Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes VI - ploty i newsy komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 33 - 34 - 35 | |
Alistair |
Wbrew pozorom mi też zależy na tym, żeby gry były wydawane w całości, z patchami, które naprawiają błędy, których nie udało się uniknąć wcześniej. Wcale nie chcę dociągać kilkuset mega-, czy nawet kilka gigabajtów. Sam mam ponad 1, 7 GB patchy do Sacred 2. Nie zmienia to faktu (oczywiście moim zdaniem), że ustalanie terminu premiery w sytuacji gdy przewiduje się kilkuetapową betę jest dla mnie po prostu nielogiczne. Czy to się komuś podoba czy nie, beta musi wykazać pewne błędy, to raz, a dwa sprzeciwy graczy odnośnie do rozwiązań w grze. Po to jest właśnie etap bety. To mnie denerwuje, a nie sam fakt oczekiwania na grę, gdyż rozumiem, że produkcja gry nie jest prostym procesem. Historia powstawania gier (choćby właśnie przykład H4 i H5) pokazuje ile błędów wychodzi na jaw po pewnym czasie. To należy przewidzieć, gdyż jest to normalne jak wizyta w toalecie. Naprawdę nie wydaje mi się trudne zaczekać na wyniki bety, a dopiero wtedy ogłaszać datę premiery. I tak mógłbym się założyć, że kupno gry w dniu jej premiery też sprowadzi się do złości na problemy z nią związane. A to oznacza, że najlepiej zaczekać z pół roku, ale to z kolei oznacza wiosnę :) Jak dla mnie to dość długo. |
Acid Dragon |
Cytat: aprawdę nie wydaje mi się trudne zaczekać na wyniki bety, a dopiero wtedy ogłaszać datę premiery. Ja bym powiedział, że to jednak jest problem. O ile nie da się wszystkiego przewidzieć, tak jednak COŚ zaplanować trzeba. Od samego początku (i tak jest w istocie, gdyż pierwsza planowana data wydania H6 była ogłoszona w dniu zapowiedzi) powinna istnieć jakaś data, do której prace *powinny* się zakończyć. W przeciwnym wypadku gra przez dłuższy czas miałaby status "będzie wydana, kiedy będzie gotowa", co w skrajnym wypadku może się przedłużać w nieskończoność, gdyż nikt nie miałby żadnej czasowej presji - żadnych zobowiązań słownych, żadnych oczekujących konkretnej daty fanów, czy prasy, etc. Zaryzykuję nawet twierdzenie, że podanie daty premiery wcześnie jest niezbędne, mimo że wszyscy wiedzą, iż z jakiegoś powodu zostanie na pewno przesunięta :P. |
usbuzzer |
Czekaliśmy tak długo, że miesiąc chyba nikomu nie robi różnicy ;). Ja osobiście wolę dostać grę grywalną, ale niekoniecznie bezbłędną wcześniej, niż taką bez żadnych bugów pół roku później. Przetłumaczyłem sobie umiejętności bohatera mocy z H6, amatorsko, ale może komuś się przyda :) - http://bit.ly/nB2gL8 . |
Percival |
Mam nadzieję że dzięki przełożeniu premiery, Black Hole zdąży zrobić porządne ekrany miast. To daje jakąś nadzieję. Gdyby premiera odbyła tak jak planowano, czyli 8 września, to nie zdążono by nawet wyeliminować błędów, bo za jakieś 2 tygodnie, albo i wcześniej gra weszłaby w fazę gold. |
Desper |
Wiadomo czemu Ubisoft zdecydował się na zmianę studia, które odpowiadało za tworzenie szóstej części? Pamiętam filmik z gościem z Nivalu, który miał na sobie koszulkę Heroes of Might and Magic VI. |
Alamar |
Oficjalnie, to "różne wizje HVI" oraz to, że Nival zajął się produkcją własnego MMO. Nieoficjalnie, to się domyśl po narzekaniach graczy odnośnie HV. |
Dark Dragon |
nowy trailer i to PL |
Alamar |
http://www.mmh6.com/demo Demo, które wczoraj jeszcze było dostępne (ok 4 GB). Zapewne za kilka dni powróci. W demie najwyraźniej dostępne są tylko misje z prologu (dwie mapki ze Sławą). Z portalu Gry Online nadal można pobrać demo (zdążyli najwyraźniej ściągnąć), ale płacić za coś, co za jakiś czas będzie za darmo, to już przesada. EDIT: Demo (4, 3 GB). |
Alamar |
Patch 1.4 (dla bety) już wkrótce, a tymczasem lista zmian. ??? Kto normalny redukuje punkty zdrowia u cerberów??? |
Dark Dragon |
Ubi:
(no more save, dynasty level reset to 0, ...) |
Alamar |
@Hydromax Jaja sobie robisz??? post Hydromaksa z innego forum: Ty stworzyłeś? Ty zrobiłeś screenshoty artefaktów, powycinałeś je, zebrałeś je wszystkie oraz przetłumaczyłeś? Śmiem wątpić! Więc nie podpisuj się pod czyjąś pracą. |
Wikist |
Czy jest gdzieś możliwość kupienia Might and Magic Heroes VI przed premierą żeby dostać dodatkowego bohatera i miecz jak to jest w wersji do pobrania na Steam i w ubishop? Chciałbym bowiem to wszystko mieć dosłane, a nie pobrane, ale skoro kupuję przed premierą to chciałem mieć już dodatkowe korzyści. I pytam się właśnie czy gdzieś można, bo już pytałem się na dwóch sklepach internetowych i napisali wyraźnie, że takowych kodów przedpremierowych nie mają. Czy jedynym sposobem na te kody jest pobranie gry ze strony ubi albo Steam? I czy kupując przez ubi będę miał grę w języku polskim? Wiem, że Steam nie obsługuje polskiego w swoich grach, więc stąd pytanie, bo z ubi jeszcze nie pobierałem. |
Alamar |
Zdaje się, że w Emptiku jest w przedsprzedaży wersja limitowa (czy jak ją zwą), która zawiera Kraala i dodatkowy artefakt. (Link dodany do przypiętego tematu.) Podejrzewam, ze wszystkie te promocyjne materiały do ściągnięcia i tak zostaną po pewnym czasie udostępnione pozostałym graczom... w ten czy inny sposób. |
Alamar |
Patch 1.1 - waży 550 MB - Dodano Bronie Rodowe do Ołtarza Życzeń, nieobecne w wersji 1.0: * Totem Batu * Miecz Zabójcy * Wola Urgasha - Dodano 4 nowe mapy wieloosobowe oraz mapę "O jeden most za daleko", nieobecne w wersji 1.0, łącznie jest 15 map. * Złoto Brimstone’a * Skłócone księstwa * Bastion honoru * Milczenie przodków - Zoptymalizowano użycie pamięci - Poprawiono zachowanie się SI: * usprawniono kolejność stawiania budowli SI * uprawniono zarządzanie surowcami SI * SI nie przemienia zajętych miast, jeśli nie może ich ochronić * SI nie buduje budynków w zajętych miastach, jeśli nie może ich obronić * usprawniono podejmowanie decyzji pomiędzy postawieniem nowej budowli a zakupem jednostek * naprawiono korzystanie z targowiska (SI korzysta z niego, kiedy jest to opłacalne) * poprawiono ścieżkę wyboru umiejętności dla podstawowych i drugorzędnych bohaterów * usprawniono współpracę pomiędzy podstawowymi a drugorzędnymi bohaterami * SI szybciej zajmuje kopalnie * zwiększono efektywność SI podczas obrony miast * usprawniono korzystanie z podstawowego i zaawansowanego portalu - Balans i zmiany ogólne: * zmniejszono podstawowe obrażenia bohatera na poziomie 30 do 300-340 (z 400-450) * opcja Obrony podczas walki dodaje +10 Obrony i Obrony przed Magią zamiast +15 * Nieustępliwość i Masowa Nieustępliwość dodają +7/+9/+12 zamiast +5/+6/+7 * Leczenie i Regeneracja wymagają do rzucenia 20 Many (zamiast 15) * Tajemna Moc III dodaje +3 Mocy Magicznej (zamiast +2) * Tajemna Obrona III dodaje +3 Obrony przed Magią (zamiast +2) * Agresywność III dodaje +3 Siły Ataku (zamiast +2) * Charyzmatyczne Przywództwo III dodaje +3 do Przywództwa (zamiast +2) * Defensywa III dodaje +3 do Obrony (zamiast +2) * Wybraniec Losu III dodaje +3 do Przeznaczenia (zamiast +2) * premię dla Niepowstrzymanego Ataku zmieniono na +5/+7/+8 Siły Ataku (zamiast +5/+6/+7) * premia dla Odporności zmieniona na +5/+6/+7 Obrona, +10%/+12%/+13% Punktów Zdrowia (zamiast +3/+6/+9 Obrona, +3%/+6%/+9% Punktów Zdrowia) * czas trwania dla Kontrataku II i Kontrataku III zmniejszono do 1/2/3 tur (z 2/3/4 tur) * redukcja kar za zasięg dla Strzelectwa III zmniejszona do -25%/-30%/-35% (z -50%/-75%/-100%) * obrażenia dla Bożka Burz zwiększone o 25% * usunięto ładunek dla Amoku, dodano czas do ponownego użycia równy 4 tury, premia Amoku zwiększona do 10/30/50% (z 5/15/30%) |
Alamar |
Enjoy http://www.h6.acidcave.net/pyramid/tomb_kings.png |
Alistair |
Jeśli to projekt miasta, to średnio mi się podoba. Jest za szary, zbyt sterylny, ostatecznie mamy do czynienia z zalatującymi zgnilizną trupami (w niektórych przypadkach). Poza tym mam nadzieję, że to robi odrębna ekipa, a praca nad błędami to działka kogo innego. |
satyr64 |
Jak na szkic to nieźle, ale potrzeba trochę barw by to urozmaicić. |
Alamar |
Może ktoś sprawdzić, czy patch Big Jokera działa bez żadnych skutków ubocznych? |
Irhak |
Bez dramatyzmu, ale pora otworzyć chyba oczy twórcom na zabugowanie gry. Możemy zagrać z nimi i pokonać. Więcej tutaj. |
krx1988 |
Patch 1.2 Za bardzo mi się nie podobają zmiany w balansie gry. Szczególnie jeśli chodzi o Kiriny i zdolność szału orków :> |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 33 - 34 - 35 |
temat: Heroes VI - ploty i newsy | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel