Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Nieznane Opowieścitemat: [Archiwum] Postaci Graczy
komnata: Nieznane Opowieści

Alamar PW
22 czerwca 2005, 10:55
Zgodnie z zalecenie Rabicana, TU należy zamieścić opis swojej postaci i NIC WIĘCEJ. ŻADNYCH PYTAÑ, KOMENTARZY, od tych rzeczy jest temat "Komentarze i pytania do sesji".

Do wszystkich NOWYCH Graczy (oraz NAGASHA). Zanim przyślecie tu swoją postać, przeczytajcie UWAŻNIE przykładowe postaci w temacie "Sesje RPG - ogóły i szczegóły". Przy opisywaniu swojej postaci ZASTANÓWCIE się skąd się wzięła, czego pragnie (i nie piście wszyscy, że zemsty), i pomyślcie o jej ekwipunku (żeby nie było sytuacji gdzie dwie osoby mają np. Zbroja przeklętego) i go OPIŚCIE. Postarajcie się, bo jak nie, to Dwugłowa Łasica będzie miała co zjadać.


------------------------------------------------------------------------------


Imię i Nazwisko: Avonu de Odihs alias Furiatka
Płeć: Ona
Rasa: Elfopodobne
Rodzina: siostra
Profesja: Akrobatka
Wiek: a odważysz się ją o to zapytać?
Bóstwo: nie posiada

Wygląd:
Cóż, Avonu wygląda jak elfka, bardzo młoda elfka. Jest smukła, niska (sięga człowiekowi do wysokości szyji) i przeważnie uśmiechnięta. Jej cechą charakterystyczną są dłuuugie (aż do ziemi) RÓŻOWE włosy. Zazwyczaj chodzi w czarnym jednoczęściowym kombinezonie, okrywającym całe jej ciało. Do tego nosi białe buty (prawdopodobnie ze skóry) oraz biały metalowy napierśnik z okrągłym rubinowym klejnotem pośrodku. Podobne dwa rubinowe klejnoty umiejscowione są na rękach w kostiumie. Z tyłu głowy ma metalową klamrę, którą spina włosy.

Osobowość:
Jednym słowem WARIATKA!!! W napadzie szału może zniszczyć wszystko wokół siebie, a to za sprawą znajomości magii ognia oraz doskonałej szermierki i kociej zwinności. Zachowanie Avonu opiera sie na dwóch uczuciach - miłości i nienawiści. Gdy kogoś kocha potrafi wszystko zrobić w jego obronie, gdy zas nienawawidzi...cóż zajrzyjcie do jej historii.

Historia:
Avonu nie pochodzi z tego świata. Dostała sie tu podczas jednej ze swoich walk, na skutek zbyt dużego nagromadzenia się energii magicznej w jednym miejscu. Wraz z nią do tego świata przybyła jej przeciwniczka, a zarazem jej siostra. Po wylądowaniu w tym świecie Avonu utraciła znajomość większości swoich zaklęć (na całe szczęście dla wyspy!). Obecnie przebywa w gospodzie "Pod Palmami". Z jej pobytem wiązę się ciekawa plotka. Otóż pewnego razu grupa trzech osób chciała z nią spędzić noc. Był to ich ostatni błąd. Avonu zdemolowała gospodę, "pozamiatała" goścmi podłogę i wyrzuciła przez ściany te trzy osoby, właściciel gospody popadł w tarapaty finansowe (zamówienie nowych mebli, załatanie dziur w ścianach, darmowe posiłki dla Avonu), zaś tych trzech "szczęśliwców" podobno wolało schronić się w pobliskiej grocie, niż wracać do miasta.


Życiowy cel:
ZnaleŹć swoją siostrę

Umiejętności:
Avonu jest świetnie wyszkolonym szermierzem. Mało kto jest w stanie jej dorównać. Zna również zaklęcie ognistej strzały, którą jest w stanie podgrzać atmosferę. Resztę swoich czarów zapomniała (skutek wybuchu energii, który ją tutaj wyrzucił). Avonu nie jest zbyt silna, ale nadrabia to kocią zwinność.

Ekwipunek:
Napierśnik, który ochrania jej "wdzięki" ale już nie brzuch. Jest on dostatecznie lekki by w nim skakać.
Dwa ostrza (patrz magia)

Magia:
Avonu zna ognistą strzałę, która wystarczy by spalić całą oberżę. Drugim zaklęciem są "złote kule", które po wezwaniu zamieniają się w dwa ostrza (i nie tylko), które z łatwościa mogą przebić pancerz rycerza.
Avonu prawdopodobnie przypomi sobie resztę zaklęć, ale wtedy lepiej być jak najdalej od niej.

Ulubione zajęcie:
Dręczenie innych (zwłaszcza siostry)

Kathrin PW
22 czerwca 2005, 11:44
Imię i nazwisko: Mor Topórciwjaja (dla przyjaciół, których nie ma:) "Zaraza")
Płeć: on
Rasa: krasnolud
Rodzina: rodzice, bracia
Profesja: wojownik (płatny zabójca)
Wiek: nieokreślony
Charakter: egoista (jak wszyscy)

Wygląd: Krępa budowa ciała, umięśniony, jak na krasnoluda - wysoki,włosy rude, kręcone, ruda broda do pasa, zapleciona w warkoczyki.Spojrzenie - bez wyrazu.
Nosi skórzana zbroja, skórzane wysokie buty.

Osobowość: Od momentu kiedy nauczył sie znakomicie walczyć (walka wręcz, topór, strzelanie z kuszy) stwierdził, że może uczynić z tej umiejętnosci swój zawód.
Zabijanie traktuje jak kazdą inna profesję, bez emocji. Kocha złoto, nigdy nie ma go dość dużo. Wygodny. Moralnych niepokojów brak. Zapytany kiedyś przez kompana z tawerny "Dlaczego zabija?" odparł: "Bo m o g ę".

Magia : brak, ale też odporność na magię całkowita.

Historia: Pochodzi z przyzwoitej, krasnoludzkiej, górniczej rodziny. Jego rodzice przykładali sie do właściwego wychowania potomstwa. Bracia pracują w kopalni. Mor już od dziecka miał talent do walki i talent ten doskonalił. Nie chciał powielić losu swego rodzeństwa. W wieku 17 dostał swe pierwsze zlecenie i po nim opuścił rodzinny dom. Odtąd przez wiele lat włóczy się po świecie. Miejsce pobytu zależy od zleceń lub smaku piwa w tawernie. Tak dostał się na wyspę, a że piwo tu przednie, więc postanowił zabawić dłużej. A może jakaś robota się znajdzie?

Życiowy cel: przeżyć kolejny dzień i napełnić kolejną sakiewkę.
Umiejętności:
Walka wręcz, walka toporem, strzelanie z kuszy.
Dyplomacja. Znajomość wielu języków. Wytrzymałość na ból.

Ekwipunek:
topór
kusza
lina
krzesiwo
sakwa ze złotem
flaszka z tajemnym napojem:) (100%)

Nagash PW
22 czerwca 2005, 12:22

Imię: Nagash
Rasa: Półmartwy rycerz
Klasa: Rycerz Smierci
Wiek: Nieznany
Historia:W niepamiętnych czasach byłem człowiekiem. To wszystko :)
Charakter: Jako półmartwy rycerz myśle tylko o zemscie
Czary: Kradne dusze, przywoluje nieumarłych wojowników
Broń: Miecz Rycerza Śmierci, czaszkowy hełm i zbroja przeklętego

Trang Oul PW
22 czerwca 2005, 12:59
Imię: Trang Oul
Rasa: Nieumarły, Lisz
Klasa: Rycerz Śmierci
Wiek: nieznany
Historia: Jeszcze za życia byłem zwykłym rycerzem ze Steadwick. Miałem jednak skłonności do czynienia zła. Kiedy wyszło na jaw, że uprawiam magię śmierci, zostałem skazany przez inkwizytorów. Pochowano mnie na przeklętej ziemi. Ożywił mnie nekromanta Nagash i wcielił do swojej armii jako dowódcę. Z całą armią zaatakowałem Steadwick, ale nie dopadłem inkwizytorów. Przestałem służyć Nagashowi i szukałem inkwizytorów w całej Erathii. Nie spocznę, póki ich nie dorwę. Jeżeli ich nie znajdę, spotkamy się w piekle!
Charakter: Chaotyczny zły
Broń: Pożeracz Dusz - miecz, który odbiera życie wrogowi i przekazuje je atakującemu, Zbroja przeklętego - rzuca losowy czar o negatywnym działaniu na wroga, Tarcza przeklętego - chroni przed magią życia, Płaszcz nieumarłego króla - pozwala ożywiać wszystkie rodzaje nieumarłych, filakterium
Umiejętności: Dotyk mistrza nieumarłych (zabija), Stworzenie nieumarłego (szkielet, zombie, ghul), Stworzenie potężnego nieumarłego (mumia, duch, wampir, lisz, czarny rycerz)
Czary: Klątwy, zaklęcia związane z energią negatywną, przywołania nieumarłych, czary uśmierające
Nie-życiowy cel: Zemsta na inkwizytorach

Boryna PW
22 czerwca 2005, 13:31
Imię:Altaxus Thus
Charakter:Praworządny dobry
Wiek:10 lat
Zainteresowania:alchemia,magia
Specjalność:Alchemia:Warzenie trucizn.ogólna wiedza o magii.
Umiejętności:warzenie trucizn,ogólna wiedza o magii
Cel życiowy:Ratować życie ludzi.
Ekwipunek:3 złote monety,sztylet,eliksir częściowej regenaracji ran. Zwój z czarem strach.
Rasa:człowiek
Bóstwo:brak
Nielubi widoku krwi ani przemocy.Uważa że magia lepsza jest niż miecz.Jego matka i ojciec nieżyją.Gdy miał pieć lat zmarli na nierpoznaną chorobę.Od tego czasu interesuje go alchemia i magia gdyż sądzi że dzięki nim uratuje życie wielu ludzi.
Chciał wstąpić do gildi magów.Lecz został odrzucony i wyśmiany gdyż zdaniem magów był zbyt młody.To samo w zakonie Paladynów.Chce pokazać całemu światu że młody nie znaczy głupi.Na wyspę przybył pomóc ludziom.Sam bez broni nie da rady więc ma nadzieje że spotka tam awanturników którzy nie odrzucą go jak magowie i paladyni.

Wygląd:Młodzieniec ubrany najczęściej w czrwoną szatę maga.Ma krótkie czarne włosy.

Dru PW
22 czerwca 2005, 16:43
Poniżej dodaję moją poprawioną kartę postaci

Opis postaci:

Imię: Dru
Rasa: Mroczny Elf
Profesja: Czarny Druid
Płeć: On
Charakter: Neutralny
Rodzina: nie wiadomo
Wiek: Bardzo stary, można to określić po siwiŹnie włosów:P
Bóstwo: nie jest, kieruje się swymi poglądami

Specjalizacje:

Broń Dystansowa
Widzenie w ciemności
aktorstwo,mimika twarzy, blef

Magia:

Dru nie jest wyspecjalizowany w tej dziedzinie, Jedynie co potrafi to Zamieniać się w Czarną panterę przez co nie odróżnia się od innych zwierząt i kontrola plugawej Roślinności

Wyposażenie:

Czakram - Pierścień do rzucania który zadaje obrażenia cięciem w mgnieniu oka i odbijając się o ściany wraca do właściciela
Naszyjnik - Złoty naszyjnik z fioletowym pulsującym środkiem i jakimiś hieroglifami wokół niego mogący wkraść się do umysłu potencjalnego agresora i go zawładnąć.
Peleryna - Purpurowa Peleryna Która może zmienić się w ciecz i unieruchomić wroga i go udusić ale i ochronić samego jego pana.

Wygląd:

Dru jak to elf ma długie uszy, długie siwe włosy oraz brązową skórę Lubuje się w kolorze purpurowym z dodatkiem białego i w takie barwy jest ubrany.

Osobowość:

Dru traktuje siebie za część natury przez co jest pewien swych czynów jak i aluzji. Jest on również myślicielem, co nie zawsze wychodzi mu to na dobrze. Patrzy na wszystko z obiektywizmem, powoli i starannie. Mało mówi, jest tajemniczy. NIE Lubi bałaganu i braku równowagi jak i osób co bezpodstawnie go osądzają lub obrażają

Ulubione Zajęcie:

Budzenie postrachu i niepewności w świadomości danej osoby

Życiowy Cel:

No cóż...... ma ich kilka ale to już przemilczmy.... ;)

Rabican PW
22 czerwca 2005, 18:17
Imię i nazwisko: Anthony Barkskin
Przydomek i przezwisko: Zielony
Rasa: człowiek
Profesja: druid
Wiek: 17 lat
Poziom: 1
Charakter: neutralny dobry
Wyznanie: druid to druid - Anthony wierzy w siły natury, odwieczną równowagę, nieskończony cykl życia i śmierci etc.

Historia:
Anthony urodził się, mieszkał i wciąż mieszka na Szmaragdowej Wyspie. Jego rodzice zawsze ciężko pracowali na utrzymanie rodziny, dlatego nigdy nie mogli poświęcać mu zbyt wiele czasu. Zostawiali go zazwyczaj pod opieką swego przyjaciela, elfa Salgeriasa. Pod wpływem jego towarzystwa i elfich nauk o przyrodzie, młody Barkskin porzucił wiarę wyznawaną przez większość mieszkańców wyspy i został druidem. Wyśmiewany przez rówieśników i odrzucany przez dorosłych jako odmieniec, opuścił wioskę i zamieszkał w lesie. Jego rodzice zbytnio się tym nie przejęli (jedno dziecko mniej czy więcej - co za różnica?), on zaś czuł się dobrze, razem ze swym mentorem broniąc przed wycięciem jedynej większej ostoi drzew na wyspie. Niestety, gdy Salgerias został zabity przez smocze ważki, Anthony nie był w stanie samemu obronić lasku. Od miesiąca nie ma dachu nad głową (wściekli drwale zburzyli jego chatkę), lecz natura zawsze zapewnia mu jakieś schronienie przed deszczem i chłodem oraz trochę pożywienia. Obecnie młody Barkskin, a właściwie Zielony, jak nazwali go jego prześmiewcy, usiłuje znaleŹć sposób na wyrwanie się z tej przeklętej wyspy i zamieszkanie w ojczyŹnie elfów - Avlee. Wolny czas poświęca na głoszenie swych druidycznych idei, nie zrażając się brakiem jakichkolwiek tego efektów.

Wygląd:
Anthony to czarnoskóry młodzieniec średniego wzrostu. Przystępując do służby naturze ogolił głowę, zaś ostatnio poważnie wychudł, jednak specjalnie go to nie martwi. Przenikliwe spojrzenie jego brązowych oczu często wprawia w zakłopotanie rozmówców, dlatego ludzie zwykli od niego stronić. Nosi się skromnie, ubierając zazwyczaj tylko zieloną druidzką szatę wykonaną elfim sposobem, przepasaną zwykłym, konopnym sznurem, za który zatknięty jest ceremonialny sztylet. Jako broni i podparcia używa drewnianej laski, która jednak nie jest martwa, lecz rośnie, dopasowując się do dłoni dorastającego Anthony'ego, i kwitnie wiosną, co zazwyczaj bardzo podoba się dzieciom.

Osobowość:
Zielony jest fanatycznie oddany naturze - jej obrona jest dla niego wartością nadrzędną. Mimo tego nie czuje niechęci do ludzi, z wyjątkiem tych, którzy bezmyślnie niszczą przyrodę. Jest pogodnym młodzieńcem o miłym usposobieniu, zaś jego głęboki, niski głos nie jest wcale władczy. Wie, że wobec potęgi natury jest niczym, dlatego stara się zachować jak najwięcej pokory.

Umiejętności:
Anthony potrafi nieŹle władać swym kosturkiem, lecz woli polegać na znanych mu zaklęciach. Posiadł umiejętność leczenia ran oraz ich zadawania, w razie potrzeby może wezwać okoliczne owady do zaatakowania przeciwnika lub rośliny do jego oplątania. Umie użyć swej mocy do spowolnienia ruchów wroga, jak również przemienić ją w chmurę trucizny czy ognisty pocisk. Z mniej bojowych czarów warto wymienić umiejętność przywoływania kuli magicznego światła, zdolność tworzenia wody z niczego czy bezpiecznego opadania z dużej wysokości.

Wyposażenie:
- zielona druidzka szata
- konopny sznur służący za pas
- ceremonialny żelazny sztylet
- żyjący kostur
- woreczek z kilkoma zasuszonymi jagodami
- dobre chęci i życzliwość

Ulubione zajęcie:
Leżenie na trawie i obserwowanie życia przyrody.

Życiowy cel:
Odnowienie lasu rosnącego niegdyś na Szmaragdowej Wyspie.

Kaazam PW
23 czerwca 2005, 07:02
Imię i Nazwisko: Craig Isaaks
Pseudonim: Sokół
Ulubione zajęcie: Patrzenie w gwiazdy
Rasa: Człowiek
Specjalność: Łowca
Charakter: Neutralny
Umiejętności: Tropienie, rozbrajanie pułapek
Wyposażenie: Łuk, torba, nóż, 2 złote monety, jabłko, skibka chleba.
Wiek: 16 lat

Wygląd: Wysoki chudy mężczyzna o oczach czarnych jak noc. Długie czarne włosy sięgające do pasa idealnie kryją w nocy jego bladą twarz. Posiada długie ręce i nogi oraz krótki tułów. W lewym uchu błyszczy kolczyk podarowany od jej ukochanej. Na sobie nosi
Czarny strój oznaczający żałobę po śmierci ukochanej, oraz czerwony pas oznaczający ranę w jego sercu.

Historia: Criag należy do biednej rodziny. Urodził się 2 lata po śmierci swego brata Romualda. Mając 7 lat wystąpił w konkursie łuczniczym. Konkurs zakończył na ostatnim bez żadnego trafienia w tarcze oraz zyskał przydomek Sokół. Kiedy miał 14 lat zmarła jego ukochana Anna. Od pory nosi żałobę.

Cel życiowy: Umrzeć w walce i dołączyć do Anny.

Haregar PW
23 czerwca 2005, 22:02
Imię: Dokorobei
Rasa: Wal-nięci Fryz-je-rzy
Klasa: Magiczny Doktor
Płeć: On................
Historia: Dokorobei przybył z innego świata, aby bananowymi kopami zawładnąć islamem i pognać w stronę okna.
Wygląd: Nieco chudszy niż zawodnik sumo.
Stuff: Pistolety bananowe kaliber-666, granat ogórkowy, shuriken zrobione z metalu "Pegaza" teknomena Blade'a, opaska z napisem "I'm lovin' it!" , kurtka grejfrutowo odporna "shin'a" , miecz Trunksa.
Ataki: Bananowy kop, ściana rzodkiewek, rzut shurikenem za pomocą inkantacji: "Pegaz! Zasilanie!" , fala ciastek za pomocą miecza, ogórkowy granat, który wybucha, ale przedtem staje się wielki na pare metrów, soczek armageddonu, zjedzenie boiska, trenera, samego siebie, ale big-macka już nie.
----
Co o tym sądzicie? Dokorobei wchodzi?

Dru PW
23 czerwca 2005, 22:05
Alez masz poczucie humoru Haregar jeśli chcesz wiedzieć nie jest to śmieszne tylko żenujecie i swiadczącie o twej inteligencji.......

Niech ktos usunie wcześniejszy post i ten...

Kathrin PW
24 czerwca 2005, 06:58
Ja mam poczucie humoru:) Jak dla mnie nie jest to wcale żenujące, ot taki żarcik Haregara, który jak na swój wiek (sorry, że to piszę, ale ma to być komplement jakby co:) jest wcale udanym chłopcem:))))

Kaazam PW
24 czerwca 2005, 07:22
Zgadzam się z Kathrin. Buhahaha. Haregar to genialne. Wiesz ty powinieneś pisać kawała albo występować w kabarecie. A do reszty to nie obrażajcie sie poczucie chumoru musi być. Buhahaha bananowy kop...

Dru PW
24 czerwca 2005, 08:36
No sorry ale to ma być porządna sesja RPG a nie jakiś kabaret, tak samo dobrze można stworzyć śmieszną postać ALE która nawiązuje do świata MM. np. Jakis akrobata,błazen, czy choćby normalna postać która ma poczucie humoru, a tu widzie ze Haregar poszedł na łatwiznę tylko stworzył jakąś nieistniejącą postać któa w zadne sposób nie nawiązuje do fantasy. Jeśli chcecie możecie tak grać ale ja sie na to nie pisze.....

Nevendar PW
24 czerwca 2005, 18:45
Imię: Nevendar

Rasa: Mroczny elf

Klasa: Mag burzy

Charakter: Praworządny, neutralny.

Wiek: 145 lat

Historia: Pewnego dnia, będąc małym elfem bawiłem się latawcem, nagle zerwał się straszny huragan i porwał mój latawiec razem zemną, lecąc tak zacząłem powoli opadać. Gdy dotknąłem ziemi uderzył we mnie wielki i potężny piorun... O dziwo nic mi się nie stało tylko pozostawił mi na plecach znak pioruna.. Wróciłem do domu i pokazałem to mamie. Od razu wiedziała, że to jest jakiś znak... Od tej pory aż do dzisiaj studiuje magie piorunów.

Historia znalezienia się na wyspie: Pewnego dnia studiowałem teleportacje aż tu nagle... ZOSTAŁEM przeteleportowany właśnie na tą wyspę.. I tak się tam znalazłem.

Broń: Pierścień z gniazdem i w środku KLEJNOT BURZY - Pozwala mi na władanie zaklęciami burzy i zaklinanie miecza, pozwala również na przyzwanie mojej broni , zaklęta zbroja burzy - chroni mnie przed zaklęciami burzy i uderzeniami, hełm grzmotu - chroni przed uderzeniami i dodaje mi odporność na pioruny, miecz gromu - służy jako normalny miecz tylko jest ostrzejszy i zadaje obrażenia od piorunów, pozwala mi rzucić zaklęcie "Piorun kulisty" na dowolnego wroga lub rzecz.

Czary: Zaklęcia burzy

Umiejętności: Telekineza, teleportacja, władanie piorunami.

Życiowy cel: Zyskać władze absolutną nad piorunami.

Kaazam PW
2 lipca 2005, 10:19
No wiesz ... a może i nie. Morze nanieść jakieś poprawki i zrobić z niego jakiegoś komika. I by było ok.

Alamar PW
26 lipca 2005, 10:40
Kathrin, skoro zarządzasz karczmą, może byś porobiła tu "letnie" porządki? W tym temacie miały być tylko opisy postaci (nawet takich jak Haregara), żadnych komentarzy.

I chyba temat Lista obecności mozna już usunąć. Był potrzebny podczas sesji, teraz zaś już nie. A nie ma tam nic ciekawego, aby warte było zachowania (to moje odczucie).

Kathrin PW
26 lipca 2005, 12:22
Alamarze, być może masz rację, ale ja kocham historię i gromadzenie różnych, może i zbędnych bibelotów:) Czy uwierzysz, że mam swoje dzienniki sprzed trzydziestu lat i za nic nie chcę się ich pozbywać? A zresztą byłoby mi smutno, gdyby obecny Strażnik wyrzucił mój pierwszy post z tej strony, a przecież w chwili obecnej nie ma on już żadnego znaczenia (poza sentymentalnym:) i to wyłącznie dla mnie).

Od momentu sprawowania funkcji, postaram się pilnować porządku, ale to co dawne, niech zostanie:)) Mam nadzieję, że przynajmniej postarasz się mnie zrozumieć.


Ustąpiłam jeśli chodzi o "Listę obecności" - przejrzałam wnikliwie i... faktycznie można ją sobie darować, wszak niedługo pojawi się nowa:)
temat: [Archiwum] Postaci Graczy

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel