Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 14 - 15 - 16

witchking PW
19 czerwca 2014, 11:07
Moim zdaniem pięknie:)

J. M. Sower PW
19 czerwca 2014, 11:36
Czas na kolejny teren - ziemia:





AmiDaDeer PW
19 czerwca 2014, 12:11
A ja miałem wątpliwości... Super!

J. M. Sower PW
19 czerwca 2014, 12:34
Lawa, wkrótce pojawi się Kapitol, tylko zrobię sobie małą przerwę:




Warmonger PW
19 czerwca 2014, 12:42
Osmolony zamek wygląda ciekawiej i świetnie komponuje się z tłem :)

Trith PW
19 czerwca 2014, 12:52
Ja też coś kombinmuję.

J. M. Sower PW
19 czerwca 2014, 13:05
Prezentuje się świetnie. Z tego co wiem to te podłoże zrobiłeś w 3D, więc powinno to przyśpieszyć prace nad fortecą :D. No może gorzej by było z fortecą na lawie, tu by chyba trzeba jakoś pokombinować w 2D.

AmiDaDeer PW
19 czerwca 2014, 13:15
Co do lawy to zwracam honor - osmolone mury faktycznie dobrze się komponują z podłożem. Ogólnie to klasa wszędzie.

J. M. Sower PW
19 czerwca 2014, 13:43
No i Kapitol na lawie:


Dziś już więcej nie zrobię bo zwyczajnie mi się nie chce, chyba że mi się jeszcze zdąży zachcieć ;P.

witchking PW
19 czerwca 2014, 16:11
Zastanawiam się czy w podłoży zrobionym przez Tritha nie trzeba dodać z tyłu odrobinę gór. Tower ma bardzo górzyste podłoże w oryginale i warto by to zachować.

Drwal PW
19 czerwca 2014, 17:14
Zgadza się natomiast nie każdy teren jest górzysty. Na pustyni czy w podziemiach raczej gór nie ma. Można oczywiście na niektórych terenach dawać góry za miastem, na niektórych nie.

Ogólnie uważam że pomysł jest zbędny. Ładnie wam to oczywiście wychodzi, ale sam efekt byłby chyba zbyt mały w porównaniu do pracy jaką trzeba włożyć zarówno pod względem graficznym. Nie obraziłbym się jednak gdyby wam wyszło. :D

Kammer PW
19 czerwca 2014, 21:17
witchking:
Jeśli jesteś antygrafikiem to rozumiem, że mam się odpowiednio odnosić do Twojego poziomu estetyki?
Nie mam poczucia estetyki. Kieruję się w tym przypadku poczuciem logiki i spójności świata.

witchking:
A tak już bez złośliwości to zauważ, że większość grafików mówi, że jest ok a Ty i tak krzyczy, że jest źle. Z Sowerem tłumaczymy, że to trzeba powoli.
Krzyczę? Dla mnie jest to nielogiczne, miasto wygląda tak samo, niezależnie od tego, w jakim klimacie jest wybudowane.

Zamki Sowera na ziemi są w porządku, a te na lawie doskonale przedstawiają to, co sobie wyobraziłem. :P Forteca Tritha również mi się podoba.

J. M. Sower PW
19 czerwca 2014, 21:44
Zauważ jednak Kammerze, że to osmolenie na zamku przyszło mi zrobić bardzo szybko (dwa maźnięcia pędzlem), a takie coś jak dorabianie opadów śniegu na budynku, aby jednocześnie go zbytnio nie "zalepić" to już trochę więcej roboty, szczególnie, że trzeba by tę czynność powtórzyć wiele razy.

J. M. Sower PW
20 czerwca 2014, 12:36
Postanowiłem że dodam nowy post, aby każdy zauważył (w końcu publikuję pracę, a nie tylko komentuję).

Następne tereny - na skorupie i na pustyni (jest to pierwszy zamek w H3 ze zrobioną podstawą na tym terenie :D ):



Pozostały jeszcze tylko dwa tereny - podziemia i bagna.

Warmonger PW
20 czerwca 2014, 13:02
Teren skalisty wygląda, jakby nie był wyrównany, a zamek stał bezpośrednio na skałach.

Cytat:
jest to pierwszy zamek w H3 ze zrobioną podstawą na tym terenie :D
w H3 nie ma zamku pustynnego? :O Trzeba koniecznie taki dorobić!

J. M. Sower PW
20 czerwca 2014, 13:20
To samo mi przyszło na myśl, gdy o tym pisałem :D. Co innego gdyby wyszedł ten Egipski Bastion z WoGa. Można w sumie coś zrobić, ale jedyne co mi sensownego przychodzi do głowy to VARN i ew. wskrzeszenie Bastionu. Z resztą mam już w planach inny projekt, na który jest chyba większe zapotrzebowanie ;P.

Co do zamku na skorupie to zobaczę co da się zrobić.

Warmonger PW
20 czerwca 2014, 13:35
Jeśli chodzi o wszkrzeszenia Bastionu, to wiele osób o tym wspominało. Tu mamy nieco zaawansowany projekt.

AmiDaDeer PW
20 czerwca 2014, 13:49
Zamku pustynnego nie ma, bo mocno zaburzyłby balans. Zauważcie że obecnie:

1. Piasek znajduje się również przy wodzie i jest to ten sam teren.
2. Piasek jest trudny do pokonania dla wszystkich frakcji.

Nie niszczmy tego co jest przemyślane przez twórców.

Zaś Castle na skorupie wygląda w porządku - Stronghold może stać na takim terenie, to czemu nie Castle?

Kastore PW
20 czerwca 2014, 14:38
Hobbit:
Zamku pustynnego nie ma, bo mocno zaburzyłby balans.
Brednie! To samo można powiedzieć o Cytadeli.

Warmonger PW
20 czerwca 2014, 14:44
A armata i trzecie ulepszenie Cove nie zaburzają balansu? Żaden inny zamek ich nie ma :P

Moim zdaniem rodzimy teren to cecha jak każda inna i można ją kontrolować, byle świadomie.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 14 - 15 - 16
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel