Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 14 - 15 - 16 | |
witchking |
Moim zdaniem pięknie:) |
J. M. Sower |
Czas na kolejny teren - ziemia: |
AmiDaDeer |
A ja miałem wątpliwości... Super! |
J. M. Sower |
Lawa, wkrótce pojawi się Kapitol, tylko zrobię sobie małą przerwę: |
Warmonger |
Osmolony zamek wygląda ciekawiej i świetnie komponuje się z tłem :) |
Trith |
Ja też coś kombinmuję. |
J. M. Sower |
Prezentuje się świetnie. Z tego co wiem to te podłoże zrobiłeś w 3D, więc powinno to przyśpieszyć prace nad fortecą :D. No może gorzej by było z fortecą na lawie, tu by chyba trzeba jakoś pokombinować w 2D. |
AmiDaDeer |
Co do lawy to zwracam honor - osmolone mury faktycznie dobrze się komponują z podłożem. Ogólnie to klasa wszędzie. |
J. M. Sower |
No i Kapitol na lawie: Dziś już więcej nie zrobię bo zwyczajnie mi się nie chce, chyba że mi się jeszcze zdąży zachcieć ;P. |
witchking |
Zastanawiam się czy w podłoży zrobionym przez Tritha nie trzeba dodać z tyłu odrobinę gór. Tower ma bardzo górzyste podłoże w oryginale i warto by to zachować. |
Drwal |
Zgadza się natomiast nie każdy teren jest górzysty. Na pustyni czy w podziemiach raczej gór nie ma. Można oczywiście na niektórych terenach dawać góry za miastem, na niektórych nie. Ogólnie uważam że pomysł jest zbędny. Ładnie wam to oczywiście wychodzi, ale sam efekt byłby chyba zbyt mały w porównaniu do pracy jaką trzeba włożyć zarówno pod względem graficznym. Nie obraziłbym się jednak gdyby wam wyszło. :D |
Kammer |
witchking: Nie mam poczucia estetyki. Kieruję się w tym przypadku poczuciem logiki i spójności świata. Jeśli jesteś antygrafikiem to rozumiem, że mam się odpowiednio odnosić do Twojego poziomu estetyki? witchking: Krzyczę? Dla mnie jest to nielogiczne, miasto wygląda tak samo, niezależnie od tego, w jakim klimacie jest wybudowane.A tak już bez złośliwości to zauważ, że większość grafików mówi, że jest ok a Ty i tak krzyczy, że jest źle. Z Sowerem tłumaczymy, że to trzeba powoli. Zamki Sowera na ziemi są w porządku, a te na lawie doskonale przedstawiają to, co sobie wyobraziłem. :P Forteca Tritha również mi się podoba. |
J. M. Sower |
Zauważ jednak Kammerze, że to osmolenie na zamku przyszło mi zrobić bardzo szybko (dwa maźnięcia pędzlem), a takie coś jak dorabianie opadów śniegu na budynku, aby jednocześnie go zbytnio nie "zalepić" to już trochę więcej roboty, szczególnie, że trzeba by tę czynność powtórzyć wiele razy. |
J. M. Sower |
Postanowiłem że dodam nowy post, aby każdy zauważył (w końcu publikuję pracę, a nie tylko komentuję). Następne tereny - na skorupie i na pustyni (jest to pierwszy zamek w H3 ze zrobioną podstawą na tym terenie :D ): Pozostały jeszcze tylko dwa tereny - podziemia i bagna. |
Warmonger |
Teren skalisty wygląda, jakby nie był wyrównany, a zamek stał bezpośrednio na skałach. Cytat: w H3 nie ma zamku pustynnego? :O Trzeba koniecznie taki dorobić!
jest to pierwszy zamek w H3 ze zrobioną podstawą na tym terenie :D |
J. M. Sower |
To samo mi przyszło na myśl, gdy o tym pisałem :D. Co innego gdyby wyszedł ten Egipski Bastion z WoGa. Można w sumie coś zrobić, ale jedyne co mi sensownego przychodzi do głowy to VARN i ew. wskrzeszenie Bastionu. Z resztą mam już w planach inny projekt, na który jest chyba większe zapotrzebowanie ;P. Co do zamku na skorupie to zobaczę co da się zrobić. |
Warmonger |
Jeśli chodzi o wszkrzeszenia Bastionu, to wiele osób o tym wspominało. Tu mamy nieco zaawansowany projekt. |
AmiDaDeer |
Zamku pustynnego nie ma, bo mocno zaburzyłby balans. Zauważcie że obecnie: 1. Piasek znajduje się również przy wodzie i jest to ten sam teren. 2. Piasek jest trudny do pokonania dla wszystkich frakcji. Nie niszczmy tego co jest przemyślane przez twórców. Zaś Castle na skorupie wygląda w porządku - Stronghold może stać na takim terenie, to czemu nie Castle? |
Kastore |
Hobbit: Brednie! To samo można powiedzieć o Cytadeli.
Zamku pustynnego nie ma, bo mocno zaburzyłby balans. |
Warmonger |
A armata i trzecie ulepszenie Cove nie zaburzają balansu? Żaden inny zamek ich nie ma :P Moim zdaniem rodzimy teren to cecha jak każda inna i można ją kontrolować, byle świadomie. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 14 - 15 - 16 |
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel