Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [przyspawany] Problemy techniczne i półtechniczne z HoMM
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 21 - 22 - 23

Anaron Duke PW
11 lutego 2007, 17:52
Mam bardzo fajną wiadomość rozwiązującą sądzę negatywnie sprawę "gra przez internet ze złotą edycją heroes III". NIESTETY kupiłem tą grę z powodu "braku użyteczności" już mojej płytki SoD. I to co mnie zasmuciło, to że niby mamy wersję Erathia + AB + SoD, tylko że za anioły i archanioły płacę tylko złotem bez klejnotów, a np. reptilioni mają 12 a nie 15 życia. Jak widać polak potrafi, bo łacząc 3 części mamy zainstalowanego SoD ze statystykami potworków z AB. Dlatego występuje konflikt wersji przy próbie gry przez net za pomocą złotej edycji. Na witrynie cdprojekt - czyli gram.pl jest patch do złotej edycji, ale co ciekawe przy jego instalce wywala błąd zgodności z jednym z plików. Jak widać polak potrafi wiele, w tym zrobić patcha którego nawet nie można zainstalować. Aż się boję spróbować zainstalować na tym WoG...

PS. Przy okazji rejestrując grę dostałem maila z linkiem do dodatków odnośnie heroes - jak tapety, itd. itp., nawet wersji woga dla złotej edycji. Smutne jest to, że każdy link przenosił mnie na pustą stronę. Ciekawe jak to jest z tą wieczną gwarancją na płyty? Jest ważna dopóki ostatnia kopia danej gry nie zostanie usunięta z serwera?

Hidoi777 PW
19 kwietnia 2007, 19:50
Zgadza się że polak potrafi :(. W każdym razie jast pewien sposób. Wiem, że to nie komnata dotycząca WoGa ale to co pisze ściśle odnosi się do tematu powyżej. Też jestem w posiadaniu "cudownej" złotej edycji HoM&MIII. Chciałem zauważyć, że po zainstalowaniu WoGa problem z kosztem aniołów i resztą zmian wprowadzanych przez SoD znika. Wszystko wraca do normy. Grę możemy odpalić bez WoGa z ikonki SoD i możemy się cieszyć aniołkami za kase i klejnoty :). Trzeba tylko czcionki polskie do instalować. Zawsze to jakieś pocieszenie...

tymolord PW
25 kwietnia 2007, 13:56
Ściągnąłem sobie Heroesa II. Filmiki mi nie działają. Co należy ustawić?
Gra znajduje się w katalogu:
C:\stare\might and magic\HoMM 2

MCalebMCalebBy temu zaradzić, należy ustawić się na moście, nad rwącą rzeką, i skoczyć głową w dół.

Qui PW
25 kwietnia 2007, 14:04
Hmmm... Taaa... Wiesz, że sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie? Podpowiem: chodzi o słowo na ś :P.

Dark Dragon PW
25 kwietnia 2007, 15:34
Należy kupić pełną, oryginalną wersję gry.

Erdamon PW
19 maja 2007, 17:29
W jakim pliku zapisane są filmiki z kampanii H3 ? i jakim programem można było by je otworzyć ?

Alamar PW
19 maja 2007, 17:40
W pliku video.vid (katalog data, chociaż wydaje mi się, że podobnie jak w MM, ważniejsze filmiki są odczytywane z płytki - musiałbym to sprawdzić).
Co do programu - osobiście wypakowuję to Reseditem 2 (w Skarbcu) - do odtworzenia potrzebny jest zaś Bink (też w Skarbcu).

EDIT:
Sprawdzone - filmiki są na płytce.

Solmyr PW
9 września 2007, 11:45
Nie mogę wsadzić save'a do mojego H4. Tzn. mogę, ale jak biorę "Odczyt" to wyskakuje ten "standardowy" błąd: Wystapił problem z aplikacją H4: WoW i nastapi jego zamknięcie bla bla bla... Jeśli wywalę ten save z folderu games to mogę wczytać grę normalnie.

Kreator PW
23 września 2007, 19:49
Piszę tutaj gdyż nie chcę otwierać nowego tematu. Kto z Grotowiczów pamięta czy Yog w kampani SD, będzie używał później magi? Chodzi mi o to czy warto mu zainwestować w mądrość i żywioły, bo ja już niestety nie pamiętam ;).

Edit. Dzięki Acid.

Acid Dragon PW
23 września 2007, 20:13
Mówiąc w skrócie - podczas rozwoju na 100% możesz zapomnieć o magii. Nie pamiętam jak jest w następnej kampanii (gdzie startuje na bodajże 25 poziomie doświadczenia, ale z losowymi skillami), ale w tej, o której mówisz na pewno czaru żadnego się nie nauczy.

Field PW
1 października 2007, 15:38
Na wszelki wypadek wrzucam to tutaj, bo nie pierwszy i nie ostatni raz widzę ten błąd:
rzeczownik: WoG
odmiana:
M. WoG
D. WoGa
C. WoGowi
B. WoGa
N. WoGiem
Msc. WoGu
W. - (z przyczyn oczywistych)

BEZ apostrofów, za to z "a" w dopełniaczu.

Tak, to też problem techniczny z Herosami. ;)

Alistair PW
1 października 2007, 17:44
Generalnie zasada jest taka, ze apostrofu po spółgłoskach się nie pisze: np. Hulk - Hulka. Stawia się apostrof np. w Harry - Harry'ego (czyli po samogłosce mimo, że czyta się Harego) czy Pierre - Pierre'em. Natomiast Jean Jacques Rousseau - Jeana Jacques'a (mimo tego, że ostatnią literą jest s, to stawiamy apostrof, gdyż czytamy Żak - bez s) Rousseau (tego nie odmieniamy, czytamy Ruso - moim zdaniem dlatego nie ma apostrofu i żadnej końcówki odmiany, mimo tego, że wiele razy zetknąłem się z pisaniem Rousseau'a - tyle, że nie mówi się "nie ma Rusa").

Oczywiście są wyjątki typu właśnie Jacques - Jacques'a czy Rabelais - Rabelais'go (gdyż czytamy Rabele - Rabelego).

Język francuski jest chyba jednym, jeśli nie jedynym z najbardziej pogiętych języków ze standardowym alfabetem typu abc, gdzie używa się wielu znaków, a czyta kilka np. Rousseau (8 liter) czytamy Ruso (4 litery). Żeby była jasność to języka francuskiego nie znam.

Tyle tytułem wymądrzania się

Edit: Oczywiście, że są odgórne zasady odmiany. Sam powyższych zasad nie wymyśliłem :)

f!eldf!eldJęzyk francuski jest językiem samogłoskowym (bodaj to 15 samogłosek i 16 spółgłosek) i ma ich najwięcej na świecie. Wynika to po części z potrzeb języka i jego ewolucji - m.in. 5 rodzajów e, o ile dobrze pamiętam.
Co do Rousseau - kwestia wymowy, primo. Secundo - trudno powiedzieć, pewnie są jakieś odgórne zasady rządzące odmianą słów obcego pochodzenia.
Co za tym idzie: rzeczowniki kończące się w WYMOWIE na samogłoskę oddzielamy apostrofem, a na spółgłoskę - NIE.
Tym niemniej, dziękuję za uzupełnienie i TYM POSTEM zamykamy temat poprawności językowej. Wszelkie komentarze będą cięte.

Waspwort PW
4 października 2008, 17:02
Temat nie ruszany przez przeszło rok, jednak lepszego nie znalazłem.

Chodzi o edytor map. Nie wiem mianowicie jak skombinować norę Hexisa.
W temacie o EQ była mowa o pewnej mapce z tą budowlą, jednak nic więcej. Może ma kots jakiś dostęp do tej mapki? Albo zna jakiś inny sposób do ściągnięcia tej budowli?

Alamar PW
7 października 2008, 22:07
Jeśli dobrze pamiętam, to twierdza Hexisa jest wśród garnizonów (chyba w zakładce z GS), ale gdzie dokładniej, i jak się ewentualnie do tego dokopać, tego Ci nie powiem.

Waspwort PW
13 października 2008, 18:50
Dla pewności pewności pewności przejrzałem wszystkie zakładki jakie są w edytorze, ale garnizonu niestety nie ma :(

Goldenraz PW
6 stycznia 2009, 08:49
Mam problem z HoMM3:SoD - przy grze przez sieć często zdarza się, że HoMM ma problem z wysłaniem danych - dochodzi wysyłanie do ~97% i się zatrzymuje. Zdarzyło mi się tak kilka razy, a tylko raz udało się później grać dalej - w pozostałych przypadkach, cokolwiek nie robiłem to i tak, jak klikałem na klepdysdre i wysyłało dane był błąd. Poza tym jednym przypdakiem, w którym po wczytaniu udało się wysłać dane i grać dalej, błąd występował po drugiej turze.

Grałem zwykle 1v1, na losowych mapach przez hamachi. Problem może leżeć u mnie, gdyż gram na Ubuntu przez Wine (drugi gracz WinXP), ale wolę zapytać ;)

Tarnoob PW
7 czerwca 2009, 16:27
Kieruję się z zapytaniem: ma ktoś może The Shadow of Death w oryginale? Zależy mi na angielskich plikach tek­s­to­wych (nie, WoG-owe nie mogą być). Jeśli ktoś posiada, niechaj wrzuc je na Rapidshare (albo inny serwer) i poda linka do pobrania (mam nadzieję, że jest to prawnie dopuszczalne).

Nie_mam_nicka PW
7 czerwca 2009, 16:48
Mam Heroesa Complete (4.0) w angielskiej wersji językowej, jeśli nie robi Ci to aż tak dużej różnicy, mogę wrzucić pliki tekstowe stamtąd.

Tarnoob PW
13 czerwca 2009, 18:09
O, bardzo chętnie. Czekam na maila, adres w profilu.

Mitabrin PW
26 listopada 2009, 14:21
Obawiam się, że mam problem. Otóż od prawie tygodnia bawię się grą H4 (złota edycja) i ostatnio jestem świadkiem dość dziwnego błędu, mianowicie z nieznanych mi przyczyn każda nowo zaczęta mapa od razu ma odsłoniętą całą mapę i widzę każdy ruch przeciwnika. Dzieje się to i w scenariuszach i w kampanii. Od razu zaznaczam, że reinstalacja z kasowaniem wszystkich plików nic nie dała, czy ma ktoś jakiekolwiek pojęcie o tym co może to powodować i jak mógłbym się tego pozbyć?
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 21 - 22 - 23
temat: [przyspawany] Problemy techniczne i półtechniczne z HoMM

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel