Witaj Nieznajomy!
|
temat: Jak podienić jednostki z miasta do miasta do heroesa 3 komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
KamilCygan |
Witam. Ja mam taką prośbę czy ktoś podał by mi program do zamiany jednostek (i może też do późniejszej pubikacji), a jeżeli niema takiego programu to jak ręcznie zamienić jednostki. Tak wygląda spis tych jednostek które bym zamienił: Zamek: pikinier na chłopa, halabardnik na rozbójnika, Bastion: wysokiego elfa na strzelca, złotego smoka na czarodziejskiego smoka, Forteca: gigantów na diamentowe golemy, tytanów na kryształowe smoki, Nekropolis: zombie na mumie, Twierdza: hobgobliny na dziki, ogra na trolla, Cytadela: hydry chaosu na rdzawe smoki. PS nie chodzi o dodatkowe ulepszenie, a o jak napisałem podmianę PS2 wiem że gigant na golema to idiotyzm, ale po ulepszeniu jest jakby smoczym golemem więc nawiązanie samo mi przyszło do głowy PS3 to mój pierwszy post w kwasowej grocie jeej :) |
Kastore |
Ale do jakiej wersji H3? |
KamilCygan |
Do WoGa |
Kastore |
Na jednej mapie czy na stałe? |
Andruids |
Kamil: Niestety nie mam żadnych doświadczeń z wogiem, ale może znajdziesz interesujące Cię informacje w tym temacie:Do WoGa http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=6466 Jeśli nie, rozejrzyj się na HC: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=32519 Kamil: Hmmm, na pewno? ;)
PS3 to mój pierwszy post w kwasowej grocie jeej :) |
KamilCygan |
Dzięki wielkie |
Ankouter |
w zwykłej Heroes 3 wystarczy podmiana Defów (animacji) jednostek i nazw w pliku CRTRAITS.TXT ale nie na każdą podejdzie, a z Wogiem to dużo zabawy będziesz miał :P i sie nie znam na tym. |
Kastore |
Ale wtedy zmieniasz tylko animację. I to może się glitchować. |
Pointer |
Do WoGa jest to znacznie prostsze niż w zwykłym H3, tym bardziej, że faktycznie podmienisz jednostki, a nie tylko grafiki i nazwy. Najłatwiej to zrobić w już istniejącym skrypcie, polecam skrypt 50, czyli Enhanced Monsters, bo on odnosi się właśnie do potworów. Oczywiście musisz mieć wtedy ten skrypt włączony podczas WoGifikacji gry w opcjach w WoGa. Komenda nadająca jednostce przynależność do frakcji/miasta w tym skrypcie to: !#MA&v7183=1:Oxxx/y; gdzie xxx to numer jednostki wg ID Heroesa, a y numer frakcji wg tegoż ID. To jednak nie wszystko. Aby umożliwić rekrutację danej jednostki w danym mieście, musisz jej nadać odpowiedni poziom i ulepszenia. Wers nadający jednostce poziom: !#MA&v7183=1:Lxxx/y; gdzie xxx to numer jednostki wg ID Heroesa, a y numer poziomu wg tegoż ID (odpowiada nadawanemu poziomowi -1, czyli np. y=2, to poziom 3). Ulepszenie to: !#MA&v7183=1:Lxxx/yyy; gdzie xxx to numer jednostki nieulepszonej wg ID Heroesa, a yyy numer jednostki ulepszonej wg tegoż ID. Nie musisz używać tego wersu, jeśli przenosisz wersje ulepszone i nieulepszone razem do innej frakcji. I wreszcie możliwość rekrutacji w danym mieście na danym poziomie: !#UN&v7183=1:Ty/z/u/xxx; gdzie xxx to numer jednostki, y numer frakcji, z poziom, a u ulepszenie bądź podstawowa wersja (przyjmuje wartość 0 lub 1). Trochę tego jest, więc mały przykład - fragment skryptu przenoszący rusałki i driady do Rampartu: !#MA&v7183=1:O118/1; [Pixie > Rampart] !#MA&v7183=1:O119/1; [Sprite > Rampart] !#MA&v7183=1:L118/0; [Pixie is level 1] (tu można pominąć, bo poziom bez zmian) !#MA&v7183=1:L119/0; [Sprite is level 1] (jak wyżej) !#UN&v7183=1:T1/0/0/118; [Rampart Level 1 no upg is Pixie] !#UN&v7183=1:T1/0/1/119; [Rampart Level 1 upg is Sprite] !#MA&v7183=1:U118/119; [Pixie upg to Sprite] (ponownie można pominąć) Oczywiście można przenosić dowolne jednostki na dowolne poziomy przeniosłem sobie kiedyś enta na 7. poziom w Fortress, ale wtedy warto pogrzebać też w statystykach, a do tego są oddzielne komendy, choć o podobnej budowie. No i pamiętaj, że jak przeniesiesz te "ruchałki" przykładowe do Rampartu, to w Confluxie warto coś wrzucić w zamian. :P |
Andruids |
Rozumiem, że w ERZE działa to na podobnej/takiej samej zasadzie? |
Pointer |
Tak, budowa skryptów w ERA jest praktycznie identyczna. Dodana została jedynie obsługa skryptów takich jak paczka Sagamosa (Advanced Levels), której WoG 3.58f nie obsługiwał. |
temat: Jak podienić jednostki z miasta do miasta do heroesa 3 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel