Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 82 - 83 - 84 | |
Dydzio |
VCMI to produkt niekompletny tak samo jak 5 lat temu - nadaje się bardziej do użytku to już ludzie zaczynają porównywanie. Jeśli mam być złośliwy to oceniając produktywność obu projektów tą samą miarą to hota rozwija się w żółwim tempie, to co najbardziej czasochłonne mieli od początku podane na tacy - AI, algorytmy wyszukiwania ścieżek, renderowanie grafiki, mechanikę gry, działający multiplayer itp. W vcmi zmiana losowości armii początkowych bohaterów, + sprawienie, że atak/obrona wpływa na wieże podczas oblężenia + zmiana odporności + chamskie wklepanie na sztywno armaty jako bazowej jednostki z odpowiednią obsługą artylerii to 1 dzień roboty. Dodanie nowego terenu z hota 1.5 na sztywno w kodzie vcmi bez możliwości wyłączenia to pewnie około tydzień. Ale nie o to chodzi, by mnożyć "branche" i robić różne potworki i subwersje vcmi z featurami które nie pasują do głównej linii produkcyjnej. |
Andruids |
Hayven: 1) Pawilon - zlepek jednostek bez ładu i składu ??? |
Hayven |
Ok, źle się wyraziłem. Miałem na myśli, że styl graficzny wybitnie odstaje od H3 (Wadżet, Sekhmet, Ammut), zaburza spójność (zwierzę na drugim poziomie; a jeździec na trzecim wygląda strasznie masywnie) i ma na siódmym poziomie Pszemki, a nie że zupełnie nie ma sensu. Ale ekran miasta wygląda ok, to przyznaję. |
Andruids |
Dziękuję, że rozwinąłeś swoją wypowiedź ^^ Spójność jest już zaburzona z zasady (nie ma w H3 czegoś takiego jak mono-kulturowe/mitologiczne miasta, przy czym używam tego pojęcia luźno, bo jak wszyscy wiemy, stwory z H3 są w ~98% zaczerpnięte z bestiariuszy DnD, nie z mitologii), więc moim zdaniem nie ma co się przejmować zwierzakiem na 1-2 poziomie, ale tak, mocno odstaje graficznie. Jeździec na trzecim zbyt masywny? Mamy przecież centaury na 1, jeźdźców wilków/dzików na 2 i gryfy/nomadów na 3. Anubianie, potężne półboskie istoty, przez niektórych zwane "awatarami boga śmierci", bardzo pasują na siódemkę ^^ Hayven: Zasługa Rosjan. Szkoda, że wciąż się tak marnuje.
Ale ekran miasta wygląda ok, to przyznaję. |
Bacus |
Rzetelny Pan Hobbit: O to, to! HoTa dodała coś niesamowitego, a krytyka tego zbiega się do tego, że "Nie lubie ich wizji na rozwój, Hota to kloaka!!!" lub "Wolałbym pinćset miast zamiast multi!!! Po co nowe krzaki? Ja chce Kronverk!" Bo przygotowali porządny dodatek bliski jakości oryginalnym pracom NWC, na dodatek zorientowany na grę wieloosobową, i fani to docenili. Nie da się tego tak prymitywnie sprowadzić do "ojaa nowe miasto wow" Ogólnie porównywanie HoTY z VCMI to jak porównać domowy obiad z stołówką po szwedzku... Jedno i drugie to jedzenie, ale w przypadku pierwszego wiemy czego się spodziewać i zawsze dobrze smakuje, a drugie pozwala nam na dowolne dobranie składników i komponentów, aby bardziej odpowiadało naszym gustom... a wszystko sprowadza się do tego, że i tak najmilej wspominamy mamine obiadki, które wszyscy kochają, czyli RoE, AB i SoD. Andżej, bóg, król, władca i miły mieszkaniec Polski południowej: Rosjan za wykonanie, Edka za odzyskanie tego wszystkiego i moja za poprawki, o! Ruskich tak wychwalasz, ale bez Polskiej mocy dalej wszystko gniłoby w odmętach ruskich forum. Troche Patriotyzmu łajdaku!Zasługa Rosjan. Szkoda, że wciąż się tak marnuje. |
ShEv441 |
Minął ponad miesiąc od kontrowersyjnej aktualizacji, jak oceniacie jej wpływ na rozgrywkę? Wybieracie Odporność teraz częściej? Czy może została w Waszym mniemaniu zdegradowana do poziomu "learning"? Czy wszystkie mapy z podstawowej wersji H3 stały się nagle "niekompatybilne" :D? Jestem ciekaw Waszych opinii na chłodno, z perspektywy czasu. Ja pozostaję w obozie zadowolonych. Mimo, iż zbyt wiele meczów jeszcze nie rozegrałem na 1.5.3, to nowa odporność wydaje się być nieco lepszym rozwiązaniem. Poza zmniejszeniem otrzymanych obrażeń, mamy też osłabienie ilości wskrzeszanych punktów zdrowia u przeciwnika. Trochę szkoda tylko oślepienia. Czekam z zainteresowaniem na kolejne zmiany. |
avatar |
Żadna mapa z podstawowej wersji h3 nie stała się przez to niekompatybilna. |
Skazo |
Mam pytanie. Jest w HotA jakiś budynek/sposób na zapomnienie umiejętności? Np. dyplomacji ? |
Kastore |
Nie. Nie wiem po co ktoś chciałby się pozbywać dyplomacji. ;) |
Lord Hawk |
Kastore: Nie. Nie wiem po co ktoś chciałby się pozbywać dyplomacji. ;) Pewnie chodzi no o zasady turniejowe, np. Adele by miał i chciałby mieć dodatkowy slot na skill, a ona ma od razu dyplomacje. |
Kastore |
To edytorem map. |
Lord Hawk |
Kastore: To edytorem map. Jeśli losowe mapy to raczej się nie da. |
AmiDaDeer |
A edytorem template'ów może by się dało? Choć nie znam się na tym kompletnie, więc strzelam w ślepo. |
Lord Hawk |
Hobbit: A edytorem template'ów może by się dało? Choć nie znam się na tym kompletnie, więc strzelam w ślepo. Bardzo możliwe, chociaż pewnie chodzi ogólnie, ale nie jestem adwokatem Skazo, więc może niech on się do tego odniesie :D |
Skazo |
Chodziło mi o obojętnie jaką umiejętność, po prostu dyplomacja przyszła mi pierwsza na myśl, równie dobrze mogło to być dowodzenie czy nekromancja :P |
avatar |
Taki budynek jest tylko w WoGu. |
voncur |
No mi właśnie w hocie najbardziej brakuje Jarmarku Czasu. Tak muszę robić nwcneo i zaplanować ścieżkę rozwoju i jednego z wrogów ustawiam jako wrota żywiołów. Da się jakoś ręcznie dodać JC? |
avatar |
A ktoś ręcznie dodał cokolwiek do HotA? |
Lord Hawk |
Nowe informacje o najnowszej wersji HOTA [1.5.4] i kilka grafik nie pokazywanych wcześniej. Ogólnie niewiele, zapowiada się głównie na zmiany kosmetyczne [zwłaszcza zamku Conflux]. Link |
Sasiji |
Przynajmniej jakieś dobre informacje. :v |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 82 - 83 - 84 |
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel