Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 24 - 25 - 26 | |
avatar |
Wygląda przyzwoicie, aczkolwiek widziałbym w tym odmianach Graala coś co świadczyłoby, że są "częścią składową", coś w stylu Głowy/Rąk/Lędźwi Legionisty. Co do własności, pewne pomysły świtają mi w głowie, ale musi się to urodzić... |
avatar |
Wymyśliłem sobie, że np częściami składowymi Grala byłyby np. tak wyglądające amulety. Ale - niestety nie umiem modelować i nie umiem takich grafik przekonwertować, by dobrze wyglądały w rozdzielczości H3 :( |
Kertra |
Nieee... Może być jeden amulet jako jeden z elementów, ale nie kilka... Jeżeli już, to może być jeden amulet, ale podzielony na kilka elementów, które trzeba odnaleźć, żeby go stworzyć |
avatar |
A bo... bo...pomyślałem sobie, że części składowe Graala powinny w jakiś sposób być związane z Kabałą. I stąd mi wyszły amulety/runy/znaki mistyczne... :) |
Trith |
Ja natomiast myślałem o "enigmatycznych artefaktach nieznanego pochodzenia i zastosowania": Zauważmy że artefakty złożone nie muszą sugerować dokładnego wyglądu złożonego przedmiotu jako jego kawałki (np. smocze artefakty są głównie zielone a złożony z nich napierśnik jest czerwony). |
Andruids |
Wyglądają cudownie i enigmatycznie o_o |
Fandor |
Medaliony które wrzucił avatar w ogóle mi się nie podobają, no moze ostatni bym wrzucił do gry jako jakiś przeciętny artefakt. Natomiast Trith wybrał randomowe artefakty i trafił w sedno, serio pasują żeby być po złożeniu Graalem. |
Warmonger |
Talizmany fajne, ale zgadzam się, że z Graalem się nie kojarzą. A wręcz przeciwnie, z pentagramem. Avatarze, skontaktuj się z najbliższym egzorcystą :P Idea Graala składanego z artefaktów... niewiele w sumie różni się od obelisków, bo i tak trzeba będzie odkryć całą mapę, by go złożyć. Jest jednak szansa, że artefakty w przeciwieństwie do obelisków będą miały ciekawe właściwości same w sobie. |
Kertra |
Trith!!! Idealne! ^^ Jak dla mnie mogą być i nie trzeba nic zmieniać! Idealna koncepcja! :D |
avatar |
Heh, Trith pokazał takie projekty, że chyba nikt nie zgłosi zastrzeżeń. Pozwoliłem sobie więc im nadać tymczasowe nazwy i propozycję bonusu! Chronometr Podczas wrogiego oblężenia, wieżyczki strzelają dwa razy na turę. Patron Jadowitego Ognia. Obniża o 10% zdrowie wrogiej armii. Szkatuła Magnusa Machiny oblężnicze mają +50% zdrowia. Sutra Wysyczacza Magii Podczas bitwy wrogi pobater nie może rzucić zaklęć I-ego poziomu Woliera Żywiołu Eteru Jednostki strzelające w armii mają stałą Tarczę Powietrza. I pamiętajcie, że po złożeniu Graala owe artefakty znikną:) |
Trith |
Ciekawe pomysły na właściwości. Myślałem jednak by między tymi przedmiotami była jakaś dodatkowa synergia, szczególnie jeżeli złożony Graal w ekwipunku miałby zachowywać właściwości artefaktów składowych, ale to do dyskusji. Wtedy na przykład gracz miałby wo wyboru czy zbudować Graala wymieniając te bonusy na budynek, czy trzymać złożonego Graala u głównego bohatera (w zamierzeniu myślałem, by artefakty te zajmowały wszystkie sloty różności), czy trzymać Graala w częściach u kilku bohaterów, redukując ryzyko że przeciwnik przejmie wszystkie relikty i wybuduje strukturę Graala. Te efekty podobają mi się, chociaż nie wiem czy premie do wieżyczek, machin oblężniczych oraz tarcza powietrza pasuje do fragmentów Graala. Z premii z artefaktów myślałem o: - WoGowym RECEPTIVE - Automatycznie rzucanym co kilka tur zaklęciu z kumulującym efektem (procentowa odporność na magię może?), może dla balansu trwającym krócej niż odstęp między auto-rzuceniami ale dodającym również to zaklęcie do księgi czarów, więc bohater musiałby rzucać ten czar co kilka tur żeby podtrzymywać kumulowanie - jakieś unikatowe zaklęcia - mnożnik zdobywanego doświadczenia dla bohatera/jednostek (stack experience) - całun ciemności może Są to luźne propozycje, sam nie wiem czy by się nadawały. |
Hayven |
Zwiększenie zdobywanego doświadczenia to ciekawy bonus. Reszta jest zbyt WoG-owa. |
Trith |
Receptive akurat to moim zdaniem miła wariacja na temat kuli osłabienia. |
Warmonger |
W artefaktach H4 są już dwa, które dają Receptive: Ring of Negation w wersji globalnej i dla dowódcy. |
Pointer |
Hayven: Zwiększenie zdobywanego doświadczenia to ciekawy bonus. Reszta jest zbyt WoG-owa. To podejście zaczyna być irytujące... Czyż VCMI w założeniu nie miał sformułowania "WoG Recreated"??? Więc jak coś jest WoGowe, to znaczy, że idealnie pasuje do pierwotnych założeń projektu... |
AmiDaDeer |
No i co z tego w sumie, skoro dzisiejszym standardem jakości nie jest WoG? |
Hayven |
Otóż to. Wydaje mi się, że twórcy modyfikacji aspirują raczej do jakości i spójności HotA niż WoG-a. |
Pointer |
Standardem jakości? A co jest? Bo chyba nie nazwiesz tak HotA, która ostatnio jedyne co robi to "poprawia" tryb multiplayer usuwając kolejne elementy losowości... Można przyjąć, że w tej sytuacji standardem jakości dla VCMI powinna być ERA z modem WoG, czyli właściwie dalej elementy wogowskie powinny być na porządku dziennym... Bo jeśli VCMI ma się stać kolejną, tyle że bardziej modyfikowalną HotA, to ja podziękuję. Wracam do starego dobrego WoGa lub ERA, albo do H7. |
AmiDaDeer |
Okej, to Twój wybór, ale mam wrażenie, że jesteś jednak w mniejszości, jeśli chodzi o oczekiwania dotyczące dobrze wykonanych modów. :P |
Andruids |
Z pracy mojej i Tritha, zrodził się mod dodający Namiot Plagi, pomysł zaczerpnięty z Heroes 5. Można kupić go w Nekropolii, znaleźć na mapie, a także zacząć z nim grę nowym bohaterem. Podczas walki, będzie zarażał przeciwników chorobą albo trucizną. Zachęcam do testowania i komentowania. UWAGA: Działa tylko z najnowszą wersją dziennego builda VCMI. Bez niego, gra będzie crashować podczas próby odwiedzenia Kuźni w Nekropolii. LINK: Plaguetent.zip |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel