Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 24 - 25 - 26

avatar PW
12 lipca 2018, 22:04
Wygląda przyzwoicie, aczkolwiek widziałbym w tym odmianach Graala coś co świadczyłoby, że są "częścią składową", coś w stylu Głowy/Rąk/Lędźwi Legionisty.

Co do własności, pewne pomysły świtają mi w głowie, ale musi się to urodzić...

avatar PW
16 lipca 2018, 21:52
Wymyśliłem sobie, że np częściami składowymi Grala byłyby np. tak wyglądające amulety. Ale - niestety nie umiem modelować i nie umiem takich grafik przekonwertować, by dobrze wyglądały w rozdzielczości H3 :(















Kertra PW
16 lipca 2018, 23:23
Nieee... Może być jeden amulet jako jeden z elementów, ale nie kilka... Jeżeli już, to może być jeden amulet, ale podzielony na kilka elementów, które trzeba odnaleźć, żeby go stworzyć

avatar PW
17 lipca 2018, 00:10
A bo... bo...pomyślałem sobie, że części składowe Graala powinny w jakiś sposób być związane z Kabałą. I stąd mi wyszły amulety/runy/znaki mistyczne... :)

Trith PW
17 lipca 2018, 00:15
Ja natomiast myślałem o "enigmatycznych artefaktach nieznanego pochodzenia i zastosowania":


Zauważmy że artefakty złożone nie muszą sugerować dokładnego wyglądu złożonego przedmiotu jako jego kawałki (np. smocze artefakty są głównie zielone a złożony z nich napierśnik jest czerwony).

Andruids PW
17 lipca 2018, 00:21
Wyglądają cudownie i enigmatycznie o_o

Fandor PW
17 lipca 2018, 00:40
Medaliony które wrzucił avatar w ogóle mi się nie podobają, no moze ostatni bym wrzucił do gry jako jakiś przeciętny artefakt. Natomiast Trith wybrał randomowe artefakty i trafił w sedno, serio pasują żeby być po złożeniu Graalem.

Warmonger PW
17 lipca 2018, 07:45
Talizmany fajne, ale zgadzam się, że z Graalem się nie kojarzą. A wręcz przeciwnie, z pentagramem. Avatarze, skontaktuj się z najbliższym egzorcystą :P

Idea Graala składanego z artefaktów... niewiele w sumie różni się od obelisków, bo i tak trzeba będzie odkryć całą mapę, by go złożyć. Jest jednak szansa, że artefakty w przeciwieństwie do obelisków będą miały ciekawe właściwości same w sobie.

Kertra PW
17 lipca 2018, 12:37
Trith!!! Idealne! ^^ Jak dla mnie mogą być i nie trzeba nic zmieniać! Idealna koncepcja! :D

avatar PW
17 lipca 2018, 13:52
Heh, Trith pokazał takie projekty, że chyba nikt nie zgłosi zastrzeżeń.
Pozwoliłem sobie więc im nadać tymczasowe nazwy i propozycję bonusu!

Chronometr

Podczas wrogiego oblężenia, wieżyczki strzelają dwa razy na turę.

Patron Jadowitego Ognia.

Obniża o 10% zdrowie wrogiej armii.

Szkatuła Magnusa

Machiny oblężnicze mają +50% zdrowia.

Sutra Wysyczacza Magii

Podczas bitwy wrogi pobater nie może rzucić zaklęć I-ego poziomu

Woliera Żywiołu Eteru

Jednostki strzelające w armii mają stałą Tarczę Powietrza.

I pamiętajcie, że po złożeniu Graala owe artefakty znikną:)

Trith PW
17 lipca 2018, 15:02
Ciekawe pomysły na właściwości. Myślałem jednak by między tymi przedmiotami była jakaś dodatkowa synergia, szczególnie jeżeli złożony Graal w ekwipunku miałby zachowywać właściwości artefaktów składowych, ale to do dyskusji.
Wtedy na przykład gracz miałby wo wyboru czy zbudować Graala wymieniając te bonusy na budynek, czy trzymać złożonego Graala u głównego bohatera (w zamierzeniu myślałem, by artefakty te zajmowały wszystkie sloty różności), czy trzymać Graala w częściach u kilku bohaterów, redukując ryzyko że przeciwnik przejmie wszystkie relikty i wybuduje strukturę Graala.

Te efekty podobają mi się, chociaż nie wiem czy premie do wieżyczek, machin oblężniczych oraz tarcza powietrza pasuje do fragmentów Graala.
Z premii z artefaktów myślałem o:
- WoGowym RECEPTIVE
- Automatycznie rzucanym co kilka tur zaklęciu z kumulującym efektem (procentowa odporność na magię może?), może dla balansu trwającym krócej niż odstęp między auto-rzuceniami ale dodającym również to zaklęcie do księgi czarów, więc bohater musiałby rzucać ten czar co kilka tur żeby podtrzymywać kumulowanie
- jakieś unikatowe zaklęcia
- mnożnik zdobywanego doświadczenia dla bohatera/jednostek (stack experience)
- całun ciemności może

Są to luźne propozycje, sam nie wiem czy by się nadawały.

Hayven PW
17 lipca 2018, 17:12
Zwiększenie zdobywanego doświadczenia to ciekawy bonus. Reszta jest zbyt WoG-owa.

Trith PW
17 lipca 2018, 17:48
Receptive akurat to moim zdaniem miła wariacja na temat kuli osłabienia.

Warmonger PW
17 lipca 2018, 20:19
W artefaktach H4 są już dwa, które dają Receptive: Ring of Negation w wersji globalnej i dla dowódcy.

Pointer PW
17 lipca 2018, 23:01
Hayven:
Zwiększenie zdobywanego doświadczenia to ciekawy bonus. Reszta jest zbyt WoG-owa.

To podejście zaczyna być irytujące... Czyż VCMI w założeniu nie miał sformułowania "WoG Recreated"???
Więc jak coś jest WoGowe, to znaczy, że idealnie pasuje do pierwotnych założeń projektu...

AmiDaDeer PW
17 lipca 2018, 23:16
No i co z tego w sumie, skoro dzisiejszym standardem jakości nie jest WoG?

Hayven PW
17 lipca 2018, 23:46
Otóż to. Wydaje mi się, że twórcy modyfikacji aspirują raczej do jakości i spójności HotA niż WoG-a.

Pointer PW
17 lipca 2018, 23:46
Standardem jakości? A co jest? Bo chyba nie nazwiesz tak HotA, która ostatnio jedyne co robi to "poprawia" tryb multiplayer usuwając kolejne elementy losowości...
Można przyjąć, że w tej sytuacji standardem jakości dla VCMI powinna być ERA z modem WoG, czyli właściwie dalej elementy wogowskie powinny być na porządku dziennym... Bo jeśli VCMI ma się stać kolejną, tyle że bardziej modyfikowalną HotA, to ja podziękuję. Wracam do starego dobrego WoGa lub ERA, albo do H7.

AmiDaDeer PW
18 lipca 2018, 00:48
Okej, to Twój wybór, ale mam wrażenie, że jesteś jednak w mniejszości, jeśli chodzi o oczekiwania dotyczące dobrze wykonanych modów. :P

Andruids PW
18 lipca 2018, 04:32
Z pracy mojej i Tritha, zrodził się mod dodający Namiot Plagi, pomysł zaczerpnięty z Heroes 5. Można kupić go w Nekropolii, znaleźć na mapie, a także zacząć z nim grę nowym bohaterem. Podczas walki, będzie zarażał przeciwników chorobą albo trucizną.

Zachęcam do testowania i komentowania.

UWAGA: Działa tylko z najnowszą wersją dziennego builda VCMI. Bez niego, gra będzie crashować podczas próby odwiedzenia Kuźni w Nekropolii.

LINK: Plaguetent.zip





strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 24 - 25 - 26
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel