Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16

Zachari PW
8 sierpnia 2018, 18:22


avatar PW
8 sierpnia 2018, 19:30
Super!

Kastore PW
8 sierpnia 2018, 21:41
O wow

avatar PW
8 sierpnia 2018, 22:19
Akurat podkład Highlandsów mnie tu nie przekonuje - szczególnie ta "wyrwa" ziemii. Bardziej coś pagórkowatego bym widział. A sama Twierdza na bagnach - nie mam uwag!

AmiDaDeer PW
8 sierpnia 2018, 23:12
Przede wszystkim podkład Highlandsów nie będzie pasował do samych Highlandsów. :P Powinien wyglądać raczej tak:


Zachari PW
1 października 2018, 23:17
Comeback... przekroczyłem limit na Imageschacku

Fort
Cytadela
Zamek
Takie coś z flagą

Hayven PW
1 października 2018, 23:41
To ktoś jeszcze korzysta z Imageshacka? XD

A bardziej w temacie - bardzo podobają mi się Twoje prace! :)

avatar PW
4 października 2018, 09:32
Chyba najwyższy czas przygotować nową wersję moda uzupełnioną o Twoje najnowsze dokonania! Są super!
(poproszę jeszcze o necrowioskę na bagnach:))

P.S. Akurat w przypadku Necro może te bagienne roślinności powinny trochę mocniej na mury wychodzić?

avatar PW
6 października 2018, 21:21

Oto nowa wersja moda zaktualizowana o ostatnie prace Toffiego (nie użyłem klatek Bastionu ze względu na brak osmalenia murów na lawie:D)

Andruids PW
7 października 2018, 03:45
Wpadło mi do głowy, że miasta w podziemnym szablonie mogłyby mieć nieco ciemniejszy, brązowy odcień (podobny do Rady/Fortu Lochu). Dlaczego? Skoro są umieszczone pod ziemią, to ciągle sypie się na nie kurz i grunt. Z kolei miasta Lochu na powierzchni mogłyby mieć nieco mniej brązowy odcień.

Co o tym sądzicie?

PS. Uwielbiam warianty wszystkich miast na terenie wulkanicznym i wariant Rady Twierdzy na śniegu. Odradzałbym jednak jeziorka lawy w wulkanicznej Radzie Twierdzy. Sugeruję coś w stylu bulgoczących, gorących źródeł, jeśli ktokolwiek w przyszłości chciałby się tego podjąć.

Warmonger PW
7 października 2018, 07:54
Ta środkowa twierdza nie wygląda wcale, jakby była na nowym podłożu?

Tak czy inaczej, dobra robota.

Zachari PW
7 października 2018, 15:45
Hayven:
To ktoś jeszcze korzysta z Imageshacka? XD

No... teraz jak ja przestałem to już chyba nikt xD

Avatar:
(poproszę jeszcze o necrowioskę na bagnach:))

Jest i ona cała na biało



Warmonger:
Ta środkowa twierdza nie wygląda wcale, jakby była na nowym podłożu?

Bo nie jest... i w sumie nie wiem co tam robi...

Troche boli mnie, że jak teraz patrze na zestawienie grafik moich i Sowera to wszystko co zrobiłem niestety wymaga większej lub mniejszej poprawy...


Kuririn PW
7 października 2018, 15:57
Toffi:
Troche boli mnie, że jak teraz patrze na zestawienie grafik moich i Sowera to wszystko co zrobiłem niestety wymaga większej lub mniejszej poprawy...
Taki właśnie jest Sower, jak się bierze, to na poważnie i niepodważalne ;-)

Andruids PW
7 października 2018, 16:37
Patrząc na jsony, to brakuje kodu odpowiedzialnego za nowe grafiki Twierdzy na lawie - to domyślna Twierdza.

avatar PW
7 października 2018, 16:59
Po wrzuceniu grafiki zauważyłem buga ale w paczce Kapitol Stronghold na lawie powinien być już w porządku.

Toffi:
Troche boli mnie, że jak teraz patrze na zestawienie grafik moich i Sowera to wszystko co zrobiłem niestety wymaga większej lub mniejszej poprawy...
To normalne, że z każdym miesiącem, rokiem zdobywa się więcej doświadczenia i umiejętności i - patrząc wstecz na swoje prace - widzi się same rzeczy do poprawy:) Ale niech to będzie dla ciebie motorem do dalszych prac, nie ma co się załamywać!

J. M. Sower PW
8 października 2018, 12:10
Według mnie twoje prace nie są jakoś specjalnie gorsze. A co do krytycznego spojrzenia na własną pracę, to sam tak nieraz mam i martwiłbym się, gdyby tak nie było, bo jest to automotywacja do doskonalenia własnych "wyrobów". No i podpisuję się pod słowami Awatara.

Ps. I wciąż kibicuję dalszej pracy, bo miło będzie zobaczyć tego minimoda w pełnej funkcjonalności. Ja niestety teraz na ten projekt czasu nie znajdę...

Mistrz PW
9 października 2018, 09:51
Super sprawa Panowie. Myślę, że ten mod powinien znaleźć się w kolejnych podstawowych odsłonach VCMI.

Zachari PW
10 marca 2020, 00:09
No witam, chwile mnie nie było, bo szczerze zapomniałem, że kiedykolwiek grzebałem coś przy tym...

Ale ostatnio mi się nudzi i zrodziło się z tego takie coś:



Jakieś sugestie może?

A i tak btw poleci ktoś jakiś hosting zdjęć darmowy acz stabilny bo tinypic sobie umarł :(

avatar PW
10 marca 2020, 00:11
Ooooo! Fajnie, że wróciłeś! O tej porze już powieki mi się kleją, więc o nekro się nie wypowiem na razie, ale dla mnie teraz najlepszy hosting to imgur.com

A śnieżne Nekro jest w porządku. Zalegający na płaskich powierzchniach śnieg jest logiczny.

...choć mogłyby jakieś szkieleciki albo trupki paru pikselowe spod tego śniegu wystawać :P

Warmonger PW
10 marca 2020, 15:44
Oho, projekt żyje! Parę lat minęło :)

Trzymam kciuki.
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel