Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 158 - 159 - 160 ... 200 - 201 - 202

Alistair PW
5 czerwca 2018, 21:01
Nie upierając się wygląda jakoś dostojnie. Mi ten szary nie przeszkadza.

Warmonger PW
5 czerwca 2018, 21:33
Cytat:
Ta szarość, to brak tekstur (goły mesh) :D
Ok, więc co właściwie przedstawia obrazek?

Kuririn PW
5 czerwca 2018, 21:37
Warmonger:
Ok, więc co właściwie przedstawia obrazek?
Dłubaninę!

Mistrz PW
5 czerwca 2018, 22:39
Kuri znowu odstawiłeś kawał świetnej roboty. Pomimo że nie jest to jeszcze finalny efekt, to i tak daje niezły pogląd na to jak będzie wyglądał gotowy smok. Jestem pod wielkim wrażeniem i wprost niemogę się doczekać wizji ulepszania tej jednostki. Czarne smoki to zdecydowanie najwyższa półka jednostek z homm3, a ty zgrabnie radzisz sobie z tym wyzwaniem. Oby tak dalej!

Kuririn PW
7 czerwca 2018, 14:18
A to tutaj zostawię...



Szczególne podziękowania dla kolegi Kurka za Łuski i Łuski ;)

Kastore PW
7 czerwca 2018, 14:56
A pokaż jeszcze w rozdziałce hirosowej. <3

Kuririn PW
7 czerwca 2018, 15:22
Proszę.

Kastore PW
7 czerwca 2018, 19:30
No wygląda prawie idealnie tylko ma za duże wcięcie na środku wierzchu pyska.

Kuririn PW
7 czerwca 2018, 19:39
To chyba przez rogi, do ogarnięcia. Skupiam się na ul. i doszlifowaniu całości.

Drwal PW
11 czerwca 2018, 17:16
Czarny Smok w naprawdę dużej rozdzielczości


Mistrz PW
12 czerwca 2018, 08:57
Klasa Smok!

Kuririn PW
12 czerwca 2018, 10:30
Drwalu, dopadłem Twój stary model z lat 90stych, popijając przy tym kawę...


voncur PW
12 czerwca 2018, 18:58
Zacnie wyszedło! Tak się zastanowiłem, czy 3DO by dalej istniało, jakby zamiast te karykaturalnego h4 zrobili HIII+?
Znaczy wykorzystali te same modele i szkielet gry w 3D?

Ile w ogóle trwa stworzenie jednego modela? Znaczy się ciągłej pracy?

Drwal PW
12 czerwca 2018, 19:44
@kuririn moja była płaska jak kobieta z anoreksją. ;p

Andruids PW
12 czerwca 2018, 20:11
drwal:
płaska jak kobieta z anoreksją

Wydawało mi się, że takie kobiety są raczej wklęsłe niż płaskie.

Drwal PW
12 czerwca 2018, 21:13
W sumie racja. ;P

Kuririn PW
12 czerwca 2018, 21:27
voncur:
Ile w ogóle trwa stworzenie jednego modela? Znaczy się ciągłej pracy?
To zależy od modelu. Gorgonie robiłem 4h(bez animacji i poprawek na które jestem gotowy - chyba), Archaniioła/Serafina sam nie wiem.

Jakieś sugestie z waszej strony?

AmiDaDeer PW
12 czerwca 2018, 22:02
Sugestie są takie, żebyś zmienił perspektywę - gorgona jest jednym z tych nielicznych modeli, które są zrenderowane z inną pozycją kamery niż pozostałe jednostki. Konkretnie - przednie kopyta są ustawione wyżej niż tylne.



Natomiast co do ulepszenia, to ogólnie poszedłbym dla jednostek z Fortress w jakieś "brudne" złoto, jak jakieś azteckie ozdoby wyciągnięte z błota. :P

Kuririn PW
12 czerwca 2018, 22:24

avatar PW
12 czerwca 2018, 22:31
Dołożyłbym jeszcze kolczyk w chrapach, jak u Minotaura.
strona: 1 - 2 - 3 ... 158 - 159 - 160 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel