Witaj Nieznajomy!
|
temat: Might & Magic X - problemy komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 9 - 10 - 11 | |
Acid Dragon |
Faktycznie, z jednej strony banalne, bo nie wymaga kombinowania, notowania, czy opracowywania drogi. Z drugiej strony do tej pory nie było zagadek typu "rozejrzyj się i wpadnij na pomysł". I to mnie zgubiło, bo też nie pomyślałem w ten sposób i też nie opracowałem rozwiązania samodzielnie. |
Alamar |
Czyżbym był tu jedyną osobą, która sama na to wpadła? (choć drużyna też kilkukrotnie "rozminowała" podłogę, zanim się rozejrzała wokoło). |
Andruids |
@Alamar nikt inny się nie zgłosił, więc nosisz w tej chwili laur myślącego : p Ale do rzeczy, piszę do was z takim problemem - po przejściu drugiej części zawartości-do-pobrania (pałac letni) i oglądnięciu plansz zakończeniowych chciałem grzecznie zapisać grę i zakończyć moją przygodę z sokołami i jednorożcami, ale rzeczywistość miała co do mnie inne plany. Otóż okazało się, że zepsuło się menu zapisu gry. I wczytywania też. Opcja zapisu wyświetlała savy opieczętowane znajomym już "unlocked content". Przy wybraniu "wczytaj grę" wyświetlało się coś w stylu "files unavailable to load" i słusznie - nie dało się nic wczytać. Wolałem więc niczego nie ruszać i po prostu wyłączyłem grę. Po ponownym włączeniu okazało się, że wszystko jest na swoim miejscu. Teraz, nie chce mi się po raz drugi pokonywać teleportującej, skrzydlatej kłamczuchy z ADHD, więc pytam, czy ktoś jeszcze spotkał się z tym problemem? |
Acid Dragon |
Osobiście nie, ale widziałem, że problemy z sejwami ciągle występują u niektórych graczy. To tylko mój domysł, ale zalecałbym wyłączenie synchronizacji sejwów w opcjach Uplay. Jeśli gramy na jednym komputerze to i tak synchronizacja jest nam do niczego niepotrzebna, a w ten sposób nie ma szans, że coś się przez ową synchronizację zepsuje. |
Andruids |
@Acid komuś innemu też dałem taką radę. A sam już dawno się tego pozbyłem : ) Oprócz tego przeniosłem savy zapasowe (przed grobowcem, przed bitwą w karthalu), tak że zostało tylko 5. Dzisiaj przechodzę drużyną na awanturniku więc zobaczymy czy sytuacja się powtórzy. @Edit: wygląda na to, że był to tylko jednorazowy incydent. Po przejściu gry drugą drużyną zapisy działały normalnie. Przy okazji zabrakło mi dosłownie odrobinę doświadczenia, żeby dobić do 38. poziomów, więc stwierdziłem, że podrzucę już Edwina, tylko okazało się, że ten nie chce ze mną pójść drugi raz. Ale kogo widzą moje oczy na forum Ubisoftu, gdzie chciałem zgłosić to niedociągnięcie? Acid, co za szybkość : ) |
CragHack |
Nie mogę dodać DLC do might and magic x (edycja deluxe). |
Acid Dragon |
Nie musisz. W edycji deluxe DLC jest dodawane automatycznie. Jeśli masz edycję deluxe i uaktualnioną grę, to masz też DLC. |
CragHack |
Ale nawet w prawym dolnym rogu (w menu) mam wersję 1.3 (a nie 1.5 jak powinno być w DLC) :( |
Acid Dragon |
Znaczy, że gra nie uaktualniła się. Wyłącz grę, Uplay, a najlepiej komputer, upewnij się, że masz dostęp do Internetu, uruchom Uplay "jako administrator", uruchom grę, a proces patchowania powinien wystartować. |
CragHack |
WIELKIE dzięki Acid :) Pomogło |
MAJK |
Witam Wszystkich. Czy ktoś wie gdzie mogę wykorzystać Drugie Oko Gorosa ? |
Andruids |
Szukaj w lesie Yon-chall : ) Niedaleko wieży Killburna. |
MAJK |
Mam nadzieję że nie mówisz o głowie kolosa która leży na brzegu... bo tam już byłem. Ja mówię o drugim oku które dostaje się po aktualizacji gry i dodaniu DLC |
Acid Dragon |
W istocie, chodzi o tę głowę tytana. Drugie Oko Gorosa jest kluczem do niej. Aczkolwiek Oko powinieneś dostać od Madame Cassandry po zakończeniu gry w tawernie blisko Karthalu, a nie po aktualizacji gry. Jedyne, co się zmieniło po aktualizacji to fakt, że Oko wyświetla się na ekranie podczas eksploracji Półwyspu (jak każdy inny możliwy do użycia przedmiot). |
MAJK |
Czyli rozumiem, że skoro już raz otworzyłem tę głowę, to teraz na nic mi się to nie przyda, tak? |
Alamar |
Tak, jeśli byłeś w Lochu Limbo, to kolejne oko na nic Ci się zda. |
DarkRodric |
znikający zamek portmeyron koniec aktu trzeciego -chcąc wypełnić quest z dunstanem poszedłem do shivy w dżungli -pogadałaem i myślę zanim przejdę do aktu IV i poleze w podziemia zrobię wcześniej kilka zaległych questów -idę zrobić quest dla paladynów patrzę a zamku nie ma -znikł -stąjąc niby przed wejsciem mogę pooglądać teleport z tyłu zamku... odpalnie spacji nic nie daje -zamek nie pojawia sie nawet ja z niego "wyjdę" -próbowałem przez kużnię żywiołów transportem lotniczym... |
Acid Dragon |
Zamek "znika", gdy gra nie ma pamięci, by go załadować. Powinien pojawić się po odczekaniu jakiegoś czasu, aczkolwiek jeśli ciągle go nie ma, to znak, że gra dokumentnie zagraciła pamięć i prawdopodobnie nie obejdzie się bez restartu (najlepiej: komputera). Jeśli i po restarcie go nie będzie, to gorzej - wtedy coś się mocno zepsuło. |
Ecspectacularis |
Mam pytanie, mam nadzieję że uzyskam dość prędko odpowiedź :) Mam problem z Caranthirem - nie chce mnie nauczyć arcymistrzostwa magii ziemi, pomimo że mam pasek już na max. Czy jest jakiś wymagany poziom postaci by osiągnąć arcymistrzostwo? Treść gdy podchodzę do treningu brzmi:'nazwa postaci' wymaga awansu nim osiągnie tę rangę'. Czy to może zwykły bug i nie będzie mi dane skosztować arcymistrzostwa? :( |
Irhak |
Klasy arcymistrzowskie wymagają zazwyczaj wykonania dodatkowego zadania i na pewno postać musi być awansowana (np. Najemnik musi awansować na Żelazny Wicher). |
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 9 - 10 - 11 |
temat: Might & Magic X - problemy | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel