Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Najbardziej rażące błędy w WoGu
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3

Trang Oul PW
12 kwietnia 2007, 15:56
SOA#1: U mnie wszystko działa dobrze.

Sheensherr PW
12 kwietnia 2007, 16:52
Mi przeszkadza to, że w Edytorze nie można dawać bohaterom jednostek z WoGa

gravisrs PW
12 kwietnia 2007, 16:59
Chodzi o WoG 3.58f + script update. I ten bug występuje raz na 100-200 walk, musimy tylko mieć herosa co sam rzuca magic arrowa i w ostatnim ruchu strzelać katapultą, wtedy jest szansa na buga.

tymolord PW
12 kwietnia 2007, 17:26
@Sebolol: Ściągnij sobie patch do edytora map ;P Dostępny na stronie Altaira.

Nemomon PW
12 kwietnia 2007, 22:26
Ja mam jeden błąd. Nie jest on rażący ani denerwujący, wręcz przeciwnie. Mianowicie jak odwiedzam siedliska, to za darmo otrzymuję Dziki, następnie otrzymuję informację, że nie mogę zrekrutować Dzików, bo mnie ktoś uprzedził i na końcu mogę rekrutować jakieś jednostki.

>>>>Masz włączony skrypt i niektóre siedliska dodatkowo oferują dziki.

To wiem, ale czemu za darmo się do mnie przyłączają? Wcześniej jak grywałem, to normalnie trzeba było za nie zapłacić.

>>>>Ale za darmo???

Tak, dwa pierwsze komunikaty otrzymuję jeszcze na mapie.

Trang Oul PW
12 kwietnia 2007, 23:02
Masz włączony skrypt i niektóre siedliska dodatkowo oferują dziki.

avatar PW
13 kwietnia 2007, 06:49
Ale za darmo???

Acid Dragon PW
13 kwietnia 2007, 19:02
Nie sprawdzałem, ale to w teorii może być "wina" Nowych Ulepszeń, w których dziki są zdegradowane do 1 poziomu, a jak wiadomo - jednostki z tego poziomu dołączają do gracza za darmo. W teorii więc chyba wszystko działa jak powinno...

Ginden PW
13 kwietnia 2007, 20:07
Kragh... Zauważyłem, że: gracz komputerowy ma taką samą armię jak ja (+5 magogów). Atakuje 7 krwawych smoków. Nie traci dowódcy, a traci jednostki. Kiedy ja zaatakuję te smoki (jestem na 1 levelu doświadczenia) na początek tracę dowódcę. Czemu tak jest?
Radzę wyłączyć skrypt z dzikami: Jak walczę z armią 2000 dzików to się włos jeży.

Ginden PW
15 kwietnia 2007, 09:27
Ulepszony talent magiczny pozwala na odwiedzanie kamieni wiedzy na odległość... Nie przejmując się ograniczeniem poziomu bohatera.

kicha_he PW
3 grudnia 2007, 02:09
Witam serdecznie!

Całkiem niedawno dołączyłem się do Waszego grona więc i ja dopiszę co mi na sercu leży. A co tam! ;)

Najbardziej denerwujący błąd - dla mnie największy z tych wszystkich, o których piszecie - to ten, dzięki któremu niemal niemożliwa jest gra "multiplayer". Mianowicie jeżeli dochodzi do starcia dwóch graczy, dany komputer na każdym ze stanowisk na swój sposób interpretuje rozgrywkę. No po prostu elektroniczne chłopaki nie potrafią się dogadać co do podstawowych parametrów jednostek. U jednego tytan ma 14 szybkości, u drugiego ten sam tytan ma jej 15. U jednego po zadaniu ciosu atakujący odbiera 140 życia, u drugiego po tym właśnie ataku komputer pokazuje, że odebrał 153 życia. U jednego pokazuje się szczęście w czasie ataku, u drugiego nie, itd... Nie byłoby to takie denerwujące gdyby nie fakt, że prawie zawsze (czyt. zawsze poza skończoną ilością ;) ) prowadzi to do zawieszenia rozgrywki. Przykładowo "dzięki" opisanemu błędowi u jednego gracza komputer pokazuje, że ruch ma przeciwnik co w tym samym czasie ma miejsce również u drugiego gracza. Nie ma wyjścia - czas opuścić gierkę z poziomu windows'a :).

Nie wiem czy u wszystkich, ale u mnie ten błąd występuje, co mnie BARDZO mocno irytuje i sprowadza do sytuacji, że podczas walki "wizualnie" dogadujemy się z innym graczem kto ma przewagę na polu bitwy, po czym jeden z nas po prostu się poddaje. :)

Dodam, że wersje mamy identyczne z jednego źródła.

Altair PW
3 grudnia 2007, 15:23
Niestety część błędów wynika ze "zbyt nowego" DirectXa w systemie. Trzeba pobrać plik z http://wog.celestialheavens.com/en/download/main/. Należy go umieścić w głównym folderze z grą. Dodam też, że część opcji WoGa nie jest kompatybilna z trybem gry przez sieć (np. doświadczenie wieżyczek miejskich).

kicha_he PW
3 grudnia 2007, 15:31
OOOO! Czyli jest na to rada :). No to zabieram się do ściągania "naprawiacza" i do jego testowania.

Dzięki Altair za linka.

era32 PW
16 maja 2008, 19:49
Według mnie jest denerwujące

* Wywalanie gry podczas walki (wyobraź sobie, że zaatakować ciebie mocny wróg po skończonej kolejce. Zdobywasz przewagę [gram Gelu] i nagle jest tura mojego namiotu medyka pod koniec bitwy. Gra się zawiesza...)

* Naciskam prawym przyciskiem na przycisk Obrony i wyskakuje mi "This feature doesn't working in network battle" (czy jakoś tak). Dziwne to bo ja gram z komputerem w Eliksir Życia.

Cytat:
Mi przeszkadza to, że w Edytorze nie można dawać bohaterom jednostek z WoGa
Było takie uaktualnienie w Gildii ERM (która już chyba nie działa, jak by ktoś chciał to link to http://erm.heroespl.org/). Mam je ciągle na dysku twardym. Dam ci linka kiedy będę na swoim pececie. (gildia ERM jest już oficjalnym fragmentem Kwasowej Groty)
Wersja Gildii ERM na kwasowej grocie
Link do Downloadu (wybierając ten link potwierdzasz, że jesteś n00b-em.)
Link dla totalnych n00b-ów, którzy nie potrafią tego znaleźć (wybierając ten link potwierdzasz, że jesteś kompletnym n00b-em.)

jankes_begbie PW
18 maja 2008, 10:28
ten błąd z brakiem możliwości wyboru rodzaju ataku pojawia mi się b.często, ale chyba tylko wtedy, kiedy jest tura kompa i ten zaatakuje moją armię.

A tak coś ode mnie: (juz kiedyś chyba zgłaszany, ale rozwiązania nie znalazłem) Babol dotyczy przebudowy miast przy włączonej opcji: ulepszone machiny wojenne II (chyba II - te, dające możliwość płatnego upgradu balisty, namiotu i ammocart). Możesz wtedy takie miasto zburzyć, ale po tygodniu za chiny ludowe nie odbudujesz. Bo klikając na kuźnię pojkawia się ekran z aktualnym levelem machiny wojennej. Znalazł ktoś rozwiązanie w/w?

Altair PW
18 maja 2008, 15:12
jankes_begbie:
Możesz wtedy takie miasto zburzyć, ale po tygodniu za chiny ludowe nie odbudujesz. Bo klikając na kuźnię pojkawia się ekran z aktualnym levelem machiny wojennej. Znalazł ktoś rozwiązanie w/w?

Nie podałeś kilku istotnych informacji. Po pierwsze czy masz zainstalowany update do skryptów? Jakiego miasta nie możesz odbudować? (jaki typ). Ja testowałem na WoGu z aktualizacją skryptów i nie miałem żadnych problemów z odbudową miasta. Dlatego wydaje mi się, że masz mocno nieaktualną wersję.

jankes_begbie PW
19 maja 2008, 19:36
hmm... problem pojawił mi się przy okazji próby odbudowywania Lochów oraz Fortress i chyba Inferno. Przyjąłem do wiadomości i zignorowałem, gdyż tak często nie korzystałem z tej opcji. Możliwe więc, że dotyczy również innych miast. A script update? Bardzo się sfrajerzę, jeśli zapytam, co to takiego? H3wUpd kojarzę i jest na swoim miejscu... Zainstalowałem do tej pory H3 + WOG 3, 58 + NU + kilka skryptów Twojego autorstwa, ale żadnego update'a do skryptów.

Altair PW
19 maja 2008, 21:57
Nie mam pojęcia skąd masz WoGa 3.59 (aktualna z tego co wiem wersja to 3.58F) ani jakim cudem nie wiesz o aktualizacji skryptów WoGa (która wyszła prawie dwa lata temu). Poczytaj najpierw komnaty w AC http://www.wog.acidcave.net/download.php a dopiero potem pisz tutaj. Pytania o błędy w nieaktualnej wersji są wysoce niewskazane.

jankes_begbie PW
19 maja 2008, 23:16
czekajcie... miało być 3.58. to literówka. a jeśli chodzi o aktualizację skryptów to na prawdę nie słyszałem. byłem pewien, że wspomniana wersja jest ostateczną i nie potrzebuje już żadnych aktualizacji. ale to nic. miło, że w tej sytuacji Heroesi mnie jeszcze potrafią zaskoczyć. a ja biorę się za nadrabianie zaległości ;->

Goldenraz PW
20 maja 2008, 19:31
U mnie, gdy gram z graczami komputerowymi zwykle na początku wywala jakiś błąd (najczęściej chyba, gdy już zakończę kolejkę i kliknę na klepsydrę wyskakuj błąd w stylu "Location: 8 : 3983 EIP = {0x00617FAD}, Unhandled floating-point exception. The Latest Executed ERM Receiver: IF:V9/0; !?FU8180" i dalej kod szesnastkowy), później od czasu do czasu w trakcie gry, ale najczęściej mogę wrócić do gry przez autozapis -> po zrobioeniu trochę innego ruchu nie ma błędu. Możliwe, że to przez Vistę (:/ niestety nie mogłem wyrać innego systemu). Gram na mapach losowych głównie. Mam zainstalowane WoG 3.58F + script update + NU.

Poza tym mam pytanie, jaka konfiguracja updatów (w znaczeniu "tego co wrzucamy do UPDATE i instalujemy przez H3wUpd.exe) jest najbardziej bezawaryjna?
strona: 1 - 2 - 3
temat: Najbardziej rażące błędy w WoGu

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel