to jest chyba niewykonalne technicznie.

Kammer PW
25 lipca 2014, 13:21
A mięsożerne rośliny nie wymagają animacji? Będą sobie, ot, tak stać?

Trith PW
25 lipca 2014, 13:49
Również widziałbym w fosie rośliny mięsożerne, albo trujący bluszcz (taki aż widocznie trujący).

Cytat:
A mięsożerne rośliny nie wymagają animacji? Będą sobie, ot, tak stać?
A rośliny mięsożerne na Ziemi nie stoją w miejscu tylko tańczą? :P


Rozumiem ile pracy włożyłeś w te wszystkie świetne arty, Hei-reg. To nie jest zarozumiałość, masz w głowie spójny koncept i masz prawo go realizować wg swojego upodobania.

Natomiast jeśli chodzi o realizm tych rysowanych budynków, to nie miałbym nic przeciwko, nawet byłbym bardzo za, gdyby nie to, że spora część budynków miasta musi się pokazać również na mapie przygody z zupełnie inną perspektywą i oświetleniem. Modele 3D to po prostu oszczędność czasu i roboty w takiej sytuacji.

Co do samego zamku - rzeczywiście, mimo wymienione przeze mnie wcześniej "mankamenty", budynek prezentuje się świetnie i potężnie. Przyglądając się mu ponownie, odnoszę wrażenie, że przypomina również trochę fort Akademii z h4.
Oczywiście postaram się jak najbardziej przy modelach budynków i jednostek, ale jednocześnie nie omieszkam sobie poeksperymentować z formami i materiałami w niektórych miejscach.

Jak już o tym mówimy, oficjalne zezwolenie na modelowanie będzie kiedy zamieścisz wszystkie budynki?


A jeszcze bym zapomniał...
Zmieniony koszt zamku jakoś mnie nie przekonuje. W każdej frakcji wszystkie podstawowe/uniwersalne budynki mają taki sam koszt.
Efekt magiczny (pszczoły) zadający obrażenia przez X tur to nawet jest jakiś pomysł, ale nie widzę sensu dawania go satyrom.

Kammer PW
25 lipca 2014, 13:55
Trith:
A rośliny mięsożerne na Ziemi nie stoją w miejscu tylko tańczą? :P
Ale przecież one nie pozostają przez cały czas w absolutnym bezruchu, tylko w odpowiednim momencie błyskawicznie kłapią paszczą. Ul byłby łatwiejszy do zaanimowania, bo wymagałby jedynie dodania pszczół latających dookoła.

AmiDaDeer PW
25 lipca 2014, 13:57
Ale tu nie chodzi o to, co jest łatwiejsze do zanimowania, a co nie, ale o to, że fosa w ogóle nie jest animowana w grze. Lepiej będą wyglądać mięsożerne rośliny w bezruchu niż ul z pszczołami w bezruchu.

MinosKing PW
25 lipca 2014, 14:11
Hm a nie lepiej jako fosę zrobić zamiast uli z pszczołami i mięsożernych roślin coś prostszego? np. trujący bluszcz?

Gdy jednostki przeciwnika w niego wejdą tracą nie tyle ruch co dostają jakiś procent obrażeń. Lub można by dodać też pnącza gdy jednostki wejdą w fosę te same którymi atakują Drzewce;P zabierając 1 turę jednostkom przeciwnika i dając odrobinę czasu na reakcję naszego bohatera, jak i jego jednostek które by broniły miasta;]

AmiDaDeer PW
25 lipca 2014, 14:15
Przypomnij sobie jak działa fosa w grze. :P

MinosKing PW
25 lipca 2014, 14:23
Tak wiem jak działa fosa w grze >.< Hobbicie czytaj pomiędzy wierszami bo odnoszę wrażenie że czasami na wzajem siebie po prostu nie rozumiemy.

Chodziło mi o to by fosa wyróżniała się czymś od już istniejących. Zaś to z animacją pnączy wziętych od Drzewców to już poboczna myśl chociaż pewnie trudno było by coś takiego zrealizować? Dla tego to tylko propozycja, tak jak np. ta z ulami podana przez Matheo.

Matheo PW
25 lipca 2014, 14:53
Cytat:
Ale fauny jako mobilne wyrzutnie pszczół typu ziemia-ziemia, to pomysł... zły, delikatnie mówiąc.

To nie byłby atak dystansowy, tylko zdolność działająca dokładnie tak samo jak zdolność Wiwerny.

Cytat:
Hm to ciekawe, lecz jak zamierzasz wykorzystać taki motyw w trakcie natarcia na zamek? No i gdzie rozmieścił byś ule Matheo?

Ule mogłyby być rozmieszczone na dolnych fragmentach muru. Fort mógłby być nimi "oblepiony". W końcu to miasto Matki Natury, więc pszczoły mogłyby zakładać gniazda w dowolnym miejscu.

Cytat:
Cóż, wciąż byłbym za mięsożernymi roślinami w fosie.
Ale jak miałoby to wyglądać? Nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić. Tak jak napisał Kammer, mięsożerne rośliny również wymagają animacji. To miałoby sens, gdyby Hei-Reg zdecydował się na "żywy mur". Po za tym, chyba po wszystkich przeszkodach umieszczonych w fosach, dałoby się przejść nawet gdyby były realne. Natomiast mięsożerne rośliny należałoby wcześniej wykarczować. To gra fantasy, która jednak zachowuje wiele zasad świata realnego.

Cytat:
Co do samego zamku - rzeczywiście, mimo wymienione przeze mnie wcześniej "mankamenty", budynek prezentuje się świetnie i potężnie.

Zaskakująco dziwna zmiana zdania :)

Cytat:
Zmieniony koszt zamku jakoś mnie nie przekonuje. W każdej frakcji wszystkie podstawowe/uniwersalne budynki mają taki sam koszt.
Jak się ma ten argument, do opinii o zbyt małej ilości jednostek strzelających i latających w lineupie? To ma chyba być frakcja inna niż wszystkie pozostałe? Po za tym, o to właśnie chodzi, aby nowe miasto niosło ze sobą innowacje.

Cytat:
Ale tu nie chodzi o to, co jest łatwiejsze do zanimowania, a co nie, ale o to, że fosa w ogóle nie jest animowana w grze.

W takim razie mięsożerne rośliny też nie pasują. Przez tak głupią zasadę, chcesz odrzucać tak dobre pomysły? Po za tym, wybuch min rozłożonych przed murami Fortecy, to chyba jednak jakaś animacja?



AmiDaDeer PW
25 lipca 2014, 15:24
Matheo, na litość, jakie zasady? O czym Ty bredzisz? Tu chodzi o techniczny brak możliwości ustawienia animacji w fosie. Fosa jest w grze bitmapą, nie plikiem .def, i dlatego musi być tylko jedna jej klatka. Roślinki bez animacji będą wyglądać tak samo jak woda bez animacji - nic szczególnego. Ul bez animacji będzie wyglądać jak fosa z wosku, a nie realne zgrożenie.

Tower jest wyjątkiem, bo tam fosa to czar i działa zupełnie inaczej. I tyle. Naprawdę nie potrzebujemy powtarzających się na siłę innowacji. To nie są "dobre pomysły" - to jest próba zrobienia gry bardziej skomplikowaną niż jest potrzeba.

Zaś co do "karczowania" - Inferno, Necropolis, Dungeon, Stronghold...

Kammer PW
25 lipca 2014, 15:30
Matheo:
To nie byłby atak dystansowy, tylko zdolność działająca dokładnie tak samo jak zdolność Wiwerny.
Czyli faun uderza przeciwnika swą magiczną pałką i nagle znikąd pojawia się rój żądlących pszczół? Słabe. :P

mr_R PW
25 lipca 2014, 16:07
jestem za trującym bluszczem, który mógłby nakładać te samo zaklęcie co wiwerny.

a co do zamku: bardziej jako ogrodzenie pasuje mi palisada z drzew, a sam dach nie jest potrzebny (przynajmniej nie w takim rozmiarze, a argument taki, że zamek jest stworzony w małym stopniu z drewna przypominam iż niektóre artefakty są stworzone z "kamiennego drzewa".

glokku PW
25 lipca 2014, 16:27
Skoro w Tower jest zamiast fosy zaklęcie to nie można by było zrobić w tym zamku czegoś takiego też?
(tylko trzeba by było dodać nowe zaklęcie)
Jakieś ule które wybuchają po tym jak się w nie wejdzie nakładają efekt "pszczoły" i zadają obrażenia co turę?

Warmonger PW
25 lipca 2014, 16:29
A ja będę oryginalny i zaproponuję palisadę. Żadnych magicznych cudów, jeno zaostrzone pale. Mogą mieć inny kształt, niż w Twierdzy.

Matheo PW
25 lipca 2014, 19:56
Cytat:
Matheo, na litość, jakie zasady? O czym Ty bredzisz?
Bredzę o takich bredniach:
Cytat:
Ale tu nie chodzi o to, co jest łatwiejsze do zanimowania, a co nie, ale o to, że fosa w ogóle nie jest animowana w grze.

Wymyślasz coś by zablokować koncepcję, która podoba się dość licznej grupie fanów, chociaż z technicznego punktu widzenia nie ma żadnych przeciwwskazań żeby ją wprowadzić.

Cytat:
Naprawdę nie potrzebujemy powtarzających się na siłę innowacji.

"Na siłę"? Rój pszczół to jedna z pierwszych koncepcji, która przychodzi na myśl po obejrzeniu grafik i zapoznaniu się z koncepcją.

Cytat:
To nie są "dobre pomysły" - to jest próba zrobienia gry bardziej skomplikowaną niż jest potrzeba.

Natomiast dodawanie tylko jednego strzelca wspieranego przez jedną jednostkę latającą, po to by utrudnić graczom życie, jest już "dobrym pomysłem" i nie komplikuje gry? Do grupy "złych pomysłów", jak rozumiem zaliczasz własne mięsożerne rośliny?

Cytat:
Zaś co do "karczowania" - Inferno, Necropolis, Dungeon, Stronghold...

Znów nie doczytałeś, lub nie chciałeś zrozumieć o co chodzi. Każdą z tych przeszkód można pokonać na co najmniej jeden z tych sposobów: przeskoczyć nad nimi, zrobić kładkę, obejść je, ominąć, wspiąć się na nie. Natomiast "mięsożerne rośliny" to tak naprawdę drugi mur. Jakbyś pokonał tą przeszkodę, gdybyś naprawdę na nią natrafił?

W fosie mógłby się znajdować zwykłe kwiaty. Pozornie zwyczajne a jednak trujące. Po nadepnięciu na nie uwalniałby trujące pyłki. Można by zamienić je na grzyby, chociaż kwiaty bardziej pasują.

Cytat:
(tylko trzeba by było dodać nowe zaklęcie)
To nie jest teraz tak wielki problem :)

AmiDaDeer PW
25 lipca 2014, 20:27
Matheo:
Wymyślasz coś by zablokować koncepcję, która podoba się dość licznej grupie fanów, chociaż z technicznego punktu widzenia nie ma żadnych przeciwwskazań żeby ją wprowadzić.
Skoro nie masz pojęcia na temat tego, co jest technicznie do zrealizowania, a co nie, to się na ten temat nie wypowiadaj, zamiast imputować innym, że czegoś nie umieją. Innymi słowy: bredzisz dalej. -_-

Matheo:
"Na siłę"? Rój pszczół to jedna z pierwszych koncepcji, która przychodzi na myśl po obejrzeniu grafik i zapoznaniu się z koncepcją.
Tobie. A Ty jesteś znany z takich pomysłów jak nazywanie jednostki "Virran".

Matheo:
Natomiast dodawanie tylko jednego strzelca wspieranego przez jedną jednostkę latającą, po to by utrudnić graczom życie, jest już "dobrym pomysłem" i nie komplikuje gry?
Nie. To nie jest komplikacja gry za pomocą mechaniki. To jest wprowadzenie czegoś oryginalnego zamiast kopiowania rozwiązań z innych miast. Ty chcesz de facto skopiować pomysł na nietypową fosę z Tower, podczas gdy ja mówię: zostaw nietypową fosę opartą o czary dla Tower, tutaj zaś wymyśl coś ciekawszego i mniej fajerwerkowatego niż ule, zwłaszcza jeśli są skomplikowane do dodania.

Matheo:
Do grupy "złych pomysłów", jak rozumiem zaliczasz własne mięsożerne rośliny?
Niby dlaczego? Mięsożerne rośliny to tylko wygląd fosy, nie niesie za tym żadnych dodatkowych i niepotrzebnych bajerów.

Matheo:
Znów nie doczytałeś, lub nie chciałeś zrozumieć o co chodzi. Każdą z tych przeszkód można pokonać na co najmniej jeden z tych sposobów: przeskoczyć nad nimi, zrobić kładkę, obejść je, ominąć, wspiąć się na nie. Natomiast "mięsożerne rośliny" to tak naprawdę drugi mur. Jakbyś pokonał tą przeszkodę, gdybyś naprawdę na nią natrafił?
Przeskoczyłbym nad nimi, zrobiłbym kładkę, obszedłbym je, ominąłbym je, wspiąłbym się na nie. :P

MinosKing PW
25 lipca 2014, 20:39
Czy aby obaj nie przesadzacie? Hobbicie oraz Matheo dajcie sobie spokój z tymi niepotrzebnymi kłótniami.

Fosa typu niepozorne kwiaty to już lepsza myśl niż ule czy mięsożerne rośliny. Po wejściu w nie jednostki mogły by zostać otrute na kilka tur np. dwie.

Przynajmniej spróbujcie obaj znaleźć wspólny język niż przekrzykiwanie się na wzajem, bo po co spamować na siłę? Kto ma rację a kto nie, skoro zawsze można się jakoś ze sobą dogadać;]

Shin0bi PW
25 lipca 2014, 22:04
Cytat:
Natomiast dodawanie tylko jednego strzelca wspieranego przez jedną jednostkę latającą, po to by utrudnić graczom życie, jest już "dobrym pomysłem" i nie komplikuje gry?

Tu zdecydowanie nie masz racji. Twierdza ma 1 jednostkę latającą i 0 strzelców (bo orków i cyklopów nikt nie używa), a i tak jest jednym z najlepszych miast.

witchking PW
25 lipca 2014, 22:18
Myślę, że taką nietypową fosę jak ule dało by się za jakiś czas zrealizować. Osobiście jednak nie widzę tego pomysłu. Wolałbym już fosę z roślin które były by po prostu jednostkami(to zdecydowanie nie jest to co proponuje Hobbit, bliższe jest pomysłowi Matheo). Można by stworzyć czar który generuje jednostkę na określonym polu bitwy. Owe roślinki mogły by być nieruchome i atakować pobliskich wrogów. Całość jest dość przekombinowana, ale mogła by być ciekawa. Znacznie łatwiej będzie zrobić jednak prostą fosę z jakiś roślin, albo wody (bo czemu nie, kilka zamków taką ma i może nie warto kombinować)

Zamek mi się bardzo podoba i moim zdaniem nie ma po co go zmieniać. Brawo dla autora. Czekam na ratusz:)

Matheo PW
25 lipca 2014, 22:24
Co nie zmienia faktu, że twierdza ma 2 strzelców. Po za tym, tu nie chodzi o pomysł tylko o argumentację.
Cytat:
Ogólnie, to tylko jeden strzelec i to na 4 poziomie i tylko jedna jednostka latająca w dodatku na 7 poziomie, to według mnie nie najlepszy pomysł. Oblężenia na wyższym poziomie niż średni będą mordęgą.
Cytat:
I dobrze. Niech miasto ma swoją słabość i niech nadrabia to siłą ataku.



Cytat:
Jakbyś pokonał tą przeszkodę, gdybyś naprawdę na nią natrafił?
Cytat:
Przeskoczyłbym nad nimi, zrobiłbym kładkę, obszedłbym je, ominąłbym je, wspiąłbym się na nie. :P
Wydaje mi się, że mogłyby Ci poodgryzać kończyny :) Bez maczety nie da rady przez to przejść.



Cytat:
Tobie. A Ty jesteś znany z takich pomysłów jak nazywanie jednostki "Virran".
Bo wole niekonwencjonalne koncepcje, niż szablonowe myślenie :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 29 - 30 - 31 ... 41 - 42 - 43
temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel